Jump to content



Νομική οδός για RMA στο Eshop


Recommended Posts

Έλεγα να μην ανοιξω θεμα.... ελεγα «ποσο χαλια μπορει να ειναι το service του eshop?»....

Κουνια που με κουναγε!

Έχω παραδωσει την 4Κ οθονη μου, της ASUS, απο 28 Ιουλιου(!!!!) και ακομα αγνοειται η τυχη της.

Οθονη αντικαταστασης μου εχουν ταξει εδω και 2 εβδομαδες (τιποτα ακομα) και περιτο να αναφερω οτι σε 2,5 μηνες που κραταει αυτη η ιστορια δεν με εχουν παρει ΟΥΤΕ ΕΝΑ τηλεφωνο,

παρα μονο εγω ο καψερος, μπας και παρω την οθονη μου, γιατι μεχρι να ασχοληθουν, μαλλον θα εχουμε φτασει να εχουν κυκλοφορησει οθονες 18Κ.

Ηθελα να ξερω απο όποιον εχει ασχοληθει,  πως μπορω να τους κυνηγησω νομικα;

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία στην προστασία καταναλωτη...σε 2-3 μερουλες ξεμπερδευεις για πλάκα!!!

Επίσης παρτους τηλ. Και ζητά case number στην asus(είναι όταν ανοίγουν μία βλάβη στην asus) και πάρε εσύ μετά ο ίδιος με το number και ρώτα ποτε ανοίχτηκε ή βλάβη ποτέ τους έστειλαν απάντηση και τι θα γινει.

 

Edited by dimopc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος dimopc έγραψε:

Καταγγελία στην προστασία καταναλωτη...σε 2-3 μερουλες ξεμπερδευεις για πλάκα!!!

Επίσης παρτους τηλ. Και ζητά case number στην asus(είναι όταν ανοίγουν μία βλάβη στην asus) και πάρε εσύ μετά ο ίδιος με το number και ρώτα ποτε ανοίχτηκε ή βλάβη ποτέ τους έστειλαν απάντηση και τι θα γινει.

 

Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι το eshop κανει παραεισαγωγες.... οποτε η οθονη πηγε στον προμηθευτη τους, ο οποιος αποφασισε οτι η οθονη δεν εχει προβλημα (bleeding του θανατα, ενα ποντο παχος σε ΟΛΗ την κατω πλευρα της οθονης, απο ακρη σε ακρη και η μιση πλευρα πανω το ιδιο, ματι βγαζει)

Τελικα καλεσα την asus, η οποια αφου τις εστειλα φωτο σε μειλ, μου ειπε οτι ειναι για αντικατασταση, οποτε εστειλα με την σειρα μου στο eshop οτι η asus λεει αντικατασταση (με αριθμο case number, κανονικοτατα), με κοινοποιημενο το service eshop. Η απαντηση του eshop ειναι οτι η οθονη δεν εχει γυρισει ακομα απο τον προμηθευτη, οποτε πρεπει να περιμενω οταν γυρισει γιατι τους ζητανε καποια screenshots extra....

Αρα νομιζω οτι δεν μπορω να κανω το τελευταιο κομματι που λες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε... ΙΝΚΑ... 

 

ΥΓ ειναι που καποιοι μου λεγανε γιατι παιρνω απο εξωτερικο πραγματα. Γιαυτο... 

Edited by icy20
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκαιο,τα περισσότερα ελληνικά μαγαζιά φέρνουν παρά εισαγωγές και όταν σκάει rma κάνουν ένα μήνα πήγαινε έλα για γερμανια ή πολωνια ;) Και ο προμηθευτής 8 στις 10 θα το απορρηψει για μ@λ@κιες!!!οθόνη dell μέχρι να στερέψει ή θάλασσα τελικά για μένα (είχα παρόμοια περίπτωση ελαττωματικής και μου εστειλαν την καινούργια στο σπίτι μου μετά από 10 μέρες με 2 φωτογραφίες!)

Link to comment
Share on other sites

Αστα φίλε μου @P70 ......

Το θέμα είναι να μην μπλέξεις....αν μπλέξεις....άστα να πάνε.

Παλιά πηγαίναμε στα τοπικά μαγαζία χαλασμένα προιόντα εντός εγγύησης και μας ξεκινούσαν στα "Το μέρος που το είχες είχε αρκετή υγρασία και γι αυτο το έπαθε αυτό" κλπ κλπ. Και ποτέ δεν γινόταν η αλλαγή. Μετά ήρθαν αυτές οι "μεγάλες" αλυσίδες και είδαμε λίγο φώς. Πλέον όμως και αυτοί γίναν τοπικά μαγαζιά. Σε βγάζουν την ψυχή με τα πήγαινε-έλα μέχρι να σου αλλάξουν κάτι ελλατωματικό.

