Jump to content



Παράπονα από τα καταστήματα MULTIRAMA


athlon=greek

Recommended Posts

Πιστωτικο τοσο πρεπει να σου δωσουν γιατι....

Man τι λες?Εχουμε πει παμπολες φορες εδω μεσα οτι το πιστωτικο συμφωνα με τον νομο κοβεται στην τιμη της λιανικης που αγοραστικε το προιον...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Εγώ πάντως ξέρω ότι πιστωτικό κόβεται στην τιμή που είναι εκείνη τη στιγμή το προιόν γιατί θα μπορούσαν να σου αλλάξουν το δικό σου με ένα ίδιο. Εάν πάλι το προιόν που σου χάλασε δεν υπάρχει πλέον στην αγορά τότε πρέπει να αλλαχτεί με κάτι ανάλογο π.χ. αν είχες πάρει την 3870χ2 πρέπει να πάρεις μια 4870χ2 και το έχω ακούσει από πωλητή του πλαίσιο. Για το παραπάνω που είπα θα φέρω ένα παράδειγμα. Την 9800gtx+ την είχα παρει 178 ευρώ και χρειάστηκε να την αλλάξω και το πιστωτικό ήταν κάπου 160 αν θυμάμαι αλλά εγώ ζήτησα πιστωτικό ενώ μου είχαν ήδη πακετάρει μια ίδια προς αλλαγή. Επίσησς μια dfi την είχα πάρει 122 ευρώ και στην αλλαγή το πιστωτικό ήταν 129 ευρώ ( 7 παραπάνω). Άρα το συμπέρασμα είναι αυτό που προανέφερα...:)

Link to comment
Share on other sites

ωραια τα λες αν υπαρχει το ιδιο σου δινουν το ιδιο η παρομοιων δυνατοτητων εφοσον υπαρχει κ το δεχτεις αν δεν υπαρχει τι γινεται ρε παιδια παμε στο πιστωτικο σωστα.αλλα ποιος μπορει να μου πει ποσο πρεπει να παρω με σιγουρια?εγω ξερω οτι η τιμη κλεινεται στην τελευταια τιμη που ειχε το προιον ισχυει αυτο η οχι?θα τους παρω παλι τηλ απο δευτερα για να δω τι θα μου πουν.

Link to comment
Share on other sites

nop man δεν ειναι ετσι..sorry αλλα δεν εχω τωρα χρονο για ξαναβρω τα αναλογα link που εχει ειπωθει..Αργοτερα ισως..

Συνφωνω οτι ειναι ετσι σε αυτο

Εάν πάλι το προιόν που σου χάλασε δεν υπάρχει πλέον στην αγορά τότε πρέπει να αλλαχτεί με κάτι ανάλογο
Και απλα για να σκεφτεις το λογο που το πιστωτικο ΠΡΕΠΕΙ να κοβεται στην τιμη αγορας,σκεψου οτι:

το καταστημα που σου πουλησε το χ προιον το αγορασε απο την κατασκευαστρια χ ποσο

οταν θα την κανει αντικατασταση λογω ελλατωματικου προιοντος θα πιστωθει πισω το ποσο που την αγορασε(χ).

ΟΤΑΝ εσυ δεχεσαι το καταστημα αντι να σου δωσει πιστωτικο χ ευρω να σου δωσει χ-ψ

ευρω τοτε τα ψ ευρω ειναι καθαρο κερδος που ΚΛΕΒΕΙ απο σενα το καταστημα...

Το πιασαμε?:tw:

Link to comment
Share on other sites

nop man δεν ειναι ετσι..sorry αλλα δεν εχω τωρα χρονο για ξαναβρω τα αναλογα link που εχει ειπωθει..Αργοτερα ισως..

Συνφωνω οτι ειναι ετσι σε αυτοΚαι απλα για να σκεφτεις το λογο που το πιστωτικο ΠΡΕΠΕΙ να κοβεται στην τιμη αγορας,σκεψου οτι:

το καταστημα που σου πουλησε το χ προιον το αγορασε απο την κατασκευαστρια χ ποσο

οταν θα την κανει αντικατασταση λογω ελλατωματικου προιοντος θα πιστωθει πισω το ποσο που την αγορασε(χ).

