Jump to content


[WAMTA CUP] Season 1 - Race 5 (24/02/2016 @Silverstone International)


akis_z80

Recommended Posts

3 minutes ago, liakjim said:

Off topic : πολύ καλό το natural απλά αφαιρεί πράγματα που τα θέλω πχ god of rays, flares κτλ.

Θα καταλάβετε τί εννοώ εδώ.

Ανοιχτά είναι τα godrays φαίνεται και στο configuration

[GODRAYS]
ENABLED=1

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, thazio said:

Στη becketts που πετυχαίνουμε την κανονική διαδρομή και από ένα σημείο και μετά δεν έχει γραμμή πάμε αριστερότερα αν θέλουμε;

Στο link λες; Αν δεν υπάρχει γραμμή δεν υπάρχει και όριο. Οπότε από το σημείο που τελειώνει η γραμμή και μετά μπορείς να πας πιο αριστερά. Αν θες δείξε με screenshot τι εννοείς μήπως δεν κατάλαβα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Race: Έκανα τη μέγιστη βλακεία να φορτώσω setup με 19 λίτρα καύσιμο που μου έδινε πρόβλεψη για 27 γύρους. Με έλουσε κρύος ιδρώτας όταν το διαπίστωσα στην εκκίνηση!! Κατέφυγα σε shortshifting, coasting και άλλες φλωριές σε μερικά σημεία του αγώνα μπας και πέσει λίγο η κατανάλωση. Τελικά κατάφερα να τερματίσω στο τσακ αφού από τη μέση του τελευταίου γύρου και μετά, στο ταμπλό έδειχνε 0 λίτρα :p και να έχεις και το Θοδωρή από πίσω να κάνει παπάδες με 65 κιλά ballast!!!

 

Τέλος καλό όλα καλά. Ίσως μερικοί τρόμαξαν ή χάσανε υπερβολικό χρόνο στις προσπεράσεις με τα φίατ, αλλά αυτή είναι και η χάρη του multiclass.

 

Αυτό μόνο τίποτα άλλο:

 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το πρωτάθλημα wamta! Ευχαριστώ απο μεριάς μου όλους τους συμμετέχοντες και φυσικά τους διοργανωτές που το έστησαν πολύ καλά και μελλοντικά πιστεύω ακόμα καλύτερα! Είναι το πρώτο πρωτάθλημα-κύπελλο πείτε το όπως θέλετε που συμμετείχα στο AC,το πρώτο που ολοκλήρωσα γενικά,εκτός AC και το πρώτο με dual class! 

Στα του αγώνα από μεριάς μου τώρα.. Η πίστα δε μου αρέσει και ειδικά με το Lotus ήταν χειρότερη η κατάσταση. Ξεκίνησα 6ος αλλά με τα λάθη των Lazy dog και Sokratis βρέθηκα γρήγορα στη 4η θέση και ήλπιζα να πιάσω τη πρώτη τριάδα,έτσι λίγο για την ένταση αλλά πάνω που κοντοζύγωνα,βρεθήκαμε πίσω απο τα abarth. Εκεί ήρθε η καταστροφή,η τριάδα Άκη-Θοδωρή-Δημήτρη περνούσε αέρα και εγώ κολλούσα απο πίσω για να μη χωθώ σε καμια στροφή και χαλάσω τις κόντρες που είχαν μεταξύ τους. Έχασα 30 secs και 2 φόρες που αγανάκτησα πήγα να περάσω και βρέθηκα εκτός δρόμου. Έρχεται στα καπάκια ο Lazy και με περνάει ενώ με πιάνουν τα διαόλια. Πάλι καλά το έχασε μετά και πήρα πίσω τη θέση μου γιατί θόλωσε λίγο το μυαλό μου και πίστευα ότι όλα συνομωτούσαν εναντίων μου αφού κάθε φορά έβρισκα abarth στις στροφές. Σαν να μη έφτανε αυτό είχα και το περιστατικό με τον spyder προς το τέλος που ενώ είχε μπλε σημαία,δε με άφηνε να περάσω και με χτύπησε κιόλας σε προσπάθεια να με κοντράρει( Δε με πείραξε,απλά το αναφέρω για να μαθαίνουμε και να βελτιωνόμαστε). 

Anthemius μου έσκισες τον αγώνα,δε μπορούσα να σε περάσω καθαρά σε καμία στροφή(πάλι δε με πείραξε,το λέω σαν fun fact).

Arkoudadi well done mate!!!

Συγχαρητήρια στους Νικητές και σε όλους γενικά για την οδηγική και όχι μόνο συμπεριφορά τους! Στο μέλλον πιστεύω θα είμαστε ακόμα καλύτερα!

