Jump to content



Project Cars 2


kyr..

Recommended Posts

Θυμάμαι μια εποχή που τα τζιμάνια του iR έλεγαν οτι το Ακέτο είχε περισσότερο γκριπ από οτι πρέπει.

 

Τεσπά το βίντεο δεν μπήκε για να πει κάτι ούτε για να δείξει μια αυθεντία.Κ μόνο οτι μου λέτε οτι θα χρειαστώ μια έξωθεν αυθεντία για να καθορίσει τι μαρέσει μου ακούγεται κάπως.

 

Δόξα τον σιμ ρέισινγκ κωδικοπαραγωγό ασχολούμαι με το άθλημα αρκετό καιρό ώστε να μπορώ να ξέρω καλύτερα τι μαρέσει κ τι όχι.

 

Τώρα για το ρεαλιστικό του πράγματος μιας κ μιλάμε για σίμς δυστυχώς άκρη δεν βγαίνει.

 

Το θετικό είναι οτι έκαναν μια εντελώς διαφορετική στροφή από τα ρεζίλια του 1ου τίτλου.Μακάρι να συνεχίσουν έτσι.Άλλωστε το γεγονός οτι έδωσαν καιρό,λάιβ τράκ κλπ σημαίνει οτι ανεβαίνει ο σιμ πήχυς.

4 hours ago, GoMaR said:

Καλα ρε πο@στη μου,  2017 ειμαστε..
ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ;;;

 

κ εμένα τι μου φωνάζεις μωρή κυρία? :hehe::kiss2:

 

μάλλον μπάγκ του ριπλέι?

Link to comment
Share on other sites

@sosna

Το grip στα sim ειναι κατι σαν την δυσκολια στα υπολοιπα games.

Οποιο sim εχει λιγοτερο grip θεωρειτε καλυτερο γιατι ο εγκεφαλος των παιχτων εχει συνδυασει την δυσκολια με το ρεαλισμο. Το θεμα ειναι οτι ο καθενας καταλαβαινει και αποδιδει διαφορετικα στο καθε επιπεδο, αλλος το πιανει αμεσως αλλος αργει και υπαρχει και ο jenson button που απο την αρχη μεχρι το τελος φωναζει No grip.

 

Το θεμα τωρα στα sim ειναι τι σου αρεσει. 

Αν εισαι απο αυτους που βλεπουν το χαμηλο grip ως challenge και τους αρεσει να πηγαινουν driftαροντας η οπως εγω που απεχθανομαι το οποιοδηποτε χασιμο στο αυτοκινητο ακομα και αν ειναι ελεγχομενο.

Διαλεγεις και παιρνεις οπως ειπες.

 

@liakjim

Οτι θα εχει χαρακτηριστικα που του το θυμιζουν ειναι σιγουρο. Ο πρωτος αγωνας που ειχαμε κανει στο assetto ηταν με μια bmw στην imola, νομιζω M3, και καποιος ειχε πει οτι την εχει και η συμπεριφορα της ηταν ιδια.

Στο οτι ετσι φαινεται και μοιαζει ναι οκ συμφωνω, στο οτι καταλαβε τη συμπεριφορα στο τιμονι αμφιβαλω. Μαλλον επειδη το οδηγει συνεχεια μολις παρει το οπτικο feedback απο το παιχνιδι νιωθει τα παντα ακομα και αυτα που δεν υπαρχουν και λεει ειναι ιδιο. Επαναφορα το τιμονι δεν εχει, τα πενταλ ειναι αλλα νταλα σε σχεση με τα πραγματικα οποτε σιγα μην καταλαβε τιποτα.

Αν αλλαζαμε το σκιν στο car και του βαζαμε ενα κυβο λευκο να πηγαινει, θα το καταλαβαινε; 

Αν δεν εβλεπες το χρονο να πεφτει θα καταλαβαινες οτι ανεβηκε το grip κατα 1%;

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, fatalara said:

@sosna

Το grip στα sim ειναι κατι σαν την δυσκολια στα υπολοιπα games.

