Jump to content



V8 4.2FSI vs V8 4.2TDI


jax7480

Recommended Posts

Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και το μοντέλο που θέλω να πάρω βγαίνει σε αυτές τις δύο εκδόσεις:

V8 4.2FSI, 350HP, 44Kgr.m
V8 4.2TDI, 326HP, 65Kgr.m

Γνώμες για το ποιο θα διαλέγατε για τον εαυτό σας και γιατί;
Μόνο ενημερωτικά, το FSI, έχει υψηλότερη κατανάλωση (εννοείται) αλλά δεν με καίει και πολύ.

Τέλος να πω, πως δεν γνωρίζω τι διαφορές έχει ο diesel κινητήρας από τον FSI. Δηλαδή εκτός από το ότι είναι turbo, δεν ξέρω τι πρέπει να προσέξω, τι να κοιτάξω κτλ.
Αν κάποιος γνωρίζει, ας τα αναφέρει.

Τέλος ποια πιστεύετε πως είναι ασφαλή χιλιόμετρα για κάθε κινητήρα; ΜΑΧ π.χ. 100.000 για τον FSI και 150.000 για το TDI?

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι θέμα προτίμησης. Πχ εγώ προτιμώ το diesel γιατι έχω συνιθήσει απο χρόνια στον αγρότη και ακομα και σε ΙΧ, στις ελληνικές συνθήκες, η παραπανω ροπή εναντι του αντίστοιχου βενζινης μου είναι πολύ χρήσιμη. 

 

Σαν αξιοπιστία λίγο καλύτερος ο TDI αλλά και οι δυο έχουν αρκετα προβλήματα. Αυτα σε 2L(fsi 4cyl) - 2.5L(TDI 5cyl) κινητήρες σε Audi/VW που έχουμε.

Σαν χιλιομετρα θα έλεγα πως τα 200.000 στον TDI δεν είναι πρόβλημα. Σε FSI απ τα 150 και μετα σιγουρα υπαρχουν προβλήματα.

Σε εξωτικά μεγέθη δε ξέρω τι πάιζει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο ένας είναι κινητήρας υψηλής απόδοσης που

θα βλαστιμάς/βλαστιμεί μεσ'την πόλη

και μάλλον θα οδηγήσει εδώ -> http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6883030-Please-tell-me-about-the-4-2L-FSI-(Audi-S5-content)

Ο diesel δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο θέμα λογικά,

αν και τέτοιους κυβισμούς δεν βλέπω συχνά.

Οι κινητήρες έχουν αντικατασταθεί από νεότερα σύνολα.

Με το μαχαίρι στο λαιμό, still 4.2 FSI αλλιώς ο ανταγωνισμός είναι πιο απροβλημάτιστος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χωρίς να ξέρω τα προβλήματα που βγάζουν οι δύο κινητήρες, στην θέση σου θα προτιμούσα τον TDI, λόγω της οικονομίας που προσφέρει και της αυξημένης απόδοσης. (οχι άλογα, απόδοση κύκλου). Σε συνδυασμό με DSG, ξένιασες..... Επίσης, έχε στο μυαλό σου την πολύ υψηλότερη ροπή του πετρελαιοκινητήρα, καθώς και την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (300.000+ χλμ).

 

Αν οδηγείς βενζινοκίνητο και πας σε πετρέλαιο με χειροκίνητο κιβώτιο, θα χρειαστεί μια περίοδος προσαρμογής, λόγω της διαφορετικής λειτουργίας των δύο συνόλων. Αν πας σε αυτόματο, όπως ανέφερα παραπάνω, που στο προτείνω, δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

To οδήγησα το TDI. To tiptronic είναι απίστευτο τελικά. Αλλαγές ταχυτήτων απλά χωρίς να καταλαβαίνεις. Αφού κοιτούσα το display για να δω ότι άλλαξε.

Σε kick down κάνει κατέβασμα 2 ταχύτητες πριν το καταλάβεις.

