Jump to content



AMD Deneb X4 (Update :officially Phenom II X4)


felix

Recommended Posts

alphaX & Dante80

Μπερδεύετε το multithreading με το multi-processing......

http://erikengbrecht.blogspot.com/2008/04/multiprocess-versus-multithreaded.html

Αμφιβαλλω αν καποια απο τις εφαρμογες που τεσταραν στο review ειναι multiprocess. Για το hyperthreading εχω την εντυπωση οτι και σε multitasking/multiprocessing προσφερει κατι, αλλωστε το λειτουργικο σαν διαφορετικα cpus το αντιλαμβανετε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 701
  • Created
  • Last Reply

Νομίζω πως γίνεται και σε CF chipsets, βάζεις μια GPU οποιασδήποτε εταιρείας, πετάς μέσα και μια nVIDIA και οι drivers βλέπουν τη 2η ως κάρτα PPU. Αυτό ήταν το "Big Bang II" της nVIDIA και νομίζω πως δουλεύει κανονικά (δεν το χω δοκιμάσει προσωπικά όμως..)

Θεωρητικά έτσι, οι ενσωματωμένες μπορεί και να παίζουν ως PPU ;)

Link to comment
Share on other sites

?????? info?

Υπάρχει thread κάπου εδώ στο thelab που κάποιοι λένε ότι με τους νέους beta οδηγούς της Nvidia, το υλοποίησαν.

Δηλαδή δύο κάρτες SLI και η τρίτη για physx.

Αν επιμένεις θα ψάξω να το βρω.

Προσωπική εμπειρία όμως δεν έχω.

http://erikengbrecht.blogspot.com/2008/04/multiprocess-versus-multithreaded.html

Αμφιβαλλω αν καποια απο τις εφαρμογες που τεσταραν στο review ειναι multiprocess. Για το hyperthreading εχω την εντυπωση οτι και σε multitasking/multiprocessing προσφερει κατι, αλλωστε το λειτουργικο σαν διαφορετικα cpus το αντιλαμβανετε.

Μα τι λέμε τώρα?

Δηλαδή δεν φτάνουν οι τέσσερις πυρήνες και είναι απαραίτητοι οι οκτώ?

Εγώ δεν θα σου πω ότι είναι hyperthreading οι εφαρμογές.

Θα σου πω ότι είναι multi processing και έχουμε να συγκρίνουμε τέσσερις με οκτώ πυρήνες.

Τι μας λένε οι θεομπαίχτες?

Βάλτε οκτώ πυρήνες για να δουλεύουν γρήγορα τα προγράμματα σας?

Ποιον κοροιδεύουν?

Εμένα πάντως όχι.

Ακόμα και οι τέσσερις πυρήνες είναι πολλοί.

Είναι γνωστή η αδυναμία που υπάρχει στο χώρο των προγραμματιστών να υποστηρίξουν πολλούς πυρήνες.

Η Intel Με τη Microsoft πριν από ένα χρόνο έδωσαν τεράστια ποσά σε συγκεκριμένα Πανεπιστήμια για να βρουν νέες τεχνικές προγραμματισμού, ώστε να υποστηρίζονται σωστά οι πολλοί πυρήνες.

Πέρα από τα benches, στις εφαρμογές δεν υπάρχει καμιά διαφορά αν έχουμε 4 ή 8 πυρήνες.

Απλά τα benches είναι άκρως optimized για hyperthreading και γι αυτό βλέπουμε καλύτερες επιδόσεις.

Αλλά δεν ανταποκρίνεται σε καμιά πραγματικότητα.

Ή θα ψαχνόμαστε ποιες εφαρμογές παίζουν καλύτερα με ΗΤ και ποιες χειρότερα, ώστε άλλες φορές να μπαίνουμε με ενεργοποιημένο ΗΤ και άλλες φορές να το απενεργοποιούμε?

Γιατί πάρα πολλές εφαρμογές παίζουν χειρότερα με ενεργοποιημένο το ΗΤ και ελάχιστες καλύτερα.

Από το link που μας έδωσες. Developers είναι οι εταιρίες που φτιάχνουν προγράμματα για υπολογιστές.

Consequently, developers needs to be able to intelligently decide when to use multiple processes, when to use multiple threads, and when to use a hybrid approach.
Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστή η αδυναμία που υπάρχει στο χώρο των προγραμματιστών να υποστηρίξουν πολλούς πυρήνες.

Η Intel Με τη Microsoft πριν από ένα χρόνο έδωσαν τεράστια ποσά σε συγκεκριμένα Πανεπιστήμια για να βρουν νέες τεχνικές προγραμματισμού, ώστε να υποστηρίζονται σωστά οι πολλοί πυρήνες.

ε καλα οχι και αδυναμια....δεν ειναι και το πιο απλο πραγμα στο κοσμο...;)

για την ακριβεια ειναι ειναι απο τα δυσκολα, συνθετα, και δαπανηρα επιχειρηματα

και ο ενας χρονος....δεν ειναι και μεγαλο διαστημα.

Link to comment
Share on other sites

alphaX & Dante80

Μπερδεύετε το multithreading με το multi-processing.

Δηλαδή οι εφαρμογές μπορεί να υποστηρίζουν είτε multi threading είτε multi-processing είτε και τα δύο.

Είναι διαφορετικά πράγματα και από όσο γνωρίζω πρέπει να υποστηρίζονται από επεξεργαστή, λειτουργικό και το πρόγραμμα που τρέχουμε.

Μια εφαρμογή μπορεί να υποστηρίζει πολλούς πυρήνες, χωρίς να υποστηρίζει πολλά εικονικά threads ανά φυσικό πυρήνα.

Γενικά το multithreading ήταν χρήσιμο, όταν είχαμε ένα πυρήνα.

Τώρα που έχουμε πολλούς πυρήνες, δεν είναι ο καλύτερος τρόπος προγραμματισμού.

Για να δουλέψει το hyperthreading, πρέπει η εφαρμογή να γραφεί ειδικά για hyperthreading και επιπλέον, πρέπει να υποστηρίζεται και από το λειτουργικό.

Για παράδειγμα, τα Windows 2000 δεν υποστηρίζουν hyperthreading.

Επομένως, αν τρέξουμε τα ίδια bench σε windows 2000, τα αποτελέσματα θα είναι πολύ διαφορετικά.

Αντίθετα, τα Vista υποστηρίζουν πλήρως το hyperthreading όπως και τα συγκεκριμένα bench που είδαμε στην πλειοψηφία τους.

Το hyperthreading, δηλαδή η υποστήριξη εικονικών επεξεργαστών, είναι πατέντα της Intel και έχει πολλά μειονεκτήματα.

Oι επιδόσεις που βλέπουμε σε κάποια bench, θα ήταν καλύτερες αν είχαν γραφεί ως multi-processing αντί ως hyperthreading εφαρμογές.

Αυτός είναι ο λόγος που το 99% των προγραμμάτων δεν το υποστηρίζουν.

Αντίθετα το multi processing, δηλαδή η υποστήριξη πολλών πραγματικών επεξεργαστών, είναι πολύ καλύτερη και μελλοντικά θα βλέπουμε όλο και περισσότερες εφαρμογές να το υποστηρίζουν.

Hyperthreading

Simultaneous multithreading

Symmetric multiprocessing

Αυτή είναι η γνώμη μου όπως είχε διαμορφωθεί, αλλά δεν είμαι και 100% βέβαιος και καλό θα ήταν ένας προγραμματιστής να μας διαφωτίσει πιο σωστά στο σημείο του αν μια εφαρμογή προγραμματίζεται διαφορετικά αν πρόκειται να υποστηρίξει hyperthreading ή multi processing.

Επιμενω :baby:

Το ΗΤ ειναι το κολπο της ιντελ να σπαει καθε φυσικο πυρηνα σε δυο εικονικους (αν θυμαμαι καλα απο αυτα που ειχα διαβασει παλια για τους p4 το πετυχαινει σπαζοντας την cache). Δεν εχει σχεση με εφαρμογες. Ειναι στο hardware κομματι κατασκευης του επεξεργαστη.

To SMP (Symmetric multiprocessing) απ' οσο γνωριζω αφορα τη σχεση επεξεργαστη (h/w) με λειτουργικο συστημα. Για παραδειγμα τα λειτουργικα XP, Vista, Linux υποστηριζουν SMP επεξεργαστες ενω τα 95 οχι. Οι c2d, i7,phenom,x2 ειναι smp hardware.

To SMT (Simultaneous multithreading) αφορα τη σχεση εφαρμογων (s/w) με λειτουργικο συστημα. Οποιαδηποτε εφαρμογη εκμεταλλευεται εναν 4πυρηνο ειναι multithreaded κ το αναποδο: για να εκμεταλλευτει μια εφαρμογη πολλους πυρηνες πρεπει να ειναι multithreaded. Oλες οι συγχρονες σοβαρες εφαρμογες υποστηριζουν multithreading κ κυριως οι επαγγελματικες (ολες της adobe, autocad, encoding κτλ.).

Δηλάδη το multithreading δεν εχει σχεση με το hardware κ δουλευει σε ολους τους επεξεργαστες (amd/intel) το ιδιο κ αποδιδει το ιδιο (αναλογα τη δυναμη του καθε επεξεργαστη φυσικα). Για να εκμεταλλευτεις δηλαδη εναν πολυπηρηνο cpu ειτε amd ειτε ιντελ πρεπει οι εφαρμογες σου να ειναι multithreaded. To λειτουργικο αναλαμβανει να αποδωσει τα working threads της εφαρμογης στους πυρηνες του h/w. Στους phenom/c2q βλεπει 4 κ χρησιμοποιει 4 , ενω στον i7 βλεπει 8 (λογω HT που θα μπορουσε να το ειχε ονομασει η ιντελ κ Ghosting ή Shadowing... λεμε τωρα ) κ χρησιμοποιει 8. Δηλαδη δεν υπαρχουν εφαρμογες γραμμενες ειδικα ή που να υποστηριζουν hyperthreading.

Eν συντομια το SMP αφορα τα λειτουργικα, το SMT τις εφαρμογες κ το ΗΤ oνομασια τεχνικου χαρακτηριστικου των επεξεργαστων της ιντελ (οπως το fsb, το quickpath interconnect κτλ)

Aλλα καλα λες, ενας προγραμματιστης θα ξερει περισσοτερες λεπτομερειες να μας πει.

Link to comment
Share on other sites

Σε συγκριτικά τέστ, γνωστά site (βλέπε Tom) όταν σύγκριναν Phenom X3/X4 με 2πύρινους Intel ίδιας τιμής, σχολίαζαν ότι δεν χρησιμοποιούν τους επιπλέον πυρήνες τα προγράμματα. Τώρα εκθειάζουν το ΗΤ.

Δηλαδή οι επιπλέον φυσικοί πυρήνες της AMD δεν ήταν σημαντικό αβαντάζ, ενώ τώρα οι επιπλέον λογικοί της Intel είναι επανάσταση.

Επίσης κάποιοι θυμήθηκαν ξαφνικά την "αίσθηση" στο multitasking που προσφέρει ο IMC και ο αυξημένος δίαυλος, καθώς και την υπεροχή που προσφέρουν στους servers. Εκεί δηλαδή που οι Α64/opteron υπερείχαν εδώ και χρόνια.

Και αν δούμε το νόμισμα από την ανάποδη:

Ξαφνικά οι Deneb γίνονται OC kings και καλύτερες αγορές, επειδή φτάνουν τα 3.7-4G με αέρα (από τα 3.2-3.4 που φτάνουν οι Agena 9950), ενώ κοστίζουν 80 ευρώ παραπάνω. Και αυτό, απαιτώντας και καλή 790 μητρική με ΑCC, που σημαίνει ότι η "φτηνή πλατφόρμα" ακριβαίνει λιγάκι αν θες καλό OC. Aγνοούν ότι και οι Ι7 φτάνουν τόσο και ίσως παραπάνω.

Ξαφνικά κάποιοι διαπιστώνουν, ότι στα Games σε υψηλές αναλύσεις παίζει κυρίαρχο ρόλο η gpu, οπότε η επιπλέον ισχύς του Ι7 είναι "άχρηστη" και "μόνο για benchmarks".

Θέλω να καταλήξω, ότι ο καθένας βλέπει τα πράγματα από τη σκοπιά που θέλει/τον συμφέρει.

Προσωπικά από τα 1α τεστ που βλέπω, διαπιστώνω ότι η Ιntel στη μάχη I7 vs Deneb είναι συνολικά μπροστά σε επιδόσεις, είτε default, είτε OCed. Και συνήθως αρκετά μπροστά. Τόσο, που δικαιολογείται η διαφορά στο κόστος της πλατφόρμας. Από την άλλη, φαίνεται η AMD να κερδίζει τη μάχη του Performance per Watt. Να δούμε κατά τον Ιούνιο, αν θα την παλεύουν οι Ι7 στα 4G με αέρα και 40άρες θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Επιπλέον η ΑΜD προσφέρει την ευκολία της γρήγορης αναβάθμισης διατηρώντας τη συμβατότητα με AM2, σεβόμενη έτσι περισσότερο τον υπάρχοντα πελάτη της.

Ας περιμένουμε 1-2 μήνες να κατασταλλάξουν λίγο οι τιμές, να βγουν καινούριες μητρικές / καινούριες εκδόσεις bios, και τα συμπεράσματα θα είναι ασφαλέστερα.

Link to comment
Share on other sites

Σε συγκριτικά τέστ, γνωστά site (βλέπε Tom) όταν σύγκριναν Phenom X3/X4 με 2πύρινους Intel ίδιας τιμής, σχολίαζαν ότι δεν χρησιμοποιούν τους επιπλέον πυρήνες τα προγράμματα. Τώρα εκθειάζουν το ΗΤ.

Δηλαδή οι επιπλέον φυσικοί πυρήνες της AMD δεν ήταν σημαντικό αβαντάζ, ενώ τώρα οι επιπλέον λογικοί της Intel είναι επανάσταση.

Επίσης κάποιοι θυμήθηκαν ξαφνικά την "αίσθηση" στο multitasking που προσφέρει ο IMC και ο αυξημένος δίαυλος, καθώς και την υπεροχή που προσφέρουν στους servers. Εκεί δηλαδή που οι Α64/opteron υπερείχαν εδώ και χρόνια.

Και αν δούμε το νόμισμα από την ανάποδη:

Ξαφνικά οι Deneb γίνονται OC kings και καλύτερες αγορές, επειδή φτάνουν τα 3.7-4G με αέρα (από τα 3.2-3.4 που φτάνουν οι Agena 9950), ενώ κοστίζουν 80 ευρώ παραπάνω. Και αυτό, απαιτώντας και καλή 790 μητρική με ΑCC, που σημαίνει ότι η "φτηνή πλατφόρμα" ακριβαίνει λιγάκι αν θες καλό OC. Aγνοούν ότι και οι Ι7 φτάνουν τόσο και ίσως παραπάνω.

Ξαφνικά κάποιοι διαπιστώνουν, ότι στα Games σε υψηλές αναλύσεις παίζει κυρίαρχο ρόλο η gpu, οπότε η επιπλέον ισχύς του Ι7 είναι "άχρηστη" και "μόνο για benchmarks".

Θέλω να καταλήξω, ότι ο καθένας βλέπει τα πράγματα από τη σκοπιά που θέλει/τον συμφέρει.

Προσωπικά από τα 1α τεστ που βλέπω, διαπιστώνω ότι η Ιntel στη μάχη I7 vs Deneb είναι συνολικά μπροστά σε επιδόσεις, είτε default, είτε OCed. Και συνήθως αρκετά μπροστά. Τόσο, που δικαιολογείται η διαφορά στο κόστος της πλατφόρμας. Από την άλλη, φαίνεται η AMD να κερδίζει τη μάχη του Performance per Watt. Να δούμε κατά τον Ιούνιο, αν θα την παλεύουν οι Ι7 στα 4G με αέρα και 40άρες θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Επιπλέον η ΑΜD προσφέρει την ευκολία της γρήγορης αναβάθμισης διατηρώντας τη συμβατότητα με AM2, σεβόμενη έτσι περισσότερο τον υπάρχοντα πελάτη της.

Ας περιμένουμε 1-2 μήνες να κατασταλλάξουν λίγο οι τιμές, να βγουν καινούριες μητρικές / καινούριες εκδόσεις bios, και τα συμπεράσματα θα είναι ασφαλέστερα.

Συμφωνώ απολύτα μαζί σου...

Link to comment
Share on other sites

Επιμενω :baby:

Το ΗΤ ειναι το κολπο της ιντελ να σπαει καθε φυσικο πυρηνα σε δυο εικονικους (αν θυμαμαι καλα απο αυτα που ειχα διαβασει παλια για τους p4 το πετυχαινει σπαζοντας την cache). Δεν εχει σχεση με εφαρμογες. Ειναι στο hardware κομματι κατασκευης του επεξεργαστη.

To SMP (Symmetric multiprocessing) απ' οσο γνωριζω αφορα τη σχεση επεξεργαστη (h/w) με λειτουργικο συστημα. Για παραδειγμα τα λειτουργικα XP, Vista, Linux υποστηριζουν SMP επεξεργαστες ενω τα 95 οχι. Οι c2d, i7,phenom,x2 ειναι smp hardware.

To SMT (Simultaneous multithreading) αφορα τη σχεση εφαρμογων (s/w) με λειτουργικο συστημα. Οποιαδηποτε εφαρμογη εκμεταλλευεται εναν 4πυρηνο ειναι multithreaded κ το αναποδο: για να εκμεταλλευτει μια εφαρμογη πολλους πυρηνες πρεπει να ειναι multithreaded. Oλες οι συγχρονες σοβαρες εφαρμογες υποστηριζουν multithreading κ κυριως οι επαγγελματικες (ολες της adobe, autocad, encoding κτλ.).

Δηλάδη το multithreading δεν εχει σχεση με το hardware κ δουλευει σε ολους τους επεξεργαστες (amd/intel) το ιδιο κ αποδιδει το ιδιο (αναλογα τη δυναμη του καθε επεξεργαστη φυσικα). Για να εκμεταλλευτεις δηλαδη εναν πολυπηρηνο cpu ειτε amd ειτε ιντελ πρεπει οι εφαρμογες σου να ειναι multithreaded. To λειτουργικο αναλαμβανει να αποδωσει τα working threads της εφαρμογης στους πυρηνες του h/w. Στους phenom/c2q βλεπει 4 κ χρησιμοποιει 4 , ενω στον i7 βλεπει 8 (λογω HT που θα μπορουσε να το ειχε ονομασει η ιντελ κ Ghosting ή Shadowing... λεμε τωρα ) κ χρησιμοποιει 8. Δηλαδη δεν υπαρχουν εφαρμογες γραμμενες ειδικα ή που να υποστηριζουν hyperthreading.

Eν συντομια το SMP αφορα τα λειτουργικα, το SMT τις εφαρμογες κ το ΗΤ oνομασια τεχνικου χαρακτηριστικου των επεξεργαστων της ιντελ (οπως το fsb, το quickpath interconnect κτλ)

Aλλα καλα λες, ενας προγραμματιστης θα ξερει περισσοτερες λεπτομερειες να μας πει.

Δεν έχω τα φόντα να κρίνω τα όσα γράφεις κι ας προσπάθησες να ξεκαθαρίσεις κάποια πράγματα.

Στάθηκα όμως σε μια φράση από όσα έγραψες.

Δηλαδη δεν υπαρχουν εφαρμογες γραμμενες ειδικα ή που να υποστηριζουν hyperthreading.

Πάντως η Intel διαφημίζει βιβλίο με τίτλο Programming with Hyper-Threading Technology

This book highlights how software developers can use Hyper-Threading Technology to maximize processor throughput, efficiency, and parallelism.

Έχω την εντύπωση ότι το βιβλίο αυτό αναφέρεται στο πώς μπορεί ένας προγραμματιστής να εκμεταλλευτεί την τεχνολογία Hyper-Threading της Intel, ώστε να μεγιστοποιήσει την απόδοση σε παράλληλο προγραμματισμό.

Κι εδώ ένα tutorial από την Ιντελ πώς να γράφουμε προγράμματα που να υποστηρίζουν το hyperthreading και με πιο τρόπο αναγνωρίζουμε αν υποστηρίζεται από τον επεξεργαστή και το λειτουργικό.

Πάντως κατάλαβα ότι ήταν ατυχής η χρήση των όρων multi-threading VS multi-processing από τη μεριά μου.

Τα processes, οι προγραμματιστές μπορούν να τα σπάσουν σε threads που εκτελούνται από πυρήνες, εικονικούς ή πραγματικούς.

Αλλά επειδή δεν υπάρχει αυτόματος τρόπος compilation για παράλληλη επεξεργασία, οι εφαρμογές γράφονται και ρυθμίζονται με το χέρι.

Εν τούτοις, τα Windows 2000 υποστηρίζουν μεν πολλούς πυρήνες και multi-threaded εφαρμογές, αλλά το λειτουργικό δεν υποστηρίζει hyperthreading σωστά, κι ας βλέπει δύο εικονικούς πυρήνες ανά πραγματικό.

Σε τελική ανάλυση, από όσο βλέπω πρέπει να υπάρχει optimization σε επίπεδο προγραμματισμού για hyperthreading σε σχέση με πραγματικούς πυρήνες.

Η ουσιαστική αντίρρηση μου σε όσα είπατε, είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε οι επεξεργαστές να υποστηρίζουν hyperthreading για να έχουμε παράλληλη multi-threading επεξεργασία.

Αυτό είναι λάθος.

Για μενα η amd πρεπει να αντιγραψει το ΗΤ οπωσδηποτε αν θελει να χει τυχη απεναντι στην ιντελ. Αλλιως δε βγαινει...

Γιατί? Αν μιλάμε για προγράμματα που υποστηρίζουν multi-threading, χωρίς να είναι optimized για hyperthreading, είτε 4 φυσικούς πυρήνες έχουμε, είτε 8 λογικούς (από 4 φυσικούς), ποια θα είναι η διαφορά?

Εδώ αυτή τη στιγμή μιλάμε ότι ο προγραμματισμός γίνεται σε κάθε περίπτωση optimized για ένα, δύο, τέσσερις πυρήνες, για 4 πυρήνες με hyperthreading, για 4 πυρήνες χωρίς hyperthreading κτλ.

Και στην πράξη βλέπουμε ότι μια εφαρμογή που είναι optimized για τέσσερις πυρήνες, σέρνεται όταν τρέξει σε δύο πυρήνες.

Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην υποστήριξη πολλών πυρήνων και αυτό προσπαθούν να ξεπεράσουν με την έρευνα που κάνουν στα Πανεπιστήμια η Intel με τη Microsoft.

Όσο για το Grand Theft Auto IV, που ανέφερες ότι πετάει με core i7, για μένα είναι ένα απίστευτα κακογραμμένο παιχνίδι, που το μόνο μέλημα των προγραμματιστών του ήταν να υποστηρίξει γραφικά μέσω CPU. Πολύ θάθελα να δω συγκριτικό με HT off. Πάλι τέσσερις πυρήνες θα υποστηρίζονται. Αλλά θα εξαλειφθεί ο παράγοντας optimization για ΗΤ. Παίζει όμως και το optimization να έγινε για 8 πυρήνες. Απλά είναι επιλογή του κάθε προγραμματιστή τι θέλει να υποστηρίξει.

Link to comment
Share on other sites

.........

Πάντως η Intel διαφημίζει βιβλίο με τίτλο Programming with Hyper-Threading Technology

Έχω την εντύπωση ότι το βιβλίο αυτό αναφέρεται στο πώς μπορεί ένας προγραμματιστής να εκμεταλλευτεί την τεχνολογία Hyper-Threading της Intel, ώστε να μεγιστοποιήσει την απόδοση σε παράλληλο προγραμματισμό....

Στο link το μονο που αναφερει ειναι πως μπορεις να κανεις detect αν ο επεξεργαστης σου υποστηριζει ή οχι hypethreading. Δεν αναφερει καπου ειδικες μεθοδους για βελτιστοποιηση του κωδικα για hypethreading. Προφανως την εποχη των single core επεξεργαστων και των P4 με hypethreading να ειχε νοημα κατι τετοιο.

Οσο για το hypethreading σε phenom δεν θα δωσει τπτ λογικα(οπως και σε core2) λογω του μικρου pipeline depth του. Αντιθετα ο i7 εχει 20-24 stage pipeline(οπως οι northwood) οποτε εχει νοημα για να διατηρείται το pipeline οσο πιο γεματο γινετε.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το Grand Theft Auto IV, που ανέφερες ότι πετάει με core i7, για μένα είναι ένα απίστευτα κακογραμμένο παιχνίδι, που το μόνο μέλημα των προγραμματιστών του ήταν να υποστηρίξει γραφικά μέσω CPU. Πολύ θάθελα να δω συγκριτικό με HT off. Πάλι τέσσερις πυρήνες θα υποστηρίζονται. Αλλά θα εξαλειφθεί ο παράγοντας optimization για ΗΤ. Παίζει όμως και το optimization να έγινε για 8 πυρήνες. Απλά είναι επιλογή του κάθε προγραμματιστή τι θέλει να υποστηρίξει.

