Jump to content



Χάλασε και το Πλαίσιο.


mariosalice

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από obijuan1983 [Σήμερα, στις 05:15]

Όταν όμως το πλαίσιο σου προσφέρει την δυνατότητα να αγοράσεις οτι πιο ''γρήγορο'' και το διαφημίζει και απο πάνω ως το σουπερ-ντούπερ με δυνατότητα να κλοκάρεις στα όρια και λοιπά να είναι έτοιμο να δεχτει και τις επιστροφές απο αυτά τα προιόντα αν δεν είναι αντάξια των όσων αναφέρουν...

Να τα λέμε όλα.

Εγώ μια χαρά το βρίσκω το πλαίσιο στην τελική, φέρνει πολύ και ποικίλο hardware για όλα τα γούστα αλλά να μην όταν τα πουλήσει μετά κάνει την πάπια...

Ένα άλλο που με χάλασε είναι οτι έχουν βιτρίνα σε όλα τα μαγαζιά και στο νετ την P5K3-Deluxe που υποστηρίζει ddr-3 μνήμες τις οποίες φυσικά δεν έχει στο μαγαζι να πουλήσει.Τι θα γίνει αν καποιος ασχετος δει αυτή την μητρική και την πάρει;

Ναι αλλά μην ξεχνάμε ότι δεν είναι του μπαμπά σου που λέμε... είναι επιχείρηση... και οι Τράπεζες τις πιστωτικές κάρτες ως ιδανικές τις παρουσιάζουν αλλα σε χέρια κάποιου που δεν ξέρει οτι είναι εργαλείο και όχι κάρτα αναλήψεων μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα... Οτι μας πασάρει ή διαφημίζει το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι και σωστό και αξιόπιστο? Πόσα λάθη (όχι τυπογραφικά) έχεις βρεί στην τελική στα διαφημιστικά του? (υπάρχουν τα ψιλά γράμματα για τα υπόλοιπα το ξέρω, δεν έχει ευθύνη)

Επιχειρεί για κέρδος... οκ με ένα έξυπνο management ... απλά δεν είναι ο ρόλοςς του ΠΛΑΙΣΙΟΥ να σου (όχι εσένα) βάλει μυαλό... Στην τελική επειδή βγαίνουν αυτοκίνητα με 300άλογα να αλλάξουμε και τα όρια ταχύτητας? Η να μην μου κόβουν κλήση για υπερβολική ταχύτητα? Δεν ξέρω αν με πιάνεις...

Απλά έχω την εντύπωση και έκει αναφέρομαι με το προηγούμενο πόστ ότι υπήρξε μεγάλη εκμετάλλευση στο θέμα RMA... αν κινείσαι μέσα στα πλαίσια του κατασκευαστή, ΝΑΙ να ζητήσεις και λεφτά και αντικατάσταση... είναι έτσι ΠΑΝΤΑ όμως? ΟΛΟΙ έκαναν τα απολύτως προβλεπόμενα και εκάψαν μητρικές, τροφοδοτικά, χάλασαν μνήμες κτλ? Εντάξει μπορεί... αλλα όπως είπα μια εκμετάλλευση έγινε...

Αν ΔΕΝ υπήρχε μέχρι τώρα η δυνατότητα RMA με κλειστά μάτια , εγώ τουλάχιστον ΔΕΝ θα έμπαινα σε διαδικασίες να ΔΙΠΛΟτσεκάρω αν έκανα τα πάντα σωστά πριν πατήσω το POWER button...

Φίλους έχουμε όλοι.....

Αυτό για την μητρική που λες τώρα... αν δεν το λένε στους πελάτες ειναι καθαρή εξαπάτηση.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply
Ψώνιζα, μου άρεσε, το κρατούσα.

Δεν μου άρεσε, το επέστρεφα.

Αυτό ισχύει καθαρά για ηλεκτρονικά προιόντα; Η για όλα τα καταλανωτικά αγαθά; Και άλλο το "αρέσει", και άλλο το "δουλεύει".

Αρχική απάντηση από gznp

Το ότι ο Μάριος εδώ αγανακτεί για μένα είναι υπερβολή. Πρώτον γιατί βιάζεται υπερβολικά για τα ελληνικά πρότυπα, δεύτερον γιατί αν τις είχε πάρει από το μαγαζί της γειτονιάς η καθυστέρηση θα του φαινόταν φυσιολογική και τρίτον γιατί κατά πάσα πιθανότητα, εν τέλει, θα εξυπηρετηθεί.

Όλο το ζουμί. ΤΟ τραβήξαμε υπερβολικά νομίζω κρίνοντας από 1-2 περιστατικά.

