Jump to content



AMD Deneb X4 (Update :officially Phenom II X4)


felix

Recommended Posts

...Μεγάλη επίδοση στο 05 επιτεύχθηκε και με υγρό άζωτο. Στην επίδοση με υγρό ήλιο οι κάρτες έπαιζαν στοκ, υπερχρονισμένες θα έπαιρναν οι Φινλανδοί το ρεκόρ.

Εδώ σε πιάνω λάθος........ :p

Είτε τις παίζεις 850MHz, είτε 1020MHz, TO ΙΔΙΟ σκόρ βγάζεις και μη με ρωτήσεις γιατί, γιατί ούτε κι εγώ δεν έχω μάθει τόσα χρόνια που παίζω το 2k5 με CF, TI σκ@τά θέλει για να βγάλει μεγάλο Canyon Flight με υπερχρονισμένες κάρτες..... :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 701
  • Created
  • Last Reply
Εδώ σε πιάνω λάθος........ :p

Είτε τις παίζεις 850MHz, είτε 1020MHz, TO ΙΔΙΟ σκόρ βγάζεις και μη με ρωτήσεις γιατί, γιατί ούτε κι εγώ δεν έχω μάθει τόσα χρόνια που παίζω το 2k5 με CF, TI σκ@τά θέλει για να βγάλει μεγάλο Canyon Flight με υπερχρονισμένες κάρτες..... :(

... Θέλει έναν PhenomII 940 μια ΚΑΛΗ μητρική και τσιτωμένο NB...;) Αν κι εσύ είσαι σκληροπυρηνικός Intelας!!!!

Όχι δεν το ήξερα αυτό που λες για το 05.

Link to comment
Share on other sites

εγώ μιλάω αποκλειστικά και μόνο σαν επιδόσεις.

Όποιος θέλει το απόλυτο δεν θα σκεφτεί τα λεφτά.

Χμμμ, ποιά εταιρεία λες να τα πηγαίνει καλύτερα στην Ελλάδα, η Hyundai ή η Ferrari?

Για να μην παρεξηγούμαστε, συμφωνώ μαζί σου στη βάση που θέτεις το ζήτημα. Το πρόβλημα είναι ότι η ίδια η βάση έχει πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε AN7 εννοείται ότι δεν σκεφτόμαστε το "απόλυτο" εδώ... έχεις δίκιο ότι η Intel παίζει μόνη της σε εκείνη την κατηγορία. Αλλά σε τέτοιους καιρούς που ζούμε (γιαυτό έκανα και το σχόλιο μου) δεν μπορούμε να μην σκέφτομαι και τον παράγοντα κόστος... Εκεί ο Phenom II είναι αρκετά δελεαστικός πιστεύω.

Και για να βλέπουμε και την intela να ρίχνει έτσι τιμές σε ισάξιους επεξεργαστές της ή τουλάχιστον αν δεν θες ισάξιους, να πούμε στην ίδια κατηγορία, τότε όντως έχει πάρει σοβαρά το μήνυμα και κάνει ότι μπορεί για να μείνει στην θέση της. Βλέπει στο μέλλον... και καλά κάνει εδώ που τα λέμε, συμφέρει εμάς και γενικά κάνει και boost στην αγορά πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ, ποιά εταιρεία λες να τα πηγαίνει καλύτερα στην Ελλάδα, η Hyundai ή η Ferrari?

Για να μην παρεξηγούμαστε, συμφωνώ μαζί σου στη βάση που θέτεις το ζήτημα. Το πρόβλημα είναι ότι η ίδια η βάση έχει πρόβλημα.

Axm,για αυτό η μία εταιρία έχει το 70% της παγκόσμιας αγοράς και η άλλη το 20%

Μαντέψτε ποια έχει το 70 και ποια το 20.

Το παράδειγμά σου ήταν ψιλό λάθος,αν και έχω να σου κάνω μια άλλη αντιπαράθεση.

Ποιος πουλάει περισσότερο?

Porsche ή VW?