ΟΤΑΝ εσυ δεχεσαι το καταστημα αντι να σου δωσει πιστωτικο χ ευρω να σου δωσει χ-ψ

ευρω τοτε τα ψ ευρω ειναι καθαρο κερδος που ΚΛΕΒΕΙ απο σενα το καταστημα...

Το πιασαμε?:tw:

καμία μα καμία σχέση...

η πίστωση από τον χονδρέμπορο/κατασκευαστή προς το κατάστημα έχει χρονικό όριο maximum 6 μηνές..το σύνηθες είναι ένας μήνας..αν ο χρόνος αυτός περάσει τότε το προιόν επισκευάζεται ή αντικαθίσταται

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το θέμα για την τιμή που πρέπει να κόβετε το πιστωτικό παραμένει αδιευκρίνιστο για εμένα.

Όσες φορές εχω κάνει RMA, πάντα έπερνα κάτι άλλο σε αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος, και πάντα αυτό το άλλο ήταν στην ίδια τιμή με αυτό που εχω αγοράσει.

Για να καταλάβετε τι εννοώ όταν λέω : ''αδιευκρίνιστο'', ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω θέμα :

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=62157

Έπεσαν δεκάδες link's, ακούστηκαν πολλές απόψεις, αλλά τελικά δεν καταλήξαμε κάπου. Δε βρέθηκε δηλ. αυτό που προβλέπει ο νομοθέτης.

Αυτό ακριβώς θεωρώ ότι εκμεταλεύονται τα καταστήματα, και εφαρμόζουν τους κανόνες όπως θέλουν. Το γεγονός δηλ. ότι καταναλωτές, φορείς, υπηρεσίες δε μπορούν να συννενοηθούν για το τι ισχύει και τι οχι.

Εδω που τα λέμε είναι και λίγο Ελληνικό αυτό το φαινόμενο...

Link to comment
Share on other sites

Ειχα αγορασει ενα ide seagate 40gb 2,5 ιντσων και τον ειχα για μεταφορα αρχειων!

Το 2006 τον ειχα παρει 110 ευρω! Μετα απο 2 χρονια το 2008 Σεπτεμβριο μου χαλασε και που λετε παω για service στο πλαισιο...

Τον τσεκαρει το παλικαρι στο πλαισιο και μου λέει οτι οντως εχει προβλημα, αλλα δεν εχω να στου αντικαταστησω με αυτον που εχεις. Επισης δεν εχω διαθεσιμο δισκο Ide σε τετοιο μεγεθος 2.5 ιντσες!

Τοτε μου εκοψε πιστωτικο στην τιμη που τον ειχα αγορασει τοτε χωρις να το σκεφτει!

Συμπερασμα -> κατω απο προυποθεσεις μου εδωσε πιστωτικο 110 ευρω για ενα δισκο που ειχε αυτην την αξια πριν 2 χρονια! Αρα ειναι κατω απο προυποθεσεις και ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ που το ΠΛΑΙΣΙΟ κοιταει να εξυπηρετησει με τον πιο δικαιο τροπο τον ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ!

Link to comment
Share on other sites

Καλά μην τρελαίνεστε με την τιμή της 8800GTX, και γω θυμάμαι και μου είχε κάνει εντύπωση όταν είχαν βγει οι καινούργιες γενιές η 8800 στο e-shop ήταν ακριβότερη. Υποθέτω ίσως λόγο ολοκλήρωσης και μεγαλύτερου κόστους κατασκευής που δεν επέτρεπε την ελάττωση της τιμής δεν ξέρω.

Το πιο αστείο πάντως με το MULTIRAMA είναι η διαφήμιση που λέει "ΕΣΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ" Φυσικά και τα βλέπεις πρώτος στο σιτε τους αλλά δεν υπάρχουν για παραγγελία γιατί αναμένεται! χααχαχαχαχαχα!!!:sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου γνωμη ειναι παντως η εξης.

