Jump to content



Δοκιμαστικός αγώνας WAMTA #2 12/02/2017


Stelios F.

Recommended Posts

Μια καλούτσικη λύση για να μας βλέπετε εμάς με τις ρουκέτες θα ήταν να ρίχνετε μια κλεφτή ματιά στο χάρτη κάθε τόσο. 

Αλλιώτικη εμπειρία το 919 στην ίδια πίστα με τόσα πολλά αυτοκίνητα διαφορετικής δυναμικότητας,οι απαιτήσεις πολλές, χρειάζεται practice και καλή μελέτη των δυνατοτήτων του.

Μεταβάλλεται από πισωκινητο σε τετρακίνητο με άλλοτε άλλα χαρακτηριστικά ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγεις, αν πας να το κάνεις εν κινήσει θα πρέπει να σαι εξικοιωμένος με τα κουμπιά που έχεις ορίσει στο τιμόνι αλλιώς κινδυνεύεις να κάνεις λάθος πρόγραμμα η λάθος οδηγικό.

Οι φθορές στα ελαστικά εξαρτώνται από αυτά τα προγράμματα και τη διαχείρισή τους, επιπλέον το κερς είναι πανταχού παρών.

Ηδονικό να περνάς προπορευόμενο αγωνιστικό με τα διπλά χιλιόμετρα στο κοντέρ παραλίγο να νιώσω την αεροδυναμική δόνηση από τον εκτοπιζομενο αέρα τη στιγμή της προσπέρασης:p,κ γαμώ τα ffb λέμε. 

Το μόνο που με χαλάει είναι πως με την ομάδα δεν υπάρχει επαφή ουσιαστικά, ο καθένας μόνος του αλλά τι να κάνουμε ας δούμε κι αυτή τη φάση, ίσως έχει ενδιαφέρον. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία εμπειρία εχθές και μεγάλο σχολείο για μερικούς, ευτυχώς που κάναμε το δοκιμαστικό...

Μάθαμε λοιπόν πως μπορεί να συναντήσουμε προβλήματα του τύπου μένω από βενζίνη στο qualify (Lyla :P) , ή στο Race (Stelios :D) να ξέρετε πως το esc-back to pits απαγορεύεται στα κανονικά races επομένως αν ξεμείνεις από καύσιμο race over, ή Qualify Over.

Στη περίπτωση του Qualify πατάς esc-back to pits και περιμένεις να τελειώσει το session. Στο Race πας Pits και η κάθεσαι και χαζεύεις το race ή άΛΤ+ΕφΤέσσερα.

 

Μάθαμε πως τα GT2 & GT4 μέχρι να δουν την μπλε σημαία, το LMP τους έχει προσπεράσει ήδη.

Δεν θα πρέπει να αλλάζουν συμπεριφορά όταν έρχονται τα LMP από πίσω γιατί δεν υπάρχει χρόνος να αντιδράσει ο οδηγός του LMP σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας από το αργότερο αυτοκίνητο.

 

Τα σενάρια πολλά με τόσα αυτοκίνητα στον αγώνα, αλλά θέλω να συζητηθεί η περίπτωση που 2 LMP έχουν close racing και υπάρχει ένα GT2 μπροστά...

Το μπροστινό LMP κόβει για να μην ενοχλήσει το GT2, αλλά το πίσω LMP είναι πονηρό και βουτάει για προσπέραση.

Σε αυτή την περίπτωση πιστεύω πως πρέπει από τώρα να γίνει συμφωνία μεταξύ κυρίων που λέμε για να περιμένει ο πίσω να γίνουν οι προσπεράσεις.... τι λέτε εσείς?

Δεν το είδα να συμβαίνει εχθές αλλά σίγουρα θα έρθει αυτή η ώρα.

 

Νομίζω επίσης, πως τα LMP θα πρέπει να επιτρέπεται να ανακοινώνουν  στο discord από που θα προσπεράσουν σε περίπτωση που καταλαβαίνουν πως το αργό αυτοκίνητο δεν έχει καταλάβει τίποτα και πως έρχεται το ατύχημα...  παράδειγμα, Άκη έρχομαι από αριστερά....

