Jump to content

Χάλασε και το Πλαίσιο.


Recommended Posts

Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ όλο και μεγαλύτερο αριθμό παραπόνων και πολύ αυξημένη συχνότητα σκάρτων προιόντων από το Πλαίσιο.

Η σημερινή μου περιπέτεια έχει ως εξής.

Ψώνισα τέσσερις μνήμες OCZ 1066.

Διαπιστώνω ότι η μία είναι χαλασμένη, σε βαθμό που ούτε καν μπουτάρει ο υπολογιστής.

Οι άλλες τρεις μπουτάρουν.

Παίρνω τηλέφωνο να δω που έχουν ίδιες μνήμες για να αλλάξω το ένα κιτ και μου λένε Στουρνάρη.

Παίρνω τηλέφωνο Στουρνάρη για να ρωτήσω τη διαδικασία και μου λένε θα τις ελέγξουμε και μετά θα γίνει RMA το κιτ.

Τι RMA τους λέω?

Ή δώστε μου τις μνήμες και ελέγξτε τις δικές μου όποτε θέλετε ή δώστε μου τα λεφτά μου πίσω.

Ανένδοτος ο τύπος. Δεν μάσαγε.

Πάω λοιπόν στο κατάστημα από όπου τις αγόρασα, με σκοπό να τις επιστρέψω και να πάρω πίσω τα λεφτά μου.

Όχι μου λένε, θα τις ελέγξουμε και θα εγκρίνουμε το RMA.

Μα τι μου λέτε βρε απατεώνες θεομπαίχτες λέω μέσα μου.

Το νόμο τον ξέρετε? Τους λέω.

Μνήμες σας φέρνω, δεν είναι σφραγισμένες, δείτε αν έχουν φυσική φθορά και δώστε μου τα λεφτά μου.

Όχι, μου ξαναλένε.

Θα τις αφήσεις, θα τις ελέγξουμε και βλέπουμε.

Σε ντουβάρια μίλαγα.

Τις αφήνω, τρώω την παρανομία από τους ΚΛΕΦΤΕΣ και φεύγω.

(αν έχουν κουδούνια οι ΚΛΕΦΤΕΣ να μου κάνουν μήνυση).

Πάω σπίτι να ελέγξω και το άλλο κιτ, μια και μου έμεινε αμανάτι.

Βάζω τις δυο "καλές" SLI στα 1066 μαμά timing βγάζουν σφάλματα με την καλημέρα.

Κατεβάζω στα 1000 τα ίδια.

Δύο στα δύο κιτ σκάρτο προιόν.

Ε δεν τρώγεται πια αυτό το μαγαζάκι που λέγεται Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνώ μαζί σου, σωστά αυτά που λες και σου εύχομαι καλή τύχη με το RMA αλλά επειδή λες ότι το Πλαισιο φέρνει σκάρτα προιόντα η γνώμη μου είναι ότι δεν φταίει το πλαισιο για αυτό. Μια ονομαστή εταιρία όπως η OCZ του στέλνει κούτες σφραγισμένες μνήμες.Πως μπορεί να γνωρίζει το πλαίσιο αν είναι καλές ?? Ευθύνη φέρει το πλαισιο αν δεν έχει σωστή αντιμετώπιση στο rma. Πάντως καλή τύχη και πάλι !

Link to comment
Share on other sites

Πότε άλλαξε η πολιτική αντικατάστασης του "Πλαίσιο" ? Αυτοί πολλές φορές δε χρειάζονταν καν απόδειξη για να αντικαταστήσουν ένα προϊόν...

Link to comment
Share on other sites

πριν κατι μηνες συζητωντας με φιλο (φανατικο αγοραστη του eshop :p) μου ελεγε οτι το πλαισιο εχει αλλαξει πολιτικη και σε ορισμενα πραγματα σου λεει κιολας , πηγαινε το εσυ στην αντιπροσωπεια , δεν τον πιστευα. με το δικο σου περιστατικο "2 του κλεφτη".. Βεβαια αμεσοι υπευθυνοι ειμαστε ολοι εμεις.. που κανουμε και thread για το πως θα καψουμε το ταδε πραγμα για να μας το αντικαταστησουν.. .Ειχε ενα καλο "feature" το πλαισιο και το ξεσκισαμε στο abuse.. δε θα μου κανει καθολου εντυπωση αν αρκετα "rma" που ειχε κανει on-the-fly , του επιστραφηκαν πισω γιατι δεν πληρουσαν τους ορους του rma , οποτε αναμενομενη αυτη η "προσαρμογη"...

