Jump to content



Dell 24" 2405FPW και σοβαρά προβλήματα με την αντιπροσωπεία


crmaris

Recommended Posts

παιδιά ακούστε τον πόνο μου..

Στις 3 Ιανουαρίου παραγγέλθηκε μια Dell 2405 FPW (monitor) μέσω του GHELV.COM μαγαζιού κατευθείαν από την Dell Αγγλίας. Η οθόνη αποστάλθηκε από την Αγγλία(στο όνομά μου φυσικά) στις 11 Ιανουαριου 2006 και παρελήφθη σήμερα το πρωί. Την έβγαλα από την κούτα και την σύνδεσα στον υπολογιστή μου αλλά η οθόνη δεν δούλευε(εβγαζε παντού artifacts). Έπιασα λοιπών τα τηλέφωνα. Τα παρακάτω είναι μια περίληψη των τηλεφώνων που έκανα γιατί αν τα βάλω όλα μαζί θέλω 10 thread. Μόνο ένα θα σας πω , με είχανε αναμονή κατά μέσω όρο 20 με 25 λεπτά πριν μιλήσω με κάποιον(υπεραστική κλήση) και στα τηλέφωνα της Dell Αγγλίας περίμενα την πρώτη φορά 45 λεπτά!!! Πάλι καλά που έχω skype..

Πήρα τηλέφωνο την Dell Ελλάδος για να μου την αλλάξουνε και μου είπανε ότι αφού την πήρα από Αγγλία δεν μπορούνε να μου δώσουνε καινούρια οθόνη παρά μια refurbished!!!!Επίσης μου είπανε ότι μόνο η Dell Aγγλίας μπορεί να μου στείλει καινούρια οθόνη σαν replacement.

Πήρα την Dell Αγγλίας και από εκεί ο manager του customer care μου είπε ότι δεν μπορούνε να στείλουνε οθόνη replacement εκτός Αγγλίας(πως στείλανε την πρώτη κανονικά τότε) και για να αλλάξω την οθόνη με καινούρια θα πρέπει να στείλω την χαλασμένη σε μια διεύθηνση στην Αγγλία με δικά μου έξοδα και η replacement θα παραδωθεί σε αυτήν την διεύθυνση και μετά με δικά μου έξοδα πάλι να αποσταλεί στην Ελλάδα. Μάλιστα μου πρότεινε να πάρω μια refurbished γιατί αλλιώς θα πληρώσω πάρα πολλά λεφτά σε μεταφορικά!!! Και επίσης να μην ξαναπάρω στο customer care στην Αγγλία γιατί δεν μπορούνε να με βοηθήσουνε αυτοί και τσάμπα ξοδεύω χρόνο και χρήμα παίρνοντας υπεραστικές κλήσεις!!! Δηλαδή το ρεζουμέ της ιστορίας είναι ότι πέρνω μια οθόνη από Dell Αγγλίας η οποία έρχεται κανονικά στην Ελλάδα στην διεύθυνσή μου ,είναι DOA και δεν μου την αλλάζει κανείς παρά για μια μεταχειρισμένη. Τα συμπεράσματα δικά σας.. Από το πρωί έχω πάρει 100 τηλέφωνα και μόνο μια φορά με πήρε η υπεύθυνος του customer care Ελλάδος για να μου πει ότι δεν μπορεί να με βοηθήσει.’ντε βγάλτε άκρη με έχουνε κάνει μπαλάκι ο ένας στον άλλον και μετά μιλάνε για πανευρωπαική εγγύηση. Το γέλιο είναι ότι πριν προβώ στην αγορά της οθόνης πήρα τηλέφωνο την Dell Ελλάδος και τους ρώτησα αν υποστηρίζουνε μια οθόνη που θα αγοραστεί από Αγγλία και μου είπανε ναι(αλλά ξεχάσανε να μου πούνε μόνο με μεταχειρισμένες)..

Τελικά πήρα τηλέφωνο το Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή τους είπα τα παραπάνω, τους έστειλα με mail φορτωτικές αποδείξεις κτλ και περιμένω νέα από αύριο..