Οποιο sim εχει λιγοτερο grip θεωρειτε καλυτερο γιατι ο εγκεφαλος των παιχτων εχει συνδυασει την δυσκολια με το ρεαλισμο. Το θεμα ειναι οτι ο καθενας καταλαβαινει και αποδιδει διαφορετικα στο καθε επιπεδο, αλλος το πιανει αμεσως αλλος αργει και υπαρχει και ο jenson button που απο την αρχη μεχρι το τελος φωναζει No grip.

 

Το θεμα τωρα στα sim ειναι τι σου αρεσει. 

Αν εισαι απο αυτους που βλεπουν το χαμηλο grip ως challenge και τους αρεσει να πηγαινουν driftαροντας η οπως εγω που απεχθανομαι το οποιοδηποτε χασιμο στο αυτοκινητο ακομα και αν ειναι ελεγχομενο.

Διαλεγεις και παιρνεις οπως ειπες.

 

 

 

 

Με αυτη την φράση δεν χρειάζεται νομίζω να διαβάσουμε άλλο Post.!Well done!

Ενα Sim πρέπει να έχει σαν βασικό στοιχείο τον ρεαλισμό και να κρίνεται απο αυτό!Αλλα ακριβώς όπως πολύ σωστά είπε το να το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο απο την πραγματηκότητα ΠΟΛΛΟΙ θα το χαρακτηρίσουν  ως  ΤΕΛΕΙΟ αλλα δεν θα είναι ακριβές-ρεαλιστικό.
Οπως το LFS ήταν μια πλατφόρμα που στο Drift ηταν άψογη αλλα στο "time attack" οχι τόσο καλή-ρεαλιστική παρόλο που το game κατασεκυάστηκε με κύριο στόχο το grip-time και όχι το Drift!

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμφωνώ.
Πχ στο iceracing όλοι παραπονιόταν ότι τα λάστιχα έχουν πολύ χαμηλό γκριπ στο όριο.
Στο rf2, προσωπικά παραπονιέμαι ότι επίσης τα λάστιχα έχουν χαμηλό γκριπ στο όριο όμως.
Στο pcars2, όταν πας να υπερστρεψεις, τα πίσω λάστιχα γίνονται ξύλα και φεύγεις φέτα.
Άρα η έννοια γκριπ είναι πολύ γενική και δεν θα την ξανα χρησιμοποιήσω. Αντίθετα θα βάλω την λέξη "φυσικότητα" .
Στα σοβαρά σιμς τύπου AC, rf2 , AMS , η εξομοίωση έχει μια φυσικότητα. Όταν βάλεις το fov σωστά, τότε η σχετική εικόνα , ταχύτητα και αντιδράσεις, σου θυμίζουν πάρα πολύ την πραγματική ζωή. Επίσης έχοντας δει κάποιοι άπειρα onboard , το ίδιο. Στο pcars 2 όλα είναι σε fast forward. Έχεις παντού μεγαλύτερη ταχύτητα .
Μετά είναι οι αντιδράσεις σε περίεργες συνθήκες όταν δλδ ζητάς περισσότερα πράγματα, πας στο όριο.
Εκεί στο assetto έχεις πάντα την απόλυτη πληροφόρηση αλλά και έλεγχο. Όταν δε το χάνεις, ξέρεις ακριβώς γιατί το έχασες. Τα rf2 και AMS εκεί χάνουν λίγο λεπτομέρεια και βάθος ελέγχου.
Εκεί το pcars 2 καταρρέει. Όταν το χάνεις δεν ξέρεις γιατί συμβαίνει. Στον επόμενο γύρο που θα δοκιμάσεις , τα ίδια.

Οπότε διαφωνώ τελείως με τον Ηλία.

Το παιχνίδι είναι μέτριο για πολλούς λόγους. Το γκριπ που είναι σαφώς μεγαλύτερο από την πραγματική ζωή κάτω από το όσο ενώ πάνω από αυτό σχεδόν μηδενίζει είναι μια μόνο παράμετρος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

In other news , μη φρεναρετε πριν από κάποιο άλμα, υπάρχει κίνδυνος να καρφωθεί το αμάξι...ειλικρινά θα ήθελα να μάθω πώς στον κόρακα γίνεται αυτό. Broken physics?