Link to comment
Share on other sites

@ mariosalice : Εντάξει........ας πούμε ότι το Πλαίσιο όπως λές "άλλαξε" στον τρόπο του RMA.....ΤΙ σου φταίει όμως και κατηγορείς ΚΑΙ αυτό για τις σκάρτες OCZ μνήμες?.......Αυτό φταίει?.....Ότι του στέλνουν πουλάει...... :)

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα μόνο καλά λόγια έγραφα για το Πλαίσιο.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά ούτε το πρώτο περιστατικό που μου τυχαίνει τους τελευταίους μήνες.

Έχω σωρεία τέτοιων παραπόνων.

Δεν τα έγραφα όμως γιατί έλεγα ότι θα είναι τυχαία περιστατικά, που οφείλονται στην κακή μου τύχη.

Δυστυχώς όμως τελευταία το Πλαίσιο άλλαξε πολιτική και αυτό θα το διαπιστώσετε σύντομα.

Φαίνεται η νόμιμη συμπεριφορά και τα καλά προιόντα κράτησαν για μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι να επικρατήσουν του ανταγωνισμού.

Κάτι σαν τη M$ να πούμε.

Όσο για τις μνήμες της OCZ, δεν μπορώ να δεχτώ πλέον ότι το Πλαίσιο δεν ευθύνεται.

Δύο στα δύο κιτ σκάρτα?

Θέλετε ότι πουλάει τα RMA στα κορόιδα, θέλετε ότι δεν παραγγέλνει από την OCZ αλλά από τον ύποπτο εισαγωγέα μεταχειρισμένων, δεν ξέρω.

Βάλτε ότι θέλετε στο νου σας.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο που λεει ο hipro

Πως μπορει να ξερει το πλαισιο ή το eshop ή το multirama τι γινεται μεσα στη σφραγισμενη συσκευασια που τους στελνουν απεξω κι αυτοι απλως διαθετουν μεσα απο τα καταστηματα τους ως μεταπωλητες?

Ποσο μαλλον ο ταλαιπωρος πωλητης που συνηθως ειναι ασχετος με τους Η/Υ και ξερει μονο τα πολυ βασικα

Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε πόσο κάνει στη μαύρη αγορά μια HD2900XT?

250. Ξέρετε τι κέρδος έχει το Πλαίσιο από τη συγκεκριμένη κάρτα?

Πάνω από 150.

Δηλαδή εγώ τώρα είμαι το μεγάλο κορόιδο που και πληρώνω ακριβά τα προιόντα και υποστήριξη δεν έχω?

Αλλά προτιμώ να έχω σωστή αντιμετώπιση, καλά προιόντα και να μην ταλαιπωρούμαι.

Όταν ένα πελάτης αφήνει σε ένα χρόνο, σε ένα κατάστημα, στο όνομα του, 15000 και το ξέρεις, δεν τον ταλαιπωρείς.

Είναι αχαριστία.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ένας τσαντάκιας σου κλέψει την τσάντα σου με 20 μέσα τι φωνάζεις?

Πιάστε τους αυτούς εδώ ή πιάστε τους ΚΛΕΦΤΕΣ?

Όταν μου κρατάνε παράνομα 500 δεν έχω το δικαίωμα να φωνάξω κλέφτες?

Που θα το φωνάξω?

Ο νόμος είναι σαφής και τον γράψανε στα παλιά τους παπούτσια.

Σε μια ώρα τους επέστρεψα το προιόν που αγόρασα και μου αρνήθηκαν το νόμιμο διακαίωμα μου.

Το "επίσης" υπονοεί και κάτι άλλο.

