Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Των 127hp λες Νικόλα?

Το διάβασα και μακάρι, οι Ιάπωνες όμως τα εκλεκτά JDM τα κρατάνε για πάρτη τους

συνήθως ή δεν περνούν προδιαγραφές ρύπων για Ευρώπη και δεν φροντίζουν και οι ίδιοι για να τα στείλουν.

 

Και για να τεκμηριώσω τα άνωθεν, να ένα παράδειγμα απο τα πολλά, μάλλον σε ενδιαφέρει,  που δεν το πολυχαρήκαμε :

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

... το τελος στην αξιοπιστια της toyota...

... ειδικα αν βαλουν κινητηρες απο mini....

(edit τωρα ειδα για 6κυλινδρο... pas mall...)

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

Θα είναι mini κινητήρες και δεν θα τραβάνε.. :shifty:
 

Των 127hp λες Νικόλα?
Το διάβασα και μακάρι, οι Ιάπωνες όμως τα εκλεκτά JDM τα κρατάνε για πάρτη τους


Φαίνεται ο 1.0L να ανήκει στην earth dreams σειρά , που την έχουν σχεδιάσει για οικονομία, χαμηλά καυσαέρια κ.τ.λ. αλλά δεν πρέπει να υπάρχουν περισσότερα στοιχεία αυτή την στιγμή.

Πάντως με ~€15.000 που φαίνεται να έχει στην Ιαπωνία το S660, φτηνό δεν θα βγει στην Ευρώπη.. :tongueout:

 

Επίσης για τους wankel γενικά δεν βλέπω μέλλον..

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζοντας το αποτέλεσμα από πριν... ήταν τρομερή η απόλαυση, λόγω περιγραφών και πλάνων!

Ακόμα δε μπορώ να το πιστέψω. Το αποτέλεσμα βέβαια δεν έχει τόσο σημασία, όσο το όλο βίντεο. Μακάρι να "έπαιζε" κι η η φερράρι  :D

Αλλά είναι κομπλεξάρες.. τρομερή ευκαιρία να οδηγεί τέτοια οχήματα και να τα κρίνει ένας ουδέτερος (??) οδηγός αγώνων. 

Ο συγκεκριμένος "μπάρμπας" είναι απόλαυση :sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Δε μας το εξηγάς περαιτέρω;

σπαγανε πιστονια για πλακα...

η bmw δεν καλυπτε με εγγυηση ολα τα μοτερ με υπαιτιοτητα του πελατη στις περισσοτερες περιπτωσεις..

καιγανε λαδι 1λιτρο στα 1000 χιλιομετρα και το θεωρουσαν νορμαλ...

δεν ειχαμε τα ιδια προβληματα με τις 3αρες (μονο πολλαπλασιαστες εβγαζαν αυτα)

Link to comment
Share on other sites

σπαγανε πιστονια για πλακα...

η bmw δεν καλυπτε με εγγυηση ολα τα μοτερ με υπαιτιοτητα του πελατη στις περισσοτερες περιπτωσεις..

καιγανε λαδι 1λιτρο στα 1000 χιλιομετρα και το θεωρουσαν νορμαλ...

δεν ειχαμε τα ιδια προβληματα με τις 3αρες (μονο πολλαπλασιαστες εβγαζαν αυτα)

 

Το απλά, τα κομπρέσορ ή τα τούρμπο;

Δεν βγαίνουν όλα από το ίδιο εργοστάσιο, άσε που τα πηγαίνουν σαν κλεμμένα οι περισσότεροι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχουν πάρει φωτιά οι δισκόπλακες της από τα τεστ για να δουν αν τελικά αξίζει και επομένως να αλλάξουν γνώμη και να την στείλουν στο Top Gear, Motorvision, etc  :p

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Το απλά, τα κομπρέσορ ή τα τούρμπο;

Δεν βγαίνουν όλα από το ίδιο εργοστάσιο, άσε που τα πηγαίνουν σαν κλεμμένα οι περισσότεροι.

απο τα 3 που ειχαμε στη δουλεια ολα εκαιγαν λαδια... τα 2 τουρμπο (cooper s) εβγαλαν πιστονια, το ενα ευλαβικα συντηρημενο (ηθελε να το αγορασει μετα) το αλλο πηγαινε με ταυτοτητα στο στομα...

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.