Simon Ιούλιος 24, 2018 #41 Ιούλιος 24, 2018 πριν 24 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε: Πεθαίνανε κάποιοι και μέσα στο νερό απο ασφυξία από τους καπνούς. Εκεί που είχανρ πατήσει θάλασσα και νόμιζαν ότι έχουν γλυτώσει, αναγκαζόντουσαν να κολυμπήσουν όσο μακρύτερα μπορούσαν γιατί τους έπνιγαν οι καπνοί! Έχω συγκλονιστεί και φοβάμαι για το πόσους ακόμα νεκρούς θα βρουν. Αυτο ακριβως ειπα κι εγω.. Νομιζαν οι ανθρωποι οτι θα σωθουν μεσα στο νερο, δεν σκεφτηκαν οτι με τη φορα του ανεμου θα παθουν ασφυξια. Τραγικη ειρωνια το ποσοι πνιγηκαν στην προσπαθεια τους να αποφυγουν τη φωτια, εξαιτιας και της θαλασσοταραχης. Πολυ κριμα
UltraB Ιούλιος 24, 2018 #42 Ιούλιος 24, 2018 πριν 34 λεπτά, το μέλος trib έγραψε: Αυτό τον άνθρωπο (αν βρεθεί) δεν τον βάζεις φυλακή. ΠΡΕΠΕΙ να περάσει τα βασανιστήρια που πέρασαν όλοι οι άνθρωποι χθες εξαιτίας τέτοιων ανεγκέφαλων. 3
virus777 Ιούλιος 24, 2018 #43 Ιούλιος 24, 2018 Τρομερά πράγματα συνέβησαν και εξακολουθούν να συμβαίνουν... Πολλοί άνθρωποι πέθαναν, ακόμη περισσότεροι έμειναν στους δρόμους... Τα συλλυπητήριά μου στους πληγέντες, μακάρι να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα αν είναι δυνατόν. Χτες το βράδυ είχα αϋπνίες και έβαλα να ακούσω ραδιόφωνο, είχε ανοιχτές γραμμές για το κοινό, έτσι για να δω τί γινόταν εκείνη την ώρα με τις φωτιές. Ακούω λοιπόν το κορυφαίο από τον δημοσιογράφο, ότι πριν 10 χρόνια είχαμε 20 καναντέρ στην επικράτεια, αριθμός αρκετά οριακός για μια τέτοια χώρα. Τώρα ξέρετε πόσα είναι λειτουργικά;.. Μόλις 6. Πανελλαδικά. Και αυτά δεν μπορούν φυσικά να πετάξουν τη νύχτα. Τις επίγειες δυνάμεις πυρόσβεσης τις έχουν κουτσουρέψει και αυτές. Αντιπυρικές ζώνες; Δασοφυλακή; Αγνοούνται, όποιος έχει πάει έστω και μία φορά στην Κιννέτα φερ'ειπείν ξέρει. Δυστυχώς όλα αυτά τα σκεφτόμαστε αφού γίνει το κακό, και μετά διαπιστώνουμε ότι είμαστε ανήμποροι να αντιδράσουμε. Όταν με το καλό οι φωτιές σβήσουν, θα κάνουν περιοδεία στις πληγέσες περιοχές οι πολιτικοί μας αρχηγοί, με κούφιες υποσχέσεις να αλιεύσουν κανένα ψηφαλάκι. Και του χρόνου το καλοκαίρι μία από τα ίδια. 1 2
ΓιαγκΤ Ιούλιος 24, 2018 #45 Ιούλιος 24, 2018 Αν στα επόμενα χρόνια δοθεί άδεια για ορυχείο βωξίτη είμαστε άξιοι των παθών μας 3
Δημοφιλής Δημοσίευση trib Ιούλιος 24, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #46 Ιούλιος 24, 2018 (edited) Διαβάζω και βλέπω τρομερή ανταπόκριση από τον κόσμο. Είναι τουλάχιστον συγκινητικό. Τέτοια αλληλεγγύη. Τα νοσοκομεία γέμισαν με κόσμο που ήθελε να δώσει αίμα. Εκατοντάδες εθελοντές με προμήθειες να βοηθήσουν. Γιατροί, ξενοδοχεία, απλοί πολίτες που προσφέρουν τα σπιτια τους, πυροσβεστες να παλεύουν με όλους και με όλα, η ΔΕΗ να ξηλώνει και να στήνει κολώνες ασταμάτητα, δωρεές από Μαρινάκη, από Ιβάν, αστυνομικοί να προσπαθούν να ηρεμήσουν τους ηλικιωμένους με αγκαλιές, εκατοντάδες επιχειρήσεις και κέντρα να περισυλλέγον τρόφιμα και φάρμακα, φιλοζωικα να προσπαθούν να σώσουν όσα περισσότερα ζωάκια μπορουν. Πόσο συναισθήματα θεέ μου. Τι να πω ρε παιδια. Είναι κατάρα και ευτυχία να είσαι Έλληνας. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 24, 2018 από trib 14