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολές.

Μάριε απλά γνώρισες και την άλλη μεριά.

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=510

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=7737

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=18461

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26103

Join the club.

hint: Δεν ξέρω την πολιτική του εκάστοτε καταστήματος, απλά μπορώ μόνο να βλέπω τι έχει γίνει σε μένα και σε άλλους σαν εμένα, δηλαδή απλούς πελάτες.

Τώρα αν έχω τον κολλητό μου στο Πλαίσιο και μου περνάει τα πάντα rma, αυτό δεν χαρακτηρίζει το κατάστημα αλλά εμένα.

Προσωπικά προσπαθώ πάντα να κάνω τη δουλειά μου χωρίς να χρησιμοποιώ το ελληνικό φαινόμενο του βύσματος (να το πάω στο φιλαράκι μου να το ελέγξει), μάλλον λόγω προσωπικής βλακείας και μη προσαρμοστικότητας με το ιθαγενές κίνημα.

Πιστεύω ότι το Πλαίσιο είχε χαλαρώσει κάπως το 2005-2006 σε θέματα rma, και ακόμη σε καλό επίπεδο πρέπει να είναι. Αλλά άλλο αυτό, και άλλο η ικανοποίηση του πελάτη. Ως γνωστόν η ικανοποίηση του πελάτη είναι πάντα ένας όρος στη συνάρτηση της ικανοποίησης των εκάστοτε οικονομικών μεγεθών, αλλιώς δεν θα ήταν το Πλαίσιο αλλά το μανάβικο της γειτονιάς.

Όσο παράλογο κι αν ακούγεται (για εμάς τους εν Ελλάδι κατοίκους), η νομοθεσία είναι υπέρ του οφέλους του πελάτη, αν κάτι δεν σου αρέσει τις xyz πρώτες ώρες, με προϋπόθεση ότι έχεις το υλικό συσκευασίας και το παραδίδεις σε άψογη κατάσταση (όπως το πήρες).

Επίσης το DoA είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το RMA.

DoA σημαίνει αντικατάσταση με καινούριο, RMA σημαίνει επισκευή (και αν κάτι δεν επισκευάζεται τότε αντικατάσταση/πιστωτικό/whatever).

Πάντως στο RMA, αν π.χ. είχε καεί ένας πυκνωτής σε ένα DIMM το Πλαίσιο έχει δικαίωμα (εφ'όσον είναι π.χ. εξουσιοδοτημένο service της crucial) να αλλάξει τον συγκεκριμένο πυκνωτή και να το επιστρέψει (με κάποιους συγκεκριμένους όρους).

Φυσικά επειδή διατήρηση τέτοιου επιπέδου τεχνογνωσίας δεν συμφέρει ούτε καν τους κατασκευαστές μνημών/μητρικών κλπ. συναρτήσει του ότι οι περισσότερες βλάβες στα ηλεκτρονικά είναι μη αναστρέψιμες (π.χ. ένας cpu άμα καεί είναι τεχνικά αδύνατο να επισκευαστεί), το κάθε κατάστημα και οι εδώ αντιπροσωπείες προχωρούν σε αντικατάσταση και όχι σε επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολλές φορές αναφέρθηκε το overclocking, ως άλλοθι για όσους δεν επιθυμούν να εφαρμόσουν το νόμο θα πω τα εξής.

Oι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής επεξεργαστών, μητρικών κτλ δίνουν τη δυνατότητα overclocking και τη χρεώνουν παραπάνω ακριβώς για το λόγο ότι θα έχουν επιστροφές.

Δεν χάνουν. Πόσοι νομίζετε ότι είναι OCers? Και πόσοι από αυτούς ασχολούνται με το εμπόριο υπολογιστών?

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 02:26]

H υποστήριξη είναι εξαιτίας του έξυπνου management που έχει το Πλαίσιο εδώ και καμιά 5ετία. ’φηναν τον πελάτη ευχαριστημένο και την τσέπη τους γεμάτη. Το ότι ο Μάριος εδώ αγανακτεί για μένα είναι υπερβολή. Πρώτον γιατί βιάζεται υπερβολικά για τα ελληνικά πρότυπα, δεύτερον γιατί αν τις είχε πάρει από το μαγαζί της γειτονιάς η καθυστέρηση θα του φαινόταν φυσιολογική και τρίτον γιατί κατά πάσα πιθανότητα, εν τέλει, θα εξυπηρετηθεί.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψωνίζουμε από το μαγαζί της γειτονιάς, που το έχουμε συρρικνώσει, εξ αιτίας της φήμης που έχει το Πλαίσιο στην εξυπηρέτηση πελατών.