H πρώτη αγόρασε την 2η όπου η δεύτερη είχε την 1η

Link to comment
Share on other sites

Axm,για αυτό η μία εταιρία έχει το 70% της παγκόσμιας αγοράς και η άλλη το 20%

Μαντέψτε ποια έχει το 70 και ποια το 20.

Το παράδειγμά σου ήταν ψιλό λάθος,αν και έχω να σου κάνω μια άλλη αντιπαράθεση.

Ποιος πουλάει περισσότερο?

Porsche ή VW?

H πρώτη αγόρασε την 2η όπου η δεύτερη είχε την 1η

Απλά έχασες εντελώς το νόημα του μηνύματός μου.

Για να το θέσω αλλιώς: Πόσες FERRARI πουλάει η FIAT στην Ελλάδα?

Link to comment
Share on other sites

Απλά το παράδειγμα δε στέκει γιατί όλοι μπορούν να αγοράσουν και τους δύο αντιπαλόμενους επεξεργαστές ενώ το αυτό δεν ισχύει σε καμιά περίπτωση για τα αμάξια.

Αν πάρεις σήμερα μία φεράρι αύριο ετοίμασε καφέ για την εφορία και βαζελίνη για προσωπική χρήση

Link to comment
Share on other sites

πότε αγόρασε η porsche την vw?

Περί τα μέσα Σεπτεμβρίου αφού πλέον κατέχει το 35%+ της VW.

Για περισσότερα δες εδώ.

Aυτα τα παραδείγματα με τα αυτοκίνητα :mamba:

Οι ομοιοτητες της hyundai με της ferrari σταματάνε στο οτι και στις 2 εχουν 4 ροδες τα καρα .

Μην είσαι τόσο μηδενιστής!

Μην ξεχνάς ότι και τα 2 καίνε βενζίνη (εκτός αν μιλάς για κανένα dieselοκίνητο SantaFe) και γενικά έχουν μηχανή εσωτερικής καύσης (ανεξάρτητα του αν είναι Otto ή Diesel ο κύκλος λειτουργίας της).

Ε, μετά βάλε ότι και τα 2 έχουν καθίσματα, πόρτες, τιμόνι κλπ :p .

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το θεμα εχει ξεφυγει off topic... και δεν νομιζω οτι μιλαμε για διαφορα ferrari fiat. Πιο πολυ για toyota citroen θα το εβαζα. Δηλαδη αντιστοιχες εταιριες σε επιπεδο προιοντος, μονο που το lineup της μιας ειναι πολυ μεγαλυτερο απτης αλλης κανοντας καποια μοντελα της μοναδικα και ασυγκριτα.

Οπως και να εχει παντως η ΑΜΔ ποτε δεν θα εξαγοραστει απο την Intel για τους λογους που αναφερθηκαν καθως και η AMD ποτε δεν προκειται να ξεπερασει την Intel σε πωλησεις. Τωρα αν μπει καποιος κολοσσος πχ Samsung TSMC...εκει δεν ξερουμε..

Το θεμα της amd δεν ειναι η παροχημενη της τεχνολογια ή τα κατωτερα της προιοντα, αλλα το οικονομικο της μεγεθος.

Οταν η Ιντελ εχει χ εργοστασια παραγωγης παραπανω, οταν η διαδικασια γινεται σε πολυ μεγαλυτερους ρυθμους (300mm wafers και παει για τα 450mm αντι 200) και οταν η τεχνολογια ολοκληρωσης ειναι μπροστα πανω απο χρονο, αυτα και μονο δεν αφηνουν μεγαλο περιθωριο. Δηλαδη μονο αυτα να βαλεις σου δημιουργουν ενα πλεονεκτημα ποσοτητας, διαθεσιμοτητας->customer service, οικονομια κλιμακας->κερδος...δεν ειναι και λιγα αυτα παιδια..

Συν το πολυ μεγαλυτερο influence που εχει στην καθε χωρα (η amd πχ δεν εχει γραφειο στην ελλαδα, ενα bdm ειχε που ετρεχε μεταξυ ιταλιας, ισραηλ και ελλαδας), τα διαφορα προωθητικα στυλ intel inside, worldahead, retail edge κλπ κλπ.

