Jump to content



Post your Rides!


jpavly

Recommended Posts

@AN7 Περισυ στο autotuning show που ειχα παει,μου ειχαν πει διαφοροι,οτι γιανα φτασω τα 300 αλογα,(τοσα αλογα σκεφτομαι να το φτασω)επρεπε να του βαλω το TURBO του S3,γιατι ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που φοραει το GTI,και οτι φορανε τα ιδια κιολας μοτερια,αρα θα τεριαζει απολιτα και στο σημειο που θα τοποθετηθη το TURBO.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 628
  • Created
  • Last Reply

ναι βρε,

Το turbo Θα μπαίνει.Δεμ είπα ότι δεν μπαίνει :p

Απλά θέλω να πώ ότι για τα 270+ πρέπει να βάλεις την turbina του S3 που λογικά φοράει και το ΤΤS.

Τώρα για το αν είναι τα ίδια εσωτερικά..

Κάποιοι ψαγμένοι λένε ότι φοράει δυνατότερες μπιέλες και κάτι ψιλά ακόμα.

Δεν το έχω ψάξει σε βάθος και ούτε παίρνω όρκο ότι ισχύει,απλά το έχει πάρει το αυτί μου :)

Link to comment
Share on other sites

Ακη, οι ψαγμένοι έχουν δίκιο. Αυτο ισχύει σε πολλά μοτερ του VAG. Τοσο σε εμφανιση οσο και σε επιδόσεις μπορεί να είναι παραπλήσια, αλλα κρύβονται σημαντικές διαφορές στα εντόσθια. Ναι, μπορεί να αλλάξεις τουρμπίνα, πρόγραμμα, μπεκ, εισαγωγές απο το μοτέρ της Audi αλλα την θεμελιώδη αντοχή του δεν την παίρνεις. Θα πάρεις την δύναμη του, ισως και λίγο παραπάνω λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης, αλλα για πόσο; Δεν ειναι κρίμα να πειραματιστείς με το μοτέρ; Δεν ειναι επεξεργαστης που του πετάς τάση με το καντάρι και αν καεί τον στέλνεις RMA...

Link to comment
Share on other sites

Λεπον....

Ο Busa δεν εχει ...διπλωμα (WTF!?!?)

Ο Wizzy κανει τη παπια (wizzy αν ερθεις ρε φιλε θα κοψω τον οτενετ και θα βαλω 4νετ, σοβαρα)

Ο Fragmas θα ειναι κει στις 11.00 (<-- θα σε παρω τηλ. να συναντηθουμε εκει)

Ο Angleg θα πηγαινε και στο βορειο πολο με την κ@υλα που εχει με το ρ6 (Angel, στειλε μου πμ το κινητο σου, θα σε παρω μολις ξεκινησω απο εδω)

Ο God ητανε ο μονος κουτακιας που ψηθηκε.... ντροπη για τους αλλους κουτακηδες....

(God πμ το κινητο σου να συνενοηθουμε)

λεμε λογικα για 11-12

ξεκιναω σε λιγο απο το σπιτι......

αμα δειτε φρεσκο λαστιχο κατω ξερετε ποιανου ειναι:tongue:

Link to comment
Share on other sites

LOL, είχα ποστάρει στο άλλο thread..

Το βρήκα:

"Στο S3, η τουρμπίνα, το intercooler και το beck στο σύστημα ψεκασμού είναι μεγαλύτερα, όπως και η βαλβίδα ανακούφισης.

Επίσης, έγινε διαφορετικός προγραμματισμός στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, ενώ τα πιστόνια και οι θάλαμοι καύσης είναι ενισχυμένοι και κατασκευασμένοι από κράμα μετάλλων"

Link to comment
Share on other sites

Γιατι εκπλήσσεσαι; Είπαμε, ειναι ο Captain Slow του Lab... :hehe:

Εκτός από τον εγκέφαλο του Saab, στις καθυστερημένες εκκινήσεις παίζει μεγάλο ρόλο και o εγκέφαλος fragma. Όπως και να το κάνεις, ταυτόχρονοι υπολογισμοί όπως κόστος τριβής ελαστικών, κατανάλωσης, αφαίρεσης των εξόδων από τo μηνιαίo διαθέσιμο κεφάλαιο και κλείσιμο ισοζυγίου για το 2008, προσθέτει μερικά δεύτερα :p

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τον εγκέφαλο του Saab, στις καθυστερημένες εκκινήσεις παίζει μεγάλο ρόλο και o εγκέφαλος fragma. Όπως και να το κάνεις, ταυτόχρονοι υπολογισμοί όπως κόστος τριβής ελαστικών, κατανάλωσης, αφαίρεσης των εξόδων από τo μηνιαίo διαθέσιμο κεφάλαιο και κλείσιμο ισοζυγίου για το 2008, προσθέτει μερικά δεύτερα :p

Uber RESPEKT! :rofl::rofl::rofl::rofl:

καλα ναι κοιτα εδω μια Fairlady και ολα τα αλλα πανε για υπνο

Bro, αυτο ακριβώς όπως το βλέπω, ειναι ο ορισμός της δύναμης οπως θα την ηθελα στο αμαξι μου. Ουτε λιγοτερο, ουτε περισσότερο. Και πήγαινα για γαμο κιολας. Τόσο σοβαρα τα πράγματα.

