Jump to content



Radeon HD3870 X2


gbak

Recommended Posts

  • Replies 681
  • Created
  • Last Reply
512MB Μάριε. Στην ουσία ένα "Raid-1" μεταξύ των 2x512MB που έχει, όπως κάνουν όλες οι Χ2/GX2/SLI/CF λύσεις.

Ωχ. Και νόμιζα ότι βλέπει 1GB το crossfire. Ευχαριστώ για την πληροφορία.

Το πρόβλημα είναι ότι με το raid-1 παράδειγμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργεί η μνήμη όταν έχουμε δύο κάρτες με διαφορετικό ποσό μνήμης. Δηλαδή η μια κάρτα 512 και η άλλη 256. Τι γίνεται στην περίπτωση αυτή?

Με ποιο τρόπο λειτουργεί η μνήμη σε AFR?

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως ειναι RAID 0.

Με λιγα κι απλα λογια,,

καμια απο τις δυο "καρτες" δεν παιζει το ιδιο frame την ιδια χρονικη στιγμη.

Δουλευει με την αρχη του Push-pull δηλαδη. Ετσι καθε καρτα εχει το δικο της μεριδιο μνημης για το δικο της κομματι επεξεργασιας η οποια σαφως δεν αθροιζεται κι ασφαλως δεν λειτουργει παραλληλα.

Το ιδιο συμβαινει και στην περιπτωση της διαφορετικης ποσοτητας μνημης μεταξυ αλλων υλοποιησεων.

Link to comment
Share on other sites

1-2-3-4-1-2-3-4-1-2-3-4

Έτσι πάνε τα frames σωστά? Και mirror να μη γίνονται τα δεδομένα στις μνήμες (που αυτό νομίζω γίνεται), πάλι οι πυρήνες χρησιμοποιούν ο 1 και ο 2 τα "δικά" τους 512ΜΒ και ο 3 και 4 τα "δικά" τους.

RAID-0 θα ήταν αν κοβόντουσαν τα δεδομένα στη μέση και τα έστελναν σε όλο το 1GB, τραβόντας πλέον όλοι οι πυρήνες από αυτό τα δεδομένα, 1-2-3 και 4. Αλλά δυστυχώς δεν το κάναν έτσι και σε αυτή τη λύση, αλλά το λειτούργησαν με την αρχή του CF.

O κόσμος περίμενε από την Χ2 να είναι μια διπύρηνη κάρτα που θα συμπεριφερόταν ως μονοπύρηνη, και το 1GB να ήταν 1GB και όχι 512MBx2, που στην ουσία είναι μόνο 512MB.

Δυστυχώς η κάρτα συμπεριφέρεται ως CF δύο 3870, όπως και οι GX2, SLI δύο 8800GTS. Δεν ξέρω αν καταφέρουν να αλλάξουν τίποτα με drivers, πάντως τώρα έτσι δουλεύει η κάρτα και φαίνεται σε τιτλους που δεν έχουν CF υποστήριξη...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάποιο καλό link σχετικό με τον τρόπο λειτουργίας της μνήμης στο CF?

Τα frames δεν ξέρω πώς πάνε, αλλά ξέρω ότι η μνήμη των XP δέχεται μόνο τρία frames συγχρόνως ανά πάσα στιγμή και το rendering των frames γίνεται ένα από κάθε πυρήνα. Ο περιορισμός αυτός δεν υπάρχει στα Vista και έτσι μπορούμε να έχουν QUAD CF ή SLI.

Αν έχουμε ένα πυρήνα, τελειώνει όλα τα περάσματα ένός frame και μετά πάει στο δεύτερο.

Αν έχουμε δύο πυρήνες, σε AFR, ο ένας τελειώνει όλα τα περάσματα του πρώτου frame και παράλληλα ο δεύτερος, όλα τα περάσματα του δεύτερου frame. Αν έχουμε τρεις GPU, (ο καθένας έχει τη δική του μνήμη) γίνεται το ίδιο μόνο που παράλληλα γίνεται rendering τριών frames.

Αν τώρα ένα frame έχει δεδομένα που ξεπερνάνε το μέγεθος της μνήμης που είναι αφιερωμένη σε μία GPU τι γίνεται? Απλά καθυστερεί κατά τη γνώμη μου το rendering.

Αλλά αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη με το Crossfire. Δηλαδή αν βάλουμε δύο κάρτες μια 3870 με 512MB και μια 3850 με 256MB, έχουμε αρκετά αυξημένες επιδόσεις.

Ίσως η αργότερη GPU να αναλαμβάνει μόνο κάθε τρίτο ή τέταρτο frame.

