Jump to content



Project Cars 2


kyr..

Recommended Posts

 

disclaimer:δεν έχω δοκιμάσει το παιχνίδι,δεν ξέρω ούτε έχω την ικανότητα να κρίνω αν τα νούμερα που έχουν στον κώδικα είναι νορμάλ

1 hour ago, Anthemius said:

Τόση ώρα διαβάζω μπα μπλα μπλα, τις ίδιες και αναμασημένες συζητήσεις για το ποιος έχει τη μεγαλύτερη.... πρόσφυση και ξερωγωτί, που αν γινόταν στο thread του Assetto Corsa, όλο και κάποιος θα έλεγε "μη χαλάτε το τόπικ με off topic συζητήσεις".

Τέλος πάντων, για μένα δεν είναι όλα θέμα physics και tire model, ο καθένας από εμάς έχει ασχοληθεί αρκετές ώρες με τα υπόλοιπα sims και έχει σχηματίσει άποψη για το κάθε παιχνίδι με τα υπέρ και τα κατά. Αυτό που θα περίμενα και θα επιθυμούσα, είναι να διάβαζα απόψεις για το pcars 2, και όχι τις γνωστές τρολλιές...

Μια που δεν το ανέφερε κανείς λοιπόν, κάτι που με ενόχλησε πολύ στο pcars2, είναι ότι το career mode είναι τραγικό! Ξεκινάς Clio cup με το AI στο 100 και στο 1ο race τους ρίχνεις 5 sec στο γύρο. Ανεβάζεις τη δυσκολία στο τέρμα, και λες μια χαρά είμαι. Στον επόμενο αγώνα σε άλλη πίστα, το AI είναι μπροστά στο qualify κι εσυ τελευταίος. Ξεκινάς το race, και στην 1η στροφή έχεις περάσει τους μισούς και τελικά παλεύεις να ανεβείς podium. Στον επόμενο αγώνα έχεις εκνευριστεί και κατεβάζεις τη δυσκολία στο practice και qualify, αλλά στο race ξανά ανεβάζεις δυσκολία για να μην κάνεις hotlap από την 1η θέση... Πρόκειται περί τραγικού bug που σε ξενερώνει απίστευτα...

Τώρα συνεχίστε τη συζήτηση λέγοντας και για το career mode του AC αν θέλετε! emoji12.pngemoji850.png


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλά ρε συ δεν βγήκε σε μια απάτητη αγορά.Είναι φυσικό να κριθεί συγκριθεί με τα υπόλοιπα.Είναι αφύσικο να περιμένουμε το φως το αληθινό.

 

Εγώ δυστυχώς παρότι έφαγα τόσες ώρες να το εγκαταστήσω ακόμη δεν βρήκα όρεξη να το τρέξω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες με το ΑΙ είναι μεγάλο φάουλ. Αυτό που έπρεπε να είχαν κάνει είναι να μπορείς να διαλέξεις το % του συγκριτικά με χρόνο στην πίστα. Θέλω να τρέχει σε χρόνους τάδε και αυτομάτως να διαλέγει το παιχνίδι την τιμή που πρέπει, χωρίς να πρέπει να κάνεις δοκιμές δύο και τρεις φορές για να πετύχεις χρόνους που να ταιριάζουν στους δικούς σου. 

Επίσης φάουλ που δεν έχουν περαστεί όλα τα αυτοκίνητα από τον έλεγχο που έχουν περάσει τα καινούρια και κάποια από τα παλιά. Δυστυχώς δεν έχουν όλα καλό FFB. Και τέλος οι πίστες που τις έχουν αφήσει μαμά απ το pcars1 εκτός απ τις laserscanned πράγμα το οποίο δε βοηθά στο FFB των λιγότερο καλών αυτοκινήτων.

 

Για καριέρα δε ξέρω γιατί δεν έχω ξεκινήσει ακόμη. MP το σύστημα φαίνεται να είναι καλό, απλώς θέλει το χρόνο του για να δουλέψει και να μείνουν οι καλοί με ανεβασμένο rating και πόντους ενώ οι άλλοι θα είναι ακόμη στο U k F και κάτω από 1000 πόντους. 

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα σήμερα,έπαθα πλάκα με τα γραφικά,δεν είδα μεγάλη διαφορά απο το προηγούμενο σε χειρισμό,το τιμόνι φαινεται σαν να τραβάει οπου ναναι,ή θα ναι βαρύ,ή αν κατεβάσω το gain δεν πέρνω καμιά πληροφορία.

Τα αμάξια απλα δεν φεύγουν,βεντουζάρουν και αν κανεις λάθος το αμάξι φρενάρει μόνο του,αφου έψαχνα να βρω μήπως άφησα κανα assist ανοιχτό.

