Jump to content



Μαύρα σύννεφα ολικής καταστροφής μαζεύονται πάνω από την AMD...


Recommended Posts

πριν 3 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

 

Δε θα το πανε σε τοπικο σερβις .

Θα το πανε στο πλαισιο κλπ που θα τους πουλησουν καινουργιο . 

Ο μονος τροπος για να σωθουν οι "ασχετοι" ειναι να γνωριζουν καποιον που ξερει . 

Και τότε με ποιον δουλεύουν τα service που υπάρχουν σε κάθε γειτονιά; Με αυτούς που πήγαν στο πλαίσιο και δεν πήραν καινούριο. Αλλά ακόμα και το πλαίσιο μια κάποια έστω και μέτρια ή ακριβή επισκευή, την προσφέρει.

πριν 3 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Ρε συ ναι , μαζι σου . Αλλα ποσοι ειναι αυτοι που ρωτανε ? Δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασματα απο προσωπικες εμπειριες . 

Ευτυχώς είναι αρκετοί.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Και τότε με ποιον δουλεύουν τα service που υπάρχουν σε κάθε γειτονιά; Με αυτούς που πήγαν στο πλαίσιο και δεν πήραν καινούριο. Αλλά ακόμα και το πλαίσιο μια κάποια έστω και μέτρια ή ακριβή επισκευή, την προσφέρει.

Ευτυχώς είναι αρκετοί.

 

 

 

Αυτο καλυτερα το ξερει καποιος με μαγαζι . Πιστευω πως η αλλαγη οθονης δεν πεφτει μεσα στα ζητουμενα μας περι αναβαθμισιμοτητας. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, kpetros said:

Κατι τελευταιο , και ισως σχετικα-ασχετο με το θεμα . 

Εχω παρατηρησει πως η νεα γενια (ειμαι 30 , μιλαω για τους 20αριδες) , δεν ενδιαφερεται καθολου . Δεν τους νοιαζει να δουν πως δουλευει ενα μηχανιμα , φοβουντε να τους βαλουν χερι , το θελουν ετοιμο στο πιατο . Ελπιζω αυτο να συμβαινει μονο σε αυτους που τυχαινει και γνωριζω εγω αλλα το tweakαρισμα εχει χαθει εντελως . 

Κατι σαν τα αμαξια , που ξαφνικα ολοι "ξεχασαν" να αλλαζουν λαδια και χρειαζοντε πλεον "γιατρο" (μηχανικο)

 

H δικιά μου γενιά (40) ξεκίνησε και έμαθε με τα home micros, λίγο πολύ όλοι ασχοληθήκαμε με κώδικα ή command line μετέπειτα στο DOS. Έτσι μάθαμε και πώς λειτουργεί ο υπολογιστής, αποκτήσαμε μια "έκτη αίσθηση" των προβλημάτων κτλ. Πλέον αυτά δεν υπάρχουν. Υπάρχουν μόνο "χρήστες"-καταναλωτές. Η νέα γενιά έμαθε να κάνει swipe στο tablet και όχι να ξέρει στο παρασκήνιο τι γίνεται... Δυστυχώς....

 

Το DIY θα έχει όλο και μικρότερο μερίδιο και θα περνάει μόνο από πατέρα σε γιο (για όποιον γιο έχει την όρεξη να μάθει από τον πατέρα, γιατί δυστυχώς δεν έχουν όλοι). Είναι η γενιά της ευκολίας και του  "έτοιμου".  Η κουλτούρα του DIY έχει εκλείψει, σχεδόν από παντού....

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

 

 

Αυτο καλυτερα το ξερει καποιος με μαγαζι .

Είμαι ένας από αυτούς γιαυτό το αναφέρω.

πριν 21 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Πιστευω πως η αλλαγη οθονης δεν πεφτει μεσα στα ζητουμενα μας περι αναβαθμισιμοτητας. 

Μίλησα για αλλαγή ram και storage, όχι για αλλαγή οθόνης.

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Είμαι ένας από αυτούς γιαυτό το αναφέρω.

Μίλησα για αλλαγή ram και storage, όχι για αλλαγή οθόνης.

 

Σορρυ δεν το ηξερα . Μπορεις να πεις 2 πραματα ομως ?