Εγώ πάντος δεν πλήρωσα τόσα λεφτά για να μου έρθει μια νεκρή οθόνη και να περιμένουνε να την βγάλουνε καθαρή δίνοντάς μου τώρα μια refurbished!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Αν όντως έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση όπου αναφέρει ρητά ότι μεταφορικά κλπ βαραίνουν αυτούς, τότε καλά διαμαρτύρεσαι. Αν όμως έμεινες στο τι ειπώθηκε στα τηλέφωνα κλπ, τότε μάλλον δεν θα βρεις εύκολα άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Τα προιόντα της Dell (τουλάχιστο το PDA μου) έχει ένα service tag. Εάν το έχεις πάρει από έξω θα πρέπει να κάνεις μεταφορά της εγγύησης στην ελλάδα.

Στην Dell μίλησες με τον Alex Panagiotakis ή την Christina Bitsaksi;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από crmaris

Τελικά πήρα τηλέφωνο το Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή τους είπα τα παραπάνω, τους έστειλα με mail φορτωτικές αποδείξεις κτλ και περιμένω νέα από αύριο..

Εγώ πάντος δεν πλήρωσα τόσα λεφτά για να μου έρθει μια νεκρή οθόνη και να περιμένουνε να την βγάλουνε καθαρή δίνοντάς μου τώρα μια refurbished!!!!

Δημοσίευσε τα στοιχεία του να τό χουμε, είναι πολύ ενδιαφέρον :T:

Μιλάμε για μια οθόνη αρκετά μεγάλης αξίας.

Θά πρεπε η dell και η εδώ αντιπροσωπία να είναι πιο προσεκτικοί.

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα είπαμε τηλεφωνικά με τον crmaris αρκετές φορές, προ και μετά της άφιξης της οθόνης και χωρίς καμία διάθεση να φανώ ο τύπος ''εγώ στα έλεγα'' (εξάλλου νομίζω ότι το έχει καταλάβει ο crmaris αυτό ;)), να επαναλάβω το εξής:

Το ''πρόβλημα'' έγκειται στον τρόπο αγοράς aka αυτή την ''περίεργη'' περίπτωση μεσάζοντα από το ebay και αποστολής οθόνης από την DELL Αγγλίας απευθείας Ελλάδα, παρακάμπτοντας την DELL Ελλάδος και επιτυγχάνοντας καλύτερη τιμή.

Διευκρινίζω ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν δικαιολογία για την DELL, απλώς, η δική μου, εξήγηση των όσων υφίσταται ο crmaris τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Mε παραξενευει η σταση της ξενης dell.Συνηθως αυτοι ειναι σωστοι και δεν κωλονουν σε αλλαγες και rma.Ισως και να εχουν δικιο και το προβλημα να βαραινει την ελληνικη dell.

Ολα αυτα υποθεσεις δικιες μου...

Παντως οι αγγλοι οφειλαν να πουν τον ρημαδιασμενο τροπο με τον οποιο θα μπορουσες να αλλαξεις την οθονη με καινουργια.Δεν γινεται να μενεις με την refurbished στο χερι.Ολο και κατι θα προβλεπεται...

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα ρε παιδιά είναι ότι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της DELL, η μεν DELL Αγγλίας δεν πούλησε ποτέ στην Ελλάδα στον crmaris (καθώς κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται) αλλά προφανώς ούτε κι η DELL Ελλάδος....

Γι' αυτό ο άνθρωπος είναι τώρα ξεκρέμαστος.

Και μένα πάντως, ένα από τα δύο κομμάτια που μου είχαν έρθει το καλοκαίρι ήταν σε κακό χάλι: Γδαρμένη / Γεμάτη κόλλες επιφάνεια με διαστάσεις ~ 10*10 cm (την απο εκεί και πέρα συνεννόηση ανέλαβε ο φίλος / παραλήπτης της οθόνης από τον οποίο δεν έμαθα ποτέ τελικά τι έγινε).

Με αυτό το μικρό δείγμα, αρχίζω να μην έχω εμπιστοσύνη στην DELL και να μου δημιουργείται η εντύπωση ότι, εν μέρει, οι χαμηλές τιμές έχουν τον λόγο τους....(θα οργιάσει ο στρινγκοφόρος υπάλληλος του Μιχαλάκη τώρα :p).

Link to comment
Share on other sites

~796 τελική, με φπα+μεταφορικά μέσα.

Πάντως κάτι δεν μου πάει καλά στο όλο story φίλε cmaris, συνήθως είναι τυπικοί και δεν προσπαθούν να ξεγελάσουν κανέναν, σίγουρος είσαι ότι ισχύει πανευρωπαϊκή εγγύηση?