Τρέχοντας μερικές φορές το benchmark με HT on έβγαλε 60-63,5 και με off 60-62 οπότε γενικά δε νομίζω πως κάνει κάποια διαφορά στο GTA.

Link to comment
Share on other sites

νασαι καλα ρε Μαριε , νομιζα πως μονο σε βιστα γινοταν :dance3:

51959093lv9.jpg

w384.png

καταναλωνει ομως 512ΜΒ απο την ραμ

στο bios ορίζεις εσύ πόσα ΜΒ θές να έχει ;)

Αυτο μπορει να γινει και με την onboard του 790GX?:magic:

δοντ θινκ σο

Link to comment
Share on other sites

Τρέχοντας μερικές φορές το benchmark με HT on έβγαλε 60-63,5 και με off 60-62 οπότε γενικά δε νομίζω πως κάνει κάποια διαφορά στο GTA.
Δηλαδή το αποτέλεσμα παίζει από 60 μέχρι 63.5 FPS?

Πάντως 2 και 3 FPS δεν είναι διαφορά. Με τι λειτουργικό?

Αν είσαι με XP SP3 ή Vista 32 πίστευα ότι το ΗΤ δίνει πόντους στο GTA4. Σε Vista 64 είχα αμφιβολίες.

Πάντως αν τρέξει κανείς vantage σε Vista 32 ή και Vista 64 στα 1680x1050 με ΗΤ on και off, ας μας πει αν βλέπει διαφορές ΗΤ on off.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το αποτέλεσμα παίζει από 60 μέχρι 63.5 FPS?

Πάντως 2 και 3 FPS δεν είναι διαφορά. Με τι λειτουργικό?

Αν είσαι με XP SP3 ή Vista 32 πίστευα ότι το ΗΤ δίνει πόντους στο GTA4. Σε Vista 64 είχα αμφιβολίες.

Πάντως αν τρέξει κανείς vantage σε Vista 32 ή και Vista 64 στα 1680x1050 με ΗΤ on και off, ας μας πει αν βλέπει διαφορές ΗΤ on off.

To game που εννοουσα ειναι το quake wars. Τα παιδια γραφουν σε καθε παιχνιδι αν εκμεταλλευτεται ή οχι πολυπυρηνους επεξεργαστες. Αν κ οπως ειπα στις μεγαλες αναλυσεις με φιλτρα κοβεσαι απο vga οποτε κ με 2πυρηνο θα σουν στα ιδια αν οχι καλυτερα.

Για το vantage που λες, εννοεις στο cpu score, στο vga ή στο συνολο? Λογικα διαφορα θα δουμε μονο στο cpu score κ κατ' επεκταση στο συνολικο.

Η ουσιαστική αντίρρηση μου σε όσα είπατε, είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε οι επεξεργαστές να υποστηρίζουν hyperthreading για να έχουμε παράλληλη multi-threading επεξεργασία.

Αυτό είναι λάθος.

Ειπα εγω τετοιο πραγμα? Το αντιθετο εγραψα. Ειπα οτι μονο με τις multithreading εφαρμογες μπορεις να εκμεταλλευτεις πολυπυρηνα συστηματα, ειτε αυτα ειναι amd ειτε ιντελ. Γ αυτο κ ολες οι σοβαρες εφαρμογες κ κυριως οι επαγγελματικες, ειναι multithreaded. Αλλιως θα ειχαμε τους 2πυρηνους amd/intel να παραγουν ιδιο εργο με τους 4πυρηνους amd/intel.

Γιατί? Αν μιλάμε για προγράμματα που υποστηρίζουν multi-threading, χωρίς να είναι optimized για hyperthreading, είτε 4 φυσικούς πυρήνες έχουμε, είτε 8 λογικούς (από 4 φυσικούς), ποια θα είναι η διαφορά?

