Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

7 hours ago, YDinopoulos said:

@Nameless1

 

  Το επαθα πριν 1 μηνα. (Golf mk6 2009, 160HP, 125k χλμ). Σπασμενα εμβολα στον 3 &4.   Δυστυχως ολοι οι CAV (CAVA-CAVE) εχουν θεμα και οπως ειπωθηκε, ποτε δεν εγινε ανακληση κλπ  Οι επιλογες του μαστορα μου...Ειτε τα νεα 'μαμα' με εμβολα Muhler (καλυτερα απο τα πρωτα εργοστασιακα) , ειτε σφυριλατα με παραπανω χρηματα.

 Εχωντας οικογενειακο φιλο τον αποκλειστικο εισαγωγεα των ZRP μπιελων, τα γυρισα ολα σε σφυριλατα κλπ , γιατι θα το προχωρησω αρκετα το tuning.

 

Εαν εχεις FB, βρες ενα γκρουπακι GOLF MANIACS. Συναντιομαστε καθε Τριτη στο παρκινγκ του Σκλαβενιτη στον Αλιμο και τα λεμε. Ειναι μεγαλο γκρουπακι και παντα υπαρχει καποιος που ξερει καποιον με ανταλακτικα.  πχ βρηκα καθρεφτη μοτερ με 80€ , ενω τα πουλανε εξω 200+

 

 

Πόσο σκοπεύεις να το πας δηλαδή;

Link to comment
Share on other sites

On 22/4/2019 at 4:03 ΜΜ, το μέλος Nameless1 έγραψε:

VW Golf TSI 1,4 160hp του 2009 95.000 χλμ.. τα πρώτα 6 χρόνια στην karenta, μετά σε εξουσιοδοτημένο.. γενικά μας έχει βγάλει τη πίστη, ακριβά service, έχουμε αλλάξει καδένα, δίσκο πλατό, πολλαπλασιαστές κλπ κλπ.. είχε και ένα τρέμουλο στο ρελαντί και είμασταν σε διαδικασία να ψάξουμε να βρούμε τι και πως.

σε τοπική διαδρομή δίπλα στο σπίτι, έντονος θόρυβος από μηχανή λαμπάκια να ανάβουν στα χριστουγεννιάτικο δέντρο, οδική και τσουπ ξανά στο συνεργείο..

φύλλο και φτερό, σπασμένα έμβολα και πιστόνια, ζημιά στον κορμό του μοτέρ και τα μυαλά στα κάγκελα.. τη τρέλα μου μέσα.. γενικά είμασταν πολύ προσεκτικοί με τα service, ποτέ δεν αφήσαμε τίποτα άφτιαχτο και είχαμε ρίξει ένα σκασμό λεφτά για να έχουμε ένα (και καλά) καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο..

και μερικές φώτο από το μαστόρι..

τον πόνο μου είπα να πω βασικά καθώς σκέφτομαι τις επιλογές μου ? 

 

 

 

 

Καλά έκανες κ το πόσταρες Μ.Εβδομάδα , great timing :tongueout:

 

το πρόβλημα ξεκινά απο ελαττωματικά πιστόνια, μπιέλες, ανοχές μοτέρ γενικά ? 

 

Απο το Golf V γενιάς,αν κ το δικό σου πρέπει να είναι mk VI υποθέτω,  υπάρχει κάποιο μοτέρ που να αξίζει το κόπο ? 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Nickzzz said:

Σκάνε και τα 140 hp και τα 150 hp ;

140 +170 οχι δεν σπάνε γενικώς αλλά έχουν θέματα με καδένα (πρώιμη φθορά) Όμως το mkvi φόρεσε το επόμενο revision του twincharger που έβγαινε σε μια εκδοση με 160 

 

To δικο μου 140αρι πάντως έχει 196000 χλμ σχεδόν και παρότι έχει βγάλει διάφορα, η καδένα ήταν μάλλον το πιο ζωτικής σημασίας από τα προβλήματα.

Βέβαια πλέον λόγω χιλομέτρων και επειδή δεν σκοπεύω να το διώξω άμεσα θα πρέπει να καθαρίσω εισαγωγή, να παίξει ενα σερβις τουρμπίνα κλπ μαζέματα (παρότι το σκίζω πάντως ενίοτε δεν είμαι κάφτης, δλδ κρυώνει-ζεσταίνεται ευλαβικά και συντηρείται αντίστοιχα με λάδια κάθε 7500 χλμ, μπουζι καθε 20-25000 κλπ κλπ, αμα πας με τα διαστήματα συντήρησης που δίνει η vw δεν νομίζω οτι θα ζήσει για πολύ!) 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

Καλά έκανες κ το πόσταρες Μ.Εβδομάδα , great timing :tongueout:

 

το πρόβλημα ξεκινά απο ελαττωματικά πιστόνια, μπιέλες, ανοχές μοτέρ γενικά ? 

 

Απο το Golf V γενιάς,αν κ το δικό σου πρέπει να είναι mk VI υποθέτω,  υπάρχει κάποιο μοτέρ που να αξίζει το κόπο ? 

