Jump to content



[Greek Gatherings 20-12-2015] Fiat 500 AC vs Ford Escort - Brands Hatch


akis_z80

Recommended Posts

Μπραβο σε ολους και συγχαρητηρια στους νικητες....

Φοβερος αγωνας...

Χιλια συγνωμη, Ηλια @fatalara, για το συμβαν στον 1ο αγωνα.

Μλκια μου....ειχα το μυαλο μου στο μπροστινο τραινακι και δεν προσεξα το helicorsa...

το οτι δεν περιμενα, ειναι γιατι νομιζα οτι αυτος που χτυπησα περασε μπροστα...

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία ειδικά ο 1ος αγώνας. Μακάρι να κράταγε κ άλλο. Απίστευτη μάχη με τον πιο γρήγορο Christian.

Ο 2ος είχε το χαωτικό του reverse order που προσωπικά τα ξέρετε πως δεν μου αρέσει. Θα προτιμούσα 1000 φορές να κράταγε ο 1ος αγώνας , 20 γύρους.

Sorry @uhu, για το χτύπημα.

edit : είδα το replay, τελικά δεν έφταιγα κ τόσο πολύ όπως νόμιζα.

 

Τα replay

 

1ος αγώνας

 

2ος αγώνας

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Μπάλα πήγαιναν το Ford, αλλά χαροπαλεύαμε στις στροφές..

 

Συγχαρητήρια σε όλους και ειδικά στο νέο μέλος tom που μάλιστα κέρδισε τον 2ο αγώνα!

Κρίμα για τον Θοδωρή που έφαγε penalty στο 1o race.. Γινόταν χαμός μέχρι τότε.. Κάναμε 5 λάθη ανά στροφή από την πίεση :D

 

Επίσης.. ανανεώθηκε ο πίνακας του (ανεπίσημου) πρωταθλήματος. Εδώ οι βαθμολογίες :)

 

Σε λίγο θα ανακοινωθεί το νέο combo. Αναμείνατε στο ακουστικό σας.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!

 

Μου έλειψαν αυτοί οι αγώνες! Ευχαριστήθηκα και τους δύο, τον 1ο περισσότερο, που είχαμε και αρκετές κόντρες και προσπεράσεις με τον Άρη, ενώ στον 2ο κυνηγούσα τον GeoF1 από τη στιγμή που κατάφερα και προσπέρασα τον uhu (με απίστευτη δυσκολία γιατί μου έκλεινε συνεχώς το δρόμο)!  :)

 

Και ένα hint το οποίο το κατάλαβα στο practice session: οι χρόνοι μου έγιναν πολύ πιο σταθεροί και γρήγοροι σε σχέση με τους χρόνους που έκανα τις προηγούμενες μέρες, όταν ασυναίσθητα άρχισα να εφαρμόζω "rev matching" αν δεν κάνω λάθος... Δηλαδή κάθε φορά που κατέβαζα ταχύτητα, έδινα στιγμιαία γκάζι και στη συνέχεια έπαιζα με το φρένο-γκάζι πάνω στις στροφές για να το διατηρήσω εντός πίστας! Δεν ξέρω αν όλοι το ξέρετε και το εφαρμόζετε, αλλά εγώ ένιωσα σα να ανακάλυψα τον τροχό! ειδικά προς το τέλος του 2ου αγώνα που άρχισα να το συνηθίζω, έβλεπα το delta να λέει μέχρι και 1 sec λιγότερο από το personal record, μέχρι βέβαια να τα θαλασσώσω σε κάποια στροφή από τις τελευταίες στροφές και να εξανεμιστεί η διαφορά...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Μπάλα πήγαιναν το Ford, αλλά χαροπαλεύαμε στις στροφές..

 

Συγχαρητήρια σε όλους και ειδικά στο νέο μέλος tom που μάλιστα κέρδισε τον 2ο αγώνα!

Κρίμα για τον Θοδωρή που έφαγε penalty στο 1o race.. Γινόταν χαμός μέχρι τότε.. Κάναμε 5 λάθη ανά στροφή από την πίεση :D

 

Επίσης.. ανανεώθηκε ο πίνακας του (ανεπίσημου) πρωταθλήματος. Εδώ οι βαθμολογίες :)

 

Σε λίγο θα ανακοινωθεί το νέο combo. Αναμείνατε στο ακουστικό σας.