Πχ ποσα πισι σωνεις καθε μηνα και ποιας γεννιας ειναι?. Ηλικιες περιπου των χρηστων ? Γνωριζεις αν μετα την αναβαθμηση το κρατησαν - ας πουμε - αλλα 2 χρονια ή πηραν καινουργιο ? 

 Σημαντικο σε πια περιοχη εισαι . 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

Οι καταναλωτές είναι στην πλειονότητά τους "ανεπαρκείς" και "πρόβατα" που θα τα αρμέγουν οι εταιρείες στο διηνεκές.

Πάντοτε αντιδρούσα και διαφωνούσα με τέτοιες απόψεις. Διότι υπό αυτή τη λογική ΟΛΟΙ είναι ανεπαρκείς και πρόβατα, με ή χωρίς τα εισαγωγικά. Διότι ο άνθρωπος δεν έχει άπειρο χρόνο να αξιολογήσει κάθε αγορά που κάνει, οπότε ακόμα και αν ξέρει πόσα pins έχει ένας SkyLake, ίσως να μην μπορεί να ξεχωρίσει για παράδειγμα το φρέσκο ψάρι από το κατεψυγμένο και να αγοράσει κατεψυγμένο στην τιμή του φρέσκου. Το παραπάνω παράδειγμα μπορεί να αντικατασταθεί από χιλιάδες άλλα παρόμοια ή και όχι τόσο παρόμοια. Αγορά λάμπας χωρίς να έχει διαβάσει ποιας μάρκας αντέχουν περισσότερο, αγορά ψυγείου χωρίς να γνωρίζει τις εξελίξεις στην αγορά των ψυγείων τα τελευταία πέντε χρόνια, αγορά μπογιάς, αγνοώντας ότι η μπογιά της Χ εταιρίας δεν είναι και η καλύτερη δυνατή για την δουλειά που την θέλει.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος gdp77 έγραψε:

Οι καταναλώτές δυστυχώς μιλάνε με τα πορτοφόλια τους.

Αυτό επιτρέπει σε εταιρίες που δεν έχουν το καλύτερο προϊόν στην αγορά να συνεχίζουν να πουλάνε και άρα να επιβιώνουν. Αλλιώς την εποχή του Bulldozer η AMD δεν θα πούλαγε ούτε pin, όχι ολόκληρο επεξεργαστή.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος gdp77 έγραψε:

Όχι πώς ο καθένας από εμάς θα αρχίζει να ψωνίζει με λίγη περισσότερη λογική κ.ο.κ.

Ο κόσμος βάζει τα πράγματα κάτω και με απόλυτη λογική αποφασίζει ότι αν κάτσει να ψάχνει σχολαστικά κάθε μία από τις χιλιάδες αγορές προϊόντων που κάνει κάθε χρόνο, δεν θα του μένει χρόνος για να ζήσει.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

1) Γιατι δεν μπορουν τα ΑΡΜ να τα δινουν σε τσιπακια ξεχωριστα απο μητρικη ? Πως σας ηρθε ξαφνικα οτι πρεπει απαραιτητα να ειναι κολλημενα ? 

2) Αληθεια νομιζετε οτι η αναβαθμισιμοτητα παιζει σημαντικο ρολο ? Ο κοσμος παιρνει ενα μηχανιμα και το αφηνει οπως εχει μεχρι να πεθανει εντελως , μεχρι και εδω που υποτιθεται ειναι τεχνολογικο φορουμ δεν ειδα να τρεχουν να αλλαξουν επεξεργαστες λογο "αναβαθμησιμοτητας" .  [ οι γνωστοι "τρελοι" που τα αλλαζουν σαν πουκαμισα , δεν μετρανε ε! ] 

Πολλοί αναβαθμίζουν, απλά δεν τρέχουν στο πρώτο διαθέσιμο forum να το ανακοινώσουν. Υπάρχει πολύς κόσμος που πριν πεθάνει το μηχάνημα, ψάχνει κάποιον τεχνικό και τον ρωτάει αν μπορεί να γίνει πιο γρήγορο και με τι κόστος. Κάποιοι καταβάλουν το ποσό, αν τους πείσει ο τεχνικός ότι αξίζει τον κόπο η αναβάθμιση, κάποιοι όχι αν θεωρούν ότι το κόστος που τους ανακοινώνει ο τεχνικός είναι υπερβολικό.

