Jump to content



Recommended Posts

Monk tanking checklist (αφιερωμένο στον P70):

 

-Γυάλισμα σε εκτυφλωτικό σημείο την καράφλα. (checked)

-Δεν φοράμε armor γιατί ως γνωστόν όσο περισσότερο skin visible τόσο λιγότερο dmg.Δεν ξέρω αν το παραπάνω ισχύει και για male chars σε females δουλεύει πάντως. (checked)

-Κρατάμε ένα απλό club. (checked)

-Τρέχουμε μπροστά με το κεφάλι κάτω προκαλώντας aoe effect blind από το 1). (checked)

-Δεν αφήνουμε κάτι να πλησιάσει τον origami DH. (εδώ θέλεις ακόμα δουλειά).

 

Ανεπιβεβαίωτες φήμες αναφέρουν ότι ο Chosen έβαλε τον Bieber avatar για να του ανεβάσει η Blizzard το Loot chance του στο επίπεδο του P70 :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Rollάρει το flying dragon με Holy damage; Μιλάμε για +15-20% Holy, όχι για το είδος του avg damage που αν δεν κάνω λάθος δεν παίζει κανέναν ρόλο (ή παίζει; )

 

Oχι δε μιλάω για το +15-20dmg όπως έχει για παράδειγμα το heart slaughter μιλάω για το avg το οποίο πιστεύω πως παίζει ρόλο και ας μη φαίνετε πουθενά στους αριθμούς-details...

Link to comment
Share on other sites

Μόνο tank/pull monk έχει νόημα σε τέτοια Grifts. Τον δικό σου τι να τον κάνουμε, αφού ξάπλα θα είσαι συνέχεια :hehe:

 

Με προσβαλεις.....

Με τον sulzer παρεα τα σπαμε τα βραδυα :hehe:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tormentor-2754/hero/24625188

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oχι δε μιλάω για το +15-20dmg όπως έχει για παράδειγμα το heart slaughter μιλάω για το avg το οποίο πιστεύω πως παίζει ρόλο και ας μη φαίνετε πουθενά στους αριθμούς-details...

Άλλο τι πιστεύεις κι άλλο τι ισχύει. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα spells/items που το διευκρινίζουν στην περιγραφή τους το αν παίζει ρόλο το element του average damage range. Για παράδειγμα: http://eu.battle.net/d3/en/class/wizard/passive/elemental-exposure

 

Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause them to take 5% more damage from all sources for 5 seconds. Each different damage type applies a stack, stacking up to 4 times.

Elemental damage from your weapon contributes to Elemental Exposure.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άλλο τι πιστεύεις κι άλλο τι ισχύει. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα spells/items που το διευκρινίζουν στην περιγραφή τους το αν παίζει ρόλο το element του average damage range. Για παράδειγμα: http://eu.battle.net/d3/en/class/wizard/passive/elemental-exposure

 

επιτέλους κάτι χρήσιμο στο thread πέραν γκρίνιας, κλάψας, bragging, trolling....

 

Κοινός, (αν κατάλαβα καλά) φροντίζουμε στο party να έχουμε διαφορετικά elemental dmg στα όπλα, ώστε να έχουμε +20% dmg...ε ρε γλέντια

Link to comment
Share on other sites

επιτέλους κάτι χρήσιμο στο thread πέραν γκρίνιας, κλάψας, bragging, trolling....

 

Κοινός, (αν κατάλαβα καλά) φροντίζουμε στο party να έχουμε διαφορετικά elemental dmg στα όπλα, ώστε να έχουμε +20% dmg...ε ρε γλέντια

Έχεις elemental exposure στον κρουασάντερ σου; Μην κάνεις σαν τον άλλον τον νουμπά που καθότανε κι έφτιαχνε HFAs με τον μοναχόντα του για να βάλει Beacon of Ytar στον DH του :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον .

Πριν απο λιγο μιλησα με ενα φιλο και ειχε προβλημα και εκεινος (αν εχεις καποιο προβλημα και εσυ)

Χθες παντως ξεκινησε μετρια αλλα μετα  ειχε τοσα κεφια που με ριξε το ιδιο armor 3 φορες...:hehe:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/EpicPants-2965/hero/6185541

Link to comment
Share on other sites

Έχεις elemental exposure στον κρουασάντερ σου; Μην κάνεις σαν τον άλλον τον νουμπά που καθότανε κι έφτιαχνε HFAs με τον μοναχόντα του για να βάλει Beacon of Ytar στον DH του :hehe:

βασικά δεν μπόρεσα να το διαβάσω το thread (λόγο pc δουλειάς). O crusader έχει Physicall dmg όπλο (ή μάυρο όπως το λέμε). Αν όμως βρώ ένα 2 hander με fire πχ, είναι ένας dh με helltrapper lightning και ένας άλλος με buriza cold, και ο Monk ας πούμε με arcane, δεν θα κάνουμε για 5 sec 20% dmg;

Link to comment
Share on other sites

PTR GUYS!

