Jump to content


Ε-shop και το θεατρο του παραλογου...


knight_77

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από ea6gka

κοιτα υπαρχουν και χειροτερα , φαντασου να επερνες μηχανη χοντα απο το eshop!

τρελο γελιο!λοολ!! να πας να πας!! αντε και καλο χωσημο!τους τσαρλατανους!(ουαου!εχω να πω ακουσω αυτη τη λεξη χρονια....πως μουρθε?)τα bmw δεν ειδα να αναφερονται...:unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Ενός κακού μύρια έπονται!Και φανταστείτε παιδιά τι τραβάει η περιφέρεια! Εσείς είστε στην Αθήνα, αν χρειαστεί αντικατάσταση δεν έχετε τις "γρήγορες" και "ακριβείς" μεταφορές τους!

Και ρε παιδιά, μα λύστε μου μια σοβαρή απορία, πόση διαφορά τιμής έχουνε τα προϊόντα από Πλαίσιο Μουλτιράμα κτλ σε σύγκριση με το Eshop? Γιατί νομίζω ότι το θεωρούμε πιο φθηνό αλλά δε νομίζω ότι είναι πλέον!Κάποτε έβλεπα διαφορά, τώρα δε βλέπω! Μάλλον την είδανε και αυτοί μεγάλοι και καβαλήσανε το καλάμι στις τιμές!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 05:46]

Ενός κακού μύρια έπονται!Και φανταστείτε παιδιά τι τραβάει η περιφέρεια! Εσείς είστε στην Αθήνα, αν χρειαστεί αντικατάσταση δεν έχετε τις "γρήγορες" και "ακριβείς" μεταφορές τους!

Και ρε παιδιά, μα λύστε μου μια σοβαρή απορία, πόση διαφορά τιμής έχουνε τα προϊόντα από Πλαίσιο Μουλτιράμα κτλ σε σύγκριση με το Eshop? Γιατί νομίζω ότι το θεωρούμε πιο φθηνό αλλά δε νομίζω ότι είναι πλέον!Κάποτε έβλεπα διαφορά, τώρα δε βλέπω! Μάλλον την είδανε και αυτοί μεγάλοι και καβαλήσανε το καλάμι στις τιμές!

Φιλε μου την αγορα την εκανα οχι λογω τιμης αλλα επειδη υπηρχε το τροφοδοτικο ετοιμοπαραδοτο και το χρειαζομουν αμεσα.Το οτι την εχουν δει καπως,φανηκε τοσο με τη δικια μου περιπτωση οσο και με τα παθηματα αλλων.

Τετοια αντιμετωπιση πραγματικα δεν τη περιμενα....

Παρμενο απο τη σελιδα του εν λογω καταστηματος:

''Η επιτυχία του e-shop βασίζεται:

1) Στην ευκολία στην παραγγελία αφού μπορεί κανείς να διαλέξει τα προϊόντα της επιλογής του από το σπίτι ή το γραφείο, να τα παραγγείλει μέσω της ιστοσελίδας, ή τηλεφωνικά και χωρίς ταλαιπωρία να τα έχει στα χέρια του μέσα σε 24 ώρες σε όλη την Ελλάδα.*

2) Στην άμεση και φιλική εξυπηρέτηση με όποιον τρόπο κι αν παραγγείλει . Στο e-shop δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός για να παραγγείλει.

σας περιμένει καθημερινά στο τηλέφωνο για να βοηθήσει να σταθμίσετε τις ανάγκες σας και να κάνετε τη σωστή επιλογή.

3) Στη συνεχή υποστήριξη και μετά την αγορά των προϊόντων. Εξειδικευμένοι τεχνικοί αναλαμβάνουν το service των υπολογιστών σας ή ότι άλλο χρειαστείτε με ένα τηλεφώνημα.

....

Το τριπτυχο της ευτυχιας....:getlost:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλο κουράγιο....κάθε μέρα και χειρότερα ακούγονται.

Επιβεβαιωμένα πλέον έχασαν και την αφεντιά μου απο πελάτη....άλλος θα πάρει τα ευρόπουλα του νέου κουτιού.

Keep Walking που λέμε...:TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από knight_77 [Χθες, στις 22:25]

Ρε συ Snips ευγενικος ,ναι ,δεν λεω, αλλα θα μου πεταξουν καμια μπαρουφα και οσο ηρεμος και αν ειμαι σαν χαρακτηρας, οταν νιωθω οτι με πνιγει το δικιο βγαινω απο τα ρουχα μου....

Φυσικα και θα προχωρησω σε καταγγελια,ασχετα με το τι θα γινει.....

Για να μαθουνε οτι εμεις οι καταναλωτες δεν τρωμε κουτοχορτο πλεον και τα χρονια ευημεριας και κλεψιας τελειωσαν για αυτους....

