Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

"Χάρη στη βοήθεια των laser για την επιλογή και συγκόλληση των επιφανειών, στην κορυφαία ρομποτική συναρμολόγηση, στις εξειδικευμένες τεχνικές και στη χρήση τεχνολογιών αιχμής, όπως ο έλεγχος των συγκολλήσεων με ακτίνες Χ, το νέο Focus έχει υποδειγματική ποιότητα κατασκευής. Οι αρμοί έχουν ελαχιστοποιηθεί στα 3.5 χιλιοστά σε όλο το αμάξωμα, ενώ οι ανοχές μειώθηκαν κατά 30% στο 1 μόλις χιλιοστό, πιστοποιώντας ότι κάθε νέο Focus πληροί τις ποιοτικές προδιαγραφές του design. "

ή οι αρμοί έχουν ανομοιομορφία, τότε υπάρχει σίγουρα τρακάρισμα,

Ολα στη θεωρια τελεια ειναι, η πραξη ομως διαφερει δυστυχως....

Οταν ενα αυτ/το ολοκαινουργιο παει να παραδοθει στον πελατη, πρωτα παει στο φανοποιο του εμπορου και ελεγχουν τους αρμους. Επειδη σε ολα σχεδον τα καινουργια οι αρμοι δεν ειναι ιδιοι αρχιζουν το βιδωμα/ξεβιδωμα στους ρεγουλατορους και μετρανε. Καμια φορα ομως επειδη δεν υπαρχει χρονος και ο πελατης δεν ξερει, το αμαξι παραδιδεται ως εχει! Παθον πριν απο μερικα χρονια με 2 ολοκαινουργια Α3 & Α4.

Link to comment
Share on other sites

Ολα στη θεωρια τελεια ειναι, η πραξη ομως διαφερει δυστυχως....

Οταν ενα αυτ/το ολοκαινουργιο παει να παραδοθει στον πελατη, πρωτα παει στο φανοποιο του εμπορου και ελεγχουν τους αρμους. Επειδη σε ολα σχεδον τα καινουργια οι αρμοι δεν ειναι ιδιοι αρχιζουν το βιδωμα/ξεβιδωμα στους ρεγουλατορους και μετρανε. Καμια φορα ομως επειδη δεν υπαρχει χρονος και ο πελατης δεν ξερει, το αμαξι παραδιδεται ως εχει! Παθον πριν απο μερικα χρονια με 2 ολοκαινουργια Α3 & Α4.

Έχεις δίκιο όμως ο αρμός του καινούριου θα χάνει γεωμετρικά και όχι S όπως του "μάστορα" στο βίντεο.

Δηλαδή άλλο να μην είναι τοποθετημένο καλά και άλλο να μην ταιριάζει το κομμάτι.

Μιλάμε για πανάκριβο αυτοκίνητο που θα τα χώσης χοντρά για εξειδικευμένη εργασία. Δεν είναι φάμπρικα.

Εκατό φορές θα το διόρθωνε αν είχε μυαλό και γνώριζε, για να βγει τέλειο.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο όμως ο αρμός του καινούριου θα χάνει γεωμετρικά και όχι S όπως του "μάστορα" στο βίντεο.

Δηλαδή άλλο να μην είναι τοποθετημένο καλά και άλλο να μην ταιριάζει το κομμάτι.

Μιλάμε για πανάκριβο αυτοκίνητο που θα τα χώσης χοντρά για εξειδικευμένη εργασία. Δεν είναι φάμπρικα.

Εκατό φορές θα το διόρθωνε αν είχε μυαλό και γνώριζε, για να βγει τέλειο.

Εχεις ενα δικιο σε αυτο αλλα μη ξεχνας πως οι προφυλακτιρες και τα μασπιε που φοραει δεν ειναι εργοστασιακα για να ειναι τελεια, αλλα aftermarket.

Γενικα οτι μετατροπη κανεις στο αυτ/το σου -απο ενα ζαντ/χο μεχρι αλλο μοτερ- ολο καπου θα κερδισεις αλλα και ολο καπου θα χασεις. Το "αψογο" αποτελεσμα ειναι οταν το αυτοκινητο ειναι στην εργοστασιακη του μορφη... Αυτο το ξερει πολυ καλα οποιος ασχολειτε με βελτιωσεις και aftermarket parts.:)

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=OrA-ME5IdbU&feature=g-all-u]Bugatti Veyron vs McLaren MP4-12C - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fiV8RIw1oI4&feature=g-all-u]Ferrari 458 Italia vs 9ff GTurbo 750 Porsche 911 GT3 RS based x 2 races - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=rR3tpYnF0t4&feature=g-all-u]Lamborghini Gallardo UR Twin Turbo vs Nissan GT-R AMS Alpha 12+ (360 KPH / 224 MPH) - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Αφενός εκεί που πάει το Niva με το "κάρο" δεν πάνε 99 στις 100 άλλες ΤΖΙΠΑΡΕΣ.

Αφετέρου, δεν είναι crazy αλλα στην άσφαλτο του Λονδίνου πίστεψε με δεν είναι σαν την πλατεία της γειτονιάς μας, ΔΕΝ ξεκολλάει τίποτα, και να το διώξει και να το μαζέψει ακόμα και με μπλοκέ μέσα στην κίνηση δεν είναι σαν να διώχνεις με 1η ένα MX5 :)

Να στο πω αλλιώς έχω πάει βόλτα με ΟΤΙ ανωμαλία φαντάζεσαι στο Λονδίνο το ΜΟΝΟ πράγμα που ξεκολλούσε σχετικά έυκολα ήταν ένα GT2 :hug:

Link to comment
Share on other sites

Χμμ με την άσφαλτο του Λονδίνου έχεις ένα δίκιο, αλλά δίχως να έχω οδηγήσει εκεί είναι η αλήθεια, δεν μου φάνηκε/θεώρησα πως τόσο πιο δύσκολο θα κάνει το παιχνίδι ( μάλλον το παρασκεφτήκανε οι Λονδρέζοι το θέμα των παιχνιδιάρικων οδηγών ).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.