 

 Εδώ είναι μία άπο τις ιστορίες μου με το e-shop και από βδομάδα με κόβω να άνοιγω ένα θέμα και για το msystems(θετικό ή αρνητικό θα δείξει...).

 

ΥΓ

Link to comment
Share on other sites

πριν 42 λεπτά, το μέλος optimogar έγραψε:

Αστα φίλε μου @P70 ......

Το θέμα είναι να μην μπλέξεις....αν μπλέξεις....άστα να πάνε.

 Εδώ είναι μία άπο τις ιστορίες μου με το e-shop και από βδομάδα με κόβω να άνοιγω ένα θέμα και για το msystems(θετικό ή αρνητικό θα δείξει...).

ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια μου εκαναν. Μα με καθε λεπτομερεια!

 

πριν 13 ώρες, το μέλος dimopc έγραψε:

Έχεις απόλυτο δίκαιο,τα περισσότερα ελληνικά μαγαζιά φέρνουν παρά εισαγωγές και όταν σκάει rma κάνουν ένα μήνα πήγαινε έλα για γερμανια ή πολωνια ;) Και ο προμηθευτής 8 στις 10 θα το απορρηψει για μ@λ@κιες!!!οθόνη dell μέχρι να στερέψει ή θάλασσα τελικά για μένα (είχα παρόμοια περίπτωση ελαττωματικής και μου εστειλαν την καινούργια στο σπίτι μου μετά από 10 μέρες με 2 φωτογραφίες!)

2,5 μηνες σου παω την οθονη μπουσουλωντας στην Γερμανια, δεν ειναι δικαιολογια αυτο που λενε.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, icy20 said:

Ειπαμε... ΙΝΚΑ... 

 

ΥΓ ειναι που καποιοι μου λεγανε γιατι παιρνω απο εξωτερικο πραγματα. Γιαυτο... 

Δεν έχω πάρει ποτέ απο εξωτερικό γιατί φοβάμαι ακριβώς αυτό το πράγμα. Το να μου έρθει δηλαδή κάτι ελλατωματικό και το πώς σκ@τ@ θα βγάλω άκρη.

Έβλεπα αυτό το και καλά όπως φάνηκε "DOA 7 ημερών" εν τω μεταξύ και έλεγα εντάξει.

Πχ δες πως μου ήρθε  η οθόνη(DOA?) και δεν βγαίνει άκρη με τίποτα για την ώρα. Η 1η απάντηση της asus ήταν ότι αυτό έγινε κατα την μεταφορά

 

6 minutes ago, P70 said:

ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια μου εκαναν. Μα με καθε λεπτομερεια!

 

2,5 μηνες σου παω την οθονη μπουσουλωντας στην Γερμανια, δεν ειναι δικαιολογια αυτο που λενε.

 

air-turtle φίλε μου ;)

 

Spoiler

sorry που χαλάω το θέμα σου...

 

Edited by optimogar
Link to comment
Share on other sites

On 8/10/2016 at 10:51 AM, optimogar said:

Δεν έχω πάρει ποτέ απο εξωτερικό γιατί φοβάμαι ακριβώς αυτό το πράγμα. Το να μου έρθει δηλαδή κάτι ελλατωματικό και το πώς σκ@τ@ θα βγάλω άκρη.

Έβλεπα αυτό το και καλά όπως φάνηκε "DOA 7 ημερών" εν τω μεταξύ και έλεγα εντάξει.

Πχ δες πως μου ήρθε  η οθόνη(DOA?) και δεν βγαίνει άκρη με τίποτα για την ώρα. Η 1η απάντηση της asus ήταν ότι αυτό έγινε κατα την μεταφορά

 

 

 

Ναι απλα αν ηταν απο το εξωτερικο θα το ειχαν καλυψει  χωρις πολλα πολλα. Δεν παιζουν με τετοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πφφφ δυστυχώς η κατάσταση είναι τραγική.

 

ΥΓ1 Εγώ τελικά μετά από 3 βδομάδες ξεμπέρδεψα και πήρα καινούρια οθόνη :D
 

ΥΓ2 Το psu μου ξεκίνησε να κάνει θόρυβο και μάλλον θα ξαναμπλέξω(αγορασμένο από e-shop) :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 10/26/2016 at 1:03 PM, optimogar said:

Πφφφ δυστυχώς η κατάσταση είναι τραγική.