τον πρωτο αγωνα της σεζον γιατι δεν τον βαζεις?  

http://www.thelab.gr/topic/169211-greek-gatherings-29-11-15-road-america-gt-cars-corvette-c7r-audi-r8/

 

ολα ωραια κι απο μενα....στον δευτερο αγωνα θα μπορουσαμε να ειχαμε καλυτερη τυχη αν στην ανηφορικη αριστερη δεν ειχαμε επαφη με τον oxide, χασαμε τουλαχιστον 10-12 θεσεις μιας και με περιμενε ο oxide  :)

 

ωραιος αγωνας,διοργανωση,συμπεριφορες οδηγων :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλος αγωνας απο ολους μπραβο σας! Φοβερες στιγμες (αγωνιας/αγχους)...Για μενα ηταν απο τους ποιο σταθερους αγωνες -ευτυχως :p- Το 500κι πηγαινε σφαιρα για αυτο που ειναι ελπιζω να το ξανατρεξουμε συντομα...!

 

Παραθετω μια ωραια προσπεραση που εκανα στο τελευταιο λαπ ...

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!

 

Μου έλειψαν αυτοί οι αγώνες! Ευχαριστήθηκα και τους δύο, τον 1ο περισσότερο, που είχαμε και αρκετές κόντρες και προσπεράσεις με τον Άρη, ενώ στον 2ο κυνηγούσα τον GeoF1 από τη στιγμή που κατάφερα και προσπέρασα τον uhu (με απίστευτη δυσκολία γιατί μου έκλεινε συνεχώς το δρόμο)!  :)

 

Και ένα hint το οποίο το κατάλαβα στο practice session: οι χρόνοι μου έγιναν πολύ πιο σταθεροί και γρήγοροι σε σχέση με τους χρόνους που έκανα τις προηγούμενες μέρες, όταν ασυναίσθητα άρχισα να εφαρμόζω "rev matching" αν δεν κάνω λάθος... Δηλαδή κάθε φορά που κατέβαζα ταχύτητα, έδινα στιγμιαία γκάζι και στη συνέχεια έπαιζα με το φρένο-γκάζι πάνω στις στροφές για να το διατηρήσω εντός πίστας! Δεν ξέρω αν όλοι το ξέρετε και το εφαρμόζετε, αλλά εγώ ένιωσα σα να ανακάλυψα τον τροχό! ειδικά προς το τέλος του 2ου αγώνα που άρχισα να το συνηθίζω, έβλεπα το delta να λέει μέχρι και 1 sec λιγότερο από το personal record, μέχρι βέβαια να τα θαλασσώσω σε κάποια στροφή από τις τελευταίες στροφές και να εξανεμιστεί η διαφορά...

 

Καλά και εσυ με έκλεισες στη φάση του χτυπήματος με τον liak και μας έφερες πλάϊ πλάϊ πάνω στο πέταλο αλλά δεν το κάνω θέμα.

Νομίζω πως ήταν θέμα διαφορετικού ρυθμού των αυτοκινήτων στα διάφορα σημεία της πίστας...

Άσε που η προσπέραση σου  ήταν σαν μηχανάκια που ακολουθούν το ασθενοφόρο.

Πάλευα εντός " " με τα θηρία thorodo και panagioti που ήταν στο 44 και με πέρασες και εσυ μαζί απο πίσω τους. :p  :p  :p

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλά και εσυ με έκλεισες στη φάση του χτυπήματος με τον liak και μας έφερες πλάϊ πλάϊ πάνω στο πέταλο αλλά δεν το κάνω θέμα.

Νομίζω πως ήταν θέμα διαφορετικού ρυθμού των αυτοκινήτων στα διάφορα σημεία της πίστας...

Άσε που η προσπέραση σου ήταν σαν μηχανάκια που ακολουθούν το ασθενοφόρο.