Κάπως έτσι το βλέπω το θέμα με το crossfire, τώρα που μου είπες ότι δεν βλέπει αθροιστικά τη μνήμη.

Δηλαδή υπάρχει ένα chip που κατανέμει τη δουλειά (τα frames) στους πυρήνες, ανάλογα με τη δύναμη τους. Βέβαια αυτό θα ήταν το ιδανικό. Στην πράξη δεν ξέρω πόσο καλά μπορεί να το πετύχει αυτό. Ειδικά που ένα frame στα σύγχρονα παιχνίδια έχει πολλά περάσματα μέχρι να τελειώσει. Φορτώνει στη μνήμη κάθε GPU όσα frames χωράνε? Και τα δεύτερα ή τρίτα περάσματα πώς τα υπολογίζει? Προφανώς θα ξέρουν από πριν με ποιο τρόπο λειτουργεί κάθε παιχνίδι και φορτώνουν το κατάλληλο AFR profile για κάθε παιχνίδι, που πιθανότατα θα λέει ότι κάθε frame τελειώνει μετά από τρία περάσματα και απαιτεί τόση μνήμη, πχ 100ΜΒ, οπότε ξέρει πόσα frames θα φορτώσει σε κάθε επεξεργαστή και τα profiles αυτά θα πρέπει να έχουν φτιαχτεί ειδικά για τους συγκεκριμένους συνδυασμούς GPU. Κάπως έτσι υπολογίζω να είναι τα πράγματα και στο CF, αλλά τα συμπεραίνω σύμφωνα με όσα ξέρω από το SLI.

Link to comment
Share on other sites

Vista ή ΧΡ?

Δεν ξέρω για τα Vista, εγώ πάντως με το manual "very high" που κάνω πειράζοντας τα γραφικά, το νερό έχει ιριδισμούς. Στο shot δε βλέπω κάτι τέτοιο, γι αυτό σε ρωτάω.

Πάντως βαριέμαι πραγματικά να καταγράψω όλα τα προβλήματα που μου δημιούργησε η κάρτα κατά καιρούς, άλλοτε παίζει άλλοτε όχι, με ότι drivers και να βάλω. Είμαι της υπομονής και δοκιμάζω αρκετά πράγματα αλλά ώρες ώρες τρελαίνομαι με αυτά που βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εβαλα ειναι XP επειδη οι πιο πολλοι αυτα εχουν.

Ειναι στα 32 FPS περιπου με τους δικους μου τους 8.4.

Με δυο καρτες παιζει στα 60+ FPS και ολα στο Very High.

.....Κανενα προβλημα πουθενα.

Τι προβληματα αντιμετωπισες? Ενα για παραδειγμα?

Υπαρχει ενα "αλλα" μ αυτην την καρτα...Καποια παιγνιδια πρεπει να τα επαναεγκαταστησεις αφου εχεις περασει τουλαχιστον τον 8.2 , αλλιως την βλεπουν λαθος και κανουν διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τα λίγα μετά το format:

8.2 drivers - ΧΡ 32.

Βάζω το Bioshock. Βγάζω το Vsync, το παιχνίδι κάνει σα να έχω refresh rate 10Hz ξέρω γω, σαν τις CRT που τις τραβάει η κάμερα.

Restart, στρώνει.

Βάζω το 3DMark03. To ίδιο πρόβλημα με το Bioshock (εδώ δεν πείραξα τπτ σε Vsync).

Restart, στρώνει.

Restart, ξανά το ίδιο.

Τα σκορ τα ίδια, 60κάτι χιλιάδες.

Oblivion. Εκεί που παίζει κανονικά κολλάει και η εικόνα:

- Κόβεται σε λωρίδες λωρίδες

- Κόβεται σε τετραγωνάκια (σαν τεράστια pixel)

- Μισή μαύρη μισή κανονική

- Αποκτά ένα σουρεάλ χρωματισμό, σα να μπλέχτηκε το HDR με το ουράνιο τόξο

Μετά από ένα δευτερόλεπτο ξεκολλάει. Σε κάποια στιγμή όμως θα κολλήσει γερά και τρώω error.

Οι πυκνωτές σφυράνε (δεν είναι νέο αυτό απλά το λέω).

Με τους 8.3, πάλι τα ίδια με την προηγούμενη φορά. Τρελά drops στα FPS ξαφνικά, κτλ κτλ.

Man ειλικρινά, θα πάω να πάρω την 9800GTX να ησυχάσει λίγο το κεφάλι μου γιατί καλή η υπομονή, αλλά καμιά φορά ένα game να παίξω θέλω ο καημένος και δεν.