 

http://eu.battle.net/d3/en/blog/14569137/patch-212-ptr-now-available-19-11-2014

 

μερικα teasers απο μενα

 

green gob (υλικα)

slteld.jpg

 

more stats (αχρηστα ολα τα items μας)

 

281u7uf.jpg

 

 

και ενα grift που εκανα, το density ηταν τελειο σε ολα τα level.

new gem

 

xdxwti.jpg

 

lol.... ή QQ?

 

206hdz4.jpg

Link to comment
Share on other sites

βασικά δεν μπόρεσα να το διαβάσω το thread (λόγο pc δουλειάς). O crusader έχει Physicall dmg όπλο (ή μάυρο όπως το λέμε). Αν όμως βρώ ένα 2 hander με fire πχ, είναι ένας dh με helltrapper lightning και ένας άλλος με buriza cold, και ο Monk ας πούμε με arcane, δεν θα κάνουμε για 5 sec 20% dmg;

Θα έλεγα "ναι", γιατί έτσι καταλαβαίνω το "from all sources". Όμως το Elemental Exposure είναι παλιό Passive και δεν θυμάμαι να είχε γίνει ποτέ ντόρος του στυλ "Ζητείται EE Wiz for 45+ Grifts" :hehe:

Αλλά για να απαντήσω στο ερώτημά σου: εσύ όχι, δεν θα έχεις καμιά επιρροή γιατί EE+Physical= computer says no.

 

 

 

 

 

In other news, άρχισε ο PTR με το 2.1.2, εδώ τα Notes: http://us.battle.net/d3/en/blog/16802653/

 

tl;dr version:

 

Το μεγάλο nerf του Demon Hunter/Marauder (6) set που μετά από μερικές ώρες στον PTR server ο κόσμος λέει ότι είναι τελικά buff ολκής.

Βασικά, τα sentries δεν βαράνε πλέον αυτόματα. Βαράνε μόνο όποιο hatred spender βαράς εσύ. Αυτό έχει πολλά και διάφορα αποτελέσματα:

1) RIP Tasker & Theo. Τα sentries πλέον βαράνε κάθε φορά που βαράς εσύ, που σημαίνει ότι το "pets shoot 50% faster" των Τ&Τ είναι πλέον διακοσμητικό στοιχείο.

2) RIP breakpoints. Ομοίως με το πάνω, το μόνο πλέον που μετράει είναι το attack speed του DH σου και τίποτα άλλο. Ευτυχώς, όσοι κυνηγούσαν breakpoints κανονικά, θα πρέπει να έχουν gear πίτα στο attack speed (καλή ώρα :D )

3) O DH πλέον επηρεάζεται από το reflect damage και γενικά δεν παίζει πλέον το "πετάω sentries και φεύγω". Αν φύγεις, τα sentries σου θα κάθονται και θα κοιτάνε χωρίς να βαράνε.

 

Στην αρχή, και μόνο από το νέο tooltip/description του M6 που έγινε datamined, άρχισε η καταστροφολογία. Σε συνδυασμό με άλλες αλλαγές στον DH όμως, αποδεικνύεται ότι οι αλλαγές είναι epic buff.

Για την ακρίβεια: αυξήσανε το damage κατά 40% ανά sentry (το νέο Marauder 2 bonus, αυτό που σήμερα είναι +500 Dexterity). Αυτό μεταφράζεται σε +200% με το bombardiers. Άλλο +100% από το Marauder 6 set bonus.

Αλλάξανε το Nightstalker passive από το να δίνει discipline στα crit hits, στο να δίνει hatred σε κάθε hit.

Μέχρι τώρα, τα sentries (που έκανες deploy 1-1 με καθυστέρηση 5-8 δευτερολέπτων έκαστο) βαρούσαν 1 cluster arrow (loaded for bear rune) κάθε 3 δευτερόλεπτα.

 

Τώρα τα sentries τα κάνανε με charges, που σημαίνει ότι με το που σκας μύτη στο elite pack, πετάς μέσα στη μέση 3 sentries και το κανονικό cooldown μετράει για το 4ο και το 5ο sentry, που όμως δεν χρειάζεται να ρίξεις :o γιατί με που πετάξεις 3 sentries με τη μία, πατάς 2 cluster arrows και καθάρισε η οθόνη. Άλλο τα sentries να βαράνε 1 cluster arrow κάθε 3 δευτερόλεπτα και άλλο να βαράς εσύ 4 cluster arrows σε 2 δευτερόλεπτα :)

(προϋποθέτω ότι όλοι έχουμε 2 attacks per second στον Demon Hunter μας).

Στον αμερικάνικο PTR που έχει ανοίξει ήδη από χτες το βράδυ, ο κόσμος μιλάει για 500m dmg ανά cluster arrow, 4b dmg σε 1-2 δευτερόλεπτα. Μέτριοι χαρακτήρες με max Grift 35-36 κάνανε 41-45 στο πρώτο try :o

 

 

Ουσιαστικά, τι χάνεις και τι κερδίζεις ως DH:

 

Χάνεις:

- Το autoshoot των sentries και το καθισιό

- Ως συνέπεια του αποπάνω, την ξεγνοιασιά για το τι κάνει το hatred.