 

ΥΓ1 Εγώ τελικά μετά από 3 βδομάδες ξεμπέρδεψα και πήρα καινούρια οθόνη :D
 

ΥΓ2 Το psu μου ξεκίνησε να κάνει θόρυβο και μάλλον θα ξαναμπλέξω(αγορασμένο από e-shop) :(

Πολλά προβλήματα με τροφοδοτικά έχει το eshop κυρίως με θόρυβο στον ανεμιστήρα και coli whine. 

Link to comment
Share on other sites

Sorry που εκμεταλλεύομαι το θέμα αλλά ρε παιδια έχω μια ερώτηση.

 

Σε email δεν απαντάνε; Εχω στειλει email για να με ενημερώσουν μετά απο 11 μέρες γιατί δεν εχω παραλάβει κάτι για το οποίο λέγανε 2-3 μέρες και με έχουν γειώσει και αν ειναι να αργήσει και άλλο να την ακυρώσουν.

Στο τηλ που μίλησα τη Δευτέρα ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα έχω παραλάβει μέχρι Τρίτη άααααααντε λέει Τετάρτη. Φυσικά δε παρέλαβα :p 

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα σε τι τροφοδοτικό θα πάς (σ'όποιο χ,ψ κατάστημα κι αν πας). Το θέμα με το eshop  είναι σε ποιο υποκατάστημα τους

θα πέσεις κι αν θα σε ταλαιπωρήσουν στο service.

Αν έχει το EVGA της υπογραφής το κάνει απευθείας RMA στην EVGA αν δεν θέλει να μπλέκει με eshop.

Ανάλογα το rma που ισχύει για την περίπτωση του, (θα πληρώσει έξοδα αποστολής 12-15€ ή όχι και θα εξαρτηθεί

ο χρόνος για όλη την διαδικασία από 1 με 2 βδομάδες).

 

Παρακάτω είναι απάντηση από το support της EVGA 16/11 για advanced rma σε gpu

Παράθεση

1) Since Greece is part of the EU there are no additional charges and we will of course also be able to cover the shipping costs by sending you an electronic shipping label.
If you choose the advanced RMA you will however have to pay a security deposit ( price of the card ), this security deposit will of course be refunded fully when we receive your original card, this is only possible via PayPal-
2) If you do not want to send the card in right now, we can of course also offer you a RMA for the card in the future as long as the card is under warranty.
Usually the RMA process takes mere 3 business days after we receive your card, however, we do currently have some delays so 5 business days are a little more realistic.

 

______________________________________

 

Καλύτερα μέσω τηλ. Karmen, το email το χρησιμοποιώ για να ακυρώσουν παραγγελία(αυτό το βλέπουν σίγουρα :bleh:)

Edited by idonthave
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, karmen1983 said:

Sorry που εκμεταλλεύομαι το θέμα αλλά ρε παιδια έχω μια ερώτηση.

 

Σε email δεν απαντάνε; Εχω στειλει email για να με ενημερώσουν μετά απο 11 μέρες γιατί δεν εχω παραλάβει κάτι για το οποίο λέγανε 2-3 μέρες και με έχουν γειώσει και αν ειναι να αργήσει και άλλο να την ακυρώσουν.

Στο τηλ που μίλησα τη Δευτέρα ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα έχω παραλάβει μέχρι Τρίτη άααααααντε λέει Τετάρτη. Φυσικά δε παρέλαβα :p 

Μόνο τηλεφωνικά μιλάω με eshop. Αποφεύγω τα email Την προηγούμενα εβδομάδα που έκανα μια παρεαγγελία και το προιον έγραφε 4-6 εργάσιμες. Παραδόξως με ενημέρωσαν με sms ότι η διαθεσιμότητα είναι άγνωστη. Του πήρα τηλ και ακύρωσα την παραγγελία.

Edited by pasjohn
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ με το τηλ δεν έβγαλα άκρη. Τους πήρα τη Δευτερα μου είπαν θα παραλάβω Τρίτη.

Ξαναπήρα τηλ τα ίδια

 

Οπότε έστειλα email. Δεν απάντησαν ποτέ και έστειλα εκ νέου email ζητώντας να ακυρωθεί η παραγγελία.

Σήμερα με πήραν τηλ για να πάω λέει να παραλάβω. Αντε βγάλε άκρη πως στο καλό δουλεύουν....