πριν 52 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Κατι τελευταιο , και ισως σχετικα-ασχετο με το θεμα . 

Εχω παρατηρησει πως η νεα γενια (ειμαι 30 , μιλαω για τους 20αριδες) , δεν ενδιαφερεται καθολου . Δεν τους νοιαζει να δουν πως δουλευει ενα μηχανιμα , φοβουντε να τους βαλουν χερι , το θελουν ετοιμο στο πιατο . Ελπιζω αυτο να συμβαινει μονο σε αυτους που τυχαινει και γνωριζω εγω αλλα το tweakαρισμα εχει χαθει εντελως . 

Κατι σαν τα αμαξια , που ξαφνικα ολοι "ξεχασαν" να αλλαζουν λαδια και χρειαζοντε πλεον "γιατρο" (μηχανικο)

Αν έκανα μια υπόθεση εδώ (βλέπω στην δεύτερη σελίδα έχει ποστάρει κάτι παρόμοιο και ο @gdp77), αυτή θα ήταν ότι οι 20άριδες έχουν μεγαλώσει με tablets και smartphones ως επί το πλείστον, οπότε είναι πιο συνηθισμένοι με συσκευές που μόλις αρχίσουν να φαίνονται αργές, καταλλήγουν σε συρτάρι, λόγω μη αναβαθμισιμότητας.

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, yanni said:

Πάντοτε αντιδρούσα και διαφωνούσα με τέτοιες απόψεις. Διότι υπό αυτή τη λογική ΟΛΟΙ είναι ανεπαρκείς και πρόβατα, με ή χωρίς τα εισαγωγικά. Διότι ο άνθρωπος δεν έχει άπειρο χρόνο να αξιολογήσει κάθε αγορά που κάνει, οπότε ακόμα και αν ξέρει πόσα pins έχει ένας SkyLake, ίσως να μην μπορεί να ξεχωρίσει για παράδειγμα το φρέσκο ψάρι από το κατεψυγμένο και να αγοράσει κατεψυγμένο στην τιμή του φρέσκου. Το παραπάνω παράδειγμα μπορεί να αντικατασταθεί από χιλιάδες άλλα παρόμοια ή και όχι τόσο παρόμοια. Αγορά λάμπας χωρίς να έχει διαβάσει ποιας μάρκας αντέχουν περισσότερο, αγορά ψυγείου χωρίς να γνωρίζει τις εξελίξεις στην αγορά των ψυγείων τα τελευταία πέντε χρόνια, αγορά μπογιάς, αγνοώντας ότι η μπογιά της Χ εταιρίας δεν είναι και η καλύτερη δυνατή για την δουλειά που την θέλει.

 

Σύμφωνοι έως ένα σημείο. Γι' αυτό άλλωστε χρησιμοποίησα τις λέξεις σε εισαγωγικά. Υπάρχει κάτι όμως που λέγεται "έρευνα αγοράς". Δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα, αλλά το πώς θα αγοράσεις το πιο συμφέρον για την περίπτωσή σου π.χ. διαβάζοντας reviews, πώς θα είσαι ευσυνείδητος καταναλωτικά κτλ κτλ είναι πράγματα που θα έπρεπε να διδάσκονται στα σχολεία (από ποιους είναι το μεγάλο ερώτημα). Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα εξειδικευμένα επαγγέλματα ή υπηρεσίες που προσφέρονται για κάθε περίπτωση. Το να αποφύγεις τον επιτήδειο είναι άλλη μια μεγάλη δυσκολία, ειδικά αν "δεν ξέρεις". Μεγάλη κουβέντα. Βεβαίως και κανείς δεν μπορεί να τα ξέρει όλα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 59 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

Σύμφωνοι έως ένα σημείο. Γι' αυτό άλλωστε χρησιμοποίησα τις λέξεις σε εισαγωγικά. Υπάρχει κάτι όμως που λέγεται "έρευνα αγοράς". Δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα, αλλά το πώς θα αγοράσεις το πιο συμφέρον για την περίπτωσή σου π.χ. διαβάζοντας reviews, πώς θα είσαι ευσυνείδητος καταναλωτικά κτλ κτλ είναι πράγματα που θα έπρεπε να διδάσκονται στα σχολεία (από ποιους είναι το μεγάλο ερώτημα). Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα εξειδικευμένα επαγγέλματα ή υπηρεσίες που προσφέρονται για κάθε περίπτωση. Το να αποφύγεις τον επιτήδειο είναι άλλη μια μεγάλη δυσκολία, ειδικά αν "δεν ξέρεις". Μεγάλη κουβέντα. Βεβαίως και κανείς δεν μπορεί να τα ξέρει όλα.