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?posts/928683

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

In other news , μη φρεναρετε πριν από κάποιο άλμα, υπάρχει κίνδυνος να καρφωθεί το αμάξι...ειλικρινά θα ήθελα να μάθω πώς στον κόρακα γίνεται αυτό. Broken physics?

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?posts/928683

 

Απο το τελευταιο combo που ειχατε την Κυριακη :p

On 10/2/2017 at 12:08 ΠΜ, το μέλος uhu έγραψε:

Στην σούζα, απο Motocross φάση λογικά έπρεπε να αφήνεις για να μη σουζάρει.

Αν φρέναρες στον αέρα θα ήσουν ακόμα πιο μούρη κάτω.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:


Εκεί στο assetto έχεις πάντα την απόλυτη πληροφόρηση αλλά και έλεγχο. Όταν δε το χάνεις, ξέρεις ακριβώς γιατί το έχασες. Τα rf2 και AMS εκεί χάνουν λίγο λεπτομέρεια και βάθος ελέγχου.
Εκεί το pcars 2 καταρρέει. Όταν το χάνεις δεν ξέρεις γιατί συμβαίνει. Στον επόμενο γύρο που θα δοκιμάσεις , τα ίδια.

Οπότε διαφωνώ τελείως με τον Ηλία.

Το παιχνίδι είναι μέτριο για πολλούς λόγους. Το γκριπ που είναι σαφώς μεγαλύτερο από την πραγματική ζωή κάτω από το όσο ενώ πάνω από αυτό σχεδόν μηδενίζει είναι μια μόνο παράμετρος.
 

 

Μήπως επειδή τρέχεις περισσότερο assetto σου φαίνονται όλα τόσο φυσικά σ αυτό?

Προσωπικά πιστεύω πως το grip στο assetto είναι way too low.

Ειδικά στον εμπρός άξονα. 

Ή, με μονόθονο τουλάχιστον, δεν δίνει σωστή αίσθηση της ταχύτητας και για αυτό ενω νιώθω πως πάω με χαμηλή ταχύτητα και βγαίνω.

 

Και το ένα και το άλλο μειονεκτήματα είναι.

Στην α περίπτωση οπως και στο i racing βγάζουν grip σε σχέση με την πραγματικότητα για να ικανοποιήσουν κάποιους που μπερδεύουν τον ρεαλισμό με την δυσκολία και στην β περίπτωση τα visual effects δεν δίνουν την αίσθηση της πραγματικής ταχύτητας που εχει το όχημα την κάθε στιγμή.  

 

@sC_w0lveS Μην κοροϊδεύεις εσύ. :) Παίζει και να ισχύει. :hehe:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 
 
Εννοείται ότι δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο.
Ο Γιάννης απλά με το φρενάρισμα που έκανε, είχε πιο χαμηλή ταχύτητα εξόδου.

Εδώ βλέπουμε μια αόρατη δύναμη να καρφώνει το αμάξι στο έδαφος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Εννοείται ότι δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο.
Ο Γιάννης απλά με το φρενάρισμα που έκανε, είχε πιο χαμηλή ταχύτητα εξόδου.

Εδώ βλέπουμε μια αόρατη δύναμη να καρφώνει το αμάξι στο έδαφος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 Τσ τσ τσ

 

Posted: Jul 11, 2011 at 23:35 comment.gifQuote

On a dirtbike braking will tilt your nose down/throttle will tilt up.

I'm not sure if it'll work at all on a bike though.

 

Πηγή: pinkbike.com

 

Άσχετοι.:hehe::rofl:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

 
Μήπως επειδή τρέχεις περισσότερο assetto σου φαίνονται όλα τόσο φυσικά σ αυτό?
Προσωπικά πιστεύω πως το grip στο assetto είναι way too low.
Ειδικά στον εμπρός άξονα. 
Ή, με μονόθονο τουλάχιστον, δεν δίνει σωστή αίσθηση της ταχύτητας και για αυτό ενω νιώθω πως πάω με χαμηλή ταχύτητα και βγαίνω.
 
