Jump to content



Σοβαρό πρόβλημα σε παιδικό κάθισμα


trib

Recommended Posts

Καλησπερίζω άπαντες,

 

Γράφω περισσότερο αυτό το θέμα ούτως ώστε οι νέοι γονείς ή όσοι αναζητούν ένα παιδικό κάθισμα γενικότερα για τα μικρά ή τα μεγαλύτερά τους παιδιά, να επενδύσουν σε ένα καλό κάθισμα και κατά το δύναμην να μην αγοράσουν κάτι φθηνό. Να μην στραφούν σε ένα κάθισμα που "απλά μπαίνει" στο αμάξι για να μην μας γράψει η τροχαία. Και προς θεού, δεν το λέω σαν παρατήρηση, αλλά σαν συμβουλή, διότι δεν θα ήθελα κανένας να έχει την ίδια εμπειρία με εμένα.

 

Αρχικά να αναφέρω πως δεν υπάρχουν θέματα υγείας ή οτιδήποτε και με συγχωρείτε αν σας φόβησα με τον πρόλογο. Το περιστατικό έγινε πριν λίγες ημέρες.

 

Είχαμε αγοράσει με τη γυναίκα μου ένα "σχετικά καλό" κάθισμα για τον γιο μας που ήταν 1 και τώρα 2. Με τον όρο "σχετικά καλό" εννοώ ότι είχε κάποιες περγαμηνές πχ είχε περάσει κάποια ευρωπαϊκά τεστ που συμπεριελάμβαναν πλευρικά χτυπήματα κτλ. Δεν θα αναφέρω την εταιρία ούτε το μοντέλο για λόγους ευνόητους αλλά θα σας πω ότι το κάθισμα κόστιζε περίπου 190€. Είναι σχετικά γνωστή εταιρία στο χώρο των παιδικών (υπό την ευρύτερη έννοια - διαθέτει κι άλλα παιδικά προϊόντα όπως καρότσια και αξεσουάρ).

 

Το κάθισμα το ασφαλίζαμε με Isofix αλλά και την άγκυρα. Το κάθισμα δεν έχει μπαστούνι. Κακώς δεν βάλαμε και τη ζώνη σαν έξτρα, αλλά που να το φανταστούμε. Αποφασίσαμε να πάμε μία κοντινή εκδρομή 120km περίπου. Όλα καλά κατά τη διάρκεια της ημέρας οπότε και γυρίζουμε αργά το απόγευμα. Αφού ξεφορτώνουμε, λέω ας βγάλω το κάθισμα από το αυτοκίνητο να το μεταφέρω στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου, που θα το χρειαστεί. Εξεπλάγην όμως.

 

Το κάθισμα ήταν ήδη λυμένο. Οι κλειδαριές του isofix είχαν ξεκολήσει και οι δύο (έχει δύο δαγκάνες και έμοιαζαν αποσυναρμολογημένες) ενώ και οι ασφάλειες των δαγκάνων εσωτερικά είχαν κολλήσει. Τα δύο άκρα ενώ βρίσκονταν εσωτερικά του καθίσματος του αυτοκινήτου, αυτά ήταν κολλημένα (δεν μπορούσα να τα κλείσω) ενώ μπροστά ο γάντζος έμοιαζε σπασμένος. Δεν θέλω να βάλω φωτογραφία, θα με καταγγείλουν για δυσφήμιση. Στο δρόμο δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα που να δικαιολογούσε τις ρωγμές και τα σπασίματα. Οπότε, θεωρώ πως μιλάμε για "χαμηλότερης ποιότητας κατασκευή".

 

Το μόνο πράγμα που κρατούσε το κάθισμα ήταν η άγκυρα, η οποία όμως δεν προσφέρει καμία σταθερότητα. Χάσαμε το μυαλό μας είναι η αλήθεια. Νευριάσαμε ο ένας με τον άλλο που δεν το είδαμε και γενικά κάναμε μεγάλη κουβέντα.

 

Να σημειώσω εδώ ότι το κάθισμα έχει ακόμη εγγύηση αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ασφαλές είναι να απευθυνθώ να μου το φτιάξουν. Ήδη η γυναίκα μου μπήκε σε διαδικασία να αγοράσει καινούριο. Πήραμε ένα σκληρό μάθημα αν και είμαστε πάντα προσεκτικοί. Το κάθισμα το αγοράσαμε έπειτα από κριτικές φίλων. Τους έχω ήδη ενημερώσει.