Οτι και να λεμε...ειναι αλλα τα μεγεθη.... Το προιον ειναι μονο η διασταση..Δεν θυμαμαι επι εποχης athlon64, που η amd ειχε το καθαρο προιοντικο προβαδισμα, h Intel να εχασε μεγαλο μεριδιο αγορας η intel. Θελω να πω οτι δεν υπαρχει γραμμικoς συσχετισμος μεταξυ επιδοσης επεξεργαστη και μεριδιου αγορας.

Οποια εταιρεια εχει momentum ειναι σιγουρο οτι εχει και τον περισσοτερο ῾αερα῾ να φτιαξει δυνατοτερο προιον.

Ο δικος μας ο σκοπος ειναι να περνουμε οικονομικη τεχνολογια, σκοπος δεν ειναι να ευαγγελιζουμε το προιον που φοραμε αλλα το experience που βιωνουμε σαν ολοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Η intel δε μπορει να αγορασει την AMD ομως γιατι υπαρχει νομοθεσια κατα μονοπωλιου τουλαχιστον στην Us απο αυτα που γνωριζω.(Αν και ξερω πως δεν ειπες αυτο)

όντως,απλά επειδή βλέπω ότι συνεχίστηκε το θέμα,σε καμιά περίπτωση δεν εννοούσα ότι η intel Θα αγοράσει την AMD εκτός το ότι δεν είναι νομικά εφικτό για τον λόγο που ανέφερες ;)

Απλά έχασες εντελώς το νόημα του μηνύματός μου.

Για να το θέσω αλλιώς: Πόσες FERRARI πουλάει η FIAT στην Ελλάδα?

Παίζει με 50 Ferrari το χρόνο να πιάνει άνετα όλο το τζίρο της FIAT πάντως :hehe:

Το ακριβώς αυτό.

Για αυτό και ανέφερα το παράδειγμα με τις porsche.Η porsche πουλάει πολύ λιγότερο αλλά κατάφερε να πάρει πίσω το 34% που είχε η VW και να αγοράσει άλλο τόσο

Και όπως αναφέρθηκε πολλάκις και απο εμένα,το παράδειγμα με τα αμάξια ήταν ατυχές απ την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά τι λέτε τώρα, τι σχέση έχει η πορσε και η φιατ με το θέμα.

ontopic, προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχει νόημα να βλέπεις τις επιδόσεις ανεξάρτητα τιμής.... καλό ένα ΧΥ προιόν που κάνει την δουλειά του σωστά αλλά αν ένα ΑΒ προιόν την κάνει κατα 90% το ίδιο και κοστίζει λιγότερο απο 90% του benched προιόντος, πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο... μοναδική εξαίρεση, μανιακοί O/Cs που οκ είναι και hobby τους και θα σκάσουν τρελά λεφτά για αυτό το κάτι παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

Jaguar, αυτό λέμε τόση ώρα, πως εξαρτάται από τον χρήστη. Ο enthusiast θα κοιτάξει πρώτα τις επιδόσεις, ο mainstream χρήστης το value/cost, και ο value χρήστης την τσέπη του. Επίσης, το ποιός επεξεργαστής ταιριάζει περισσότερο στον καθένα εξαρτάται και από την χρήση που προορίζεται. Για παράδειγμα, η διαφορά value/cost που έχουν οι phII και i7 πλατφόρμες είναι εντελώς αναντίστοιχη στο gaming από ότι στο encoding. Οι συσχετισμοί αλλάζουν εντελώς.

Το θέμα για μένα είναι σχετικά απλό. Λόγω του πολύ κακού phenom με τα χίλια προβλήματα, η AMD πιο πριν δεν είχε την δυνατότητα να κουνηθεί καν. Ακόμα και μετά τις μειώσεις και με νέα revisions, ο 9950 κόστιζε περίπου όσο 6600, ενώ είχε χειρότερες επιδόσεις, χείριστη κατανάλωση (εν μέρει λόγω του προβληματικού CnQ που πήδηξε όλη την σειρά της AMD), ίση τιμή και μικρότερη δυνατότητα για OC.