Το GHELV.COM τι είναι(δεν παίζει η διέυθυνση πάντως)?

Η εγγύηση της Dell λέει τα κάτωθι:

Εγγύηση

Εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά, η Dell σας εγγυάται ότι τα Προϊόντα με το Σήμα Dell δεν θα παρουσιάσουν ελαττώματα για διάστημα 12 μηνών από την παράδοση, ενώ τα ανταλλακτικά για διάστημα 90 ημερών από την τοποθέτηση. Σε περίπτωση που τα Προϊόντα εμφανίσουν ελάττωμα εντός της περιόδου αυτής, η Dell θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει τα Προϊόντα εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος. Κάθε δυνατή προσπάθεια και επιμέλεια θα καταβάλλεται για την επίλυση των προβλημάτων, εντός ευλόγου χρόνου ανάλογα με την περίπτωση. Η Dell κατασκευάζει και επισκευάζει χρησιμοποιώντας εξαρτήματα που είτε είναι καινούρια είτε ισοδύναμα καινούριων, σύμφωνα με τα κριτήρια και την πρακτική της βιομηχανίας.

Από εδώ.

Επίσης αναφέρει και αυτό:

#

Δικαιώματα Καταναλωτών

Εάν είστε Καταναλωτής και με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 16 της παρούσης, μπορείτε να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από την παρούσα Σύμβαση εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Προϊόντος ή την παροχή υπηρεσίας και να σας επιστραφεί το πληρωθέν τίμημα. Για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να ενημερώσετε εγγράφως την Dell και να επιστρέψετε τα προϊόντα αμέσως, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και με δικό σας κίνδυνο και δαπάνη. Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

Το οποίο δεν συμφωνεί πλήρως με αυτό, lol

Όταν λαμβάνετε Προϊόντα θα πρέπει να τα επιθεωρείτε εντός 7 ημερών. Μετά την πάροδο αυτής της προθεσμίας, θα θεωρείται ότι έχετε αποδεχθεί τα Προϊόντα αυτά. Εάν η Dell, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, συμφωνήσει να της επιστραφούν Προϊόντα αυτά θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση με την συσκευασία τους, ένα σημείωμα επιστροφής και απόδειξη της αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής ενδέχεται να πληρωθούν επίσης από εσάς.
Link to comment
Share on other sites

http://www.eccefpolis.gr/

το site που ζήτησε ο φίλος Sotiris

@sps Σύριε η οθόνη ήρθε από Dell Αγγλίας κατευθείαν σε μένα. Ο τελικός αγοραστής είμαι εγώ, και δεν την πήρα από το μαγαζί το οποίο την είχε πάρει από την Dell(δηλαδή να την είχα πάρει για παράδειγμα από το overclockers που την έχει και να φένεται ότι η αποστολή έγινε από το overclockers και όχι από την αποθήκη της Dell).

Το παλικάρι μέσω του οποίου έγινε το transaction στο ebay έχει κοντά 1600 feedback με 99,9% θετικά και μου έχει στείλει πάνω από 10 mail σήμερα λέγοντας μου ότι η Dell Ελλάδος λέει αρλούμπες και πρέπει να μου αλλάξει την οθόνη η οποία καλύπτεται από πανευρωπαική εγγύηση.

Και στο κάτω κάτω δεν το κατάλαβα ρε παιδιά. Εγώ για παράδειγμα είμαι φοιτητής στην Αγγλία και αγοράζω μια οθόνη από εκεί πριν έρθω Ελλάδα και μου βγάζει πρόβλημα όταν έχω μετακομίσει πια, τι θα μου λέει η Dell ερώ ότι βρές τα με την Αγγλία.. Μιλάμε για αστεία πράγματα