Πάλευα με τα θηρία thorodo και panagioti που ήταν στο 44 και με πέρασες και εσυ μαζί απο πίσω τους. :p:p:p

Εμ τέτοιος είμαι κι εγώ, μη νομίζεις πως είμαι κανένα αγγελούδι... :-p

Το σπάσιμο νεύρων ήταν αυτό που είπες: Στις στροφές το κουβαδάκι είχε πλεονέκτημα, στις ευθείες ο τενεκές. Κι εκεί που νόμιζα πως σου ξέφευγα, τσουπ! Ξανά μανά τα ίδια! Όλα καλά, αφού δε μπορούσα να σε περάσω αλλιώς, είχε πλάκα που τελικά ακολούθησα ασθενοφόρο για να ξεφύγω! :D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

τον πρωτο αγωνα της σεζον γιατι δεν τον βαζεις?  

http://www.thelab.gr/topic/169211-greek-gatherings-29-11-15-road-america-gt-cars-corvette-c7r-audi-r8/

Νόμισα ότι ήταν μέρος της προηγούμενης σεζόν! Θα προστεθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίος αγώνας ο πρώτος,φοβερές μάχες με LiakJim και cpgr που υπομονετικά περίμενε τη κατάλληλη ευκαιρία και δικαιώθηκε! Όταν με πέρασε είπα απο μέσα μου "ποοο τον πούστη,μπράβο"!  :lol:

Στο δεύτερο αγώνα χτύπησαμε με τον Κυριάκο και ζητώ συγνώμη και πάλι,σίγουρα δικό μου ήταν το λάθος αν και με τέτοια επαφή δε περίμενα αυτή τη κατάληξη.

Πολύ ωραίο combo,απο αυτά που γουστάρω,πάντα τέτοια! 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σε ολους και συγχαρητηρια στους νικητες....

Φοβερος αγωνας...

Χιλια συγνωμη, Ηλια @fatalara, για το συμβαν στον 1ο αγωνα.

Μλκια μου....ειχα το μυαλο μου στο μπροστινο τραινακι και δεν προσεξα το helicorsa...

το οτι δεν περιμενα, ειναι γιατι νομιζα οτι αυτος που χτυπησα περασε μπροστα...

Φταιει και το αυτοκινητο λιγο, με το που τσιμπησα τα φρενα εστριψε και εκλεισε εκει που δεν το περιμενεις, ανοιχτηκες και εσυ και εγινε. Απλα ετσι οπως εγινε το χτυπημα νομιζα οτι καποιος κολλησε πισω μου γτ στα δεξια ειχα χωρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Aris Teidis, άψογο το netcode όπως είπες! Πώς σου φαίνεται;

"Αψογότατο" - μια τέτοια αθώα επαφή θα με είχε στείλει σε άλλη περίπτωση για βρούβες... :)

 

Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τον (τους) καταπληκτικό αγώνα (μπράβο Κώστα - θεαματική άνοδος!). Άκρως πωρωτικά και θεαματικά και τα δύο αυτοκίνητα. Τόση ήταν η ένταση στον πρώτο αγώνα που παρ' όλο που έφαγα ποινή στον 10ο γύρο και έπρεπε να κόψω πριν τον τερματισμό, δεν μπορούσα να ξεκολλήσω το πόδι από το γκάζι με αποτέλεσμα να ακυρωθώ και να τερματίσω τελευταίος. :p Έτσι στον δεύτερο αγώνα ξεκίνησα με μεγάλο avantage και μπόλικες ελπίδες που εξανεμίστηκαν γρήγορα από ένα νέο και "ταχύτατο" όνομα - Tom  :o 

Έτρεξα απροπόνητος αφού μόλις είχα προλάβει να δοκιμάσω το Ford για ένα μισάωρο την επομένη του DLC. Την Παρασκευή πήρα το "Χριστουγεννιάτικο δώρο" μου μια 40άρα SONY KDL-40W705C και μέχρι και το μεσημέρι της Κυριακής έκανα αλλαγές (κόψε-ράψε) στο κόκπιτ μου (θα βγάλω σύντομα φωτό) αλλαγή στη θέση του στερεοφωνικού και του PC, δηλ. δεκάδες (πολλές) καλωδίων που συνδέθηκαν μετακόμισαν και επανασυνδέθηκαν :unsure: με αποτέλεσμα να μπω μόνο το απόγευμα της Κυριακής στον σέρβερ να προπονηθώ. Έλα όμως που δεν έβρισκα ελεύθερο "τενεκέ" με τίποτα! Από το να τρέχω hot lap μόνος μου είπα: δεν δοκιμάζω τον "κουβά" να δω τι λέει... και κόλλησα! Το αμαξάκι είναι πολύ διασκεδαστικό και αποφάσισα να τρέξω μ' αυτό.