Δεν ισχύουν αυτά που λες, για ένα απλό λόγο. Εσύ και εγώ που ασχολούμαστε 20+ χρόνια με PCs ξέρουμε όχι μόνο τις απαντήσεις, αλλά και τις ερωτήσεις. και ξέρουμε και που να τις ψάξουμε αν θέλουμε αξιοπιστία.

Ένας που δεν γνωρίζει από υπολογιστές, δεν ξέρει καν τις ερωτήσεις. Και θα περιοριστεί στα σχόλια του Skroutz, του Πλαισίου, του Amazon. Και όταν δεν ξέρεις καν τις ερωτήσεις, ο χρόνος που θα πρέπει να αφιερώσεις είναι πολλαπλάσιος.

 

Επίσης μια ακόμα σκέψη που έχω κάνει πολλές φορές τα τελευταία χρόνια. Ψαχνόμαστε εμείς οι ψαγμένοι να πάρουμε το Χ προϊόν από το Υ κατάστημα που το έχει 10€ πιο φτηνά ή περιμένουμε 6 μήνες μέχρι η τιμή να πάει από 100€ στα 87.99€. Την ίδια στιγμή χωρίς να το σκεφτούμε χτυπάμε μια παραγγελία δύο πίστες και 4 μπύρες από την κοντινότερη πιτσαρία και σκάμε 25€ απλά γιατί έτσι μας ήρθε εκείνη την στιγμή η ανάγκη για πίτσα και μπύρα. Θα μπορούσαμε εναλλακτικά να έχουμε δώσει 10€ για τα υλικά και τις μπύρες αγορασμένες από το σούπερ και να έχουμε προβεί στην αγορά χωρίς να περιμένουμε 6 μήνες να πέσει η τιμή του άλλου προϊόντος που το παρακολουθούμε ανελλιπώς.

 

Θέλω να πω ότι πολλές φορές εστιάζουμε σε ένα πράγμα, αγχωνόμαστε με αυτό και παράλληλα σε άλλες περιπτώσει, απλά θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε πέρα από το ελάχιστο απαραίτητο ή και καθόλου. Είναι απλά φυσιολογικό. ΔΕΝ έχουμε χρόνο για όλα! Δεν μας ενδιαφέρουν το ίδιο όλα.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, yanni said:

Δεν ισχύουν αυτά που λες, για ένα απλό λόγο. Εσύ και εγώ που ασχολούμαστε 20+ χρόνια με PCs ξέρουμε όχι μόνο τις απαντήσεις, αλλά και τις ερωτήσεις. και ξέρουμε και που να τις ψάξουμε αν θέλουμε αξιοπιστία.

Ένας που δεν γνωρίζει από υπολογιστές, δεν ξέρει καν τις ερωτήσεις. Και θα περιοριστεί στα σχόλια του Skroutz, του Πλαισίου, του Amazon.

 

Κοίτα από αυτοκίνητα δεν ξέρει ο περισσότερος κόσμος (μηχανολογικά, τεχνικά στοιχεία κτλ. κτλ.), αλλά όταν χρειαστεί να αγοράσουμε ο καθένας κάνει πολύ σοβαρή έρευνα αγοράς, πολλές φορές μάλιστα εμπλέκεται και όλη η οικογένεια. Όταν δεν "ξέρεις τις ερωτήσεις" ρωτάς κάποιον που ξέρει. Εναλλακτικά πας και αγοράζεις γουρούνι στο σακί. Η "έρευνα αγοράς" περιλαμβάνει το να απευθυνθείς και σε ανθρώπους που ξέρουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

Κοίτα από αυτοκίνητα δεν ξέρει ο περισσότερος κόσμος (μηχανολογικά, τεχνικά στοιχεία κτλ. κτλ.), αλλά όταν χρειαστεί να αγοράσουμε ο καθένας κάνει πολύ σοβαρή έρευνα αγοράς, πολλές φορές μάλιστα εμπλέκεται και όλη η οικογένεια. Όταν δεν "ξέρεις τις ερωτήσεις" ρωτάς κάποιον που ξέρει. Εναλλακτικά πας και αγοράζεις γουρούνι στο σακί. Η "έρευνα αγοράς" περιλαμβάνει το να απευθυνθείς και σε ανθρώπους που ξέρουν.