Θέλει κανεις να στείλει ρυθμίσεις και κανα κόμπο να δοκιμάσω γιατι πιθανόν να κάνω κατι λάθος.

 

Η εναλλαγή καιρου και τα γραφικα δεν υπάρχουν,μακάρι να σπρώξουν λίγο και τα άλλα παιχνιδια σε αυτον τον τομέα (rf2 φαινεται να πηγαινει καλά,αλλα το VR του καπου έχει θέμα ακόμα) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα αξιώθηκα να το δοκιμάσω κ γω.

 

Το ffb μου έφερε κοντά σε Raceroom -πέρασε κ το drift test που πάντα κάνω μιας κ αν ακούει καλά για μένα εκεί τότε βρίσκεται σε καλό δρόμο :hehe: (αναφέρομαι στο ffb)-,που για μένα είναι μια χαρά αξιοπρεπές.Το αμάξι δεν δίνει καλή πληροφορία για το μπροστά μέρος στην είσοδο αλλά ευτυχώς μαζεύεται (μιλώ για κανά 2-3 κάρα που δοκίμασα μέχρι τώρα).Ιδίως με τη g27 έχει ένα -ίσως κ παραπάνω :hehe:- deadzone.

Έτρεξα με το informative που φόρτωσε ντιφόλτ κ 100,50+ ανάλογα το κάρο,50+ ομοίως κ το τελευταίο setting δεν το πείραξα καθόλου.Με το που βγήκα εντελώς πέρασα κ το jack spades txt για να τσεκάρω την επόμενη φορά.Επίσης γνωρίζει κανείς αν τα αμάξια στρίβουν 1:1 με τις μοίρες του τιμονιού αυτόματα ή πρέπει να το κάνουμε short calibrate?Γιατί με το τανκ aka Caddy gt3 έπρεπε να στρίβω 900 μοίρες για φούλ λόκ.

 

Εκείνο που με τρέλανε ήταν το BAC Mono στη μικρή Cadwell.Δεν ξέρω αν οφείλεται στο οτι είχα καιρό να βάλω τιμονιέρα ή αν πραγματικά μου άρεσε τόσο αλλά έμεινα 2 φορές από βενζίνη σε πίστα 1.χχ χιλιομέτρου.

 

Πράγματι τα αμάξια στρίβουν κ φρενάρουν υπερβολικά καλά -όχι δεν είναι όλοι τρελοί όσοι σκούζουν τελικά- αρκεί να ρυθμίσεις το φρένο σωστά.Δεν βρήκα κάποια ρύθμιση για min max setting των πεταλιών- .

 

Δυστυχώς με την κάρτα μου amd r9 390 δεν τραβάει καθόλου.Στο ρίφτ αρχικά με τις μαμά ρυθμίσεις -χωρίς να έχω ενεργοποιήσει fps monitor- η εικόνα ήταν καλούτσικη -χάλια μαύρα σχεδόν αλλά ας όψεται- κ fluid ροή.Μετά που προσπάθησα να πειράξω-χαμηλώσω τα γραφικά κόλλησε στα 45fps ASW κ ποιότητα εικόνας youtube 360p.Διάβασα στο φόρουμ τους για κάποια κόλπα ιδίως το shadow detail που είναι ιδιαίτερα βαρύ κ θα το τσεκάρω την επόμενη φορά.Στις 3 οθόνες που το δοκίμασα για να δω πως παίζει κ εκεί δεν μπορούσα να το στοιχίσω σωστά ,δεν θυμάμαι αν είχα διαλέξει την ανάλυση με bezel compensation ή όχι -έχει δλδ triple screen support αλλά έτσι όπως το βάλανε δεν συγκρίνεται με εκείνο του iR ή του Ακέτου-.

 

Η αλήθεια είναι οτι έχει πάρα πολλά πράγματα να ασχοληθεί κανείς ιδίως σε επίπεδο λίγκας κ ας μην είναι στο χαρντκόρ επίπεδο των πρωτοπόρων του genre.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος sosna έγραψε:

Σήμερα αξιώθηκα να το δοκιμάσω κ γω.

 

Το ffb μου έφερε κοντά σε Raceroom -πέρασε κ το drift test που πάντα κάνω μιας κ αν ακούει καλά για μένα εκεί τότε βρίσκεται σε καλό δρόμο :hehe: (αναφέρομαι στο ffb)-,που για μένα είναι μια χαρά αξιοπρεπές.Το αμάξι δεν δίνει καλή πληροφορία για το μπροστά μέρος στην είσοδο αλλά ευτυχώς μαζεύεται (μιλώ για κανά 2-3 κάρα που δοκίμασα μέχρι τώρα).Ιδίως με τη g27 έχει ένα -ίσως κ παραπάνω :hehe:- deadzone.