Link to comment
Share on other sites

Μαγαζί στην Σκωτία. Παίρνει από το stock της Dell (ότι έχει επιστραφεί κτλ). γι αυτό και οι καλύτερες τιμές. Από την άλλη αν δεν ζεις Αγγλία δεν λέει να αγοράσεις από τον συγκεκριμένο γιατί πολύ απλά αν στραβώσει κάτι, πολύ απλά θα σε παραπέμψει στην Dell και τρέχα γύρευε.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε από το πρωί κοντεύω να σκάσω παιδιά. Να τους παίρνεις τηλέφωνο και ο ένας να σε στέλνει στον άλλον και που ακούστηκε εταιρία σαν την Dell να μην έχει μια γραμμή υποστήριξης με ένα αριθμό του στυλ 800-801 αλλά να σε χρεώνουνε σαν υπεραστική κλήση και μάλιστα με μέσο όρο τα 20 λεπτά αναμονής!!! Να φτιάχνω την on line φορμα για παραλαβή DOA και στο site της Αγγλίας και στο site της Ελλάδος και να περιμένω μπας και με πάρει κανείς χριστιανός τηλέφωνο έστω να μου στείλει κανα mail αλλά που!! Ο μόνος ανθρωπος που με εξυπηρέτησε είναι στην τεχνική υποστήριξη στην Dell Ελλάδος (ο οποίος όμως δεν βρίσκεται στην Ελλάδα αλλά στην Γαλλία από ότι μου είπε άντε βγάλε άκρη τώρα) και που εξαρχής μου είπε ότι δεν τον δικαιοδοτεί η Dell να μου στείλει καινούρια οθόνη αλλά μόνο refurbished και εκεί δεν εγγυάται ότι θα είναι καινούρια αλλά πιθανών θα είναι μεταχειρισμένη!!! Μάλιστα όταν του είπα αν μπορεί να συνενοηθεί αυτός με το customer care για να μου στείλει καινούρια οθόνη μου είπε ότι μόνο μια φόρμα μπορεί να φτιάξει ο ίδιος και να τους την προοθήσει για να με πάρουνε τηλεφωνο αλλά ακόμη με παίρνουνε :TD:

Τοσο δύσκολο ήτανε δηλαδή να συννενοηθεί η εδώ αντιπροσωπεία με την αντιπροσωπεία της Αγγλίας και να μου στείλουνε μια οθόνη και μετά ας τα βρούνε μεταξύ τους, παρά να λένε άλλο το στοκ της Αγγλίας και άλλο της Ελλάδος. Δηλαδή άμα παραγγείλεις από Ελλάδα πάλι από την Αγγλία δεν έρχεται η οθόνη αφού εκεί είναι η κεντρική αποθήκη ή εχει εργοστάσιο η Dell εδώ και δεν το ξέρω.. Τι να πώ έχει ήδη εξαντληθεί η υπομονή μου. Θα περιμένω αύριο νεότερα από το κέντρο καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno [Σήμερα, στις 23:07]

Μαγαζί στην Σκωτία. Παίρνει από το stock της Dell (ότι έχει επιστραφεί κτλ). γι αυτό και οι καλύτερες τιμές. Από την άλλη αν δεν ζεις Αγγλία δεν λέει να αγοράσεις από τον συγκεκριμένο γιατί πολύ απλά αν στραβώσει κάτι, πολύ απλά θα σε παραπέμψει στην Dell και τρέχα γύρευε.

η δικιά μου δεν είναι απο στοκ κτλ αλλά κατευθείαν από το εργοστάσιο. Βλέπεις έχω το order number και customer number και μπήκα στο order status στο Αγγλικο site της Dell και είδα την παραγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Your order has been dispatched as of 11/01/2006 Phase: 5. Dispatched

1. Order Processing

2. Pre-Production

3. Production

4. Delivery Preparation

5. Dispatched Wednesday, January 11, 2006

Order Date: 03/01/2006

Estimated Delivery Date (on or before this date): 12/01/2006

Actual Shipment Date: 11/01/2006

Carrier Name: Expeditors

Link to comment
Share on other sites

Για να μου φύγει η απορία πως κάνει το ''κόλπο'' ο τύπος στο ebay, μπορείς να διευκρινήσεις τι ακριβώς χαρτιά έχεις στα χέρια σου (Invoice - Delivery Note - Αποδ. Μεταφορικής κλπ) και ποιος είναι ο εκδότης και ποιος ο παραλήπτης σε καθένα από αυτά;

Είναι όλα μεταξύ εσού και της DELL ή υπάρχει και άλλο όνομα;

Δεν αμφισβητώ το δίκιο σου, απλώς προσπαθώ να καταλάβω την διαδικασία μέσω της οποίας κατάφερες να πάρεις την οθόνη κατευθείαν από την DELL Αγγλίας.

PS. My name is pc, spc (not sps) :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.