Jump to content



Παράπονα από τα καταστήματα MULTIRAMA


athlon=greek

Recommended Posts

Ένας φίλος μου αγόρασε ένα ARCHOS 405 4GB από τα Multirama Ναυπλίου πριν 2 μήνες περίπου.Το οποίο είχε πρόβλημα,δεν φορτιζόταν ούτε απο την usb του υπολογιστή και επίσης απο τον φορτιστή.Το επέστρεψε στο κατάστημα για έλεγχο πληρώνωντας 17 ευρω μεταφορικά διότι ο υπάλληλος του είπε οτι επιβαρύνεται ο πελάτης τα μεταφορικά,ισχύει αυτό;Ο φίλος μου περίμενε υπομονετικά κανά μήνα περίπου οπότε και πήρε ένα άλλο όχι σε κουτί καινούργιο(το προηγούμενο είχε βλάβη) αλλά χύμα.Περίμενε επίσης κανα 15ημερο να του στείλουν και το καλώδιο φόρτισης και ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ούτε και αυτό φορτιζόταν με οποιοδήποτε τρόπο.Το RMA δεν ισχύει σε αυτή την περίπτωση παίδες;Τι χρειάζεται τώρα να κάνει;:tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

αν ηταν προβληματικο εξαρχης και το επεστρεψε αμεσως, επρεπε να γινει αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων. πληρωσε μεταφορικα ο πελατης???? ευθυνη του καταστηματος ειναι

να κανεις αμεσως καταγγελια σε ινκα. θα σου προτεινα και ονομαστικα με τα ονοματα των υπαλληλων που απευθυνθηκε ο φιλος σου

Link to comment
Share on other sites

τι να πω ρε athlon.

εμενα μια φορα ειχε χαλασει ο εκτυπωτης που ειχα παρει απο καταστημα multirama και επειδη τον ειχα σε αλλη πολη και αρα τον πηγα για επισκευη στο εκει καταστημα, μου ειπαν "αν με βολευει να το παω στο αρχικο που τον αγορασα και θα μου εδιναν χαρτι που βεβαιωνει οτι ειναι χαλασμενος χωρις να αναγκαστω να το βγαλω απο το σπιτι μου αδικα"...

αυτο αρκει να μην τους "ταλαιπωρουσα" αυτους με rma και πρασινα αλογα που λενε..

Link to comment
Share on other sites

Στην ίδια φάση τους είδα και Ναύπλιο σήμερα το πρωί.Μου είπαν και πάλι οτι τα μεταφορικά τα χρεώνεται ο πελάτης και δεν ανακατεύονται αυτοί αφού ο εισαγωγέας η ΑΜΥ αε που κάνει την εισαγωγή τους χρέωσε 11.50 ευρω για να τους στείλει το καλώδιο φόρτισης που ξέχασαν οι ίδιοι:tomato::tomato:

Ακόμη μου είπαν οτι κανονικά πρέπει να στείλω ο ίδιος το Archos για RMA ή επισκεύη στην αντιπροσωπία και ότι τα εκεί Multirama δεν εμπλέκονται στην όλη διαδικασία.Τον ρώτησα αν θα πάρω μια TFT Ττηλεόταση και παρουσιάσει κάποια βλάβη θα τη στείλω ο ίδιος;:tomato::tomato:Τι να πω σαματι είναι σαλταρισμένοι και με την κρίση που υπάρχει θα φάνε ήττα.:pleasantry::pleasantry:

Link to comment
Share on other sites

Λειτουργεί το σύστημα; Στις 3 παραγγελίες που έχω κάνει μόνο στη μία είδα αποτέλεσμα.