Τι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου κλέψανε τίποτα, θα περιμένεις και θα δεις. Τώρα είσαι πολύ νευριασμένος για να το αντιληφθείς...

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως 8α πρεπει να συμφωνισω..χαλασε ΚΑΙ το πλαισιο ..:(

Ομως μονο Οσον αφορα το rma

Αλλα σιγουρα ειναι παγια τακτικη των εταιριων να στελνουν εδω ολα τα αμφφιβολης ποιοτητας προιοντα..το ιδιο εκανε και η vw με τα μοτερακια των παρα8υρων ..

(αν σας χαλανε κα8ε τρεις και λιγο εχετε πεσει και εσεις 8υμα)

:D και φυσικα και πολλες αλλες...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber [Σήμερα, στις 18:48]

Δεν σου κλέψανε τίποτα, θα περιμένεις και θα δεις. Τώρα είσαι πολύ νευριασμένος για να το αντιληφθείς...

Σίγουρα είμαι νευριασμένος, όχι τόσο για τα χρήματα, αλλά γιατί είμαι βέβαιος πλέον ότι το Πλαίσιο χάλασε. Αυτό είναι το χειρότερο.

Ότι και να γίνει όμως τη Δευτέρα, δεν παύει να είναι παράνομη η παρακράτηση των χρημάτων μου. Αυτό μου λέει πολλά.

Θα ελέγξουν τις μνήμες λένε. Δηλαδή υπονοούν ότι θα έπαιζε και να μου αρνηθούν την επιστροφή των χρημάτων αν δεν ήταν τόσο οφθαλμοφανές το πρόβλημα. Όπως παίζει και να μου πουν ότι το ένα kit είναι σκάρτο, το ελέγξαμε, να σου βάλουμε πιστωτικό, αλλά το άλλο κράτα το.

Μα κύριοι, αγόρασα τέσσερα ίδια dimm και όχι δύο.

Δύο μου είναι άχρηστα.

Χώρια η ταλαιπωρία, που χάνω το χρόνο μου στο πήγαινε έλα και το Σ/Κ που σκόπευα να στήσω ένα υπολογιστή.

@oxide

To Πλαίσιο έφερνε καλά προιόντα, πάντα.

Με το που μπήκε όμως η νέα χρονιά κάτι άλλαξε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoMaR

Εγω βλεπω οτι ολο και περισσοτερα ακουγονται για τις OCZ Μνημες....

To αυτο....Δυστυχως πολλα τα κρουσματα τελευταια....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το βλέπω λογικό να θέλουν να τις ελένξουν πρώτα...

Για έλα στη θέση του πλαισίου..

Είσαι μαγαζάτωρας και κάποιος σου φέρνει ένα προιόν προβληματικό..

Δεν θα το δοκιμάσεις πρώτα να δείς αν όντως έχει πρόβλημα και ο άλλος δεν είναι άμπαλος?

Ξεχνάτε να έρθετε πάντα και απ την άλλη μεριά και τα βλέπετε όλα μονόπλευρα ;)

Όσο για το ότι το πλαίσιο φέρνει σκάρτα προιόντα το θεωρώ ψιλό αστείο.

εδιτ.

Ότι του στέλνει η OCZ πουλάει...δεν φέρει ευθύνη για το αν έχει πρόβλημα

Και αν σου αλλάζανε τις μνήμες και δεν είχαν πρόβλημα αλλά έκανες εσύ κάποια ρύθμιση λάθος?

Γιατί να τις δώσει μετά χρησημοποιημένες και να τις πάρει κάποιος άλλος?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

@oxide

To Πλαίσιο έφερνε καλά προιόντα, πάντα.

Με το που μπήκε όμως η νέα χρονιά κάτι άλλαξε.

Μπα, πάντα έφερνε σαβούρα. Δυστυχώς. ’πειρα RMA με προϊόντα DOA.