@Wizard Enermax ειχα, και το εδωσα :slap: Ηonda δεν παιρνω ουτε με σφαιρες:p

Ασε δεν εχω και λαστιχα....Αυτο μας ελεπε τωρα, να γκρεμοτσακιστουμε στα γεραματα :p

Βρε τι ευγενικός και π@π@ριές λέτε.......Μ@μησέ τους ότι έχουν και δεν έχουν........Στο βιάολο πια με τον κάθε μ@μ@κα....!........Εχτές το πήρες!......Να πας να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και άσε τις αντικαταστάσεις......ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΥΡΙΕ........

Θα μπλέξεις πάλι..... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου ξεκαθαρίσει (καλύτερα με ένα link) τι προβλέπει ο νόμος για τις περιπτώσεις άμεσης αντικατάστασης; Δηλαδή αν επιστρέψω ένα προϊόν ως ελαττωματικό την ίδια μέρα που το αγόρασα (ή την επόμενη), είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να κάνει άμεση αντικατάσταση ή να μου δώσει τα χρήματά μου πίσω;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από steve_m

Στις αγορες μεσω internet μπορεις μεσα σε 10 μερες να το επιστρεψεις και να παρεις το ΧΡΗΜΑ πισω.

Αυτό ισχύει, το έχουνε κάνει άλλα γνωστά καταστήματα σε περιπτώσεις που μου έτυχαν, αλλά για τώρα για Link δε ξέρω που να βρω γιατί τέτοια ζητάει το παιδί.

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο 2 μηνες μου χαλασε το fan ενος ΤΤ Toughpower 550w που ειχα παρει απο eshop, με το που το καταλαβαινω, ουτε τηλ ουτε τιποτα. Γκρεμιζω το pc και παω το ΤΤ στο eshop.. Το αφηνω για service... Mετα απο 1 εβδομαδα με παιρνει ο τεχνικος κ μου λεει πως δεν φτιαχνεται και επειδη ειχε εξαντληθει μου εδωσαν πιστωση. Χτυπησα ενα καινουργιο σαν το δικο σου (Τρομερο τροφοδοτικο:T: το πιο αθορυβο που ειχα ποτε) και ολα μια χαρα.....

Πηγαινε το και δωστο τους να το δει ο τεχνικος, αν δε πηγες ηδη

(Τo 550w το ειχα παρει 140ευρω και το 750w ειχε 130.. κουτι μου ηρθε:D )

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από lefteris

Για να μην επαναλαμβάνω τα λεγόμενα των προηγουμένων, στην Ελλάδα "είσαι αυτό που δηλώνεις".

Δήλωσέ τους λοιπόν ...ότι θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω! :whip:

Μπορεί ο καθένας να δηλώνει ότι θέλει και να μην την πολυβρίκσει που κάποια ουσιώδη δικαιώματα του καταναλωτή είναι νομικά κατοχυρωμένα, αλλά το κάθε μαγαζάκι, είναι υποχρεωμένο εντός 10ημερών(+), να δεχτεί πίσω οποιοδήποτε προϊόν, άνευ αιτιολογήσεως, και να δώσει στον πελάτη όλο το χρηματικό ποσό που κατέβαλε, και μάλιστα-όχι και στην πολυ διακριτική ευχέρεια του μαγαζιού , σε ότι αφορά το χρόνο, ανάμεσα στα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση

Παιδια κακα τα ψεματα αλλα χρηματα δυσκολο ειναι να παρεις πισω. Και οσοι εχουν παρει απο

εμας ειναι ισος γιατι καποιον γνωστο η φιλο θα ειχαμε στο καταστημα. Βεβαια ειναι 100% υποχρεωση τους να στο αλλαξουν επι τοπου και χωρις καμια κουβεντα. Και εμενα στο παρελθον

η και τωρα ακομα μου συμβαινουν περιστατικα αναλογα και η αλλαγη ειναι αμεση ειτε eshop

λεγετε αυτο ειτε Plaisio κτλ. Θελει και λιγο πονηρια παιδια με τον τσαμπουκα δεν γινετε τιποτα

δυστυχως;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Panansas [Σήμερα, στις 01:45]

παιδια με τον τσαμπουκα δεν γινετε τιποτα

δυστυχως;)

Δεν γινεται τιποτα ? :eek:

Αν τους βαλεις φονες και τους πεις περι του ΙΝΚΑ κτλ. να δεις για ποτε στο αλλαζουν ;)

Πλακα πλακα το ΙΝΚΑ το φοβουνται αρκετα....

Εμενα που δεν ηθελε να μου δοσει το πλαισιο καινουργεια εγγυηση για δισκο που μου αλλαξαν.

Οταν ακουσαν για το ΙΝΚΑ μεσα σε πεντε λεπτα μου εστειλαν ΦΑΞ με καινουργεια αποδειξη ;)

Μερικες φορες μονο με τσαμπουκα και φονες γινεται κατι :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.