 

Κάτι τελευταίο, κατα τη διάρκεια του Qualify & Race, μη χρησιμοποιείτε το Discord άσκοπα, είναι μόνο για ειδικές περιπτώσεις του στυλ "κόλλησε το pc μου προσοχή", "ατύχημα στη πρώτη στροφή κόψτε ταχύτητα κλπ.).

Κλασική περίπτωση είναι η φάση του στυλ, "τι κάνεις εκει ρε γίδιιιιιι!!!, με γαμ$%@ες :D"

 

Edit: Ο Kimigazi Amor ποιος ήταν τελικά? Μπορεί να μας πει ο ίδιος?

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος jumaru99 έγραψε:

Πολύ διδακτικός σήμερα ο αγώνας! Από τη σκοπιά του GT4 ειδικά που έτρεξα.

Στον σύντομο αγώνα μας, αποκόμισα πλούσιες και ποικίλες εμπειρίες! πχ. Είχα την τύχη να βρεθώ σε καταστάσεις μάχης (επιτιθέμενος) όπου μας ντουμπλάρε LMP και δεν υπήρχε χώρος πουθενά! Ακόμα σε ντουμπλάρισμα από Corvette/GT2 που τον ντούμπλαρε LMP και άλλα πολλά σε μπόλικους συνδυασμούς! Πραγματικός χαμός, αλλά και αδρεναλίνη στο φούλ!

 

Σημείωση προς τους γρήγορους :neo:. Εμείς με τα GT4 (ίσως και τα GT2?) δεν σας βλέπουμε!!! Ειδικά στα γρήγορα κομμάτια της πίστας. Μετά την μπλε σημαία, το επόμενο είναι να σας δούμε στο πλάι μας :yikes:, κάνοντας το σταυρό μας να μην αγκαλιαστούμε :amen:

Εσυ εισαι ο βασιλης μαβρ κατι; 

Αν ναι γιαυτο σου ειπα στο discord να ετοιμαστεις για τετοια αγωνες. Οταν ξεκινησα την προσπεραση για εσενα βλεπω στο χαρτη LMP να ερχεται τσουρουλια, μεχρι να γυρισω στον καθρεφτη ειχε φτασει πισω και λεω σκοτωθηκαμε τελος. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Stelios F. said:

Σε αυτή την περίπτωση πιστεύω πως πρέπει από τώρα να γίνει συμφωνία μεταξύ κυρίων που λέμε για να περιμένει ο πίσω να γίνουν οι προσπεράσεις.... τι λέτε εσείς?

OXI

Πιστεύω πως τέτοια συμβάντα είναι μέσα στη φύση των multiclass! Η καλύτερη επιλογή θα ήταν "Προσοχή στη μπλε, περνάει μάχη!" , όπου εκεί είναι στην ευχέρεια του αυτοκινήτου μπροστά το τι θα κάνει. Γιατί τα LMP μπορεί να χάνουν 1 δευτερόλεπτο στις μπλε σημαίες αλλά άλλο τόσο χάνουν και οι άλλες κατηγορίες (ειδικά όταν βλέπεις lmp/gt2 να σε περνάει στην εξωτερική).

 

Επίσης θα ήταν καλό όλοι να έχετε το Real time app της Kunos το οποίο δείχνει τη διαφορά από τα 3 μπροστά και τα 3 πίσω (αυτοκίνητα).

 

Α και κάτι τελευταίο, σε στροφές όπως είναι η eau rouge+raidillon (που βγαίνεις σε τυφλό δρόμο) καλό θα ήταν εμείς με τα αργά αυτοκίνητα να ρίχνουμε μία ματιά στο καθρέφτη πριν αλλάξουμε γραμμή. Ο λόγος απλός, χθες υπήρξε σημείο όπου ενστικτωδώς έριξα μία ματιά στο καθρέφτη και είδα ένα LMP να έρχεται γαμιόντας (τη στιγμή που θα πήγαινα αριστερά) οπότε κρατήθηκα δεξιά και με πέρασε χωρίς πολλά πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Πω το lmp πόσα πιάνει και μας έφτανε έτσι?

Ένιωθα σα να είχα βγει με το παπί στην Autobahn!!!

 

Στις προσπεράσεις δύσκολα τα πράγματα.