Link to comment
Share on other sites

πριν κανα μηνα οπως λεω και στο thread που ανοιξα χθες για τους seagate, ειχα παρει εναν seagate 320gb sata2, οκ ο δισκος ψοφισε,τον πηγε η κοπελα μου κιολας στο πλαισιο τον αφησε της εδωσαν κατι σαν αποδειξη οτι τον αφησε,και την ειπαν θα τον τσεκαρουν και θα μας πουν. στη αρχη και εγω παραξενευτικα αλλα,σε τρεις ωρες μου στελνουν sms στο κινητο οτι ο δισκος ειναι για rma και να περασω απο εκει. και ολα μια χαρα και πηρα καινουριο δισκο. απο βδομαδα θα ξανακατεβω για ρμα παλι του δευτερου seagate.

νομιζω οτι οκ δεν εγινε και κατι τρομερο. εγω τοσα χρονια παρακαλουσαμε να εχουμε ενα μαγαζι με ενα καλο support... προσωπικα δεν με ενοχλει,απο την στιγμη που γινεται η δουλεια μου. δεν θαθελα να σκεφτω τι θα γινοταν αν ο δισκος ηταν αγορασμενος πχ απο e-shop

καλα κανουν και τις ελεγχουν,οποισδηποτε μαγαζι θα τις ελεγχε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 19:52]

Εγώ πάντως το βλέπω λογικό να θέλουν να τις ελένξουν πρώτα...

Για έλα στη θέση του πλαισίου..

Είσαι μαγαζάτωρας και κάποιος σου φέρνει ένα προιόν προβληματικό..

Δεν θα το δοκιμάσεις πρώτα να δείς αν όντως έχει πρόβλημα και ο άλλος δεν είναι άμπαλος?

Ξεχνάτε να έρθετε πάντα και απ την άλλη μεριά και τα βλέπετε όλα μονόπλευρα ;)

Όσο για το ότι το πλαίσιο φέρνει σκάρτα προιόντα το θεωρώ ψιλό αστείο.

εδιτ.

Ότι του στέλνει η OCZ πουλάει...δεν φέρει ευθύνη για το αν έχει πρόβλημα

Και αν σου αλλάζανε τις μνήμες και δεν είχαν πρόβλημα αλλά έκανες εσύ κάποια ρύθμιση λάθος?

Γιατί να τις δώσει μετά χρησημοποιημένες και να τις πάρει κάποιος άλλος?

Και εντάξει να είναι οι μνήμες, οφείλουν να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς, αφού τις επιστρέφω άμεσα την ίδια μέρα.

Στην Αμερική δέχονται ένα προιόν πίσω γιατί δεν ικανοποιεί τον πελάτη, ακόμα και μετά από ένα μήνα.

Στην Ευρώπη η επιστροφή χρημάτων ισχύει για τέσσερις νομίζω μέρες αν αγοραστεί από το κατάστημα και 15 μέρες αν αγοραστεί από το Internet.

Δεν ισχύει διαδικασία RMA αυτό το χρονικό διάστημα.

Η διαδικασία RMA εφαρμόζεται μετά και για ένα χρόνο.

Αυτό ίσχυε πάντα στο Πλαίσιο στο παρελθόν.

Ο έλεγχος μπορεί να γίνει ή να μη γίνει από το κατάστημα, μετά, ανάλογα με την αιτιολογία επιστροφής του πελάτη.

Δηλαδή αν τους πω ότι έχει πρόβλημα η μνήμη, φυσικά και οφείλουν να την ελέγξουν.

Αλλά αφού πρώτα μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς, αφού δήλωσα ότι δεν επιθυμώ πλέον τις μνήμες.

Αν όμως επικαλεστώ άλλο λόγο, τότε δεν υπάρχει ανάγκη ελέγχου.

Ειδικά για τις μνήμες όμως, δεν φαίνεται αν έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να μη δεχθούν την επιστροφή.

Αν όμως ελεγχθεί επιπόλαια η μνήμη και μπει στο ράφι, όπως στην περίπτωση του δεύτερου κιτ που μπουτάρει, αλλά βγάζει σφάλματα, τότε θα λέμε ότι η OCZ έχει σκάρτες μνήμες, από τη στιγμή που μπορεί να πουληθούν οι ίδιες μνήμες ξανά και ξανά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.