Jump to content



Assetto Corsa Competizione


liakjim

Recommended Posts

Irl, οι μηχανικοι εχουν πολλές γνώσεις και εμπειρία, παρα πολλους γυρους με συγκεκριμένο αμαξι και οδηγο, και παλι δεν νομιζω οτι τα βαζουν ολα τελεια. 

Απλα ειναι ανεφικτο θεωρω να γίνει ποτε αυτοματο για τα dampers, ισως για αλλες ρυθμίσεις, πχ. aero camber suspension brake bias differential, και παλι αν θες το τελειο θα πρεπει να βαλεις εσυ το χερι σου. 

Ξεκινησα να πειραζω dampers στο ac μολις πριν 3 μηνες, και παλι δεν ξερω αν θαπρεπε. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Οι αγώνες ακόμα και της μιας ώρας είναι πολύ διαφορετικοί από το hotlap.
Δεν νομίζω να βγει ποτέ κάποιο αυτοματοποιημένο σύστημα που θα πει στον οδηγό ότι όπως σε κόβω οδηγείς υπερστροφικα οπότε στον αγώνα θα.φθείρεις τα πίσω λάστιχα οπότε κάνε την τάδε αλλαγή. Πόσο μάλλον όταν και ο ίδιος οδηγός αλλάζει την προσέγγιση ανάλογα με το τί και πόσο οδηγάει πχ.σε έναν μεγάλο αγώνα δεν θα πιέζει.
Στο sim racing αναγκαστικά θα κάνουμε και τους μηχανικούς.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το Θεμα ειναι οτι υπαρχει τετοιο συστημα απλα κανενας δεν θελει να χαλασει χρονο και χρημα για να το βαλει σε ενα παιχνιδι.

Τα αυτοκινητα στηνονται παντα για φουλ πιεση στον αγωνα ασχετα με το τι θα γινει. Οταν η συμπεριφορα ειναι αυτη που πρεπει στο οριο ειναι και παντου, μεσα στα αγωνιστικα πλαισια παντα.

 

@PolomanGR Τα χοντρα θα μπορουσε να τα εχει.

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Κατσε να το δουμε, ο Αριστοτέλης υποσχεθηκε εκπλήξεις και για το early access και οσο φτανουμε στο release. 

Καλα δεν περιμενω κατι τετοιο ετσι κι αλλιως.

Απλα ειναι λιγο αδικο να χανεις τοσο χρονο επειδη δεν μπορεις να οδηγησεις ιδανικα λογο του σεταπ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, fatalara said:

Καλα ολα αυτα αλλα υπαρχει ενα θεμα.

Μηπως το παρατραβαμε λιγο? Δηλαδη για να στησεις ενα αυτοκινητο θα πρεπει να εχεις γνωσεις μηχανικου για ολα αυτα τα δεδομενα, να καταλαβεις τι διαβαζεις και να τα εφαρμοσεις για να μπορεις να εισαι ανταγωνιστικος.

 

Δηλαδη εκτος απο driving sim το εχουν παει και σε car mechanic sim.

Κανενας επαγγελματιας οδηγος δεν ασχολειτε με το να διαβασει τα γραφιματα, το κοιταει μονο οταν μιλαει με τους μηχανικους οπου εκει τους λεει πως παταει το αυτοκινητο σε διαφορα σημεια στην πιστα και πως θελει να πατησει αυτος.

Το τι αλλαγες θα γινουν για να το καταφερει αυτο δεν ξερει ο ιδιος αλλα ο μηχανικος.

 

Αυτα γινονται πλεον στους αγωνες, τα υπολοιπα γινονταν το 1960-70

 

Υπηρχε ενα συστημα σε καποιο f1 game που επαιζα παλια στο psp το οποιο εβγαινες για practice εκανες γυρους και καθε φορα που εμπαινες μεσα σου ελεγε να δοκιμασεις δυο τρια σεταπ που σου εδινε αυτο. Δοκιμαζες και εβαζες το ταχυτερο, μετα σου εβαζε αλλα μεχρι που σε καποιο σημειο σου ελεγε δεν νομιζουμε οτι μπορουμε να βελτιωσουμε κατι αλλο οτι αλλαγες θες καντες μονος σου.

 

Ειναι δυνατον να κατσω να ρυθμισω το rebound μονος μου?

Εχω την εντυπωση πως τα καλλητερα στησηματα (βλεπε Setups) τα κανουνε εκεινει που ξερουνε να διαβαζουνε Motec και να το επεξεργαζονται καταληλα και να αντιλαμβανονται το πως και το γιατι το Α/β μονοθεσιο 'η GT3 car συμπεριφερετε με τον ταδε τροπο στο ταδε μερος της πιστας,

3 hours ago, fatalara said:

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να προσθέσω στο post του @Mesfigas1973

δεν υπάρχει απλά ενα σετάπ που ειναι το καλύτερο, γιατι πάντα μπαινει και η μεταβλητή οδηγός

Ετσι μπορουν 2 οδηγοι να βγάλουν ίδιους χρόνους με διαφορετικές ρυθμίσεις και όταν ο καθε ένας πάρει το setup του άλλου να είναι χειρότερος. Το πρόβλημα ειναι λίγο μεγαλύτερο σε endurance αγώνες που πρέπει να τρέξουν όλοι με το ίδιο έχοντας μόνο μικρές incar αλλαγες ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vr support στο early access ξερουμε εαν εχει;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στο επόμενο build (που είναι σε κάνα μήνα αν δεν απατώμαι )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μητσαρα αν κ δεν ειμαι ειδήμων, μπορω να σου πω οτι το FFB(τουλαχιστον στην φτωχη μου G27) το καταλαβαινω κατι τις καλυτερο απο το AC(με ολες τις ματσακωνιες που εχουμε κανει).

 

Το σημαντικοτερο για μενα ειναι οτι καταλαβαινεις κρυα/ζεστα λαστιχα, εχεις πολυ καλη πληροφορηση

 

Απο κει κ υστερα, γραφικαρες(ωραια η unreal), με ολα max το δικο μου συστημα τρεχει 140+ fps κ παρα μα παρα πολυ καλος ηχος

 

Εχω πολυ καλο feeling για τη συνεχεια του παιχνιδιου...

 

@liakjim

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον... λίγα είδα βέβαια, καμιά 15αριά γύρους σε practice.
Διαφορετικό ffb, αλλά μ' αρέσει. Βέβαια έχω oscillation με τιμόνι στο κέντρο και ταχύτητα πάνω από 200km/h, πιστεύω θα διορθωθεί.
Το Lambo δεν θέλει να στρίψει κλασικά υποστροφικό.
Τεχνικός τομέας... μαμάει, αλλά δεν είναι τις ώρας ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον... λίγα είδα βέβαια, καμιά 15αριά γύρους σε practice.
Διαφορετικό ffb, αλλά μ' αρέσει. Βέβαια έχω oscillation με τιμόνι στο κέντρο και ταχύτητα πάνω από 200km/h, πιστεύω θα διορθωθεί.
Το Lambo δεν θέλει να στρίψει κλασικά υποστροφικό.
Τεχνικός τομέας... μαμάει, αλλά δεν είναι τις ώρας [emoji14]
Το oscillation συνήθως προέρχεται στα sims από πολύ minimum force . Τσέκαρε αν έχει τέτοια ρύθμιση.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.