 

mk vi είναι το δικό μου ναι.. είναι τα μοτέρ cavd που είπε παραπάνω και ο @and64 .. βγάζουν προβλήματα στα πιστόνια και στη καδένα.. τη καδένα τη προλάβαμε στα 80.000 χλμ περίπου, τα πιστόνια μας σκίσανε.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου Mini Cooper/Cooper S. Όποιος έχει εμπειρία για το τι πρέπει να προσέξω ας γράψει δύο λογάκια ( [mention=33202]ΓιαγκΤ[/mention]).
Ευχαριστώ.
 
Τουρμπατο 1,6 φαντάζομαι εννοείς ή το τελευταίο το 2λιτρο

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Nickzzz said:

 

Πόσο σκοπεύεις να το πας δηλαδή;

 

 Στα 300-320hp  αλλα να ειναι ταξιδιαρικο..

Χοντρικα θελει τουρμπινα υβριδιο (εσωτερικα απο Κ4), αλλο Intercooler (μαλλον του S3 που μπαινει χωρις καμια αλλαγη/mod) και μια καλη αντλια καυσιμου υψηλης (APR) και σιγουρα καλυτερα φρενα (Z17 η Z18 οτι βρεθει σε καλη τιμη).

 

  Καδενα ποτε αλλαξες περιπου? Εβαλες τον νεο κωδικο φανταζομαι ε?

 

 

12 hours ago, Thresh86 said:

 

Καλά έκανες κ το πόσταρες Μ.Εβδομάδα , great timing :tongueout:

 

το πρόβλημα ξεκινά απο ελαττωματικά πιστόνια, μπιέλες, ανοχές μοτέρ γενικά ? 

 

Απο το Golf V γενιάς,αν κ το δικό σου πρέπει να είναι mk VI υποθέτω,  υπάρχει κάποιο μοτέρ που να αξίζει το κόπο ? 

 

 

 Ολοι η σειρα κινητηρων ΕΑ111 TSI (οχι TFSI) ειναι μαλακσμενος και βγαζει θεματα δυστυχως σε εμβολα (κυριως).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

  Καδενα ποτε αλλαξες περιπου? Εβαλες τον νεο κωδικο φανταζομαι ε?

 

 

πριν 1,5 χρόνο περίπου.. ναι τον νέο έβαλα αλλά τι να το κάνεις.. τη φάγαμε από αλλού ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, and64 said:

Τουρμπατο 1,6 φαντάζομαι εννοείς ή το τελευταίο το 2λιτρο

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

Λογικά το μικρό 1.6 ή 1.6 τουρμπο/compressor δεν ξέρω. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με την μάρκα. Να είναι τελοσπαντων 4/5 ετών.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, jax7480 said:

 

Λογικά το μικρό 1.6 ή 1.6 τουρμπο/compressor δεν ξέρω. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με την μάρκα. Να είναι τελοσπαντων 4/5 ετών.

 

Άρα για το 2λιτρο πας! Η πρώτη γενιά ήταν compressor, η 2η ήταν turbo και τα 2 1600αρια αλλά η 2η είχε το μοτέρ που φόραγε και το peugeot 207 και είχαν θέματα αυτα παρόμοια με τα tsi (λάδια, καδενες κλπ) 

 

Το 2λιτρο να σου πω δεν εχω ιδέα τι κάνει γενικά γιατί στην Ελλάδα αν έχει πουλήσει καμια 20αριά σύνολο ζήτημα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Ζαχο, τα πιο παλια mini, ειχαν θεμα με το αυτοματο κιβωτιο και κοπανανε πολυ στις αλλαγες. 

ΔΕΝ ειναι προβλημα, αλλα πολυ αισθητο και εχω συγκεκριμενους 3 φιλους που το αλλαξαν για αυτο και μονο.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, jax7480 said:

Επειδή τα βλέπω ξεφεύγουν σε τιμή, για πείτε και για παλιότερα; 10ετίας ας πούμε με τον 1.6 Τουρμπο.

Mαζί γράφαμε! Είχα την τύχη να οδηγήσω και τις 3 γενιές κανένα s ομως, ολα απλά. Η 2η γενιά ήταν περίπου σαν facelift αλλά μαλάκωσαν λίγο την ανάρτηση χωρίς να χάσει την καρτίσια αίσθηση ιδιαίτερα.

Η 3η γενιά έκανε άλμα σε ποιότητα (εσωτερικό/ηχομόνωση/κύλιση) αλλά παράλληλα έγινε και πιο μαλακή + οτι μεγάλωσε αρκετά σε διαστάσεις, δεν θυμίζει και πολύ mini πλέον! 

 

Το πιο "σκληροπυρηνικό" γενικώς είναι μάλλον το 1ο το κομπρεσοράτο αλλά δεν ξέρω τι κάνουν απο πλευράς μοτέρ αυτά με τα χιλιόμετρα που θα έχουν...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.