Και το ένα και το άλλο μειονεκτήματα είναι.
Στην α περίπτωση οπως και στο i racing βγάζουν grip σε σχέση με την πραγματικότητα για να ικανοποιήσουν κάποιους που μπερδεύουν τον ρεαλισμό με την δυσκολία και στην β περίπτωση τα visual effects δεν δίνουν την αίσθηση της πραγματικής ταχύτητας που εχει το όχημα την κάθε στιγμή.  
 
@sC_w0lveS Μην κοροϊδεύεις εσύ. [emoji4] Παίζει και να ισχύει. :hehe:
Γιάννη τα lateral g's στο assetto είναι spot on με τα πραγματικά αυτοκίνητα.
Οπότε με μαθηματικό τρόπο αποδεικνύεται, ότι κάνεις λάθος.
Έχω δει πως παίζεις. Έχεις μια πολύ μικρή οθόνη. Σίγουρα αναγκάζεσαι σε μη ρεαλιστικό fov για να βλέπεις κάτι γύρω σου (που και πάλι δεν βλέπεις lol)
Λογικό που δεν έχεις σωστή αίσθηση της ταχύτητας.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

@sC_w0lveS Μην κοροϊδεύεις εσύ. :) Παίζει και να ισχύει. :hehe:

Στην καμια δεν κοροιδευω, απλα το ειχα διαβασει (δεν ειχα τρεξει το combo) και μου ειχε κανει εντυπωση.

 

Σε αυτο που εγραψες συμφωνω 100%

πριν 5 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Μήπως επειδή τρέχεις περισσότερο assetto σου φαίνονται όλα τόσο φυσικά σ αυτό?

Προσωπικά πιστεύω πως το grip στο assetto είναι way too low.

Ειδικά στον εμπρός άξονα. 

Ή, με μονόθονο τουλάχιστον, δεν δίνει σωστή αίσθηση της ταχύτητας και για αυτό ενω νιώθω πως πάω με χαμηλή ταχύτητα και βγαίνω.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Σε ποιό από τα 2 Κώστα;

 

Σε αυτο :hehe:

πριν 58 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Μήπως επειδή τρέχεις περισσότερο assetto σου φαίνονται όλα τόσο φυσικά σ αυτό?

 

Ελα πλακα κανω...
 

Σε αυτο που αναφερει σχετικα με την αισθηση της ταχυτητας.
Ειναι ενας απο τους βασικους λογους που με χαλασε στο ac ειδικα μολις ασχοληθηκα και με αλλα σιμς.
Στην αρχη ειχα κανει τη μλκια και ετρεχα απο την dash camera οταν την ειχαν προσθεσει, που δεν ειχαν αναφερει πουθενα (τουλαχιστον εγω δεν ειχα δει κατι) οτι δεν εχουν βαλει σε αυτην ολα αυτα τα εφε, κουνημα καμερας, g's κλπ, αλλα και μετα που γυρισα στην κλασσικη καμερα απο μεσα, βελτιωθηκε λιγο η κατασταση, αλλα και παλι δεν ειναι αυτο που αισθανομαι οταν πηγαινω σε αλλο παιχνιδι.
Και σε αυτο που βλεπω αλλα και σε αυτο που αισθανομαι στο τιμονι. Ειδικα στα κwλοroadcars που εχετε κολλησει ειναι ακομα πιο εντονο αυτο το φαινομενο. Αισθανομαι "ξεκομμενος" τελειως απο το αυτοκινητο.

Στο pc2 στο λιγο που το δοκιμασα, μπορει ισως να διαφωνω στο κομματι των physics που εχει το παιχνιδι, αλλα το "αισθανομαι" σιγουρα περισσοτερο το αμαξι σε σχεση με το ac.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ FOV. Το ξεκαθαριζω....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις πάει ποτέ στην Αττική οδό ή σε έναν φαρδύ δρόμο με 120? Όχι κάτι το ιδιαίτερο σωστά;
Τώρα κάνε το ίδιο στην Σπετσών στην Κυψέλη....