- Πρέπει να θυσιάζεις 1 από τα 3 hatred spenders σου για να βάλεις 1 hatred generator.

 

Κερδίζεις:

- Instant deploy 3 sentries = απίστευτο burst damage.

- Channeling pylon = καλύτερο από Conduit. Δωρεάν Cluster Arrows (2 per second) + δωρεάν Vault + instant sentries για 30 δευτερόλεπτα = καθαρίζεις μεγαλύτερη περιοχή απ'ότι θα καθάριζες με 15 δευτερόλεπτα Conduit.

- Πλέον το 2800+ dps Kridershot μου θα κάνει όλα τα παραπάνω πιο εύκολα, καθώς δεν θα χρειάζομαι hatred generator (ok αυτό είναι προσωπικό, idgaf :p )

 

 

 

 

 

 

Επίσης, μειώσανε αισθητά το dmg του Hydra, αλλά πλέον βαράει τόσο γρήγορα που οι Wizards σταμάτησαν αμέσως τα κλάματα.

 

 

Αυτά τα ολίγα, ο Monk πάλι έχει 2 γραμμές κειμένου στα patch notes, ο νέος υπερ-OP μπάρμπης δεν επηρεάζεται καθόλου και πάει πλέον για 60+ Grifts κλπ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπότε αφαιρούμε τα Τ&Τ για τα marauder gloves.Βάζω επιτέλους iceclimbers.Πρέπει να βρω και ενα generator με slow (entangling shot here i come) να αντικαταστήσει το elemental arrow και να κρατήσω το calamity. Θα επιζήσουμε και το 2.1.2 όπως φαίνεται.

 

Άντε και καλα ragequits :)

Link to comment
Share on other sites

ptr δεν το αγγίζω (βαριέμαι και να κατεβάζω δηλαδή) περιμένω από τους ανταποκριτές μας...

 

 

στο προηγούμενο PTR ότι feedback έδωσαν οι παίχτες, δεν το χρησιμοποίησε σχεδόν καθόλου η Blizz και τα έκανε πουτ@ν@. οπότε δεν έχει νόημα το να μπει κάποιος στο PTR. ελπίζω στο 2.1.2 οι Devs να βάλουν μυαλό και να ακούσουν αυτή τη φορά τον κόσμο (ξέρω, δύσκολο αλλά θα δείξει)

Link to comment
Share on other sites

Οπότε αφαιρούμε τα Τ&Τ για τα marauder gloves.Βάζω επιτέλους iceclimbers.

 

Η λογική λέει ότι από την στιγμή που θα αντικαταστήσεις ένα hatred spender με ένα primary skill/hatred generator, τα Depth Diggers (up to +100% damage from resource generators) είναι ψιλομονόδρομος. Παρέα και με ένα http://us.battle.net/d3/en/item/simplicitys-strength κι έχεις μ'ένα σμπάρο 3 τρυγόνια.

 

 

Όσο για το ποιο Primary/generator, το περισσότερο hatred to δίνει το Bolas με το Thunder Ball rune (Thunder Ball: Increase Hatred generated to 6). Σε συνδιασμό πάντα με το νέο Night Stalker passive:

Night Stalker

    Has been redesigned

        Now causes your primary skills to generate an additional 4 Hatred

Link to comment
Share on other sites

Eπίσης με αυτές τις αλλαγές πόσο απαραίτητο είναι πια το bombardier's rucksack? Δεν αναφέρουν κάτι για αυτό στα patch notes θα αλλάξει το bonus του με παρόμοιο τρόπο με το custom engineering?.Τέλος ξαναδιαβάζοντας τα παρατήρησα αυτό για τα season 2 legendaries.
 

 

Demon Hunter

    Odyssey's End
        New Legendary Bow
        Enemies snared by Entangling Shot take 20-25% more damage from all sources

 

Link to comment
Share on other sites

ένα πράγμα πρέπει να διορθώσουν (με βάση αυτά που έμαθα από τον Παντελή). Πρέπει στα ancient legos να αυξάνονται παραπάνω αριθμός stats και όχι μόνο τα primary stats. π.χ. στις ασπίδες του sader ρολλάρει ότι στατιστικό θέλεις. Αλλά εκεί δεν αλλάζει ούτε το cc, ούτε το cdr σε ancient roll παρά μόνο το str/vit κλπ.

 

Γνώμη μου CC CDR πρέπει να παραμείνουν ίδια για λόγους balance, αλλά να αυξάνεται το skill dmg % από 15% σε 20%. Αλλιώς δεν έχει νόημα η διαφορά ancient shield με την legendary shield....

 

Αντίστοιχα και στα quiver, mojos, sources.

 

Αντίστοιχα και στα amulets. (sorry Παντελή)

 

Κοινός ή όλα μας τα αντικείμενα να τα αλλάξουμε ή τίποτα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.