Άλλο μια αγορά των 20 και βάλε χιλιάδων ευρώ, όπου αν το αμάξι είναι επικίνδυνο θα βρεθείς σε καμιά κολόνα, άλλο η αγορά ενός φορητού των 500 ή ακόμα και των 1000 που θα κάνει throttling.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος kpetros έγραψε:

 

Σορρυ δεν το ηξερα . Μπορεις να πεις 2 πραματα ομως ?

Πχ ποσα πισι σωνεις καθε μηνα και ποιας γεννιας ειναι?. Ηλικιες περιπου των χρηστων ? Γνωριζεις αν μετα την αναβαθμηση το κρατησαν - ας πουμε - αλλα 2 χρονια ή πηραν καινουργιο ? 

 Σημαντικο σε πια περιοχη εισαι . 

 

 

2~7 την ημέρα περίπου. Η πιο συνηθισμένη εργασία είναι αντικατάσταση/αναβάθμιση storage και ram. Ή επειδή γέμισε (HDD/SSD) ή επειδή σέρνεται (συνήθως HDD) ή επειδή χάλασε (HDD/SSD/RAM) ή επειδή δεν θέλουν ποτέ να κλείνουν καρτέλες στον chrome (RAM) και λοιπά.

 

Αλλά και πολλές αλλαγές CPU. Από E2200 σε Q9550 σε P35 motherboard, από Sempron/Athlon σε phenom x4 ή x6 σε AM2+ motherboard, από Celeron G/Pentium G σε i5 σε διάφορες μητρικές, T7xxx, T9xxx, P6100->i5, B940->i5 σε laptopάκια, είναι μερικά παραδείγματα που πραγματικά γλύτωσαν τους κατόχους από καινούριο υπολογιστή έστω για 2-3 ή και περισσότερα χρόνια και όλοι αυτοί δεν θα είχαν άλλη επιλογή από αγορά καινούριου εάν δεν υπήρχε αυτή η αναβαθμισημότητα.

 

Και εννοείται και σπασμένες οθόνες, βρεγμένα laptop/tablet/κινητά, μπαταρίες, softwareοδουλειές και άλλα.

 

Ηλικίες χρηστών από πιτσιρικάδες που έρχονται με το γονιό έως και παππούδες που σου λένε ιστορίες για διάτρητες κάρτες και ότι ΟΛΟΙ ξέρουν προσωπικά το Γεράρδο :hehe:.

 

Πολλοί από τους αναβαθμισμένους ξαναεμφανίζονται μετά από 2-3 χρόνια για συμβουλή/αγορά καινούριου ή έρχονται κατευθείαν με το καινούριο για να τους αντιγράψω αρχεία από το παλιό κ.ο.κ.

 

Τα τελευταία 7 χρόνια είμαι στα Κάτω Πατήσια αλλά έχω ακόμα πάρα πολλούς πελάτες από την παλιά μου δουλειά στα βόρεια προάστεια και παρότι αυτοί έχουν πολύ νεότερα και ακριβότερα μηχανήματα, πάλι παρουσιάζονται ανάγκες όπως και σε όλους τους υπολοίπους.

 

Το θέμα είναι ότι όλα τα παραπάνω προσπαθούν να τα κόψουν οι κατασκευαστές με διάφορους τρόπους με πρωτοπόρο την Apple και από κοντά σιγά σιγά όλους τους άλλους.

 

Ενωματωμένα τα πάντα, serialization εξαρτημάτων, μέχρι και ειδικές συμφωνίες με τρίτους να μην πουλάνε τα parts που παράγουν προς την ανοιχτή αγορά παρά μόνο στην κάθε apple και παντού να παραμονεύει ένα μοντέλο as a service ώστε να καταλήξουμε να <<own nothing and be happy>>.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.