Με την σημερινή κατάσταση στην αγορά αυτή την στιγμή, η AMD κατάφερε να είναι πολύ πιο ανταγωνιστική στο mainstream-high segment, και εν μέρει να χτυπάει το καλύτερο value/cost της αγοράς που δίνουν μέχρι αυτή την στιγμή οι yorkfield-12+DDR2. Είπαμε, σύγκριση με i7 δεν γίνεται, τα μεγέθη απλά δεν βγαίνουν και ο i7 αδικείται.

Αυτά για το καταναλωτή. Από εκεί και πέρα, η AMD είναι με τον κώλο στον τοίχο λόγω της κρίσης και των αποτυχιών του παρελθόντος, και έχει πολύ μικρότερη δυναμική και αντοχές από την intel μέσα στην αγορά αυτή την στιγμή. Είναι τρομακτικά δύσκολο έως και αδύνατο να ανακάμψει σε αυτές τις συνθήκες, ενώ η οιαδήποτε ανάκαμψη ΔΕΝ πρόκειται να έρθει από κάποιον nehalem killer, όπως μερικοί νομίζουν. Θα έρθει από το κάτω μέρος της αγοράς προς τα πάνω, και το πλεονέκτημα της AMD είναι ο κανιβαλισμός που φοβάται η intel λόγω του atom. Θα το εκμεταλλευτεί?...οψόμεθα...

Link to comment
Share on other sites

To δεύτερο το βλέπω δύσκολο, η intel μπορεί και εφαρμόζει οικονομίες κλίμακας λόγω καθετοποίησης της παραγωγής από το drawing board μέχρι το κατάστημα.

Για το πρώτο πεδίο, αυτή την στιγμή η intel στο value segment κρατάει τον διπύρηνο atom χαμηλά σε διαθεσιμότητα ως λύση για τους vendors, ώστε να μην κανιβαλίσει τους centrino στο mobile computing, και τους c2d στο desktop segment. Ο κυριαρχικός λόγος για αυτό είναι πως υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ φέτα της αγοράς που θα έβλεπε ως ιδανική λύση στο mobile computing έναν atom με ενσωματωμένη IGP on die. Η intel θέλει να κρατήσει επίτηδες τον atom στο low segment της αγοράς (netbooks, pdas, mobile phones κτλ) αλλά για τους παραπάνω χρήστες ο επεξεργαστής έχει αρκετή δύναμη για office, HD decoding, casual gaming, browsing και downloading. Πολύ απλά δεν χρειάζονται κάτι παραπάνω, και αν έχουν το δικαίωμα της επιλογής δεν πρόκειται να πληρώσουν για κάτι παραπάνω.

Η AMD έχει την ευκαρία μέσω του fusion και της γνώσης από την ATI να δώσει ένα επεξεργαστή με on die GPU με τα χαρακτηριστικά του atom dual (ή κοντά στα χαρακτηριστικά του atom dual) ενώ το lineup της είναι πιο robust από την intel οπότε ο κανιβαλισμός είναι πιο δύσκολος. Αν υπάρξουν κέρδη (κέρδη, όχι απλά έσοδα) για αυτήν, θα είναι στο tapping αυτής της αγοράς που έχει τρομακτική προοπτική αυτή την στιγμή, όχι στο high segment των quads που πληρώνει τα κέρατά της για κόστος κατασκευής ενώ συμπιέζει τα margin για να πιάσει το value/cost των yorkfield και nehalem. Αυτό επίσης γίνεται ακόμα πιο σημαντικό αυτή την στιγμή καθώς οι επόμενοι xeon θα τσακίσουν το μόνο πλήρως ανταγωνιστικό segment της, αυτό των server cpus.

Θα μπορέσει να το κάνει αυτό η AMD? Αμφιβάλλω αν θα τα καταφέρει, για μένα πάντως εκεί είναι το στοίχημα, ειδικά με την κρίση που θα έχουμε την επόμενη διετία...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.