Συμφωνω πως για ενα οποιοδηποτε καταστημα το καλυτερο για την "φημη" του ειναι να εξυπηρετει οσο καλυτερα γινεται τον πελατη ,εφοσον ομως και ο πελατης εχει δικιο.

Π.Χ. οταν καποιος πηγαινει με μια GPU την οποια ειχε κανει volt mod και αυτο κανει μπαμ και απαιτει να του την αντικαταστησουνε για εμενα αυτο ειναι Μ@λ@κι@.

Especially οταν κανει φασαρια και δυσφημει το καταστημα ενω ουσιαστικα εχει αδικο διοτι "Εσπασε" Την εγγυηση.

επισης ενημερωτικα ,οταν καποιος επιστρεφει ενα αντικειμενο και το καταστημα κανει αντικατασταση ,μετα αυτο το αντικειμενο στελνεται στην μαμα εταιρια.εαν αυτη η εταιρια αποφασισει οτι δεν ηταν σωστη η αντικατασταση επειδη ειχε "Σπασει" η εγγυηση τοτε το καταστημα πληρωνει το τιμημα

ενα μεγαλο ποσοστο απο τους πωλητες σε οποιοδηποτε απο τα επωνυμα μαγαζια που γνωριζετε δεν παυει να ειναι ενας απλος υπαληλος που εψαχνε μια δουλεια για να ζησει.

Δεν εχει τον χρονο να δουλευει το πρωι και το βραδυ να διαβαζει ποσους stream prosessors εχει μια καρτα πχ.

εξαλλου αυτο ειναι δουλεια του αγοραστη.εφοσον σε ενδιαφερει τοσο πολυ ποσους στρεαμ προσεσορς εχει μια καρτα που θελεις να παρεις πολυ απλα ψαξτο πριν πας να παρεις την καρτα.Γιαυτο ο κατασκευαστης εχει τα Specs απο τα προιοντα του.Τωρα ενας απλος αγοραστης σιγα μην ρωτησει τετοια πραγματα.

σε καμια περιπτωση δεν ειναι αναγκασμενος ο πωλητης να γνωριζει τετοιες λεπτομεριες.

Τωρα οσο για το θεμα της "κοροιδιας" γινεται σε μεγαλο βαθμο και αυτο ειναι το χειροτερο.Οταν εχεις το δικιο σου και πανε να σε βγαλουνε φταιχτη αυτο ειναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

Παντως απο δικη μου εμπειρια οταν εχεις φιλικους υπαλληλους που δεν κοιτανε μονο το να πουλησουν αλλα θα σε βοηθησουν με αυτο που ψαχνεις και ακομα θα σε στειλουνε σε αλλο μαγαζι εαν χρειαστει αυτο για μενα ειναι το καλυτερο.

Τελος η δικια μου εμπειρια απο τα Multirama .

1ον: 3870 καμενη μετα απο 2 μηνες χρησης. Μετα απο μια επισκεψη στο Multirama Extreme αποπου και αγοραστηκε μου την Αντικαταστησανε ΑΜΕΣΩΣ.

2ον: Φωτογραφικη μηχανη απο δωρο η οποια ομως ηταν προβληματικη απο το εργοστασιο.

Επισκεψη στο Multirama στο κεντρο και εγινε Αντικατασταση ΑΜΕΣΩΣ.

3ον: DVD Rw Αγορασμενο απο Multi Extreme. πρωτη μερα δουλευει ,περναω windows και ολα οκ.

Αφηνω ανοιχτο το pc ,φευγω απο το σπιτι και πηρε φωτια το DVD rw.γυρναω σπιτι ,παντου καπνοι και το case αναμενο φωτια το μπροστα μερος του.το σβηνω και πηγαινω στο multirama extreme με ενα κομματι ΚΑΡΒΟΥΝΟ στο χερι.

Εγινε Αντικατασταση ΑΜΕΣΩΣ.