Εννοείται ότι είναι θέμα fov . Είμαι σίγουρος ότι με ένα vr όλα αυτά διορθώνονται.

Το περί αίσθησης που λες, μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά ή απλά πας αργά...χο χο χο

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 39 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:


Α) Εννοείται ότι είναι θέμα fov . Είμαι σίγουρος ότι με ένα vr όλα αυτά διορθώνονται.

Β) Το περί αίσθησης που λες, μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά ή απλά πας αργά...χο χο χο
 

 

Δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα στους εξοπλισμούς μας, για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.

 

Η μαγεία των games και η μαγκιά του προγραμματιστή είναι με το gameplay να πετύχει αίσθηση που να σε κάνει να ξεχνάς τους περιορισμούς του hardware.

Μικρή οθόνη, αργή τιμονιέρα κτλ κτλ.

 

Πχ Kυριακή πρωί ήμουν στον σπίτι του Αρη (γιατί με τρώει ή τσέπη μου)  να δω την osw σε χρήση.

Όπως του είχα ζητήσει μου είχε σετάρει το προηγούμενο κόμπο 330 στην Tompson για να εχω σύγκριση σε σχεση με την dfp που είναι αυτή την στιγμή στο "cockpit" μου.

 

Έ όσο δύσκολο να συνηθίσω την πάναργη DFP άλλο τόσο δύσκολο ήταν να συνηθίσω και την σφεντόνα OSW.

Στην 1η περίπτωση η αργή επαναφορά μετά απο κάποιες μοίρες χασίματος με αποσυντόνιζε, στην 2ή περίπτωση η επαναφορά ήταν τόσο γρήγορη και δυνατή που πάλι  το χάσιμο ερχόταν, απλά στην 2η περίπτωση έπρεπε να μαζέψεις και τα κουλά σου να μη σου φάει κανά δάχτυλο.

 

Ούτε το ότι κανένας μας δεν έχει οδηγήσει στην πραγματικότητα αγωνιστικό είναι λόγος να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα.

 

Ας πούμε το ότι για να μπορέσει να χωρέσει η 330 έπρεπε να την πηγαίνεις απο νεροφάγωμα σε νεροφάγωμα και να τσιμπάς χωματάκι δεν με έπεισε 100%

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν λέγεται μαγεία, λέγεται απάτη.

Το assetto έχει πραγματικές πίστες με πραγματικά αυτοκίνητα που κινούνται με ρεαλιστικές ταχύτητες.
Δεν φταίει αυτό που παίζεις με 20 άρα οθόνη στα 2 μέτρα (υποθέτω) και ενώ έπρεπε να είχες 16 μαθηματικό fov για 1:1 απεικόνιση, βάζεις 30 για να βλέπεις τριγύρω. Εκεί αν θες αίσθηση ταχύτητας βάλε nfs.

Το τιμόνι του Άρη είναι εξωγήινο σε σχέση με τα δικά μας. Απλά θέλει εξοικείωση. Δεν είδα πάντως να καθυστερεί τον Άκη ή τον Στέλιο. Ίσα ίσα. Και ο Άρης βελτιώθηκε πολύ.

Το 330 ήθελε όπως όλα τα αμάξια να κινηθείς στην μικρότερη δυνατή απόσταση. Λογικό δεν είναι;

Στάλθηκε από το LenovoA3300-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν και η κουβεντα εχει στραφει προς ασετο μερια, θα πω κατι..
Ποσες φορες φωναζω οτι νιωθεις πως δε παταει το αμαξι στην ασφαλτο κατω; Ειδικα σε χαμηλες ταχυτητες. Νιωθεις πως ειναι πανω σε σαπουναδα. Σα να μην "κολλανε" οι ροδες κατω.
Το φωναζω καιρο.
Δε ξερω για αλλα παιχνιδια. Ξερω για αυτο που παιζω σε σχεση με πραγματικα αμαξια. Και εχω οδηγησει παρα πολλα.
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.