 

υ/γ: Θα μπορούσα να βάλω και φωτογραφίες αλλά σημασία δεν έχει να σας το δείξω (φοβάμαι όπως προείπα και καμιά μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση) αλλά οι γονείς να κάνετε ασφαλείς και σοφές επιλογές.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πολύ δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα σου κάνουν μήνυση για ένα τόσο συγκροτημένο ποστ.

Παρόλα αυτά, στείλε φωτογραφίες χτες στην εταιρεία και πιστεύω ότι θα έχεις άμεση απάντηση

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εχεις την καλοσύνη να μου στείλεις με πμ το συγκεκριμένο μοντέλο? 

 

Την επόμενη εβδομάδα θα παραγγελία έτσι και αλλιώς οποτε με σώζεις κατά κάποιο τρόπο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συντάσεις email σε ελληνικά και αγγλικά και το στέλνεις τόσο στην ελληνική εταιρεία όσο και στην μητρική. Εάν δε λάβεις απάντηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος δοκιμάζεις επικοινωνία μαζί τους στο fb. Εάν δεν λάβεις ικανοποιητική απάντηση, η οποία συνοψίζεται σε τουλάχιστον επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσες, απευθύνεσαι σε συνήγορο καταναλωτή.

 

Εάν έχεις πρόβλημα με τη σύνταξη του email στα αγγλικά, ευχαρίστως να στο μεταφράσω εγώ!

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, trib said:

Δεν θέλω να βάλω φωτογραφία, θα με καταγγείλουν για δυσφήμιση

από που κι ως που; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, αυτό έλειπε να απαγορεύεται η περιγραφή της κατάστασης κι η φωτογραφία. Για φαντάσου να εμφανιζόταν η microsoft απειλώντας με μηνύσεις/αγωγές κάθε φορά που κάποιος γράφει ότι κράσαρε ο υπολογιστής.

Εκείνο που ίσως απέφευγα σε αρχικό στάδιο -θα προσπαθούσα να το διατυπώσω όσο πιο έμμεσα γίνεται αλλά με τρόπο που να επιτρέπει αργότερα την κλιμάκωση αν χρειαστεί- θα ήταν οι εκτιμήσεις κι οι χαρακτηρισμοί. Για υπερβολική ασφάλεια ίσως απέφευγα και σχόλια, του τύπου «μόνο για τα λεφτά νοιάζονται» κλπ. Δεν είναι δουλειά σου να ερμηνεύσεις τυχόν κίνητρα ή τρόπο στα οποία οφείλεται το πρόβλημα. Σκέτη, ψυχρή περιγραφή του συμβάντος συν φωτογραφία.
Αυτό π.χ:

13 hours ago, trib said:

θεωρώ πως μιλάμε για "χαμηλότερης ποιότητας κατασκευή".

Και πάλι όχι από κάποιον φόβο δυσφήμισης και μάλιστα συκοφαντικής, απλώς για να εξαντλούσα τα όρια καλόπιστης συμπεριφοράς ώστε να έχει την ευκαιρία η ενδιαφερόμενη εταιρεία (ες) να πληροφορηθεί εγκαίρως το συμβάν και να έχουν μια πρώτη δυνατότητα να επανορθώσουν.

Σε περίπτωση τηλεφωνικών επικοινωνιών να κρατάς τουλάχιστον ώρα, ημερομηνία, ονοματεπώνυμο συνομιλητή. Αν τυχόν ζητήσουν έγκριση για καταγραφή τηλεφωνικών πικοινωνιών έτσι και θελήσεις να κλιμακώσεις να ζητήσεις αντίγραφο των καταγραφών.
Παρομοίως να έχεις γραμμένες κάπου τς χρονικές ακολουθίες (ποια ημερομηνία έγινε το περιστατικό, πού κλπ) επειδή καθώς περνά ο καιρός ενδέχεται να τα ξεχάσεις. Τώρα που 'ναι φρέσκα κράτα σημειώσεις πρόχειρες.

Μην τους πεις ότι έχεις φίλο τον Γρίγα, μπορεί να φοβηθεί το μάτι τους και να το σκάσουν στην Λιβύη. Αν προσφερθούν να αποζημιώσουν με διαρκείας της ομάδας σου, άστο μην το δεχθείς. Μπες κι εσύ στη σειρά για φανουρόπιτα που το πήρατε εγκαίρως είδηση χωρίς να έχει συμβεί τίποτα κακό (χρωστάει φανουρόπιτα κι ο τζιντις).