mikelaggelos Ιούλιος 25, 2018 #47 Ιούλιος 25, 2018 πριν 22 ώρες, το μέλος trib έγραψε: Δεν ειναι τωρινη δηλωση αλλα απο περυσι οταν ξεσπασε πυρκαγια στην Ζακυνθο. 2
Dimitris Pappas Ιούλιος 25, 2018 #49 Ιούλιος 25, 2018 (edited) @f117,ξερεις αν τον μπουζουριασαν? Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 25, 2018 από Dimitris Pappas
UltraB Ιούλιος 25, 2018 #50 Ιούλιος 25, 2018 πριν 5 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: @f117,ξερεις αν τον μπουζουριασαν? 2
Γιάννης_84 Ιούλιος 25, 2018 #51 Ιούλιος 25, 2018 (edited) Δυστυχώς μόλις έμαθα ότι δύο δίδυμες συμμαθήτριες του γιού μου (νηπιαγωγείο και τώρα Σεπτέμβρη πάει 1η) κάηκαν μαζί με τη μαμά και τη γιαγιά τους. Δεν ξέρω αν πρέπει να το μάθει ο γιός μου και πως. Ευτυχώς δεν έκανε και πολύ παρέα με τις συγκεκριμένες αλλά τις έβλεπε κάθε μέρα στο σχολείο και στις κούνιες το απόγευμα. Μητέρα άλλης συμμαθήτριας με την οποία οι δίδυμες ήταν κολλητές, μας είπε ότι δεν θα της το πει καθόλου ελπίζοντας ότι απλά θα περάσει καιρός και θα σταματήσει να ρωτάει... Το σπίτι τους δεν έπαθε τίποτα αλλά βγήκαν προληπτικά για να πάνε προς τη θάλασσα και η φωτιά τους πρόλαβε στο δρόμο. Έχω πάθει σοκ! Ήταν η πρώτη τους μέρα εκεί και θα έμεναν μόνιμα λόγω μετάθεσης της μητέρας τους στην περιοχή. Πραγματικά έχουμε πέσει όλοι οι γονείς σε κατάθλιψη. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 25, 2018 από Γιάννης_84 9
Snips Ιούλιος 25, 2018 #52 Ιούλιος 25, 2018 Το θέμα είναι πως κρύβεται αυτό, όταν έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις; Σχολείο απο Σεπτέμβρη τι θα λένε για τα κοριτσάκια; Δύσκολα πράγματα. 1
UltraB Ιούλιος 25, 2018 #53 Ιούλιος 25, 2018 Ανατροπή στην εξαφάνιση των κοριτσιών - "Είναι δικά μου" λέει ο άνδρας στο βίντεο 1
UltraB Ιούλιος 25, 2018 #54 Ιούλιος 25, 2018 Πολλά πράγματα μπορεί να μην λειτούργησαν σωστά στην όλη υπόθεση, ή και καθόλου, αλλά σίγουρα έγιναν και πολλά σωστά. Ένα από αυτά: Πώς σώθηκαν τα 621 παιδιά από τις κατασκηνώσεις; Δεν θέλω καν να φανταστώ τι θα γινόταν αν κάτι πήγαινε στραβά στην όλη διάσωση - απομάκρυνση των παιδιών.
HotPeanut Ιούλιος 26, 2018 #55 Ιούλιος 26, 2018 http://www.in.gr/2018/07/26/politics/kyvernisi/aparadekti-dilosi-kammenou-mono-pente-pnigikan-sti-thalassa/ Ο Σκουρλέτης γιατί δεν εμφανίζεται και στέλνουν το μοσχάρι;
DEADLAZARUS Ιούλιος 26, 2018 #56 Ιούλιος 26, 2018 πριν 10 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Απαράδεκτη δήλωση Καμμένου: Μόνο πέντε πνίγηκαν στη θάλασσα | in.gr Ο Σκουρλέτης γιατί δεν εμφανίζεται και στέλνουν το μοσχάρι; Σφάζουν τον μόσχο τον σιτευτό. Έτσι είθισται..