Έτρεξα με το informative που φόρτωσε ντιφόλτ κ 100,50+ ανάλογα το κάρο,50+ ομοίως κ το τελευταίο setting δεν το πείραξα καθόλου.Με το που βγήκα εντελώς πέρασα κ το jack spades txt για να τσεκάρω την επόμενη φορά.Επίσης γνωρίζει κανείς αν τα αμάξια στρίβουν 1:1 με τις μοίρες του τιμονιού αυτόματα ή πρέπει να το κάνουμε short calibrate?Γιατί με το τανκ aka Caddy gt3 έπρεπε να στρίβω 900 μοίρες για φούλ λόκ.

 

Εκείνο που με τρέλανε ήταν το BAC Mono στη μικρή Cadwell.Δεν ξέρω αν οφείλεται στο οτι είχα καιρό να βάλω τιμονιέρα ή αν πραγματικά μου άρεσε τόσο αλλά έμεινα 2 φορές από βενζίνη σε πίστα 1.χχ χιλιομέτρου.

 

Πράγματι τα αμάξια στρίβουν κ φρενάρουν υπερβολικά καλά -όχι δεν είναι όλοι τρελοί όσοι σκούζουν τελικά- αρκεί να ρυθμίσεις το φρένο σωστά.Δεν βρήκα κάποια ρύθμιση για min max setting των πεταλιών- .

 

Δυστυχώς με την κάρτα μου amd r9 390 δεν τραβάει καθόλου.Στο ρίφτ αρχικά με τις μαμά ρυθμίσεις -χωρίς να έχω ενεργοποιήσει fps monitor- η εικόνα ήταν καλούτσικη -χάλια μαύρα σχεδόν αλλά ας όψεται- κ fluid ροή.Μετά που προσπάθησα να πειράξω-χαμηλώσω τα γραφικά κόλλησε στα 45fps ASW κ ποιότητα εικόνας youtube 360p.Διάβασα στο φόρουμ τους για κάποια κόλπα ιδίως το shadow detail που είναι ιδιαίτερα βαρύ κ θα το τσεκάρω την επόμενη φορά.Στις 3 οθόνες που το δοκίμασα για να δω πως παίζει κ εκεί δεν μπορούσα να το στοιχίσω σωστά ,δεν θυμάμαι αν είχα διαλέξει την ανάλυση με bezel compensation ή όχι -έχει δλδ triple screen support αλλά έτσι όπως το βάλανε δεν συγκρίνεται με εκείνο του iR ή του Ακέτου-.

 

Η αλήθεια είναι οτι έχει πάρα πολλά πράγματα να ασχοληθεί κανείς ιδίως σε επίπεδο λίγκας κ ας μην είναι στο χαρντκόρ επίπεδο των πρωτοπόρων του genre.

Καπου εχει calibrate και για τιμονι και για πεταλια.

Αληθεια σου φανηκε κομπλε το ffb στα default?

Ειναι σαν να μην εχει  καμια λεπτομέρεια και απλα να προσπαθει να κανει ενα μονιμο recenter το τιμονι.

Καπου ειδα καποιος ειχε προτείνει μερικα αμαξια θα μπω να δοκιμασω αυτα καποια στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, PolomanGR said:

Δοκίμασα σήμερα,έπαθα πλάκα με τα γραφικά,δεν είδα μεγάλη διαφορά απο το προηγούμενο σε χειρισμό, το τιμόνι φαίνεται σαν να τραβάει οπου ναναι, ή θα ναι βαρύ ή, αν κατεβάσω το gain, δεν παίρνω καμιά πληροφορία.

 

Gain στο 100. Αν θες να ελαφρύνει ή να βαρύνει το τιμόνι (καλά όχι έτσι απλοϊκά, αλλά χοντρικά αυτό κάνει, PCARS είναι, ποτέ δεν είναι τίποτα απλό...) πειράζεις το Volume. To έχω δώσει στο "+" και "-" και το μπορείς να το ρυθμίσεις live, σαν το ffb στο AC. Εγώ χρησιμοιποιώ το alt low comp του JackSpade, τελικά το προτιμώ σχεδόν σε όλα, εκτός ίσως απ το clio και κάποια άλλα, αλλιώς Raw, για μένα. Αν χρησιμοποιήσεις το txt του Jack, μείωσε το FX πολύ.

