Maximus Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26, 2006 Σκέφτομαι να αγοράσω κάποια κομμάτια από Αμερική (από τη Western Digital και την Dell). Οι δίσκοι αυτοί θα είναι καινούριοι-σφραγισμένοι-κτλ. Θεωρητικά οι δίσκοι θα έχουν 3 και 5 χρόνια εγγύηση (ανάλογα με το μοντέλο). Όλα καλά ως εδώ.Το θέμα είναι ότι έχω ακούσει πως οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι δε δίνουν εγγύηση για αυτά τα κομμάτια όταν βρεθούν στο Rest of the World. Αν δηλαδή ο δίσκος τα φτύσει, εγώ θα πρέπει να τον στείλω στο US of Α και όχι στην Ολλανδία που είναι το ευρωπαϊκό support, και όταν φτάσει στο Land of the Free, θα μου πουν πως η εγγύηση δεν ισχύει επειδή τον έστειλα από Ευρώπη ενώ αγοράστηκε στην Αμερική. Λίγο κουλό, αλλά έτσι άκουσα. Ξέρετε τίποτα / σας έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό? Εγώ έστειλα στην WD e-mail πάντως και περιμένω απάντηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Αύγουστος 26, 2006 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 εχουν τοσο μεγαλη διαφορα στην τιμη???? θα αξιζει το κοπο και τα μεταφορικα??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Αύγουστος 26, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Αρχική απάντηση από o polonos εχουν τοσο μεγαλη διαφορα στην τιμη???? θα αξιζει το κοπο και τα μεταφορικα??? Oh yes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainMilo Αύγουστος 26, 2006 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Δεν θα πρέπει να πληρώσεις και τελωνείο;Γνωρίζω πως οι διαφορές στις τιμές φτάνουν πολλές φορές και το 50% κάτω σε σχέση με τις Ευρωπαικές , αλλά πολλοί τις αποφεύγουν λόγο τελωνείου και εγγύησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Αύγουστος 26, 2006 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Με βάση τις σημερινές ισοτιμίες δεν υπάρχει λόγος να αγοράζετε από USA εκτός μόνο αν δεν μπορείς να βρεις το ίδιο αντικείμενο στην Ευρώπη. Όταν με το καλό ξαναγυρίσουμε σε άλλες καταστάσεις τότε πάλι από εκεί θα ψωνίζουμε.Από την Dell USA δεν μπορείς να ψωνίσεις όντας στην Ελλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Αύγουστος 26, 2006 Author #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Eμένα παίδες το μόνο που με νοιάζει είναι τι παίζει με την εγγύηση. Αν αυτά που άκουσα, ότι δλδ δεν μπορώ να έχω σαν Ευρωπαίος εγγύηση σε Αμερικάνο δίσκο, είναι αληθινά, απλά δε θα πάρω τπτ. Αν όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, θα τη βρω την άκρη εγώ με τα υπόλοιπα Απλά αν ξέρετε τπτ περί της εγγύησης πείτε μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Αύγουστος 26, 2006 #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Αρχική απάντηση από gznp Oh yes... ebay θα εννοεις ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Αύγουστος 26, 2006 Author #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Yes little koufala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Αύγουστος 26, 2006 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 WD>allΈνας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Αύγουστος 26, 2006 #10 Κοινοποίηση Αύγουστος 26, 2006 Δεν υπάρχει περίπτωση να σου αρνηθούν RMA εφόσον έχεις στα χέρια σου νόμιμη απόδειξη αγοράς. Δηλαδή αν αγοράσεις από USA όπου ζεις (λέμε τώρα) και μετακομίσεις Europe χάνεις το RMA? Δεν είναι λογικό.Το θέμα τώρα είναι ότι για να αγοράσεις από USA κάτι και για να ΜΗΝ πληρώσεις τελωνείο, λογικά δε θα έχεις στα χέρια σου και την απόδειξη αγοράς. ’ρα δε θα μπορείς να κάνεις RMA.@ chosen. Δηλαδή στην WD η εγγύηση δεν ισχύει από την ημερομηνία αγοράς? Ισχύει με βάση το serial του δίσκου? Δε μου φαίνεται λογικό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Αύγουστος 27, 2006 #11 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2006 Αρχική απάντηση από Chosen WD>allΈνας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα. OMFG!!!! Εχω εδω εναν 40ρη που απλα σταματησε το μοτερ του, και κατα τυχη δεν τον εχω πεταξει ακομα! Εγγυηση μεχρι 15/11/2006! Θεος ο chosen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
$pIdy_mc Αύγουστος 27, 2006 #12 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2006 gznp παπούτσι απ' τον τόπο σου (Ευρώπη) και ας ην και μπαλωμένο ! ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Αύγουστος 27, 2006 #13 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2006 Αρχική απάντηση από gdp77@ chosen. Δηλαδή στην WD η εγγύηση δεν ισχύει από την ημερομηνία αγοράς? Ισχύει με βάση το serial του δίσκου? Δε μου φαίνεται λογικό... Με βάση το serial number πάει όταν κάνεις direct RMA (και στο UPS μου, δε μου ζήτησαν απόδειξη). Κάπως ενημερώνονται για το πότε πουλήθηκε το συγκεκριμένο προϊόν (αν και στον Raptor μου, μου χαρίσανε μια μέρα ) ΥΓ Δεν πιστεύω να πειράζει που δεν είμαι ο Chosen, ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Αύγουστος 29, 2006 Author #14 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2006 Αρχική απάντηση από Chosen WD>allΈνας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα. Τhx για την απάντηση Chosen, μου ανέβασες αρκετά το ηθικό και μόλις μου ήρθε και το mail από την WD επιβεβαιώθηκες πλήρως:"...Response (James W.) 08/28/2006 03:21 AM Our warranty is usually only valid on the continent the drive was originally sold on. But if you give me the serial numbers I will update the warranty to European for you..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Αύγουστος 29, 2006 #15 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2006 Αρχική απάντηση από spresv OMFG!!!! Εχω εδω εναν 40ρη που απλα σταματησε το μοτερ του, και κατα τυχη δεν τον εχω πεταξει ακομα! Εγγυηση μεχρι 15/11/2006! Θεος ο chosen! WOW ! Παίζει να γλύτωσες και 15! Link to comment Share on other sites More sharing options...