UltraB Ιούλιος 26, 2018 #57 Ιούλιος 26, 2018 Γελάω, απλά. Εύχομαι να μην πάνε να μπαλώσουν τα αμπάλωτα γιατί θα είναι άξιοι της μοίρας τους. «Κομμένο καλώδιο της ΔΕΗ προκάλεσε την πυρκαγιά», αποκαλύπτει ο δήμαρχος Πεντέλης
bassplayer Ιούλιος 26, 2018 #59 Ιούλιος 26, 2018 http://www.athensvoice.gr/politics/462987_ethniki-tragodia-einai-o-tropos-poy-zoyme Την ώρα που ξεκίνησε η φωτιά ήμουν στο Ελ. Βενιζέλος... Ήταν απίστευτο το πόσο γρήγορα εξαπλώθηκε η φωτιά... Δεν υπήρχε περίπτωση να πέταγαν canadair με τέτοιο αέρα.... 1 1
Snips Ιούλιος 26, 2018 #60 Ιούλιος 26, 2018 Το άρθρο που παρέθεσες τα λέει όλα νομίζω. Ας συνεχίζουμε λοιπόν να χτίζουμε όπου αγαπάμε και όπως αγαπάμε. Παραθέτω ένα σχόλιο κάποιου: " Πλην όμως αμφιβάλλω για την ηθική μου προσέγγιση επί του ζητήματος εάν οι Πρόγονοι μου, μου κληροδοτούσαν καμιά παραθαλάσσια σπιταρόνα στην Χαλκιδική εντός του δάσους, κατι που θα προτιμούσα από το παραθαλάσσιο οικογενειακό μας διαμερισματάκι (500 μέτρα απο την Θάλασσα). Αμφιβάλλω γιατί ζηλεύω όλους αυτούς που αποκομίζουν όφελος, και αμφιβάλλω επειδή οι παράνομες -παράτυπες επιλογές στην ΕΛΛΑΔΑ μας ΠΑΝΤΟΤΕ δικαιώνονται διαχρονικά από το νομοθετικό και το δικαστικό σώμα. " Εγώ με τη σειρά μου, αμφιβάλλω ότι μετά από τόσους νεκρούς δεν θα ξανακάνουμε τα ίδια. Παιδεία παιδεία παιδεία. Και γιατί να το κάνουμε άλλωστε; Σιγά τα ωά! Πέθαναν 85+, και αγνοούνται άλλοι τόσοι; Ε και; http://www.statistics.gr/documents/20181/a0d7c821-59a8-4a92-b188-841727827920 "Από τα παθόντα πρόσωπα των οδικών τροχαίων ατυχημάτων ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018, κατεγράφησαν 55 νεκροί, 41 βαριά τραυματίες και 994 ελαφρά τραυματίες, έναντι 51 νεκρών, 45 βαριά τραυματιών και 1.025 ελαφρά τραυματιών τον Απρίλιο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7,8% σε νεκρούς, μείωση κατά 8,9% σε βαριά τραυματίες και μείωση κατά 3,0% σε ελαφρά τραυματίες." Οκ, πολύ "φανταχτερό" το συμβάν των θανάτων λόγω φωτιάς, αλλά δεν αλλάζουμε κάτι ώστε να μειώσουμε τα ατυχήματα που μας σκοτώνουν σε μεγαλύτερο βαθμό, θα νοιαστεί ο Έλληνας για ένα "μεμονομένο" δυσάρεστο γεγονός; Θα καταλαγιάσει και αυτό αν συνεχίζει η ζωή χωρίς έλεγχο. (<- ακούγεται κάπως ε; ). Ναι, απλά όταν αναφερόμαστε στον έλεγχο που υπάρχει στις σοβαρές χώρες εννούμε ισότητα, σοβαρότητα, υποδομές, ασφάλεια κλπ, όταν την χρησιμοποιούμε για τα δικά μας, εννούμε πάντα "φασισμό" και "απολυταρχικά" καθεστώτα. Προσθέστε τώρα τα θύματα από πυρκαιές τα τελευταία 30 χρόνια, προσθέστε τα ανάλογα των τροχαίων και κάντε την σύγκριση. Και πολύ ασχοληθήκαμε νομίζω. Δημοκρατία έχουμε ρε. Ότι θέλουμε θα κάνουμε... 1 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now