Jump to content



Εσκεμμένη διακοπή τηλ-ιντερνετ από ΟΤΕ σε συνδρομητές Νόβα..


Recommended Posts

Ειμαι συδρομητής NOVA με πακέτο VDSL και συνδέομαι με ΑΚ. Ταχύτητα δεν εχω ιδιαίτερο παράπονο λογω και της απόστασης. Στα 40mbps περιπου..

Την Τρίτη 7 Μαίου 2019, ξαφνικά έγινε disconnect. Μπαίνω στο router και βλεπω συχρονισμό ADSL2PLUS.. Ωχ λεω κατι κακό έγινε.
Να μην τα πολυλογώ, κάποιο τζιμάνι τεχνικός του ΟΤΕ, έκανε π@π@ριά στο καφαο, και μπερδεψε τα καλώδια, και οταν παιρνω τηλ φαινεται το τηλ του γείτονα μου δίπλα ( ο οποίος btw έχει vodafone). Μου βάζουν φραγή ωστε να μην χρεωθώ κλήσεις που θα κανει ο δίπλα , ο οποίος έχει το δικό μου νούμερο ?
Την ιδια μέρα δηλώνεται βλάβη... Την επόμενη μέρα 8 Μαίου, έρχεται ο τεχνικός για να διαπιστώσει τα άνωθι. Δηλώνει βλάβη στον ΟΤΕ.
Η γραμμή αποκαταστάθηκε Παρσκευή 10 Μαίου. Ενδιάμεσα χωρις τηλέφωνο και ιντερνετ. 4 ΜΕΡΕΣ EKTOΣ για ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΤΟΥ ΟΤΕ.

Τελος πάντων λέω... έτυχε.

Τετάρτη 22 Μαίου (προχθές) το πρωι , νεκρά όλα, δεν δουλευει τιποτα. Δηλωση βλάβη.
Έρχεται χθες 23 Μαίου ο τεχνικος, τι να κανει ο ανθρωπος ,το δηλώνει βλάβη στον ΟΤΕ...

Παρασκευή σήμερα και δε βλέπω φως απο τον ΟΤΕ.
Παμε απο βδομάδα δηλαδη. 3η μέρα  σήμερα και έρχεται ΣΚ...


Και ερωτώ... Τι μπορώ να κάνω εγώ, που θα βρω το δίκιο μου;;;; ΓΙΑΤΙ για μ@λ@κιες άλλων, την πληρώνω εγώ;;;;;
Έχω ετοιμόγεννη γυναίκα στο σπιτι και πρεπει να ασχολούμαι και με τις ηλιθιότητες του μεγαλειότατου ΟΤΕ.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω VDSL με Vodafone

Απο καποιο λαθος του ΟΤΕ και μετα κατι δικαιολογιες της πλακας, ειχα μεινει 1 μηνα χωρις Ιντερνετ.

Σε ολο αυτο το διαστημα μου ειχε δωσει το πακετο Ρεζερβα στο κινητο δηλαδη απεριοριστο ιντερνετ.(Στη πραξη ειναι ενα πακετο 30GB). Το οποιο μολις το τελειωσα ξαναπηρα την Vοdafone και μου το ενεργοποιησαν παλι, γιατι δεν ειχε λυθει το προβλημα ακομα.

1 μηνα μετα την επιλυση της βλαβης, με καλουν απο την Vodafone Κινητη να μου κανουν προσφορα για mobile internet γιατι ειδαν οτι ειχα κανει μεγαλη χρηση τον προηγουμενο μηνα (40GB+) ... και ηθελαν να μου πουλησουν καλυτερο πακετο.. χαχαχαχα

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, lefteriz said:

Έχω ετοιμόγεννη γυναίκα στο σπιτι

προσπάθησε να επικοινωνήσεις και με τον ΟΤΕ τοπικά, αν είσαι στη Δράμα και πες τους περί ετοιμόγεννης. Αν δεις ότι αντιδρούν αρνητικά πες τους ότι αν συμβεί το παραμικρό και δεν έχεις τηλέφωνο θα το κυνηγήσεις περαιτέρω.
Από ΝΟΒΑ να ζητάς και γραπτή (ιμέιλ οκ) επιβεβαίωση.

Έχεις απόλυτο δίκιο να είσαι εκνευρισμένος και συγγνώμη για το παρακάτω, αν δεν σου δημιουργεί πρακτικό πρόβλημα στον ερχόμενο τοκετό, θα σου έλεγα προς το παρόν να προσπαθήσεις να χαλαρώσεις και να εστιάσεις αποκλειστικά στο σημαντικό γεγονός που περιμένετε για να μην εκνευριστείς πιο πολύ με αυτούς. Με το καλό να σας έρθει το νέο μέλος.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 μήνα;;;;;  εντάξει ξεφτίλα τελείως ? 