 

edit: Να συμπληρώσω. Με πήρε τηλ μόλις μία ευγενέστατη κυρία. Μου ζήτησε συγνώμη για την καθυστέρηση και βασικότερο όλων ΔΕΝ προσπάθησε να δικαιολογήσει την κατάσταση.

Μου είπε ότι αν επιθυμώ να ακυρώσω θα ακυρωθεί, αν πάλι επιθυμώ να παραλάβω κάποιο από τα προϊόντα θα έχω έκπτωση σαν ένδειξη συγνώμης.

 

Τεσπα απλά τα αναφέρω για να υπάρχουν. 

Edited by karmen1983
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ με το τηλ δεν έβγαλα άκρη. Τους πήρα τη Δευτερα μου είπαν θα παραλάβω Τρίτη.
Ξαναπήρα τηλ τα ίδια
 
Οπότε έστειλα email. Δεν απάντησαν ποτέ και έστειλα εκ νέου email ζητώντας να ακυρωθεί η παραγγελία.
Σήμερα με πήραν τηλ για να πάω λέει να παραλάβω. Αντε βγάλε άκρη πως στο καλό δουλεύουν....
 
edit: Να συμπληρώσω. Με πήρε τηλ μόλις μία ευγενέστατη κυρία. Μου ζήτησε συγνώμη για την καθυστέρηση και βασικότερο όλων ΔΕΝ προσπάθησε να δικαιολογήσει την κατάσταση.
Μου είπε ότι αν επιθυμώ να ακυρώσω θα ακυρωθεί, αν πάλι επιθυμώ να παραλάβω κάποιο από τα προϊόντα θα έχω έκπτωση σαν ένδειξη συγνώμης.
 
Τεσπα απλά τα αναφέρω για να υπάρχουν. 

Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι οτι αυτή δεν ειναι η πάγια τακτική τους ,και οτι κάποιος ρίχνει τις ματιές του και προς τη γειτονιά μας
Link to comment
Share on other sites

To σκέφτηκα να σου πω την αλήθεια μιας και λίγο μετά το post μου με κάλεσε στο σταθερό που είχα δηλώσει.

Αλλά είχα ήδη άλλη μία κλήση που δε πρόλαβα να την απαντήσω.

 

Δε ξέρω, τίποτα δε μου κάνει εντύπωση πλέον. Οπως και να έχει το είδα και κάπως διαφορετικά.

Εχω 3 λογαριασμούς στο eshop και έχω κάνει πάνω απο 60-70 παραγγελίες. Είναι η πρώτη φορά που πραγματικά δεν είχα την αντιμετώπιση που περίμενα.

Οπότε το βλέπω σαν 1/70 και πάω παρακάτω.

Link to comment
Share on other sites

Ενα φιλαρακι απο Αθηνα, ειχε θεμα με τη μητρικη, του βγαλανε πιστωτικο 184€ , σε μια μητρικη που ειχε αγορασει 200(και κατι ψιλα).  Επειδη κοστιζει184€ η ιδια η μητρικη τωρα, λενε (δεν ηταν αμεσα διαθεσιμη καινουρια, και του αντικατεστησαν τη μητρικη με κατι που εμοιαζε να επαιζε μαζι του ποδοσφαιρο καποιος. Κουτι με χτυπηματα, και εμφανως χρησιμοποιημενη μητρικη- refurbished αραγε; Μεσα σε 1.5 μερα ολο αυτο...).

Εγω αναρρωτιεμαι ομως, αν η μητρικη , εκανε 230€ σημερα, το πιστωτικο θα ηταν 230€ επειδη κοστιζει τοσο η μητρικη;

Ποια ειναι η λογικη του πιστωτικου , και τι ισχυει τελικα; Υποψιν , η μητρικη ειναι σε παραγωγη, την εχει ενα χρονο ακριβως και ειναι της Asus. Απλα εχω την απορια. 

Εν τελει δεχτηκε το πιστωτικο των 184€ , και θα βαλει κατι παραπανω για να παρει μια αλλη. Τα 16 αυτα €υρωπουλα, δεν ηταν θεμα.

Παρολα αυτα δε καταλαβαινω τη λογικη που εχει το πιστωτικο που εκδιδεται. Ειχα την εντυπωση οτι σημαινει πιστωση του ποσου αγορας του προιοντος, οχι ο,τι μας κατεβει ή σε οποια τιμη βρισκεται τωρα το προιον. Στα πλαισια εννοειται της εγγυησης.

Edited by tommybertsen
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.