Η γιγάντωση ενός μαγαζιού εις βάρος των υπολοίπων, έγινε ακριβώς λόγω της υποτιθέμενης λειτουργίας σε Ευρωπαικά πρότυπα.

Ε λοιπόν το Πλαίσιο δεν είναι πια αυτό το μαγαζί πρότυπο.

Είναι πλήρως ευθυγραμμισμένο, όπως όλα τα άλλα καταστήματα πληροφορικής, με την Ελληνική πραγματικότητα και τα ελαττώματα της.

Αυτό είναι το νόημα όσων έγραψα και όχι μια διαμαρτυρία για προσωπικό όφελος.

Δεν έχω πρόβλημα ακόμα και αν μου κρατήσουν όλο το ποσό και μου πουν κόψε το λαιμό σου. Θα βρω λύση.

Link to comment
Share on other sites

έχει δίκιο ο mariosalice για το overclocking.

εγώ προσωπικά είχα πάρει ένα mp3 player πριν 3 χρόνια και το επέστρεψα την ίδια μέρα λόγω ότι είχε πρόβλημα όπως και αποδείχθηκε κατευθείαν από τους τεχνικούς αλλά αντί να με ενημερώσουν για το πιστωτικό το οποίο δεν γνώριζα μου λεν ότι δεν υπάρχει άλλο mp3 player ίδιο με το δικό σου και μου είπαν έλα σε 2 μέρες και το οποίο ήρθε μετά από 1,5 βδομάδα και έφαγα μεγάλη ταλαιπωρία ,μην το συζητάμε. να επισημάνω ότι το ποσό κάλυπτε μεγάλη γκάμα και μπορούσα να πάρω κάποιο άλλο.

Υ.Γ. το e-shop αντιθέτως την πρώτη φορά που επέστρεψα προϊόν και είχε όντως πρόβλημα και η επιστροφή ήταν μετά από κάτι μήνες (4-6) με ενημέρωσαν μετά από 4 μέρες ότι έχω 80 ευρώ rma.με εξηγούν τι είναι το rma και μου λεν ότι έχω 80 ευρώ στο λογαριασμό μου την στιγμή που το προϊόν κόστιζε 70 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχουμε και λέμε ESHOP έχει φαέι BAN.

ΠΛΑΣΙΟ από ότι βλέπω για BAN πάει και αυτό.

Καμιά άλλη λύση που να " μην εναρμονίζεται με την Ελληνική πραγματικότητα" και να είναι εντός συνόρων υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

Απορώ πραγματικά.

Σίγουρα όσοι ψήφιζαν εδώ http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=34867 το κάνουν; Δηλαδή, πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν 10€ παραπάνω ανά part για να έχουν καλό RMA και εξυπηρέτηση;

Βασικά από προσωπικής εμπειρίας υπάρχουν, αλλά δεν νομίζω να είναι γραμμένοι στο thelab.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 00:08]

Δεν είναι θέμα λογικής, ούτε χατιριών.

Είναι θέμα νόμου.

Το νόμο οφείλουν να τον εφαρμόζουν όλοι.

Δεν είναι στη διακριτική τους ευχέρεια.

Ο νόμος δεν είναι λάστιχο να τον προσαρμόζουμε κατά το δοκούν.

Κροκοδείλια δάκρυα χύνετε.

O mariosalice έχει δίκιο. Τέρμα, το ξέρετε όλοι.

Σε όλα τα επιπεδα της κοινωνιας μας δυστυχώς συμβαίνει αυτή η "προσαρμοστικοτητα"

(εδώ περνανε νόμοι και εγκυκλιοι που είναι αντισυνταγματικοί).

Σε αυτό, έχουν ευθυνη και οι πολίτες οι οποιοι δεν καταγγέλουν, δεν αντιδρούν, είτε γιατί είναι σε αδράνεια είτε γιατι είναι ωφελιμενοι από την κατάσταση (εις βάρος των άλλων που πάνε κατα νόμο)

O mariosalice στο post #61 επισης γίνεται περισσοτερο κατανοητός.

Αλλά η άποψη ότι κάποιος που έχει αφήσει 20000ευρω πρεπει να έχει διαφορετική αντιμετοπιση απο κάποιον που έχει αφησει 100 είναι περα για πέρα λάθος (εκτώς αν ανφέρεται στην πολιτική του Χ καταστήματος και γνωστοποιειται σε όλους απο την αρχή).

Περιστατικά τύπου "πως θα κάψω τις μνήμες μου να τις γυρισω πίσω και να πάρω άλλες" το Χ μαγαζί που θέλει να κινειται σε Ευρωπαικά πρότυπα θα πρέπει να τις λύσει μόνο του ή να τις υποστεί. (φυσικά το να τις πάρω εγώ ανοιγμενες/μτχ δεν είναι η λυση)

Δυστηχώς σε αυτά τα θέματα η Ελλάδα δεν είναι Γερμανία.

Οι Έλληνες δεν είναι Γερμανοί. (oi καταναλωτές)

Η εμπιστοσυνη πελατη - καταστηματος δεν είναι η ίδια.

Όταν για ένα κατστημα Χ ακουγουνται (και εδώ) πάρα πολλά και καλά λόγια, (και δίκαια θα έλεγα πολλες φορές), γι αυτό και γνωρίζει και την υποστήριξη όλων και περισσοτερων, θα πρέπει να ακουγουνται και

περιστατικά όπως το συγκεκριμενο, μικροτερα ή μεγαλυτερα, να αναφέρονται και να γίνονται δεκτά , εφ όσον στέκουν. Πόσο μάλλον απο την στιγμή που το Χ κατστημα έχει ανεβάσει τον πηχη ψηλά ( και μπραβο του ).

Οι παρατηρήσεις προς ώφελος του θα είναι.

Edit: Ελπίζω να γίνεται κατανοητό πως τα παραπάνω τα γράφω με αφορμή το thread και δεν εμπεριέχουν συμπάθεια/εμπαθεια σε κανενα καταστημα συγκεκριμενα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα βάζεις δύσκολες ερωτήσεις.

Δεν έχω βάλει ban σε κανένα μαγαζί.

Αν βρω το προιόν που με ενδιαφέρει θα το αγοράσω πλέον από όπου πετύχω την καλύτερη τιμή.

Skroutz is my friend.

Όλα πλέον παίζουν κατά τη γνώμη μου επί ίσοις όροις πάνω κάτω.

Ακόμα και το μαγαζάκι της γειτονιάς, που σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να είναι θησαυρός.

Στο Internet καταστήματα όπως η pixmania και τα διάφορα Γερμανικά sites θα μας αποζημιώσουν σε βάθος χρόνου, λόγω των πολύ καλών τιμών που θα έχουμε πετύχει και την άριστη ποιότητα (με δικαίωμα επιστροφής αν δεν μας αρέσει το προιόν, για 15 μέρες).

Tο RMA όμως θα καθυστερήσει και θα το πληρώσουμε και 12 με ΕΛΤΑ πόρτα πόρτα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από obijuan1983

Mε συγχωρείς αλλά ποιά ληγμένα χάπια χρησιμοποιείς ακριβώς;

Απο που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;

Φιλικά πάντα...

Με αυτά που διαβάζω για lexotanil πάω...

Όλο το κράζετε το πλαίσιο..αλλά όλο από εκεί ψωνίζετε...

’υτό δεν καταλαβαίνω

@Dem

Δεν είναι αντισυνταγματικό αυτός που έχει δώσει 2000 ευρώ να έχει καλύτερη αντιμετώπιση απ αυτόν που έχει δώσει 2 ή 100?

Τεσπα..νομίζω ότι ξεφεύγουμε λίγο...

Εγώ πάντως δεν βρίσκω κάποιο λάθος από πλευράς πλαισίου στο να θέλει να ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ το προϊόν άν όντως είναι ελλατωματικό..

Από κει και πέρα το τι θα γίνει είναι άλλο θέμα που δεν νομίζω να έχει πρόβλημα ο Μάριος

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τελευταία, σε αντίθεση με το παρελθόν, οι τιμές του πλαισίου έχουν βελτιωθεί κατά πολύ. Τα web offer είναι εκεί που είναι και οι τιμές των υπολοίπων, οπότε ίσως εκεί πρέπει να αναζητηθεί η αιτία των προβλημάτων που αντιμετωπίζετε (αν δεν θέλετε να τα εντάξετε στο "τυχαίο γεγονός").

Link to comment
Share on other sites

Αν πίστευα ότι είναι τυχαίο γεγονός δεν θα έγραφα τίποτα.

Τη βελτίωση των τιμών όμως δεν την πρόσεξα για να τα συνδυάσω.

Και πάλι όμως, αν είναι έτσι τα πράγματα, then Skroutz it και ψωνίζουμε από τον φθηνότερο, χωρίς κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 12:31]

@Dem

Δεν είναι αντισυνταγματικό αυτός που έχει δώσει 2000 ευρώ να έχει καλύτερη αντιμετώπιση απ αυτόν που έχει δώσει 2 ή 100?

Το " αντισυνταγματικό" αλλού πηγαινε, για τον τροπο εφαρμογής των νόμων....

Κατά την γνώμη μου αυτή είναι μια κακόγουστη πολιτική. Εγώ για το συγκεκριμενο είπα

" Αλλά η άποψη ότι κάποιος που έχει αφήσει 20000ευρω πρεπει να έχει διαφορετική αντιμετοπιση απο κάποιον που έχει αφησει 100 είναι περα για πέρα λάθος (εκτώς αν ανφέρεται στην πολιτική του Χ καταστήματος και γνωστοποιειται σε όλους απο την αρχή)."

Ή βγάζεις ανακοινωση και λες τα προνομοια που θα απολαμβάνουν αυτοί που έχουν αφήσει έχα Χ ποσο, ή το γνωστοποιείς απο την αρχή σε κάποιον που έρχεται για πρώτη φορα.

Πρέπει να κινήσαι σε μια γραμμή, συγκεκριμένη, που να ειναι γνωστή σε όλους και η εξυπηρετηση του καθενός να μην εξαρταται απο τα κεφια κανενός.

Γνώμη μου.

Τώρα με τι θα κάνει το κάθε μαγαζι με την εσωτερική πολιτική του για να αυξήσει τα κερδη του, λόγος δεν μου πέφτει.. (μπορεί να εχω άποψη,αλλα δεν ανηκω στο τμημα marketing ουτε σε οποιδηποπε άλλο τμήμα κανενός τέτοιου καταστηματος )

Αναφέρθηκαν " Γερμανία , ευρωπαικά πρότυπα "και άλλα τετοια, γι αυτό γράφω...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 13:15]

παντού όπου και αν πάς ένα ελλατωματικό προϊόν θα το δοκιμάσουν πρώτα...

Nομίζω για αλλο πράγμα μιλάμε...

Αρχική απάντηση από mariosalice [Χθες, στις 17:40]

Τι RMA τους λέω?

Ή δώστε μου τις μνήμες και ελέγξτε τις δικές μου όποτε θέλετε ή δώστε μου τα λεφτά μου πίσω.

Ανένδοτος ο τύπος. Δεν μάσαγε.

Πάω λοιπόν στο κατάστημα από όπου τις αγόρασα, με σκοπό να τις επιστρέψω και να πάρω πίσω τα λεφτά μου.

Όχι μου λένε, θα τις ελέγξουμε και θα εγκρίνουμε το RMA.

Μα τι μου λέτε βρε απατεώνες θεομπαίχτες λέω μέσα μου.

Το νόμο τον ξέρετε? Τους λέω.

Μνήμες σας φέρνω, δεν είναι σφραγισμένες, δείτε αν έχουν φυσική φθορά και δώστε μου τα λεφτά μου.

Όχι, μου ξαναλένε.

Θα τις αφήσεις, θα τις ελέγξουμε και βλέπουμε.

Το παραπάνω βεβαια είναι πολυ δυσκολο να εφαρμοστει σε επιπεδο παγιας πολιτικής απο τα περισσοτερα καταστήματα στην Ελλάδα.

Επαναλαμβάνω, γενικα μιλάω..και εννοειται οτι καλυτερη εξηπυρετηση δεν σημαινει μόνο RMA...

Γενικά βλέπω πάντως πως όποιο μαγαζί προσπαθει περισσοτερο να κινηθει σε ευρωπαικα προτυπα εκλαμβανει μαγαλυτερης εκτιμησης απο το κοινό....το πλαισιο είναι ενα απο αυτα, με καλες τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly

Απορώ πραγματικά.

Σίγουρα όσοι ψήφιζαν εδώ http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=34867 το κάνουν; Δηλαδή, πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν 10 παραπάνω ανά part για να έχουν καλό RMA και εξυπηρέτηση;

Βασικά από προσωπικής εμπειρίας υπάρχουν, αλλά δεν νομίζω να είναι γραμμένοι στο thelab.

’ργοπορημένη η απορία σου: http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=494846#post494846

:p

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά άμα είναι να πάρω κάτι ακριβό θα το πάρω απ το μαγαζί που έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση, και μετά θα δω τις τιμές, που όπως και να έχει σε ακριβά πράματα η διαφορά θα είναι μικρή και σαν ποσό και % .

Όσο για το πλαίσιο, όπως και να έχει η κατάσταση, στους τυφλούς ξέρετε ποιος βασιλεύει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.