 

Επίσης είχε γίνει μια βλακεία με ένα βίντεο που κυκλοφόρησε το οποίο έλεγε να βάλεις Speed Sensitivity 45, αλλά εννοούσε Steering Sensitivity... στο πόδι το κάνανε. Θέλει Speed Sensitivity Μηδέν, αν το πείραξες.

 

Αν έχεις κάνει σωστό calibration στο τιμόνι μέσα στο παιχνίδι και στο windows profile (900μοίρες) δε χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο, πρέπει να είναι 1:1. Αν θες το τιμόνι να επανέρχεται κέντρο αν πας στο μενού, πρέπει να ενεργοποιήσεις και centering spring, ή όπως λέγεται στις logitech. Αν παίζεις AMS k rF2, μη ξεχνάς να βάζεις το τιμόνι ξανά στις 900 μοίρες, καθώς αυτά τα δύο το πειράζουν.

 

Τώρα κάπως μπορείς να έχεις και softlock αλλά δε θυμάμαι πού το είχε πάρει το μάτι μου, δε με ενοχλεί προσωπικά.

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν με αυτά

 

Project_Cars_2_Screenshot_2017.10.06_-_1

 

κάτι έγινε.

 

Το παιχνίδι θέλει λιγότερο overall grip, περισσότερο grip στο over the slip και αρκετά λιγότερο longitudinal grip και θα ήταν πολύ καλύτερο.

Το McLaren P1 GTR τα σπάει πάντως. Και το Huarya καλούτσικο.

 

ss181405.jpg


ss181556.jpg


ss181657.jpg


ss182454.jpg


ss182654.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για μας που τρέχαμε τότε netKar το tech preview είχε σπογγώδες-μέτριο ffb.
 
Τέσπα μακάρι να βελτιωθεί κ το PC2 για ναχουμε ακόμη ένα παιχνίδι να τρέχουμε.
Δοκίμασε το escort . Έχει καταπληκτικό FFB , ίσως ότι καλύτερο έχει περάσει από τ' G27 μου. Φυσικά πάσχει από το υπερβολικό γκριπ και το κάπως ρηχό μοντέλο ελαστικών αλλά το παιχνίδι θέλει ένα τακ να γίνει φοβερό. Αυτό το αμάξι το αποδεικνύει.
Ειλικρινά δεν μπορώ να εξηγήσω την τόσο τεράστια απόκλιση στο content.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εντάξει, τα τυπακια δεν υπάρχουν.

Μεγαλύτερη αφέλεια δεν έχω ξανα ακούσει.

Το παιχνίδι το μόνο που χρειάζεται για να φτάσει κορυφή, είναι να βάλεις την....σωστή...πίεση...

Μέχρι και ο Ίαν έκανε την παρέμβαση συμφωνώντας, λέγοντας πόσο σοφιστικέ είναι το μοντέλο ελαστικών.

Γέλασα με την καρδιά μου

http://www.racedepartment.com/threads/game-changing-info.142309/

 

Link to comment
Share on other sites

Αν και γουσταρω πιο πολύ στο συνολο το p.c απο το a.c το asseto ειναι πολυ πιο μπροστα στο θεμα ελαστικών!ειδικα στην αίσθηση που σου αφηνει στο τιμονι οταν φθείρονται!

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο ανέβηκα στο c grade driving license στο χαλαρό... Χωρίς προσπάθεια και με λίγες ώρες online.
Επειδή τώρα τελευταία παίζω μόνο pcars2, μπορώ να πω πως το απολαμβάνω πιο πολύ, κι ας μου φαίνεται πιο «παιχνίδι» από τα άλλα σοβαρότερα sims... Ίσως επειδή δεν έχω περισσότερες από 3-5 ώρες την εβδομάδα για να ασχοληθώ, όποτε βρίσκω κανένα μισάωρο, μια ώρα, μπαίνω σε κανένα online στην τύχη και διαπιστώνω πως το επίπεδο είναι μεν πιο χαμηλό από το AC, αλλά για το χρόνο που διαθέτω ίσως είναι πιο κατάλληλο το pars, Γι αυτόν ακριβώς το λόγο: επειδή χωρίς προσπάθεια και άγχος, συνήθως παλεύω για το podium και το ευχαριστιέμαι πιο πολύ από το να κάνω hotlaps τρέχοντας με τα aliens του AC. Και σχεδόν πάντα τρέχω με το default setup.


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το τσιμπησα.
Το εκανα install.
 
Λογικα Σ/Κ θα το δοκιμασω
Υπενθυμίζω πως τo refund είναι για όσο περισσότερο από 2 ώρες παιχνιδιού [emoji6]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.