Στις ρουκέτες προσπαθούσα να μη βρίσκομαι δίπλα δίπλα στην ουρούζ, στις ευθείες ακολουθούσα την γραμμή μου και πριν απ τις στροφές έκλεινα  υπερβολικά αφήνοντας ουσιαστικά την εύκολη προσπέραση από την εξωτερική(ελπίζω να μην απαιτείτε να αφήσω και το apex...). Στην έξοδο της στροφής μάλλον θα βγαίνω wide γιατί μια φορά που προσπάθησα να κρατήσω κλειστή γραμμή στο Johnny παραλίγο να συγκρουστούμε.  Το lmp αν έχει κόψει μια ανάσα έχει το κράτημα να μπει και με πιο κλειστή γραμμή και έχει και το γκάζι να μας αδειάσει την γωνιά γρήγορα.:hehe:

 

Πάντως δεν παίζει στρατηγική να κόψεις τα lmp με κάποιο άλλο όχημα της ομάδας.

Αντίθετα το GT4 μπορεί να κρατήσει 1/6 της πίστας κάποια Ferrari ή Corvete οπότε καλά έκανα και μπήκα εκεί. 

Θα έχει περισσότερη πλάκα. :p

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Georgiadis Giorgos said:

OXI

Μπα που να φας τη γλώσσα σου!

Θα είσαι υπεύθυνος για την αιματοχυσία στην άσφαλτο να το ξέρεις.... :p

2 hours ago, uhu said:

Πω το lmp πόσα πιάνει και μας έφτανε έτσι?

Ένιωθα σα να είχα βγει με το παπί στην Autobahn!!!

Με 340 ερχόμουν αν θυμάμαι καλά, είχε θολώσει λίγο η όραση μου λόγω του warp speed και δεν έβλεπα καλά :D

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Εσυ εισαι ο βασιλης μαβρ κατι; 

Αν ναι γιαυτο σου ειπα στο discord να ετοιμαστεις για τετοια αγωνες. Οταν ξεκινησα την προσπεραση για εσενα βλεπω στο χαρτη LMP να ερχεται τσουρουλια, μεχρι να γυρισω στον καθρεφτη ειχε φτασει πισω και λεω σκοτωθηκαμε τελος. 

 

Όχι, δεν είμαι ο Βασίλης, σε κάποιον άλλο αναφέρεσαι Ηλία, είμαι ο SotirisM. Σε θυμάμαι ωστόσο να το λες αλλά αναφερόσουν σε άλλον οδηγό :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Stelios F. Να το κάνουμε τότε ώστε αν προκληθεί ατύχημα λόγω της κίνησης αυτού που κάνει τη διπλή προσπέραση (αυτός που περνάει και το αργό αυτοκίνητο και το ίδιο με το δικό του λόγω αργοπορίας του τελευταίου πριν προσπεράσει) να έχουμε DOUBLE PENALTY! (Με παραδειγματική τιμωρία πχ τον στήνουμε στο τοίχο και πετάμε ντομάτες, ή αν είναι χοντρό και πάρει και τα 2 αυτοκίνητα αυγά :hehe:) Πέρα από τη πλάκα, κάτι σαν 10 θέσεις στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα θα ήταν ΟΚ.

 

Αλλιώς και αλλοιώνουμε λίγο το multiclass racing και υπάρχουν και πιο πολύπλοκες καταστάσεις. Αν πχ είχες μείνει πίσω από ένα GT4 στην Eau Rouge και βγείς με 200 αντί για 300, ακόμα και να προσπεράσεις στην αρχή της ευθείας μπορεί να έρθει από πίσω το άλλο LMP στο τέλος της ευθείας και να σε περάσει. Δηλαδή από πότε και μετά είναι ΟΚ η προσπέραση? κλπ.

 

edit: άκυρες οι 10 θέσεις, δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί φαντάζομαι, οπότε εκκίνηση από το τέλος, δεν έχει και πολύ διαφορά αφού τα αργότερα class θα τα περάσει αμέσως.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην το πολυ ψαχνουμε δεν υπαρχει λογος. Η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και δεν μπορουμε να βγαλουμε κανονισμους για ολες. Καλως η κακως η διαφορα στις ταχυτητες ειναι μεγαλη και στις τρεις κατηγοριες, αν ενα lmp ντουμπλαρει gt2 η gt4 ας δει μπροστα του τι γινεται και αν υπαρχει μαχη ας περασει καπου που να μην χρειαστει να του δωσουν χωρο οι αλλοι. Δευτερον πρεπει να εχετε στο νου σας τις γραμμες, μην υποθετετε οτι σας εχει δει ο αλλος κι θα σας δωσει χωρο για να περασετε μεσα στη στροφη.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, fatalara said:

Παιδια μην το πολυ ψαχνουμε δεν υπαρχει λογος. Η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και δεν μπορουμε να βγαλουμε κανονισμους για ολες. Καλως η κακως η διαφορα στις ταχυτητες ειναι μεγαλη και στις τρεις κατηγοριες, αν ενα lmp ντουμπλαρει gt2 η gt4 ας δει μπροστα του τι γινεται και αν υπαρχει μαχη ας περασει καπου που να μην χρειαστει να του δωσουν χωρο οι αλλοι. Δευτερον πρεπει να εχετε στο νου σας τις γραμμες, μην υποθετετε οτι σας εχει δει ο αλλος κι θα σας δωσει χωρο για να περασετε μεσα στη στροφη.

 

 

 

Όπως είπε κ ο Λύλα έχει ευθύνη γιατί είδε οτι υπήρχε αργότερο αμάξι οπότε θα έπρεπε να αφήσει το γκάζι ακόμη κ να φρενάρει -στο βίντεο δεν έχει πετάλια οπότε υποθέτω οτι έμεινε στο γκάζι χωρίς σήκωμα-.

 

Για μένα είναι ξεκάθαρο οτι ακόμη κ αν σημαίνει οτι θα χάσω θέση,δεν θα χωθώ κάνοντας σμπαράλια τους μπροστά -σχετικά με αυτό που είπε ο Ηλίας παραπάνω-.Το 919 στρίβει φρενάρει κ γενικότερα μαμεί κ δέρνει οπότε είναι στη διακριτική ευχέρεια του 919 ναχει το νου του -δεν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις/λάθη χοντράδες-.

 

Άλλωστε είναι αγώνας μίας ώρας.

 

Κ επειδή έχω λάβει συμμετοχή σε αρκετά μουλτικλας εντούρανς -αν κ μια ωρίτσα δεν το λες εντούρανς αλλά ενιγουει- εκεί που καταλήγω είναι οτι το μόνο που πρέπει να χουν στο μυαλό τους όλοι οι συμμετέχοντες είναι η υπομονή.

 

Επίσης λάθη γίνονται κ θα γίνονται συνεχώς,μην ξεκινάμε δαιμονοποιώντας τα πάντα.Θεωρητικά μετά από κανά δυό αγώνες θα βρεθεί η ροή κ θαναι όλα γκούντ.

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

 

Όπως είπε κ ο Λύλα έχει ευθύνη γιατί είδε οτι υπήρχε αργότερο αμάξι οπότε θα έπρεπε να αφήσει το γκάζι ακόμη κ να φρενάρει -στο βίντεο δεν έχει πετάλια οπότε υποθέτω οτι έμεινε στο γκάζι χωρίς σήκωμα-.

 

Για μένα είναι ξεκάθαρο οτι ακόμη κ αν σημαίνει οτι θα χάσω θέση,δεν θα χωθώ κάνοντας σμπαράλια τους μπροστά -σχετικά με αυτό που είπε ο Ηλίας παραπάνω-.Το 919 στρίβει φρενάρει κ γενικότερα μαμεί κ δέρνει οπότε είναι στη διακριτική ευχέρεια του 919 ναχει το νου του -δεν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις/λάθη χοντράδες-.

 

Άλλωστε είναι αγώνας μίας ώρας.

 

Κ επειδή έχω λάβει συμμετοχή σε αρκετά μουλτικλας εντούρανς -αν κ μια ωρίτσα δεν το λες εντούρανς αλλά ενιγουει- εκεί που καταλήγω είναι οτι το μόνο που πρέπει να χουν στο μυαλό τους όλοι οι συμμετέχοντες είναι η υπομονή.

 

Επίσης λάθη γίνονται κ θα γίνονται συνεχώς,μην ξεκινάμε δαιμονοποιώντας τα πάντα.Θεωρητικά μετά από κανά δυό αγώνες θα βρεθεί η ροή κ θαναι όλα γκούντ.