 

14 hours ago, trib said:

αλλά οι γονείς να κάνετε ασφαλείς και σοφές επιλογές.

εμείς οι μη γονείς; Να κανουμε ανασφαλείς και βλακώδεις; :p

  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφίες χωρίς να προδίδεται (τουλάχιστον για την ώρα ο κατασκευαστής). Αν και η βάση του isofix μάλλον θα τον προδώσει. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι σε όλα παίζει η αστοχία υλικού, μπορεί να βγήκε έτσι ένα στα 1000

Ειλικρινά πιστεύω ότι αν στείλεις εμαιλ χτες, θα πάρεις απάντηση προχτές

Έγινε επεξεργασία από schumifer
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα φας ξύλο από εμάς τώρα :p Δεν σου έγραψε ο Γιώργος να ζητήσεις τα λεφτά πίσω; Τι κάθεσαι και ρωτάς οδηγίες πώς να το φτιάξεις. Δεν θέλεις να φτιάξεις τίποτα. Τα λεφτά κανονικά θέλεις. Δεν είναι σίγουρο 100% ότι θα το πετύχεις αλλά αρχικά αυτό ζητάς. Αποκλειστικά. Ύστατη επιλογή να το αντικαταστήσουν με καινούριο, παρακάτω δεν θα έπρεπε να συμβιβαστείς imho.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι για να πάρω τα χρήματα πίσω πρέπει η διαδικασία να ξεκινήσει από το κατάστημα που το αγόρασα. Εντωμεταξύ δεν βρίσκω την απόδειξη :( και δεν θυμάμαι να είχαμε δώσει όνομα ή οτιδήποτε. Απλή απόδειξη ταμειακής πήραμε.

 

Σκέφτηκα να ξεκινήσω χαλαρά την κουβέντα, να δω αν υπάρχει ανταπόκριση. Γιατί και στον συνήγορο να απευθυνθώ, με το κατάστημα εδώ στην Ελλάδα δεν θα ασχοληθεί ή με τον ίδιο τον προμηθευτή;

Link to comment
Share on other sites

Με το κατάστημα. Δεν είναι αυτομάτως καταστροφικό που δεν έχεις απόδειξη, θεωρητικά μπορούν να την βρουν εκείνοι αν έχεις τον σειριακό κι αν θυμάσαι ότε περίπου το αγοράσατε.
Η έλλειψη απόδειξης μπορεί να βλάψει σε ύστερο στάδιο, αν κλιμακωθεί το πράγμα, αλλά εσένα ο σκοπός σου δεν είναι να τραβηχτείς σε δικαστήρια. Σκοπός σου είναι αφενός να πάρεις τα λεφτά πίσω και δευτερευόντως -από ηθικής άποψης- να προστατέψεις μελλοντικούς αγοραστές ή ήδη χρήστες μην τυχόν πάθουν παρόμοια ζημιά.
Αν ήταν άλλο πράγμα ίσως να μην ήμουν τόσο διεκδικητικός και να σου έλεγα «άστο, γμ το». Αφορά ασφάλεια παιδιών όμως. Μια ενημέρωση της εταιρείας τουλάχιστον ότι ίσως υπάρχει πρόβλημα είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις (οκ αυτό τώρα το έκανες ήδη αν κατάλαβα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να κάνω λίγο τον αντίλογο για να γίνεται κουβέντα: 

Αυτοκίνητα στα οποία έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα ως παιδί, χωρίς καν τη δυνατότητα να μπει παιδικό καθισματάκι χωρίς μόντες:

 

Του παππού μου το παλιό (μέχρι που έγινα 5-6)

Hillman Minx 1960 | Cars uk, Old lorries, Classic cars

 

Του παππού μου το ... καινούριο (1987 αν θυμάμαι καλά)

image.jpeg.eebcef05e9a24d042f31334862aa37e8.jpeg

 

Του πατέρα μου το παλιό (μέχρι που έγινα 9 - πίσω δεν είχε ζώνες - μπροστά είχε 2 σημείων - μπροστά δεν είχε προσκέφαλα): 

 

Skoda 110L (1976) | This old Skoda has traveled more than 30… | Flickr

 

Το όχημα για τις εκδρομές:

(δεν είχε εφευρεθεί η ζώνη, και δεν νομίζω ότι κάνει διαφορά στο συγκεκριμένο) 

1967 VW T1 - Vintage car for sale

 

Το μόνο που θύμιζε αυτοκίνητο με τη σημερινή έννοια ήταν αυτό (που είχε τουλάχιστον 3 σημείων μπροστά - αλλά πίσω δεν είχε :p )

image.jpeg.f3e99f046951d04edfaa6d0bad4f029d.jpeg

 

Ο μόνος τρόπος να είσαι ασφαλής στο δρόμο είναι αυτός:

 

Ο άλλος τρόπος να είσαι ασφαλής είναι να μην κάνεις πολλά περιττά χιλιόμετρα. Μια χρήση του αυτοκινήτου 5000 κμ το χρόνο μειώνει το ρίσκο για τροχαίο στο 1/4 από μια χρήση 20.000. Απλά μαθηματικά δημοτικού που μου αρέσουν πολύ!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Ξέρω πως θα ακουστεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά αλήθεια τώρα, εσείς πόσο κοστολογείτε τη ζωή του παιδιού σας; 100 ή 200 ή 300€ παραπάνω είναι πολλά; και δεν αξίζει τόσο;

 

Ανυπολογιστη απλά στην Ελλάδα του σήμερα αγοράζουν το καλύτερο (θέλω να πιστεύω) που μπορούν με τα χρήματα που διαθέτουν, και αυτά δυστυχώς με τους μισθούς των 460Ε δεν είναι πολλά... 

 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, jax7480 said:

Ξέρω πως θα γίνω για άλλη μία φορά γραφικός, αλλά όταν πρόκειται για την ασφάλεια των παιδιών ειδικά μέσα στο αυτοκίνητο, για μένα τουλάχιστον, δεν υπάρχει άλλη επιλογή εκτός από το καλύτερο που υπάρχει εκεί έξω σαν επιλογή. Αυτός είναι και ο λόγος που στην αγορά καθίσματος αυτοκινήτου, δεν ακούω ούτε γνωστούς, ούτε φίλους, αλλά πιστοποιημένους οργανισμούς σαν τον ADAC που έχει κάνει crash test με τα καθισματάκια και έχει βγάλει βαθμολογίες. Δεν θα σχολιάσω παραπάνω. Ελπίζω απλά να βάλετε μυαλό.

Και για να κλείσω, θα ρωτήσω το εξής. Ξέρω πως θα ακουστεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά αλήθεια τώρα, εσείς πόσο κοστολογείτε τη ζωή του παιδιού σας; 100 ή 200 ή 300€ παραπάνω είναι πολλά; και δεν αξίζει τόσο;

 

 

Θεωρώ υπερβολική την τοποθέτηση. Είναι σα να λες ότι όσα περισσότερα δίνεις τόσο περισσότερο αγαπάς το παιδί σου.

Το καρεκλάκι από μόνο του είναι το μεγαλύτερο βήμα. Παρόμοιου μεγέθους μείωση κινδύνου δεν μπορεί να υπάρξει μεταξύ καθισμάτων του εμπορίου. Αν υπάρχει μελέτη που δείχνει με αντικειμενικό τρόπο οτι η αγορά του Α ποιοτικού καθίσματος σώζει ζωές σε σχέση με το Β να τη μελετήσω. Αλλά τα ευχολόγια των εταιρειών και των ενδεχομένως υπογείως χρηματοδοτούμενων ιστοτόπων δε με συγκινούν.

 

Όταν έπρεπε να πάρω καρεκλάκι άνοιξα 2-3 σελίδες συγκριτικών και κατευθύνθηκα προς την ανώτερη περιοχή των αποτελεσμάτων. Από εκεί διάλεξα με γνώμονα ΝΑΙ και το κόστος.

Από την άλλη το να θεωρώ ως μπαμπάς ότι αγαπάω το παιδί μου περισσότερο από όσο ο άλλος μπαμπάς αγαπάει το δικό του παιδί, ίσως με κάνει απλά... πατέρα, γονιό.

Οπότε όχι, δεν ακούγεται σκληρό, ακούγεται ως η άποψή σου.

Έγινε επεξεργασία από schumifer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα για την άποψη μου μιλάω.