 

Τι έκπτωση, για να παρω 4-5 ευρώ πίσω, κλαιν μαιν. Το θέμα είναι ότι βλάβη να προκληθεί από τον ΟΤΕ, ο πάροχος δε μπορει να κανει τίποτα, μονο ο ΟΤΕ βάζει χέρι στα καφαο/καμπίνες αφού είναι δικά του, και τα κάνει και μαντάρα.  Εμ έτσι είναι, αν θες να διορθώνεται άμεσα η βλάβη σου πάνε στον ΟΤΕ με διπλάσιο πάγιο..

 

Μια αναφορά στο συνηγορο θα την κανω, οχι οτι θα γίνει και τίποτα.

πριν 3 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

προσπάθησε να επικοινωνήσεις και με τον ΟΤΕ τοπικά, αν είσαι στη Δράμα και πες τους περί ετοιμόγεννης. Αν δεις ότι αντιδρούν αρνητικά πες τους ότι αν συμβεί το παραμικρό και δεν έχεις τηλέφωνο θα το κυνηγήσεις περαιτέρω.
Από ΝΟΒΑ να ζητάς και γραπτή (ιμέιλ οκ) επιβεβαίωση.

Έχεις απόλυτο δίκιο να είσαι εκνευρισμένος και συγγνώμη για το παρακάτω, αν δεν σου δημιουργεί πρακτικό πρόβλημα στον ερχόμενο τοκετό, θα σου έλεγα προς το παρόν να προσπαθήσεις να χαλαρώσεις και να εστιάσεις αποκλειστικά στο σημαντικό γεγονός που περιμένετε για να μην εκνευριστείς πιο πολύ με αυτούς. Με το καλό να σας έρθει το νέο μέλος.

 

ευχαριστώ για τις ευχές. Πρακτικό πρόβλημα δεν υπάρχει, να ναι καλά τα κινητά και το hotspot. Εννοείται, δε θα πεθάνουμε κι όλας για το τηλέφωνο, απλώς δε θέλω να μείνω άπραγος 100% και να τα καταπίνουμε όλα.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@lefteriz, η σωστή διαδικασία είναι να αιτηθείς προς τον πάροχό σου πίστωση του παγίου των ημερών κατά τις οποίες δεν είχες υπηρεσία. Όλοι οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να χειρίζονται τέτοια αιτήματα -και συνήθως το κάνουν σχετικά αποτελεσματικά.

 

Παρότι είναι προφανές ότι ευθύνεται ο ΟΤΕ, η σύμβασή σου είναι με τη δική σου εταιρεία, η οποία μπορεί κάλλιστα να ζητήσει τα ρέστα από τον ΟΤΕ μόνη της.

 

Αν αρνηθούν ή καθυστερήσουν πάνω από 20 ημέρες, απευθύνεσαι στον Συνήγορο του Καταναλωτή (όχι του Πολίτη) για την επίλυση της διαφοράς (την πίστωση του ποσού) και στην ΕΕΤΤ για διερεύνηση της ανταπόκρισης της εταιρείας σου και την ενδεχόμενη επιβολή προστίμου (αυτό δεν αποδίδεται σε εσένα, απλά βαρύνει την εταιρεία).

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, lefteriz said:

μονο ο ΟΤΕ βάζει χέρι στα καφαο/καμπίνες αφού είναι δικά του, και τα κάνει και μαντάρα.

Επιβεβαιώνω 100%. 

Τον Φλεβάρη αναβάθμισα το πακέτο μου στη Wind από ADSL 24 (βλέπε 10-11 πραγματικά) σε VDSL 50.

Από την αρχή έφτανε μέχρι 32 με το ζόρι και κατά διαστήματα έκανε και κάτι πτώσεις στο 0,5mbps ενώ τα CRC error του router ανέβαιναν με γεωμετρικό ρυθμό.

Μετά από κάμποσα τηλεφωνήματα στην τεχνική υπηρεσία τους, και αφού είχαμε δοκιμάσει όλα τα κλασσικά ξεκούμπωσε τηλέφωνο- restart το router-κλπ, ήρθε τεχνικός σπίτι ο οποίος μέτρησε την εσωτερική καλωδίωση την οποία βρήκε ΟΚ και άνοιξε ticket. 

Μετά από δύο μέρες έρχεται μήνυμα ότι έχει δοθεί η βλάβη στον ΟΤΕ.

Σε άλλες 2 μέρες ήρθαν οι ΟΤΕτζήδες και κάτι έκαναν στο ΚΑΦΑΟ και από τότε καρφωμένος στα 46+.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.