 

Για το TDI πιο πολύ ψήνομαι είναι η αλήθεια... παίρνει και πρόγραμμα εύκολα και αγγίζει τα 400 άλογα με 80 κιλά ροπή.

 

Είναι πιο βαρύ σίγουρα από το FSI, αλλά από την άλλη δεν θα το βάλω σε πίστα... ένα άνετο χιλιομετροφάγο ψάχνω όπως είπε και ο @Thresh86,

 

Υ.Γ. Cupra δεν είχα ποτέ αν και θα ήθελα. Ένα 1.8Τ είχα με φιλτροπρόγραμμα, intercooler, εξάτμιση, καταλύτη κατάσταση... Καλό ήταν για τότε (2005-2006).

Πιο πριν είχα το απλό 1.6 με εξωτερικές επεμβάσεις.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Για το TDI πιο πολύ ψήνομαι είναι η αλήθεια... παίρνει και πρόγραμμα εύκολα και αγγίζει τα 400 άλογα με 80 κιλά ροπή.

Υπερβολές, δεν θα ρυμουλκήσεις και πλοίο. :p

Από την άλλη θα περνάει τον έλεγχο κάτι τέτοιο; Γιατί συνήθως χρειάζεται "ταρζανιές" για να το πετύχεις..

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Καλά.. δε θα βάλω πρόγραμμα την επόμενη μέρα. Απλά λέω πως υπάρχει η δυνατότητα εύκολα.

Για το θέμα του ελέγχου, εννοείτε πως εδώ ότι μπαίνει δηλώνεται άμεσα, αλλιώς τον πίνεις κρύο σε πιθανό τυχαίο έλεγχο.

Και φυσικά το πρόγραμμα δεν θα το περάσει ο Μπάμπης ο κομπρέσσορας, αλλά εταιρεία με πιστοποιήσεις (βλέπε ABT, MTM).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν θες γούστα πας για μπετζίνα, για όλα τα άλλα ντίζελ.

Όχι το 2ο δε βγάζει, αλλά χάνει συγκριτικά σε σπόρ οδήγηση, όπως όλα τα πετρέλαια.

 

Αλλά απ τη στιγμή που μιλάς για όχημα που θα γράφει χλμ σε εθνική οδό βασικά, πήγαινε για το πετρέλαιο, χαλαρά.

 

Επίσης αν θυμάσαι πήρα παραμάσχαλα ένα 4.2 μοτερ πριν 1-2 χρόνια, μάλλον λόγο carbon build up εν τέλη.

Είναι ιδιόρρυθμο και ευαίσθητο... 

Link to comment
Share on other sites

Το θυμάμαι το θέμα σου.

Είναι αρκετός ο κόσμος που έχει θέματα.

Προσωπικά για το TDI αποφάσισα να πάω γιατί έτσι όπως είμαι πλέον και με τον τρόπο οδήγησης να έχει αλλάξει, ο FSI δεν έχει νόημα.

Link to comment
Share on other sites

TDI θά λεγα απλά δες λίγο τις τιμές που παίζουν σε αναλώσιμα που πιθανώς να χρειαστείς, μιας και θά 'σαι εκτός εγγύησης.

Σε αυτούς τους κινητήρες δεν θέλω να ξέρω πόσο έχουν :p

Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα με τις SL65 που τις δίνουν ψιλοτζάμπα στο UK γιατί τα πράγματα που χαλάνε κάνουν από 5000 λίρες και πάνω (κάτι κουλοί αισθητήρες κλπ.)

Αν είναι για τέτοιο κόστος συντήρησης, αντί να πάρεις Γερμανική μπούρδα, φέρσου σαν Έλλην επαναστάτης και πάρε π.χ. μια Maserati 4200, 400 αλογάκια, V8 Ferrari, CambioCorsa.

Προσωπικά αυτό θα είναι το επόμενό μου αμάξι εάν επιστρέψω UK. Κι ας το πηγαίνω με 70 μίλια +/- 10%.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.