Jump to content



Πώς stream-άρω gaming σε έναν μόνο αποδέκτη;


gdp77

Recommended Posts

Ενδιαφέρομαι να μπορώ να stream-άρω to παιχνίδι μου σε έναν μόνο αποδέκτη. π.χ. να μπορώ να παρακολουθώ το παιχνίδι ενός φίλου μου ή το αντίθετο. 

 

Συνεπώς δεν μιλάμε για stream σε twitch, facebook, youtube κτλ.

 

Γίνεται;

 

Έχω ακούσει ότι γίνεται με discord ή με AMD LINK , μπορεί να λέω και μπούρδες είμαι άσχετος. 

 

Ποιος είναι ο πιο απλός τρόπος να το κάνω χωρίς κόστος και με ποια λογισμικά;

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

Ενδιαφέρομαι να μπορώ να stream-άρω to παιχνίδι μου σε έναν μόνο αποδέκτη. π.χ. να μπορώ να παρακολουθώ το παιχνίδι ενός φίλου μου ή το αντίθετο. 

 

Συνεπώς δεν μιλάμε για stream σε twitch, facebook, youtube κτλ.

 

Γίνεται;

 

Έχω ακούσει ότι γίνεται με discord ή με AMD LINK , μπορεί να λέω και μπούρδες είμαι άσχετος. 

 

Ποιος είναι ο πιο απλός τρόπος να το κάνω χωρίς κόστος και με ποια λογισμικά;

 

Ευχαριστώ!

Ανοιγεις εναν server στο discord και βαζεις μονο ενα ατομο! Ε, σε ενα voice channel κανεις share screen. Και μαλιστα το discord κραταει πολυ καλη ποιοτητα στη μεταδοση. Στη "δωρεαν" εκδοση του discord νομιζω υποστηριζει μεχρι 720p, 30fps. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω καποιο αλλο. Ξερω οτι παααααααρα πολυ παλια, το steam ειχε μια υπηρεσια streaming και αν επαιζες μπορουσε καποιος φιλος σου να μπει και να παρακολουθησει. Το εκανα καποτε μ ενα φιλο, οταν καποιος απο τους δυο αγοραζε ενα παιχνιδι και το εδειχνε στον αλλον για να αποφασισει αν θα το παρει και εκεινος. Κατι αλλο δεν ξερω με σιγουρια. 

 

Τωρα, ισως, λεω ισως, κανα messenger η κανα zoom να σε εξυπηρετησουν μιας κι εχουν λειτουργια share screen αλλα λογικα θα σου κρασαρουν τα παντα μιας και δεν ειναι σχεδιασμενα γι αυτη τη χρηση. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites