Jump to content



Χάλασε και το Πλαίσιο.


mariosalice

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από def

παιδια να σα πω κατι που γνωριζω παντα στην παραγωγη cpu,vga,memory,mobo οι κατασκευαστες βγαζουν μια ποσοτητα για το καθε ενδεχωμενο (RMA),αυτο το εμαθα απο ενα παληκαρι στην Σουηδια που δευλευε στην gainward

ΒΡε Def,

Αυτό είναι γνωστό και λογικό...φαντάσου να έχεις σταματήσει την παραγωγή των ocz 8500 sli-ready και μετά από 1μήνα να σου έρθει rma...τι σκ@τα lifetime εγγύηση έχεις? :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

ΒΡε Def,

Αυτό είναι γνωστό και λογικό...φαντάσου να έχεις σταματήσει την παραγωγή των ocz 8500 sli-ready και μετά από 1μήνα να σου έρθει rma...τι σκ@τα lifetime εγγύηση έχεις? :p

καλα ρε Ακη μην βαρας:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα δε μπορώ να καταλάβω. Αγοράζεις ένα αμάξι το οποίο μπορεί να πιάσει τα 300 km/h. Τα πιάνεις και σκοτώνεσαι. Ποιος θα πρέπει να κατηγορηθεί; Εσύ που έπιασες τα 300 σε δρόμο ή με τρόπο που δεν ενδεικνυόταν, ή ο κατασκευαστής που σε άφησε να πιάσεις τα 300;

Αν είναι και θέλουμε να έχουμε το ανεύθυνο των πραξεών μας, τότε ας βάλουν τα εξαρτήματα Η/Υ την ταμπέλα "αγοράστε υπεύθυνα" και να απαγορεύεται η πώληση κάτω των 18.

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όπου υπάρχει δράση υπάρχει και αντίδραση και από τη στιγμή που είσαι αποφασισμένος να σπάσεις την εγγύηση ενός εξαρτήματος αναγκάζοντάς το να λειτουργήσει πιο πάνω από αυτά που προτείνει η εταιρία (και που προφανώς δε ρώτησε κάποια καφετζού για να δει ποια είναι) πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να βάλεις το χέρι στη τσέπη για να πληρώσεις τα σπασμένα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 17:13]

Τελικά το Πλαίσιο δέχτηκε την επιστροφή του ποσού αγοράς σήμερα, επικαλούμενη το γνωστό νόμο των 10 ημερών.

@ΑΝ7 OverClocker δες Post#116 ξανα για την απορία σου και συνδιάσε το με το παραπάνω.

Το θέμα με το overclocking είναι μεγάλη ιστορία...και δεν μπορεις να σταθείς τελείως στο απόκομμα που έδωσα, κατ αρχήν δεν ορίζει τα Specifications.....αν θελει κάποιος μπορει να βρει τα Absolute Maximum Ratings κτλ. απο την Ιntel για cpu, chipset ή για κάθε άλλο part του pc του απο κάθε άλλη εταιρία, υπάρχουν...όρια...αλλά ποιος να τα ψάξει..μου φαίνεται μόνος τα ψάχνω..είναι και έντεχνα θολά γραμμένα...

Μετά μπαινουν μέσα και εμπορικοι λόγοι - marketing...ποιος έχει τo πιο overclockable προιον..οι ίδιοι τις κλοκάρουν μεχρι εκεί που δεν πάει άλλο για να τις προμοταρουν....λιγο ότι να ναι η κατασταση....

ΑΛΛΑ ένας λόγος που στα πουλάνε 5 φορές πιο ακριβά για λίγα fsb παραπάνω μην νομίζεις ότι αναλογεί και στο 5 φορές μεγαλυτερο κοστος παραγωγής. Ξέρουν ότι μερικά θα τα πάρουν και πίσω.....κάτι τέτοιο σε μια παραλλαγή του...

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 17:25]

παιδια να σα πω κατι που γνωριζω παντα στην παραγωγη cpu,vga,memory,mobo οι κατασκευαστες βγαζουν μια ποσοτητα για το καθε ενδεχωμενο (RMA),αυτο το εμαθα απο ενα παληκαρι στην Σουηδια που δευλευε στην gainward

Αρχική απάντηση από astrolabos [Σήμερα, στις 17:30]

Ειλικρινα δε μπορώ να καταλάβω......... πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να βάλεις το χέρι στη τσέπη για να πληρώσεις τα σπασμένα.

και αυτή είναι η υπευθυνότητα για την οποια έλεγα και η οποια εκλειπει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DreamwebX [Σήμερα, στις 17:22]

Τελικα Μαριε το προβλημα λυθυκε χωρις πολλα πολλα ή παλι εγινε πανικος για να σου επιστρεψουν τα χρηματα σου?

Έγινε άμεση επιστροφή του ποσού, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Υποδειγματικά, όπως το ήξερα πάντα το Πλαίσιο.

Τι να πω. ’λλο μαγαζί.

Να σημειώσω, ότι δεν γνωρίζω κανένα πωλητή και πάντα ψωνίζω όπως όλος ο κόσμος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Έγινε άμεση επιστροφή του ποσού, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Υποδειγματικά, όπως το ήξερα πάντα το Πλαίσιο.

Τι να πω. ’λλο μαγαζί.

Να σημειώσω, ότι δεν γνωρίζω κανένα πωλητή και πάντα ψωνίζω όπως όλος ο κόσμος.

Αρχική απάντηση από mariosalice

Τι ευχαριστείς?

Σε ταλαιπώρησαν και μετά λένε ότι δήθεν η χρήση βαζελίνης δεν αντιβαίνει?

Σιγά μην το λέγανε στο τυχαίο πελάτη.

Έγραψες εδώ μέσα και φαίνεται το είδαν.

Δηλαδή έκανα ανάλυση στο χημείο του κράτους και είδαν ότι είναι βαζελίνη?

Κοροιδευόμαστε?

Αρχική απάντηση από mariosalice

Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ όλο και μεγαλύτερο αριθμό παραπόνων και πολύ αυξημένη συχνότητα σκάρτων προιόντων από το Πλαίσιο.

Η σημερινή μου περιπέτεια έχει ως εξής.

Ψώνισα τέσσερις μνήμες OCZ 1066.

Διαπιστώνω ότι η μία είναι χαλασμένη, σε βαθμό που ούτε καν μπουτάρει ο υπολογιστής.

Οι άλλες τρεις μπουτάρουν.

Παίρνω τηλέφωνο να δω που έχουν ίδιες μνήμες για να αλλάξω το ένα κιτ και μου λένε Στουρνάρη.

Παίρνω τηλέφωνο Στουρνάρη για να ρωτήσω τη διαδικασία και μου λένε θα τις ελέγξουμε και μετά θα γίνει RMA το κιτ.

Τι RMA τους λέω?

Ή δώστε μου τις μνήμες και ελέγξτε τις δικές μου όποτε θέλετε ή δώστε μου τα λεφτά μου πίσω.

Ανένδοτος ο τύπος. Δεν μάσαγε.

Πάω λοιπόν στο κατάστημα από όπου τις αγόρασα, με σκοπό να τις επιστρέψω και να πάρω πίσω τα λεφτά μου.

Όχι μου λένε, θα τις ελέγξουμε και θα εγκρίνουμε το RMA.

Μα τι μου λέτε βρε απατεώνες θεομπαίχτες λέω μέσα μου.

Το νόμο τον ξέρετε? Τους λέω.

Μνήμες σας φέρνω, δεν είναι σφραγισμένες, δείτε αν έχουν φυσική φθορά και δώστε μου τα λεφτά μου.

Όχι, μου ξαναλένε.

Θα τις αφήσεις, θα τις ελέγξουμε και βλέπουμε.

Σε ντουβάρια μίλαγα.

Τις αφήνω, τρώω την παρανομία από τους ΚΛΕΦΤΕΣ και φεύγω.

(αν έχουν κουδούνια οι ΚΛΕΦΤΕΣ να μου κάνουν μήνυση).

Πάω σπίτι να ελέγξω και το άλλο κιτ, μια και μου έμεινε αμανάτι.

Βάζω τις δυο "καλές" SLI στα 1066 μαμά timing βγάζουν σφάλματα με την καλημέρα.

Κατεβάζω στα 1000 τα ίδια.

Δύο στα δύο κιτ σκάρτο προιόν.

Ε δεν τρώγεται πια αυτό το μαγαζάκι που λέγεται Πλαίσιο.

Τι συμπέρασμα να βγάλουμε?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει....δηλαδή ελεος ...το ξαναείπα όμως αυτό έτσι?

Λοιπόν κοίταξε να δεις πως θα πάει το πράμα...στο επόμενο θρεντ-ξέσπασμα σου-στο τέλος όλα μέλι γάλα- θα μαχαιρωθεί τη στιγμή της γέννησης του.

Είσαι λείαν επιεικώς απαράδεκτος και ο μόνος λόγος που δεν το σφάξαμε το ποστ σου απο την αρχή είναι για να σου δωθεί η ευκαιρία-όπως θα κάναμε για όλους εδω μέσα- να πεις ΑΝ θα σε αδικήσουν.

Πράγμα που κανείς μας δεν περίμενε να μην βρεις το δίκιο σου.

Στη διάρκεια του θρεντ...προσέβαλες αρκετά και κόσμο και μαγαζιά....και όλα αυτά εκθέτοντας το TheLab.

ΔΕΝ είναι Blog σου το Lab Μάριε....και ούτε θα γίνει. Ούτε δικό σου ούτε κανενός:T:

Επίσημα σου λέω ότι αυτό το σκηνικό που πάιχτηκε εδώ είναι strike 1 για σένα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 17:47]

Τι συμπέρασμα να βγάλουμε?

Ε κάτσε ρε man εσύ απο το 1ο Post βγάζεις συμπέρασμα ότι πηγαινε για RMA ??

Aφου έλεγε παρτες πίσω ή δώστε μου τα λευτα ή δωστε μου άλλες και αυτες που σας δινω πισω καντε τις ότι θελετε μετά...

@ ea6gka, Ναι ,no mercy, για Eλλάδα κυρίως :hehe:

αλλά τελικά το πλαισιο στο ύψος του :shifty: ....." επικαλούμενη το γνωστό νόμο των 10 ημερών....." αλεπου...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

Τι συμπέρασμα να βγάλουμε?

Όσοι δεν ξέρουν τον Μάριο, όχι και τα καλύτερα για την ψυχολογική του κατάσταση :p

(φαντάζομαι τώρα να μου θυμώσει και να αρχίσει πάλι να μου λέει για την ''πολιτική'' μου :p)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dem

Ε κάτσε ρε man εσύ απο το 1ο Post βγάζεις συμπέρασμα ότι πηγαινε για RMA ??

Aφου έλεγε παρτες πίσω ή δώστε μου τα λευτα ή δωστε μου άλλες και αυτες που σας δινω πισω καντε τις ότι θελετε μετά...

Αφού το λέει ξεκάθαρα

Αρχική απάντηση από Μάριος

Παίρνω τηλέφωνο Στουρνάρη για να ρωτήσω τη διαδικασία και μου λένε θα τις ελέγξουμε και μετά θα γίνει RMA το κιτ.

Τι RMA τους λέω?

Ή δώστε μου τις μνήμες και ελέγξτε τις δικές μου όποτε θέλετε ή δώστε μου τα λεφτά μου πίσω.

Ανένδοτος ο τύπος. Δεν μάσαγε.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το μαρκετινγκ

1 "δυσαρεστημενος πελατης" θα οδηγησει σε 7 χαμενους πελατες αφου θα μεταφερει την εμπειρια του και στους γυρω του(για το πλαισιο,την OCZ κλπ κλπ)Και ειναι κατι που ολες οι εταιρειες προσπαθουν να αποφυγουν

Στην περιπτωση μας,ακουστηκαν και βαριες εκφρασεις μεχρι να βρει το δικιο του ο πελατης

1 "ευχαριστημενος πελατης" ειναι 1 ευχαριστημενος πελατης,θα πει στα γρηγορα ενα ευχαριστω και θα την κανει για να ασχοληθει με αυτο που απεκτησε(aka post#147)

Nothing personal Μαριε (στον καθενα θα μπορουσε να συμβει)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από darkCount [Σήμερα, στις 15:55]

Εντάξει....δηλαδή ελεος ...το ξαναείπα όμως αυτό έτσι?

Λοιπόν κοίταξε να δεις πως θα πάει το πράμα...στο επόμενο θρεντ-ξέσπασμα σου-στο τέλος όλα μέλι γάλα- θα μαχαιρωθεί τη στιγμή της γέννησης του.

Είσαι λείαν επιεικώς απαράδεκτος και ο μόνος λόγος που δεν το σφάξαμε το ποστ σου απο την αρχή είναι για να σου δωθεί η ευκαιρία-όπως θα κάναμε για όλους εδω μέσα- να πεις ΑΝ θα σε αδικήσουν.

Πράγμα που κανείς μας δεν περίμενε να μην βρεις το δίκιο σου.

Στη διάρκεια του θρεντ...προσέβαλες αρκετά και κόσμο και μαγαζιά....και όλα αυτά εκθέτοντας το TheLab.

ΔΕΝ είναι Blog σου το Lab Μάριε....και ούτε θα γίνει. Ούτε δικό σου ούτε κανενός:T:

Επίσημα σου λέω ότι αυτό το σκηνικό που πάιχτηκε εδώ είναι strike 1 για σένα.

Κρίμα... Πραγματικά κρίμα. Δεν σε καταλαβαινω. . Βάλε και strike 2.. Κριμα γιαυτα που βλεπω...Ειλικρινά.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.