Jump to content



Εγγύηση σε "αλλοδαπούς" δίσκους


Maximus

Recommended Posts

Σκέφτομαι να αγοράσω κάποια κομμάτια από Αμερική (από τη Western Digital και την Dell). Οι δίσκοι αυτοί θα είναι καινούριοι-σφραγισμένοι-κτλ. Θεωρητικά οι δίσκοι θα έχουν 3 και 5 χρόνια εγγύηση (ανάλογα με το μοντέλο). Όλα καλά ως εδώ.

Το θέμα είναι ότι έχω ακούσει πως οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι δε δίνουν εγγύηση για αυτά τα κομμάτια όταν βρεθούν στο Rest of the World. Αν δηλαδή ο δίσκος τα φτύσει, εγώ θα πρέπει να τον στείλω στο US of Α και όχι στην Ολλανδία που είναι το ευρωπαϊκό support, και όταν φτάσει στο Land of the Free, θα μου πουν πως η εγγύηση δεν ισχύει επειδή τον έστειλα από Ευρώπη ενώ αγοράστηκε στην Αμερική.

Λίγο κουλό, αλλά έτσι άκουσα. Ξέρετε τίποτα / σας έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό? Εγώ έστειλα στην WD e-mail πάντως και περιμένω απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πρέπει να πληρώσεις και τελωνείο;

Γνωρίζω πως οι διαφορές στις τιμές φτάνουν πολλές φορές και το 50% κάτω σε σχέση με τις Ευρωπαικές , αλλά πολλοί τις αποφεύγουν λόγο τελωνείου και εγγύησης

Link to comment
Share on other sites

Με βάση τις σημερινές ισοτιμίες δεν υπάρχει λόγος να αγοράζετε από USA εκτός μόνο αν δεν μπορείς να βρεις το ίδιο αντικείμενο στην Ευρώπη. Όταν με το καλό ξαναγυρίσουμε σε άλλες καταστάσεις τότε πάλι από εκεί θα ψωνίζουμε.

Από την Dell USA δεν μπορείς να ψωνίσεις όντας στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Eμένα παίδες το μόνο που με νοιάζει είναι τι παίζει με την εγγύηση. Αν αυτά που άκουσα, ότι δλδ δεν μπορώ να έχω σαν Ευρωπαίος εγγύηση σε Αμερικάνο δίσκο, είναι αληθινά, απλά δε θα πάρω τπτ.

Αν όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, θα τη βρω την άκρη εγώ με τα υπόλοιπα ;) Απλά αν ξέρετε τπτ περί της εγγύησης πείτε μου :)

Link to comment
Share on other sites

WD>all

Ένας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.

Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.

Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.

- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.

- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.

- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).

- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).

Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.

Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να σου αρνηθούν RMA εφόσον έχεις στα χέρια σου νόμιμη απόδειξη αγοράς. Δηλαδή αν αγοράσεις από USA όπου ζεις (λέμε τώρα) και μετακομίσεις Europe χάνεις το RMA? Δεν είναι λογικό.

Το θέμα τώρα είναι ότι για να αγοράσεις από USA κάτι και για να ΜΗΝ πληρώσεις τελωνείο, λογικά δε θα έχεις στα χέρια σου και την απόδειξη αγοράς. ’ρα δε θα μπορείς να κάνεις RMA.

@ chosen. Δηλαδή στην WD η εγγύηση δεν ισχύει από την ημερομηνία αγοράς? Ισχύει με βάση το serial του δίσκου? Δε μου φαίνεται λογικό...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen

WD>all

Ένας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.

Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.

Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.

- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.

- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.

- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).

- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).

Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.

Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα.

OMFG!!!!

Εχω εδω εναν 40ρη που απλα σταματησε το μοτερ του, και κατα τυχη δεν τον εχω πεταξει ακομα! Εγγυηση μεχρι 15/11/2006! Θεος ο chosen!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gdp77@ chosen. Δηλαδή στην WD η εγγύηση δεν ισχύει από την ημερομηνία αγοράς? Ισχύει με βάση το serial του δίσκου? Δε μου φαίνεται λογικό...

Με βάση το serial number πάει όταν κάνεις direct RMA (και στο UPS μου, δε μου ζήτησαν απόδειξη). Κάπως ενημερώνονται για το πότε πουλήθηκε το συγκεκριμένο προϊόν (αν και στον Raptor μου, μου χαρίσανε μια μέρα :p)

ΥΓ Δεν πιστεύω να πειράζει που δεν είμαι ο Chosen, ε?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen

WD>all

Ένας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.

Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.

Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.

- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.

- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.

- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).

- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).

Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.

Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα.

Τhx για την απάντηση Chosen, μου ανέβασες αρκετά το ηθικό και μόλις μου ήρθε και το mail από την WD επιβεβαιώθηκες πλήρως:

"...Response (James W.) 08/28/2006 03:21 AM

Our warranty is usually only valid on the continent the drive was originally sold on. But if you give me the serial numbers I will update the warranty to European for you..."

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spresv

OMFG!!!!

Εχω εδω εναν 40ρη που απλα σταματησε το μοτερ του, και κατα τυχη δεν τον εχω πεταξει ακομα! Εγγυηση μεχρι 15/11/2006! Θεος ο chosen!

WOW !

Παίζει να γλύτωσες και 15!

:p

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Αρχική απάντηση από Chosen

WD>all

Ένας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.

Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.

Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.

- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.

- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.

- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).

- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).

Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.

Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα.

Η Seagate/Maxtor έχει κατι αντιστοιχο;

Μου εσκασε ενας Maxtor, και το site της Maxtor με παρέπεμψε στη Seagate. Εκει ειδα οτι εχω ακομα 1.5 μηνα εγγυηση, εφτιαξα κανονικά φορμα RMA αλλα δεν την ολοκληρωσα γιατι δεν μπόρεσα να βρώ τους όρους. Με ενδιαφέρει να μου στειλουν πρώτα τον καινουριο, αλλιώς το παώ πισω στο μαγαζι εδω απο οπου το πήρα.

BTW: Ο δισκος εχει 1.5 μηνα παραπανω εγγυηση απο τα 3 χρονια της αγοράς (ναι σημερα τελειώνει η εγγυηση και τρεχω να κανω backup για να τον επιστρέψω αποψε)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen

WD>all

Ένας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.

Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.

Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.

- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.

- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.

- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).

- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).

Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.

Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα.

ολα σωστα φιλε μου - μεχρις ενα σημειο ομως!!

εχω αλλαξει 2 δισκους κατ αυτον τον τροπο και μου στειλανε ''νεο'' δισκο ΑΛΛΑ -REFURBISHED- (δλδ ανακατασκευασμενο) ο οποιος εχει φυσικα πολυ μικροτερο χρονο εγγυησης (2-3 μηνες δεν θυμαμαι τωρα)

ο λογος που το εκανα ηταν γιατι το τοπικο καταστημα+ινφοκουεστ δεν τα βρισκανε λογω οικονομικων διαφορων !! με κινδυνο να μεινω χωρις δισκο (τεσπα, παλια ιστορια βλ. εποχη ...pctech!!)

για οποια απορια ρωτηστετε οτι θελετε

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.