Ειδικα οταν θα ριξουν 3-4 γυρους στον καθενα μας θα τους κατσει σιγουρα μια στραβη. Γενικα προσπαθηστε να κανετε αισθητη την παρουσια σας, να ερχεστε πισω απο τον αλλο για να σας βλεπει στον καθρεφτη γιατι αν πατε τερμα δεξια η αριστερα και υπαρχει αντιστοιχη στροφη ετσι οπως πατε δεν θα σας δει θα κλεισει και θα πεσει πανω σας οπως εγω στον liakjim την πεμπτη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά, όπως στο διάδρομο πας να αποφύγεις τον άλλο από δεξιά και κάνει και αυτός δεξιά, μετά αριστερά και κάνει και αυτός αριστερά, αν γίνει αυτό στον αγώνα σε λιγότερο απο 1 δευτερόλεπτο έχετε γίνει βίδες :p. Οπότε, ειδικά στις ευθείες, το πιο αργό class να μένει εκεί που είναι :)

2 hours ago, fatalara said:

Γενικα προσπαθηστε να κανετε αισθητη την παρουσια σας, να ερχεστε πισω απο τον αλλο για να σας βλεπει στον καθρεφτη γιατι αν πατε τερμα δεξια η αριστερα και υπαρχει αντιστοιχη στροφη ετσι οπως πατε δεν θα σας δει θα κλεισει και θα πεσει πανω σας οπως εγω στον liakjim την πεμπτη.

Κάπως έτσι :o?  https://www.youtube.com/watch?v=418qRUOaoO0&t=460 Από ότι είδαμε χθες δεν προλαβαίνουμε :p, σε ευθείες ούτε η μπλέ σημαία δε βγαίνει αρκετά νωρίς.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε κ ο Γιώργος το  Real time app της Kunos  πρέπει να τοχετε ανοιχτό κ να το πικάρετε συνεχώς.

 

Είναι μανούρα,θα απορρροφήσει κάποιους πόρους συστήματος του οδηγού αλλά θα δείτε οτι από ένα σημείο κ μετά είναι συνήθεια.

 

Πρέπει να αλλάξετε το χότλαπ μενταλιτέ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος Lylankor έγραψε:

Απλά, όπως στο διάδρομο πας να αποφύγεις τον άλλο από δεξιά και κάνει και αυτός δεξιά, μετά αριστερά και κάνει και αυτός αριστερά, αν γίνει αυτό στον αγώνα σε λιγότερο απο 1 δευτερόλεπτο έχετε γίνει βίδες :p. Οπότε, ειδικά στις ευθείες, το πιο αργό class να μένει εκεί που είναι :)

Κάπως έτσι :o?  https://www.youtube.com/watch?v=418qRUOaoO0&t=460 Από ότι είδαμε χθες δεν προλαβαίνουμε :p, σε ευθείες ούτε η μπλέ σημαία δε βγαίνει αρκετά νωρίς.

 

 

Στο πρωτο συμφωνω στο δευτερο σηκωσε το ποδι σου απο γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fatalara said:

Στο πρωτο συμφωνω στο δευτερο σηκωσε το ποδι σου απο γκαζι.

Το βίντεο το έβαλα σαν παράδειγμα του "προσπαθήστε να κάνετε αισθητή τη παρουσία σας" :p που ο τύπος αναβοσβήνει φώτα 10 φορές. Απλά το θέμα είναι οτι και να γίνει αισθητή η παρουσία, το καλύτερο είναι να μην αλλάξει κάτι το αργό αυτοκίνητο ούτος η άλλως. Γιατί δεν είναι αφήνω γκάζι, είναι 100km/h διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά δε λέω αυτό :p εμείς έχουμε όπως και να έχει στο μυαλό μας το οτι μάλλον δε μας έχει δεί και πηγαίνουμε υπολογίζοντας οτι θα ακολουθήσει κανονική γραμμή, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει κάτι, ειδικά σε ευθείες. Γιατί αν αλλάξουμε και οι 2 γραμμή μπλουμ :hehe: και δε μπορούμε να μαντεύουμε κάθε φορά αν μας είδε και θα προσπαθήσει να ανοίξει χώρο ή αν δεν μας είδε μέσα στο δευτερόλεπτο που έχουμε να αποφασίσουμε. Με αυτό το τρόπο η ευθύνη είναι όλη στον πίσω και συμφωνώ οτι πρέπει να προσεχουμε διπλά.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.