z3et Αύγουστος 7, 2011 #8447 Αύγουστος 7, 2011 (Το'χε παρει ενας φιλος μου, ουτε και εγω θυμαμαι για ποσους μηνες ετρωγε δουλεμα...) (Fing true :/)
Jaco Αύγουστος 10, 2011 #8457 Αύγουστος 10, 2011 Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι το γενεολογικό δέντρο είναι δυαδικό και ακολουθεί την συνάρτηση (2^x), όπου x=γενιά και x=0 ~ εγώ...Εδώ είναι συνάρτηση του γενεολογικού δέντρου (δεν συμπεριλαμβάνεται το σφάλμα των χωρισμών και διαζυγίων) από το wolfram|Alpha...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.