Jump to content



Civic Type-R EP3 vs Corsa OPC


petr00kos

Recommended Posts

και δώσαν ένα σκασμό λεφτά για μια Ε

αν την αγορασαν καινουρια ΟΚ,δατ ιζ α προμπλεμ...αν ομως αγοραστηκε απο μαντρα εισαγωγη απο Γερμανια σκεψου οτι ισως το αυτοκινητο να ειχε διανυσει στην χωρα των λουκανικων 180.000 ΚΜ ,να το αγορασε ο εμπορας κοψοχρονια και καπου στην πατρα να εκανε 120000 χμ με την οπισθεν:hehe::hehe::hehe::hehe: ....Επισης πολλα απο τα μεταχειρισμενα γερμανικα που κυκλοφορουν στο ελλαντα εχουν φαει τρελλο γυρισμα στα κοντερ πριν αλλαξουν χερια...Δεν αμφισβητω 100% αυτα που λες,αλλα σου βαζω εναν εξτρα παραγοντα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply
Δεν μου αρέσει η διαρύθμιση στο ταμπλό.

Τα recaro πολύ γαμάτα.

Στο corsa του petros@idk$ τον φτύνεις και αλλάζει ταχύτητα.

Άμεσος(για μένα)=Να σου δείνει σαφέστατη αίσθηση ότι η ταχύτητα κούμποσε.

Ολοι και συ...2-3 παλικάρια που μίλησα μαζί τους είχαν παράπωνα για αρκετά εύκολα μούτρα.

Είπα ότι "λένε" στρίβει ανώτερα από το corsa opc όχι από οποιαδήποτε άλλο στην κατηγορία του.

Προσωπικά να σου πώ για το corsa αν στρίβει

Γενικώς όλα στρίβουν όταν υπάρχουν χέρια.Απλά κάποια στρίβουν καλύτερα και πάνω στα χέρια ;)

Το δικό μου γυρνάει πολύ εύκολα, το θέλετε?????

Το ανταλάσσω με ένα υποστροφικό OPC!!!!!

Link to comment
Share on other sites

αν την αγορασαν καινουρια ΟΚ,δατ ιζ α προμπλεμ...αν ομως αγοραστηκε απο μαντρα εισαγωγη απο Γερμανια σκεψου οτι ισως το αυτοκινητο να ειχε διανυσει στην χωρα των λουκανικων 180.000 ΚΜ ,να το αγορασε ο εμπορας κοψοχρονια και καπου στην πατρα να εκανε 120000 χμ με την οπισθεν:hehe::hehe::hehe::hehe: ....Επισης πολλα απο τα μεταχειρισμενα γερμανικα που κυκλοφορουν στο ελλαντα εχουν φαει τρελλο γυρισμα στα κοντερ πριν αλλαξουν χερια...Δεν αμφισβητω 100% αυτα που λες,αλλα σου βαζω εναν εξτρα παραγοντα.

Λοιπον για να τελειωνει αυτος ο μυθος με τα γυρισμενα κοντερ, με την "οπισθεν"κλπ.

Α)Οι Γερμανοι μαντραδες δεν υπαρχει περιπτωση να σε κοροϊδεψουν. Οσα λεει, τοσα ειναι. Αλλα επειδη μεταξυ του Γερμανου μαντρα και του Ελληνα οδηγου μεσολαβει ενας Ελληνας μαντρας, περναμε στο...

Β)Τα γερμανικα αυτοκινητα (γι'αυτα ξερω) της τελευταιας 8ετιας τουλαχιστον, αποθηκευουν τα χιλιομετρα του αυτοκινητου και στο κλειδι. Συνεπως και να γυρισει καποιος το κοντερ (που στα καινουργια τα ηλεκτρονικα ειναι πολυ μεγαλος μπελας, αλλα εστω οτι το γυρισε) πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, σου βαζουν το κλειδι στο ειδικο διαγνωστικο που εχουν και σου λεει χαρτι και καλαμαρι ποσα χιλιομετρα εχει, τι σερβις εχει κανει και διαφορες αλλες πληροφοριες. Και επειδη ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα πει οτι και τα κλειδια μπορουν να αλλαξουν, το διαγνωστικο αυτο ειναι read only. Δεν μπορεις να αλλαξεις τις πληροφοριες μεσα του. Επιπλεον (χωρις ομως να ειμαι σιγουρος 100%) το κλειδι αθροιζει ο,τι χιλιομετρα διαβαζει απο το αυτοκινητο, οποτε και να γυριστει το κοντερ δεν γυριζει και το κλειδι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον για να τελειωνει αυτος ο μυθος με τα γυρισμενα κοντερ, με την "οπισθεν"κλπ.