Γενικά από τους καλύτερους αγώνες που κάναμε μέχρι τώρα!

Καλές γιορτές σε όλους, χο χο χο!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Παντως η δευτερη εκκινηση ηταν fail. Δλδ το καναμε λες και ειχαμε safety car μπροστα μας. Εγω το ειχα στο μυαλο μου να πηγαίναμε δυαδες σιγα σιγα μεχρι ο πρωτος να περασει την γραμμη εκκίνησης τερματισμου και μετα να γκαζωναμε ολοι.

Link to comment
Share on other sites

Ο πρώτος αγώνας ήταν παράξενος..

Στην εκκίνηση με πέρασαν 3 αυτοκίνητα... Πρωτοφανές, δεν δούλεψε ο συμπλέκτης..

Το έλεγξα μετά, (δουλεύει κανονικά ο συμπλέκτης της πεταλιέρας) και δεν λειτουργούσε στο παιγνίδι για κάποιο λόγο...

Στον πρώτο γύρο, εκμεταλευόμενος τον φόβο για κρύα λάστιχα, ή τις ενδιάμεσες μάχες οδηγών, ανέβηκα 4 θέσεις..

Μετά το έσκορτ δεν δίνει περιθώρια σε κανένα φίατ για προσπέραση...

Ο δεύτερος αγώνας ήταν το ίδιο παράξενος..

Ξεκίνησα με φόρα στην πρώτη στροφή και κατάπια 2 μαζί, αλλά μετά είχε μικρή πρόσφυση η πίστα..

Το κακό ή καλό, ήταν οτι είχε μόνο 10 γύρους, είχαμε χάσει τον πρώτο στο σχηματισμό, είχαμε χάσει και το πλεονέκτημα της ασύλληπτα καλύτερης εκκίνησης

που κάνει το έσκορτ, και μείναμε μόνο με το κουσούρι οτι δεν στρίβαμε, είδικά με την χαμηλή πρόσφυση..

Δεν μου έφτασε ο δεύτερος αγώνας, ήθελα να έχει άλλους πέντε γύρους.. ;)

Δεν κατάφερα να τον χορτάσω..

Μεγάλη η βελτίωση στις συγκρούσεις, πλέον τα οχήματα βγαίνουν απο την πίστα ακολουθώντας την εφαπτομένη της γραμμής που είχαν κατά το χτύπημα,

πράγμα που τα κάνει προβλέψιμα όταν έρχεσαι απο πίσω, και θές να περάσεις απο περιστατικό με γκάζι πατημένο...

Ο δεύτερος αγώνας ήταν νομίζω πιο συναρπαστικός απο τον πρώτο..

Μπράβο σε όλους για την συμμετοχή και για τα αποτελέσματα..

Ευχαριστώ τον φίλο μου τον faust για το σετάπ..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και ο οποίος φέρθηκε κύριος κ δεν σου χώθηκε.


Παντως η δευτερη εκκινηση ηταν fail. Δλδ το καναμε λες και ειχαμε safety car μπροστα μας. Εγω το ειχα στο μυαλο μου να πηγαίναμε δυαδες σιγα σιγα μεχρι ο πρωτος να περασει την γραμμη εκκίνησης τερματισμου και μετα να γκαζωναμε ολοι.

 

Υποτίθεται πως πάμε μονή φάλαγγα μέχρι την τελευταία στροφή, όπου ο 1ος γκαζώνει. 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έγινε έτσι. Είχα ένα Abarth μπροστά μου που πήγαινε αργά , αναγκαστικά περίμενα με αποτέλεσμα ο Παναγιώτης να το εκμεταλευτει!!!

 

Την επόμενη φορά, καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.