Εδώ αυτή τη στιγμή μιλάμε ότι ο προγραμματισμός γίνεται σε κάθε περίπτωση optimized για ένα, δύο, τέσσερις πυρήνες, για 4 πυρήνες με hyperthreading, για 4 πυρήνες χωρίς hyperthreading κτλ.

Και στην πράξη βλέπουμε ότι μια εφαρμογή που είναι optimized για τέσσερις πυρήνες, σέρνεται όταν τρέξει σε δύο πυρήνες.

Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην υποστήριξη πολλών πυρήνων και αυτό προσπαθούν να ξεπεράσουν με την έρευνα που κάνουν στα Πανεπιστήμια η Intel με τη Microsoft.

Στα υπολοιπα που εγραψα, αυτο που ηθελα να πω ειναι πως δεν υπαρχει εφαρμογη optimized για ΗΤ. Yπαρχει μονο λειτουργικο optimized για ΗΤ. Τωρα καλυτερα δε μπορω να τα πω γιατι δεν τα κατεχω απολυτα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το αποτέλεσμα παίζει από 60 μέχρι 63.5 FPS?

Πάντως 2 και 3 FPS δεν είναι διαφορά. Με τι λειτουργικό?

Αν είσαι με XP SP3 ή Vista 32 πίστευα ότι το ΗΤ δίνει πόντους στο GTA4. Σε Vista 64 είχα αμφιβολίες.

Πάντως αν τρέξει κανείς vantage σε Vista 32 ή και Vista 64 στα 1680x1050 με ΗΤ on και off, ας μας πει αν βλέπει διαφορές ΗΤ on off.

Αυτά που έγραψα ήταν πόσο έβγαλε στα 3 runs που έκανα.Οπότε ΜΟ πάνω κάτω είναι το ίδιο

Vista 64.Δε νομίζω να δίνει σε 32 και να μη δίνει σε 64...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως, θα ρωτήσω κάτι. Αν το ht είναι τόσο καλό και αποδίδει, γιατί οι dual core και core duo και quad, δεν το είχαν και ξαφνικά το πρόσθεσαν στους I7?? Μήπως η ίδια η Intel ήξερε ότι είναι λίγο μούφα?? Δεν ξέρω, μία σκέψη κάνω μόνο...

Μου φαίνεται σαν διαφημιστικό τρικ ξεκάθαρα, καθώς στην πράξη μόνο στα benchmark το καταλαβαίνεις στην καθημερινότητα δε θυμάμαι να υπάρχει σοβαρή διαφορά!!!

Και από την άλλη, γιατί να είναι όλα τα προγράμματα Optimized για κάποιον επεξεργαστή?? η κάθε εταιρία επεξεργαστή θα έπρεπε να βγάζει drivers, και να κάνει optimize η ίδια τα προγράμματα για τον εκάστοτε επεξεργαστή της, όπως και η κάρτες γραφικών στο κάτω κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως, θα ρωτήσω κάτι. Αν το ht είναι τόσο καλό και αποδίδει, γιατί οι dual core και core duo και quad, δεν το είχαν και ξαφνικά το πρόσθεσαν στους I7?? Μήπως η ίδια η Intel ήξερε ότι είναι λίγο μούφα?? Δεν ξέρω, μία σκέψη κάνω μόνο...

Μου φαίνεται σαν διαφημιστικό τρικ ξεκάθαρα, καθώς στην πράξη μόνο στα benchmark το καταλαβαίνεις στην καθημερινότητα δε θυμάμαι να υπάρχει σοβαρή διαφορά!!!

Και από την άλλη, γιατί να είναι όλα τα προγράμματα Optimized για κάποιον επεξεργαστή?? η κάθε εταιρία επεξεργαστή θα έπρεπε να βγάζει drivers, και να κάνει optimize η ίδια τα προγράμματα για τον εκάστοτε επεξεργαστή της, όπως και η κάρτες γραφικών στο κάτω κάτω.

1) Για τεχνικούς λόγους το Hyper Threading δεν θα απέδιδε σχεδόν καθόλου στους Core 2.

2) Υπάρχουνε εφαρμογές που κερδίζουνε αρκετά από το hyper threading, άσχετο αν εσύ δεν τις ξέρεις ή δεν τις χρησιμοποιείς.

3) Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Drivers να "επεμβαίνουνε" στα προγράμματα δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.