Υ.Γ. Αν ήξερα να φτιάχνω βιντεάκια στο AC θα καθόμουν να φτιάξω κάτι με highlights,sorry αλλά δεν έχω ιδέα.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Oxide Burnedbrain said:

Υ.Γ. Αν ήξερα να φτιάχνω βιντεάκια στο AC θα καθόμουν να φτιάξω κάτι με highlights,sorry αλλά δεν έχω ιδέα.

Bρες εσύ τα highlights σου από όλους τους αγώνες, και στείλτα σε pm για να ετοιμάσουμε ένα βίντεο με BEST OF.

Απλά να γράψεις όνομα αγώνα, lap και σημείο στο περίπου για να το βρούμε. Ίσχυει για όλους τους συμμετέχοντες φυσικά!!!!

 

πχ

 

race 1 - lap 2 - μάχη με spyder από τη μέση του γύρου για τα επόμενα 30 δευτερόλεπτα

race 2 - lap 15 - τριπλή προσπέραση στη μεγάλη ευθεία στο 26o λεπτό στο replay

κλπ

 

Βρείτε όλοι τέτοια μικρά κομμάτια και στείλτε τα με πμ για να ετοιμάσουμε ένα βίντεο με highlights!! Θα έχει φάση!

 

 

Α!! Τα reports να γίνουν μέχρι Παρασκευή βράδυ, ώστε να κάτσουμε να τα εξετάσουμε μέσα στο Σ/Κ.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σε ολα τα παιδια.

Εγω αντιθετα με τον Ακη εβαλα καυσιμο για 8 γυρους παραπανω. Ενω αλλα νουμερα εδειχνε οταν εβαλα 29 λιτρα (προεβλεπε 32 γυρους αλλα τελικα ηταν για 38!!!)

Καλη εκκινηση χαζευα την μαχη Ιασονα+Γεωργιαδη και μαζι φυλαγα την θεση μου απο τον απειλητικο Αρη.

Στην συνεχεια εκμεταλευτηκα την μαχη των 2 παραπανω και καταφερα και περασα τον Γιωργο αρκ και κρατουδα θεση ποντιουμ!!!!

Με ολο τον χαμο με τα λοτους ειχα ξεφυγει λιγο. Ο GoMaR μπροστα ειχε εξαφανιστει οποτε προσπαθουσα να ελεγχω την κατασταση. Φυσικα αυτο δεν κρατησε πολυ γιατι παλι με τις αναμπουμπουλες με τα λοτους ο Γιωργος με εφτασε..ΕΙχαμε μια ωραια μαχη αλλα εχασα. Προσπαθησα να ακολουθησω αλλα σε καποια φαση ο Γιαννης christod ειχε πολυ υψηλο ping και πηγαινε μπρος πισω. Οποτε αφησα γκαζι μην εχουμε κανα μπαμ απο το πουθενα!!

 

Συγχαρητηρια στους διοργανωτες για το ωραιο πρωταθλημα.

Στελιο με προδωσες χθες :p

 

Ο Ακης μεταξυ σοβαρου και αστειου πεταξε μια προταση που με βρισκει συμφωνο!!!

Να κανονισουμε την αλλη τεταρτη πχ εναν φιλικο αγωνα σε τυχαια πιστα οπου οι οδηγοι ΦΙΑΤ θα παρουν τις λοτους και το αναποδο!!!

Εγω ειμαι μεσα!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχάριστος αγώνας.

Στο practice είδα πως είχα την ταχύτητα εκμεταλευόμενος το μικρό ballast.

Στο qualy , πήγαινα για 1:11:500 στον τελευταίο γύρο, αλλά 2 FIAT στο τελευταίο section μου το χάλασαν.

 

Στον αγώνα όπως πάντα προσπάθησα για σταθερότητα. Πάντα ήμουν στο 95% κ ήλπιζα για ατυχίες των αντιπάλων (εξου κ το υψηλότερο Race consistency στα Lotus).

Σε κάποια φάση είχα 2 ευκαιρίες να περάσω τον Θοδωρή αλλά επέλεξα να μην ρισκάρω επαφή.

Στα ντουπλαρίσματα δεν ήμουν τυχερός με αποτέλεσμα ότι φτιάχνω στο ενδιάμεσο να το χάνω εκεί.

Αλλά ήμουν πάντα 1-2 δευτ πίσω από τους 2 πρώτους.

Μέχρι που στον 25??? γύρο, έγινε ένα κουφό. Είδα ένα Lotus ( του @spyder ), να βγαίνει στην κλειστή δεξιά T3. Στην είσοδο όμως στην πίστα, απογειώθηκε στο kerb και έσκασε πάνω μου και κυρίως στον Κυριάκο @kyr..

Εκεί οι άλλοι μου έφυγαν στα +10 οπότε τέλειωσε εκεί το θεμα.

 

Σε κάθε περίπτωση, απόλυτα ευχαριστημένος από το cup, ευχαριστώ τους διοργανωτές @akis_z80 και @Stelios F. κ τους @GoMaR και @thazio για τα skins.