morpheus Ιανουάριος 5, 2007 #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2007 Αρχική απάντηση από Chosen WD>allΈνας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα. Η Seagate/Maxtor έχει κατι αντιστοιχο;Μου εσκασε ενας Maxtor, και το site της Maxtor με παρέπεμψε στη Seagate. Εκει ειδα οτι εχω ακομα 1.5 μηνα εγγυηση, εφτιαξα κανονικά φορμα RMA αλλα δεν την ολοκληρωσα γιατι δεν μπόρεσα να βρώ τους όρους. Με ενδιαφέρει να μου στειλουν πρώτα τον καινουριο, αλλιώς το παώ πισω στο μαγαζι εδω απο οπου το πήρα.BTW: Ο δισκος εχει 1.5 μηνα παραπανω εγγυηση απο τα 3 χρονια της αγοράς (ναι σημερα τελειώνει η εγγυηση και τρεχω να κανω backup για να τον επιστρέψω αποψε) Link to comment Share on other sites More sharing options...
makio Ιανουάριος 5, 2007 #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2007 Αρχική απάντηση από Chosen WD>allΈνας δίσκος που πήρα πριν από 3 χρόνια από Πλαίσιο (IDE 250Gb) χτύπησε (SMART errors) και έβαλα το serial στη σελίδα της WD και μου λέει δικαιούσαι κανονικά RMA εώς Μάρτιο 2008.Μάλιστα, έχουνε και μια καινούρια υπηρεσία, όπου δίνεις τον αριθμό της πιστωτικής σου, γράφεις και μια γραμμή τι διαγνωστικά έτρεξες στον δίσκο και στου στέλνουν την άλλη μέρα το πρωι αντικατάσταση. Έχω πάθει πλάκα λέμε.Κατόπιν έχεις ένα μήνα να επιστρέψεις τον χαλασμένο δίσκο.- Αν τον στείλεις έγκαιρα, όλα καλά και δεν αγγίζουν την πιστωτική σου.- Αν τον στείλεις και δεν είναι χαλασμένος, σε χρεώνουνε 10$ για τα μεταφορικά που σου στείλανε την αντικατάσταση.- Αν δεν τον στείλεις στις 30 μέρες, αλλά πχ σε 35-40 μέρες, σε χρεώνουνε πάλι 10$ (για την ταλαιπωρία φαντάζομαι).- Αν δεν τον στείλεις καθόλου, σε χρεώνουν για τον δίσκο που σου στείλανε (για τον 250άρη η χρέωση ήταν 78$).Έστειλα τον δίσκο στη Γερμανία μετά από 10-12 μέρες και μου στείλανε email ότι τον παραλάβανε, τον τεστάρανε, με ευχαριστήσανε και μου ανανεώσανε την εγγύηση της αντικατάστασης μέχρι τότε που έληγε ο δικός μου.Επειδή με ενδιαφέρει να ψωνίζω μέσω γνωστού από Αμερική, έκανα μια δοκιμή κι έβαλα για διαμονή USA (αντί για Ιρλανδία) και δεν άλλαξε τίποτα εκτός από τη διεύθυνση για να στείλω τον δίσκο. Διακαιούσαι αντικατάσταση κανονικότατα. ολα σωστα φιλε μου - μεχρις ενα σημειο ομως!!εχω αλλαξει 2 δισκους κατ αυτον τον τροπο και μου στειλανε ''νεο'' δισκο ΑΛΛΑ -REFURBISHED- (δλδ ανακατασκευασμενο) ο οποιος εχει φυσικα πολυ μικροτερο χρονο εγγυησης (2-3 μηνες δεν θυμαμαι τωρα)ο λογος που το εκανα ηταν γιατι το τοπικο καταστημα+ινφοκουεστ δεν τα βρισκανε λογω οικονομικων διαφορων !! με κινδυνο να μεινω χωρις δισκο (τεσπα, παλια ιστορια βλ. εποχη ...pctech!!)για οποια απορια ρωτηστετε οτι θελετε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.