Τουλάχιστον 400-450 άλογα το πράμα...

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τον εγκέφαλο του Saab, στις καθυστερημένες εκκινήσεις παίζει μεγάλο ρόλο και o εγκέφαλος fragma. Όπως και να το κάνεις, ταυτόχρονοι υπολογισμοί όπως κόστος τριβής ελαστικών, κατανάλωσης, αφαίρεσης των εξόδων από τo μηνιαίo διαθέσιμο κεφάλαιο και κλείσιμο ισοζυγίου για το 2008, προσθέτει μερικά δεύτερα :p

ROFL! :rofl:

Fragmas pwnt

Link to comment
Share on other sites

κρυαδες.....:tongue:

τελικα μονο ο Wizard εμφανιστηκε......και παροτι εχει μεγαλυτερη τελικη μεχρι τα 150 τον ετρωγα στις στροφες:p

οι αλλοι καταλαβαν οτι δεν εχουν καμια ελπιδα και πηραν απουσια.:hehe:

ντροπη σας.χασατε καλο σκηνικο.μερα απιστευτη για βολτα.....ηπιαμε καφεδακι διπλα στο κυμα και μετα τσακισαμε και μερικα ωραια πραγματακια σε χασαποταβερνα.

Link to comment
Share on other sites

Τι περίμενες από Kawasakάκακια και Yamahaκακάκια να κάνουν? Κοκοκο, κοκοκο.... Δείλιασαν μπροστά στην ωμή δύναμη του CBR :rofl:

Όσο για τις στροφές, θέλεις να ξαναπάμε τώρα που ξέρω το δρόμο και δε χρειάζεται να σε ακολουθώ?

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ ήρθα ρε παιδιά στις 12 Ωρωπό... μόνο που έφαγα τρελη γείωση απο τον zarra που δεν με πήρε τηλέφωνο και ετσι μετα απο 45 λεπτα με έπνιξε η μπόχα της φασολάδας και γύρισα πίσω στην Εύβοια:rant:

Ωραία βόλτα.....

Να το ξανακανονίσουμε να πατε.......

Link to comment
Share on other sites

:(

για το μονο που νομιζω οτι πρεπει να ζητησω συγγνωμη ειναι που δεν σκεφτηκα να αλλαξουμε και μεταξυ μας τηλεφωνα αλλα αρκεστηκαμε στην μονοπλευρη συνεννοηση μεσω Zarra.....δεν μου περασε απο το μυαλο πως θα βρεθουμε εαν ο Κωστας δεν ερχοταν οπως και εγινε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει, μάζεψα τα χιλιόμετρα μπας και το στρώσω κάποια μέρα..

Τότε θέλω να δω κατι CBR που μας κουνιούνται ....:hehe:

Θα το κανονίσουμε για κάποιο αλλο Σάββατο γιατι δεν φτάνει που μου έμεινε ο καημός και δεν ήπια ουτε καφέ:crazy:

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπε και ο AN7, το TTS με το "απλο" Golf GTI εχουν αρκετες διαφορες εκτος απο την τουρμπινα.

Αλλες μπιελες-πιστονια

διαφορετικη συμπιεση στο καπακι

διαφορετικη τουρμπινα

διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης

διαφορετικη διαμετρο εξατμισης με downpipe

διαφορετικο I/C

διαφορετικα μπεκ

διαφορετικη τρομπα βενζινης

και μερικα ακομα ψιλολοιδια.

Γενικα για να κανεις το μοτερ σου ιδιο με του νεου S3(Leon Cupra, Golf GTI Ed30) θελεις περι τα 4.500-5.000€.

χωρις το προγραμμα το οποιο αυτο θα σε ανεβασει στα 300+ αλογα.

Παντως οι ιπποδυναμεις που μπορεις να παιξεις με ασφαλεια ειναι τα 310-315 αλογα.

Μετα θελεις σιγουρα αλλαγη στα σωθικα του κινητηρα.

Προσωπικη αποψη απο το σημειο των 250-260 αλογων και πανω μην ανεβεις γιατι αυτα τα αλογα δυσκολα βγαινουν στον δρομο απο μπροστοκινητο αυτοκινητο. Εκτος αν βαλεις κατι σε μπλοκε(1500).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.