Οι άλλες 2:

α. Πριν από 2 μήνες (19/1/09) παρήγγειλα ένα ups της belkin, που είχαν σε προσφορά, μετά από ~1 βδομάδα με πήραν τηλέφωνο ότι το συγκεκριμένο μοντέλο (1200VA) δεν υπήρχε πλέον κι αν ήθελα να αλλάξω την παραγγελία στο 800άρι. Είπα ναι, μου είπαν θα με ειδοποιήσουν, αλλά έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Πλέον δε μου χρειάζεται, απλά αναρωτιέμαι πόοοοτε θα μου πουν να περάσω να το πάρω :p

β. 13/3 παραγγέλνω ένα μαραφέτι για την Thermalright Ultra 120 ψύχτρα μου, για να τη βάλω στον i7, το οποίο απ'όσο μου είπαν υπάρχει μόνο στο Xtreme στον Πειραιά, για να τη φέρουν στο Μούλτι στο Mall. 6 μέρες και δεν έχει έρθει ακόμα. Περπατώντας να κατέβαινα Πειραιά για να το πάρω, τώρα θα είχα γυρίσει, θα είχα την είχα βάλει, και θα είχα στρώσει και την Arctic Silver...

Εν κατακλείδι, ξέρει κανείς τι συμβαίνει; Δε λειτουργεί το σύστημα, or what?

Link to comment
Share on other sites

και εγω ειχα παραγγειλει μια gtx 295 πριν ενα μηνα ,και ξαφνικα πριν 2 ημερες με παιρνουν απο acs για παραδοση.στο ενδιαμεσο ουτε τηλ ,ουτε mail.ενωειται οτι ακυρωθηκε:rant:

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι βλέπω υπάρχει πρόβλημα στο on line και στο τηλεφωνικό τμήμα των παραγγελιών.

Για το on line δεν έχω άποψη δικιά μου γιατί καμία φορά δεν έτυχε να παραγγείλω. Ένα φιλαράκι μου που έχει κάνει. του παραδόθηκε κανονικά μετά από τηλεφωνική συνεννόηση.

Για το τηλεφωνικό τμήμα έχω πολλές αρνητικές εμπειρίες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το τμημα web παραγγελιων ειναι σε βρεφικη φαση ακομα :p

εχετε πεσει και σε περιοδο αλλαγη αποθηκων...

με αποτελεσμα τα αποθεματα να ειναι πολλες φορες πλασματικα

Αν θελετε να εχετε το κεφαλι σας ησυχο

προσωπικη μου αποψη ειναι

καλυτερα τηλεφωνικη παραγγελια

και ακομα καλυτερα απο το κοντινοτερο σας καταστημα

(αν ειναι δυνατον να κρατατε και το ονομα αυτου που μιλατε για πιο αμεση συνεννοηση)

Σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο

αλλα τουλαχιστον θα κανετε τη δουλεια σας

μεχρι να στηθουν οι υποδομες για καλυτερη λειτουργια στη συνεχεια.

Υ.Γ.Οσοι εχετε αντιστοιχα παραπονα ή/και αλλες σχετικες παρατηρησεις

θα σας παρακαλουσα να συνεχισετε να τα εκφραζετε

καλο ειναι να ακουγονται ωστε να τα βλεπουν κι αλλοι

μπας και διορθωσουν τα προβληματα μια ωρα αρχιτερα

Link to comment
Share on other sites

το πρόβλημα, Γιώργο, είναι ότι για τη βάση στήριξης της ψύκτρας (που είναι που με καίει), μου είπαν, από τις τηλεφωνικές παραγγελίες, να κάνω την παραγγελία μέσω νετ :p Anyway, αύριο το ακυρώνω, και τη Δευτέρα θα σας έρθω :)

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να στενοχωρήσω τον συμφωρουμίτη Κοπρίτη και το λέω τώρα μετά από 9+ μήνες, εμένα(και άμα θέλει στέλνω και τα στοιχεία μου να το τσεκάρει) σε παραγγελία που έλεγε ότι υπάρχει διαθεσιμότητα σε προϊόν και αφού κατέθεσα τα χρήματα σε τράπεζα κανονικά, μου τηλεφώνησαν να μου πουν ότι δεν υπάρχει το προϊόν και κατόπιν συνεννόησης να πάρω κάτι άλλο, συμφωνούμε και φυσικά 15Ε(διαφορά) έφυγαν έτσι αφού αυτά που ζήτησα xtra δεν ήρθαν ποτέ (είχα ζητήσει για να φύγουν τα 15Ε να μου στείλουν 3 μέτρα 3/8 λάστιχο και μου έστειλαν τελικά 2m.)

Δεν ασχολήθηκα φυσικά γιατί δεν θα έβρισκα δίκαιο και αυτό το πιστεύω, άλλα έτσι πώς να εμπιστευτώ ξανά αυτήν την εταιρία για παραγγελίες πχ 1000Ε ?

Link to comment
Share on other sites

Τεταρτη αργα το απογευμα παρηγγειλα ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ μια συσκευη πλοηγησης. 'Ολα καλα' μου λενε, θα παραδοθει Παρασκευη πρωι.

Παρασκευη απογευμα, δεν εχει ερθει τιποτα. Τηλέφωνο στην εξυπηρετηση πελατων, μου ειπαν για Σαββατο πρωι (αλλα δε μπορουσα εγω) τελικα Δευτερα πρωι-πρωι το δεμα παραδοθηκε.

Νταξ, οχι κι ασχημα..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Athlon,

όταν δίνεις ένα προϊόν με βλάβη γίνεται αντικατάσταση σε αυτό μόνο εάν πληρεί τις προυποθέσεις αντικατάστασης (π.χ. 1 εβδομάδα απο την αγορά). Επίσης η αντικατάσταση περιλαμβάνει μόνο το προϊόν(και οτι άλλο εχει χαλάσει) και όχι ολοκληρη την συσκευασία. Μ@λ@κία που σου ζήτησαν χρήματα για το καλώδιο αν δεν πήρες το δικό σου πίσω.

Επίσης οι τηλεοράσεις και οι οθόνες υπολογιστών έχουν εγγύηση μόνο απο την εταιρία-αντιπροσωπεία και όχι απο το κατάστημα που την αγόρασες.

Link to comment
Share on other sites

Πάω για μελάνια εκτυπωτή και βρίσκω όλα (όσα κοίταξα) ληγμένα από το 2007...

Μιλάω για epson γνήσια αλλά και για ιμιτασιόν.

Οποιος αμφιβάλλει ας πάει μια βόλτα να δει...

Και απορώ: 2 τουλάχιστον χρόνια δεν τα έχουν πάρει χαμπάρι ότι λήγουν ή ότι έχουν ήδη λήξει;;;;

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά; Έχω καιρό να πάρω μελάνια και δεν το 'χω προσέξει..

Κάτι άλλο που με απασχολεί.. Δε θα έπρεπε το ταμείο να κόβει στο όνομά μου όλες τις αγορές; Πχ στο WD TV που πήρα, μου ζήτησε όνομα η κοπέλα. Χθες που πήρα το BD Remote για το PS3, με πέρασε απλά ως "πελάτη λιανικής"..

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χαλαρα δεν το αντιμετωπισατε?(ξερω γιατι...ας μην πω τωρα).

Τις εχουν και τις πουλανε σε ανθρωπους που δεν εχουν ιδεα...

Μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα!!

Τι αντιδραση να χουν μετα ρε συ DJD...

ξεφτιλα να πουμε

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χαλαρα δεν το αντιμετωπισατε?(ξερω γιατι...ας μην πω τωρα).

Τις εχουν και τις πουλανε σε ανθρωπους που δεν εχουν ιδεα...

Μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα!!

Τι αντιδραση να χουν μετα ρε συ DJD...

ξεφτιλα να πουμε

Μα ακριβώς αυτό έχει σημασία. Αν μετά τα αποσύρανε θεωρώ ότι είναι ανθρώπινο λάθος. Αν όχι, προφανώς ψάχνουν τα θύματα που θα τα ψωνίσουν επειδή δε γνωρίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.