Δεν ειπα οτι κανουν τιποτα οι Γερμανοι μαντραδες...Για να μιλαω τοσο καλα τα ελληνικα μαλλον ελληνας πρεπει να ειμα,οποτε μαλλον σε ελληνα μαντρα θα εχω δουλεψει,ντου δε μαθ.

Και με αυτο περι μυθου θα γελασω ολιγον σαρδονια με την συμπαθη αφελεια σου(νο οφφενς)...Ημουν μεταφραστης στα ταξιδια με τον εργοδοτη στην Γερμανια,διαβαζα τα συμβολαια και εβλεπα τα χιλιομετρα ,και επειδη στο ελλαντα τυχαινε να αραζω και στο μαγαζι για διαπραγματευσεις κλπ,τσεκαρα τα κοντερ των ιδιων αυτοκινητων και στο μαγαζι.Και μαντεψε....100000 χιλιομετρα λιγοτερα...120000 αλλη φορα(φυσικα οχι σε ολα τα αμαξια)...Η μηπως νομιζεις οτι ολοι οι εμποροι ειναι τοσο τυχεροι και πετυχαινουν τελειες τιμες εξω και αρκουνται στα κερδη του τελωνειου (πονηρες τιμολογησεις)???Εκτος αν προσωπικα εσυ βιοποριζεσαι απο τετοια επιχειρηση οποτε ΟΚ,δεν ηθελα να σε θιξω...

EDIT:E46 ειχαμε πολλα... ...και σε slk του 2001 εγινε αυτο και σε clk 2001

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αιβ νταν δε μαθ και ξερω πεντε πραγματα και δεν ειμαι οσο αφελης νομιζεις, θα σο πω μερικα παραδειγματα τι εννοω. BMW E46,E39 f/l κυριως,E60 και M-B W203,W209 και W211 ποσα ειχατε στο μαντρα που δουλευες με γυρισμενα κοντερ? Αν ειναι κανενα αποδεικνυεται η αποψη μου. Αν τωρα ειχατε, μαγκια του αφεντικου σου που μπορεσε και κοροϊδεψε καποιους πελατες του. Αλλα τι γινεται αν καποιος απο αυτους τους πελατες παει για service? ΑΝ τα καταφερε να κοψει και καινουργια κλειδια (2) για καθε ενα αυτοκινητο απο αυτα που λες (ειδικα τα Μ-Β), ε τοτε υποκλινομαι στην αυτου μεγαλοφυια.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην τσακώνεστε καινούριο ήταν το αυτοκίνητο γιατί οι δικοί μου δε θέλουν να ακούν για μεταχειρισμένα.Και γενικότερα είμαι κι εγώ της άποψης ότι στα γερμανικά πιο δύσκολα κάνεις κομπίνα με τα χιλιόμετρα και μπορείς να τη βρεις ανώδυνα.Πάντως όλα τα γερμανικά βγάζουν και αρκετά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά προβλήματα ακόμα και σε μάρκες κύρους ή ακριβά μοντέλα.

Γενικότερα φίλε μου αν θες να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο για το αυτοκίνητο που αυτή τη στιγμή εμένα δε μου έρχεται, κάν' το ελεύθερα.

Link to comment
Share on other sites

.Πάντως όλα τα γερμανικά βγάζουν και αρκετά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά προβλήματα ακόμα και σε μάρκες κύρους ή ακριβά μοντέλα.

Τα καινούρια ίσως, ο Roadrunner πάντως συνεχίζει να γράφει KM ακούραστα :cool:

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνησω με τα προβληματα που λες, αλλα σκεψου οτι αφου εχουν τοσα ηλεκτρονικα συστηματα που χρειαζονται πλεον 3 ασφαλειοθηκες, νομοτελειακα κατι θα σταματησει να αναβει καποια στιγμη (και στην πλειοψηφια των περιπτωσεων καποια απο τις προαναφερομενες ασφαλειες κανει τη ζημια).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.