Jump to content



Να γιατί το πλαίσιο είναι κορυφή


crio

Recommended Posts

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply
Ρε παιδιά αξίζει να παραγγείλω την cpu cooler 120ultratrue black???Για τον Q6600???

Φίλε είσαι εντελώς άκυρος.Γράψε το εκεί που πρέπει σε παρακαλώ.....

Επειδή έχω ξανακάνει αγορές απο το internet και απο άλλα μαγαζιά ποτέ δεν μου έστειλαν τέτοιο mail (ονόματα δεν λέμε όλοι γνωρίζεται που αναφέρομαι)

Και στην τελική ναι θα τους πούμε μπράβο που κάνανε σωστά τη δουλειά τους γιατί έτσι πρέπει.Όχι μόνο στα άσχημα.

ΣΣ:Τον υπολογιστή τον παρήγγειλα κομάτια.Όχι έτοιμο.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι πρέπει να κάνουν και να σε ενημερώνουν. Άσχετα αν ήταν αυτοματοποιημένο ή προσωπικά γραμμένο από κάποιον το mail.

Για την ποιότητα των υπολογιστών μην ξεχνάτε το εξής: Άνθρωποι συναρμολογούνε τα μηχανήματα και βάζουν τα προγράμματα και τα υπόλοιπα (ακόμα). Η στραβή θα γίνει. Πάντα θα γίνεται.

Το θέμα είναι να μην γινόμαστε μίζεροι. Γιατί να μην πούμε "μπράβο" σε κάποιον που κάνει καλα την δουλειά του; Πρέπει μόνο να του τα "χώνουμε" όταν κάνει μια "πατάτα";

Link to comment
Share on other sites

Έτσι πρέπει να κάνουν και να σε ενημερώνουν. Άσχετα αν ήταν αυτοματοποιημένο ή προσωπικά γραμμένο από κάποιον το mail.

Για την ποιότητα των υπολογιστών μην ξεχνάτε το εξής: Άνθρωποι συναρμολογούνε τα μηχανήματα και βάζουν τα προγράμματα και τα υπόλοιπα (ακόμα). Η στραβή θα γίνει. Πάντα θα γίνεται.

Το θέμα είναι να μην γινόμαστε μίζεροι. Γιατί να μην πούμε "μπράβο" σε κάποιον που κάνει καλα την δουλειά του; Πρέπει μόνο να του τα "χώνουμε" όταν κάνει μια "πατάτα";

Ακριβώς...

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν ενα απο τα 2 συνέβη....διαλέγεις την κουρτίνα 1 η την 2.

1. Οταν αγοράζεις απο το πλαισιο διπλα σε καθε προϊον λεει αν ειναι αμεσα διαθέσιμο, εξαντλημένο ή αν αναμένεται ή κατόπιν παραγγελιας, άρα, αν οταν εκανες την παραγγελία εγραφε ‘’κατόπιν παραγγελιας΄΄, μετα συγχωρήσεως έσυ εισαι στόκος(με το συμπάθιο το εχω παθει και εγω) που δεν το πρόσεξες και απλα το πλαισιο σου εστειλε το ενημερωτικό.....

2. Αν οταν παρήγγειλες έλεγε διαθέσιμο και κατόπιν δέχτηκες το εμαιλ γιατι δεν ειχαν ενημερώσει το σιτε έγκαιρα δεν ειναι για επαίνους αλλα για κλωτσιες

1 ή 2? :whistle2:

Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι αυτή την στιγμή παίζουν δύο θέματα στο forum για το Πλαίσιο.

Ένα θέμα το οποίο δίνει συγχαρητήρια στο Πλαίσιο χωρίς λόγο (συγνώμη αλλά οι υπάλληλοι πληρώνονται ξέρετε για να ΚΑΝΟΥΝ την δουλειά τους)

και άλλο ένα στο οποίο αφήνονται αιχμές πάλι χωρίς λόγο μιας και η αντιμετώπιση του πελάτη από το κατάστημα θα έλεγα ότι ήταν πολύ σωστή.

Link to comment
Share on other sites

μα την Παναγια αν ξαναδω θεμα σχετικο με το ποσο καλο ειναι το πλαισιο και ποσο χαλια το e-shop ή το αντιστροφο, θα παω να βαλω φωτια και στα δυο για να ησυχασουμε...ημαρτον πια......

Link to comment
Share on other sites

μα την Παναγια αν ξαναδω θεμα σχετικο με το ποσο καλο ειναι το πλαισιο και ποσο χαλια το e-shop ή το αντιστροφο, θα παω να βαλω φωτια και στα δυο για να ησυχασουμε...ημαρτον πια......

Που λέτε σήμερα έκανα RMA στο e-shop .... :rofl: ( θέλεις αναπτήρα? :p )

Link to comment
Share on other sites

μωρε μολοτοφ ας ριξει οσες θελει, μονο μην παρει καμια χατζαρα οπως ο αλλος στην Σαντορινη και το παιξει Highlander! εκει θα χουμε προβλημα.....:unsure:

και να φωναζει "στο τελος θα μεινει μονο ενα μαγαζι!"

Link to comment
Share on other sites

μα την Παναγια αν ξαναδω θεμα σχετικο με το ποσο καλο ειναι το πλαισιο και ποσο χαλια το e-shop ή το αντιστροφο, θα παω να βαλω φωτια και στα δυο για να ησυχασουμε...ημαρτον πια......

:rofl: Λολ ρε μαν, ήμαρτον :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.