Ο ADAC που αναφέρω παραπάνω είναι ανεξάρτητος οργανισμός που διεξάγει crash test και στα καθισματάκια αυτοκινήτου. Σα να λέμε, EuroNCAP για τα crash test των αυτοκινήτων. Και όχι, δεν έθεσα ποτέ το θέμα της διαφοράς χρημάτων, ούτε είπα πως αγαπά κάποιος το παιδί του λιγότερο όταν δίνει λιγότερα χρήματα για το κάθισμα. Απλά δεν μου φαίνεται καθόλου λογικό, να αγοράζεται ένα κάθισμα με γνώμονα τα χρήματα. Να δεις τι καλύτερο κυκλοφορεί εκεί έξω σύμφωνα πάντα με συγκριτικά αποτελέσματα και να δεις ποιο από αυτά είναι το πιο οικονομικό δεν είναι το ίδιο με το να πας σε ένα κατάστημα και να πάρεις αυτό που θα σου πει ο πωλητής ή ο τυχαίος γονιός που το χρησιμοποιεί. Δεν είναι καροτσάκι για βόλτες ώστε να αγοράσουμε αυτό που είναι πιο όμορφο και έχει περισσότερα φρουφρου και αρώματα.

Αν μη τι άλλο, ζούμε στην κοινωνία της πληροφορίας και είμαστε σε ένα τεχνολογικό φόρουμ. Μπαίνεις, διαβάζεις, ενημερώνεσαι και αγοράζεις. Το να μου πει εμένα ο τάδε ή ο δείνα πωλητής ή γονιός πως αυτό είναι καλό πάρτο χωρίς εγώ να κάτσω από μόνος μου να ενημερωθώ για ένα τόσο σημαντικό θέμα, είναι κάπως δε νομίζεις; 

 

Τέσπα, πάλι παρεξηγημένος θα βγω, οπότε, όλα καλά. Ας κάνει ο καθένας ότι νομίζει. Σβήνω και το πόστ. Άκρη δεν βγαίνει.

 

@sotiris Τύχη και πιθανότητες ήταν φίλε. Σκέψου το.

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

βρε Ζαχο για την Ελλαδα μιλαμε, που αν βαλουμε στην ακρη το εισοδημα, ο τεχνολογικος αναφαλβιτισμος ειναι τεραστιος. Τι επειδη εχουν ενα κινητο και ενα λαπτοπ ξερουν να κανουν αυτα που λες? Το λαπτοπ/κινητο ειναι μεσα προσβαση στο fb (ναι το ιντερνετ για τη πλειοψηφια ειναι το fb και το yt) οποτε θα ρωτησουν εκει, αντε καποιοι να κανουν και μια αναζητηση στο google "τυπου καλο παιδικο καθσιμα" που θα τους βγαλει στο μαμαδεςταξερουνολα.gr  Οι πληψιοφεια αυτων δε ξερει ουτε καν μπορει να φανταστει οτι υπαρχει σελιδοδεικτης στο browser, για να μπουν στο fb γραφουν στη μηχανη αναζητης της αρχικης σελιδας τη λεξη facebook. Δε συζητηαμε καν για καρτελες ... εαν θελουν να αλλαξουν σελιδα κλεινουν το browser και ανοιγουν παλι γραφουν στην αναζητηση youtube και μπαινουν. Και αυτο ειναι νορμα σε ολες τις ηλικιες...
ADAC euroNCAP και λοιπα ειναι λεξεις αγνωστες.

Έγινε επεξεργασία από panoc
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σχολιάσω τα περί αγάπης, ούτε για αναλφάβητους και ξερόλες. Δεν ξέρω, μπορεί να σας φαίνομαι αναλφάβητος με την επιλογή που έκανα. Εγώ δεν με θεωρώ αναλφάβητο. 

 

Θα πω όμως (ξανά) το εξής. Το κάθισμα είχε περάσει επιτυχώς διάφορα ευρωπαϊκού τύπου test. Δεν ήταν ένα κάθισμα αγορασμένο λαϊκής αγοράς. Θέλω απλά να τονίσω το γεγονός ότι ακόμη και καθίσματα τα οποία έχουν κάποιες προδιαγραφές, συμβαίνουν αυτά που περιέγραψα. Πόσο μάλλον αν κάποιος στραφεί σε κάθισμα από το "μεγάλο κατάστημα παιχνιδιών". 

 

Εύχομαι μόνο να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσετε κάτι παρόμοιο στο μέλλον. Δεν είναι ωραίο συναίσθημα και ήθελα απλά να το μοιραστώ μαζί σας. 

  • Like 5
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.