Πολύ φρέσκια ιδέα με το multy class κ αξιοποίηση του ballast που κάποιοι φοβούνται.

Άριστη επιλογή αυτοκινήτων.

Πολύ ωραία η επιλογή καιρού, επιτέλους να εκμεταλευτούμε τις όποιες δυνατότητες του παιχνιδιού.

 

Προτείνω το επόμενο cup, να είναι με fixed setup και τέτοια επιλογή ώστε να υπάρξει pitstop (πχ αυξημένη κατανάλωση κ αυξημένο tyre wear), ενώ η διάρκεια να είναι μεγαλύτερη πχ πάνω από 45' ( ιδανικά 1 ώρα). Τα 35' είναι λίγα.
 

 

Μπράβο κ στον @Aris Teidis που δίνει το δώρο του.

Μπράβο σε όλους γενικά γιατί είδα μια πολύ πιο "επαγγελματική" συμπεριφορά στην πίστα από όλους . Τουλάχιστον ότι είδα γύρω μου. Αν και η λίστα με τα Race incidents, δείχνει έναν χαμό.  Η Monza πάντως άλλα λέει.

 

Υ.Γ. Μέσα για το car swap , με μηδέν ballast φυσικά.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,
Πολυ ωραια ηταν χθες, εδωσα μαχη για 1η θεση, αλλα με ballast,με προσπερασεις και ενας Δαρας μπροστα μου σα να μη συμβαινει τπτ,δε καταφερα να την πιασω :p
Μπορει βεβαια αν δεν επεφτε πανω μου ο @Lazy Dog να ειχε αλλη ροη ο αγωνας,αλλα δεν εχει καμμια σημασια πλεον.Ισως κριθουν πολλα στα cuts!
Οπως και να εχει, μπραβο στον @wargasm για την επιδοση του.Φοβερος.
Να ευχαριστησουμε τους @Stelios F. & @akis_z80 για την διοργανωση του cup.Ηταν ολα πολυ ωραια.Μπραβο.
Ευχαριστουμε και τον @thazio για την προσφορα των skins!

Και ενα μεγαλο Μπραβο στον @socratis_7 για τις φοβερες επιδοσεις του που και για ξεπαρθενιασμα μπηκε σε cup με ολους τους τρελους..
Πιστευω στο επομενο να μπει πιο σωστο ballast και οχι ο 1ος να βγαινει τελευταιος στον αλλον αγωνα :p

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πολύ απογοητευμένος από τον αγώνα χτες... Παρ' όλο το έξτρα βάρος που κουβαλούσα κατάφερα πολύ καλό χρόνο και ξεκίνησα τον αγώνα με μεγάλες ελπίδες για το πόντιουμ, αλλά δεν... Πάντα αυτό γίνεται, αν οδηγήσω συντηρητικά θα βγάλω τον αγώνα αναίμακτα αλλά θα τερματίσω στις τελευταίες θέσεις, αν παίξω επιθετικά και διεκδικήσω αυτό που μπορώ θα με στείλουν στα χωράφια και θα τερματίσω πάλι στις τελευταίες θέσεις. 

Αρνητικές και οι συνολικές εντυπώσεις μου για το multi-class. Δεν θα ξαναπάρω μέρος ή αν ξαναπάρω - μόνο με το γρήγορο. Δεν μπορείς να οδηγείς φυσιολογικά υπό την απειλή να εμπλακείς σε ατύχημα επειδή είσαι αργότερος. Στον χτεσινό αγώνα με χτύπησε το ίδιο Lotus δυο φορές πάνω σε διαφορετικές στροφές γιατί πιθανώς θεώρησε ότι αφού είναι γρηγορότερος έχει προτεραιότητα και εγώ έπρεπε να φρενάρω πάνω στη στροφή για να περάσει. Δεν ξέρω ποιος φταίει και ούτε θα το ψάξω, για μένα η ιστορία αυτή είναι fail!

Να μιλήσω και για τα καλά όμως, η ενασχόληση με ένα αποκλειστικά αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστη αφού έχεις την ευκαιρεία να μάθεις και πραγματικά να ευχαριστηθείς ένα αυτοκίνητο. Το Φιατάκι που μέχρι τώρα το σνόμπαρα είναι πλέον από τα αγαπημένα μου! Επίσης η ιδέα του ballast δούλεψε καλά κατά τη γνώμη μου και μου έδωσε την ευκαιρία να "κοντράρω" και άλλους οδηγούς που συνήθως δεν τους βλέπω κοντά μου στην πίστα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές για την άψογη διοργάνωση και στον thazio  για το skin!

Επίσης οι διοργανωτές να φροντίσουν και για την κλήρωση - κάποιος, ήδη περιμένει το δώρο μου... ;)

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.