Παρεπιπτόντως, στο Crysis δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Όλα αυτά ακλοκάριστη.

Link to comment
Share on other sites

Θα πω την γνωμη μου αλλα μην γκρινιαξεις.

Γιατι εχω την ενtυπωση οτι για ολα αυτα φταιει η Abit?

Ολα αυτα που γραφεις οδηγουν σε προβληματα bus.

Εκει ομως που με τρελανες ( παροτι το εχεις ξαναπει και το θυμαμαι ) ειναι το σφυριγμα των πυκνωτων.

Η καρτα εχει ελαχιστους solid πυκνωτες σε σημεια που το ρευμα και χαμηλης συχνοτητας ειναι αλλα και εντασης.

Ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ αυτοι να σφυρανε και φυσικα και κατι αλλο εκει κοντα.

Δεν μπορω να ξερω τι , πως και απο που το ακους αυτο που ακους αλλα κατα 99% καρτα δεν ειναι.

Οσο για την Nvidia , ενταξει , αλλα αστο καλυτερα φιλε μου.....:whistling

Link to comment
Share on other sites

To έχω ανοιχτό τώρα το κουτί λόγω των 8GB, θα τρέξω ένα Μάρκο03 που κάνει έντονα και θα στήσω αυτί.

Πάντως με ότι κάρτα έβαλα πάνω, τέτοια probs δεν είχα με την Abit...

Ίσως και να χεις δίκιο βέβαια, τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Θα δω και θα σ πω.

Link to comment
Share on other sites

Οι μικροί της κάρτας ακούγονται ελάχιστα (πρέπει να πας σχεδόν δίπλα για να ακούσεις κάτι ελάχιστο)

Όλο το υπόλοιπο (έντονο αρκετά) είναι το Silverstone, 100%. Το Lian Li βοηθάει πολύ με το στήσιμό του να το καταλάβεις, δεν χωρά αμφιβολία.

Πάντως αν δε διορθωθούν όλα αυτά που κάνει με τους 8.4, επειδή τώρα mobo δε με βλέπω να αλλάζω, δεν ξέρω τι θα κάνω...ίσως την πάω πίσω. Θα δούμε.

(όσο για τη δύναμη 'ντάξει, 2 πυρήνες από 3870 έχει, όχι κάτι τόσο ιδιαίτερο)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ έχω παρατηρήσει ότι στα xp οι οδηγοί της ati έχουν τρελά προβλήματα. Το rivatuner δεν κρατάει τις ρυθμίσεις μετά από επανεκκίνηση. Βγαίνουν μπλε οθόνες στα καλά του καθουμένου (το αρχείο ati2dvag.dll τα'παιξε, μπλε οθόνη, restart). Κολλάει σε συχνότητα overclocking γύρω στα 918 πυρήνας-1080 μνήμη (εννοώ ότι ακινητοποιούνται όλα). Το 3D Mark06 σέρνεται, 12000σκορ. Όλα αυτά με τους προ8.4hotfix! Αντίθετα στα vista ultimate x64 όλα δουλεύουν άψογα με τους ίδιους οδηγούς. Σταθερό oc μετά από ώρες gaming 931-1098 (gears of war, graw 2), 3D Mark06 19000, καμμία επανεκκίνηση, μπλε οθόνη ή οτιδήποτε άλλο. Οι ρυθμίσεις στο rivatuner διατηρούνται μετά από επανεκκίνηση κανονικά. Το καλύτερο όλων είναι το πόσο απίστευτα παίζουν τα avi αρχεία.

Στα XP απίστευτο πιξέλιασμα. Στα vista εκπληκτικό noise reduction και deinterlacing. Χάνει απλά λίγο σε καθαρότητα αλλά μικρό το κακό. Κι όλα αυτά χωρίς να πειράξω καμμία ρύθμιση avivo ή κάποια άλλη ρύθμιση. Αυτά έχω παρατηρήσει στο δικό μου pc.

Link to comment
Share on other sites

Οι μικροί της κάρτας ακούγονται ελάχιστα (πρέπει να πας σχεδόν δίπλα για να ακούσεις κάτι ελάχιστο)

Όλο το υπόλοιπο (έντονο αρκετά) είναι το Silverstone, 100%. Το Lian Li βοηθάει πολύ με το στήσιμό του να το καταλάβεις, δεν χωρά αμφιβολία.

:phttp://www.thelab.gr/showthread.php?p=551653&highlight=olympia#post551653 post#43 και κάτω :p

2900XT + Overdrive λέμε !!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.