*Αμεσως=Επιτοπου την ιδια στιγμη,χωρις τσακωμους και φωνες.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι βεβαια υπαρχουν και Ασχημα επισοδεια αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ετσι ειναι το καταστημα και τελειωσε.δλδ επειδη το Multi καλαματας μπορει να πουλαει Σκ@τ@ δεν σημαινει οτι γενικα το Multirama πουλαει Σκ@τ@.

Συγνωμη εαν σας κουρασα ,διορθωστε με εαν εκανα λαθος!

επισης ΔΕΝ υπερασπιζομαι κανεναν,απλως λεω την γνωμη μου απο προσωπικες εμπειριες.

Φιλικα Τασος

Link to comment
Share on other sites

καμία μα καμία σχέση...

η πίστωση από τον χονδρέμπορο/κατασκευαστή προς το κατάστημα έχει χρονικό όριο maximum 6 μηνές..το σύνηθες είναι ένας μήνας..αν ο χρόνος αυτός περάσει τότε το προιόν επισκευάζεται ή αντικαθίσταται

μαν ειπα οτι στο καταστημα θα αντικατασταθει με προιον ιδιας αξιας ενω ο πελατης θα παρει πιστωτικο μικροτερο απο την αρχικη του αξια.Ολα τα αλλα που ειπες δεν αφορουν καποιον..Τι δεν καταλαβες?

το link που ειχα υποσχεθει παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα αγορασει ενα ide seagate 40gb 2,5 ιντσων και τον ειχα για μεταφορα αρχειων!

Το 2006 τον ειχα παρει 110 ευρω! Μετα απο 2 χρονια το 2008 Σεπτεμβριο μου χαλασε και που λετε παω για service στο πλαισιο...

Τον τσεκαρει το παλικαρι στο πλαισιο και μου λέει οτι οντως εχει προβλημα, αλλα δεν εχω να στου αντικαταστησω με αυτον που εχεις. Επισης δεν εχω διαθεσιμο δισκο Ide σε τετοιο μεγεθος 2.5 ιντσες!

Τοτε μου εκοψε πιστωτικο στην τιμη που τον ειχα αγορασει τοτε χωρις να το σκεφτει!

Συμπερασμα -> κατω απο προυποθεσεις μου εδωσε πιστωτικο 110 ευρω για ενα δισκο που ειχε αυτην την αξια πριν 2 χρονια! Αρα ειναι κατω απο προυποθεσεις και ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ που το ΠΛΑΙΣΙΟ κοιταει να εξυπηρετησει με τον πιο δικαιο τροπο τον ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ!

καλα μην το λες και με σιγουρια,δεν μου αλλαζαν την μητρικη γιατι ηταν εκτος εγγυησης για 1 μερα,ελεος για μια μερα???? τι να πω...:tw:

Link to comment
Share on other sites

και πολυ καλα κανανε... αμα σου την αλλαζανε θα πηγαινε ενας αλλος μετα που θα εχει ληξει η εγγυηση για 2 μερες και θα ελεγε ''καλα του αλλου του την αλλαξατε για μια μερα, τη δικια μου γτ οχι για 2 ΜΟΝΟ μερες??''

:TD::TD:

Link to comment
Share on other sites

και πολυ καλα κανανε... αμα σου την αλλαζανε θα πηγαινε ενας αλλος μετα που θα εχει ληξει η εγγυηση για 2 μερες και θα ελεγε ''καλα του αλλου του την αλλαξατε για μια μερα, τη δικια μου γτ οχι για 2 ΜΟΝΟ μερες??''

+1

Link to comment
Share on other sites

nop man δεν ειναι ετσι..sorry αλλα δεν εχω τωρα χρονο για ξαναβρω τα αναλογα link που εχει ειπωθει..Αργοτερα ισως..

Συνφωνω οτι ειναι ετσι σε αυτοΚαι απλα για να σκεφτεις το λογο που το πιστωτικο ΠΡΕΠΕΙ να κοβεται στην τιμη αγορας,σκεψου οτι:

το καταστημα που σου πουλησε το χ προιον το αγορασε απο την κατασκευαστρια χ ποσο

οταν θα την κανει αντικατασταση λογω ελλατωματικου προιοντος θα πιστωθει πισω το ποσο που την αγορασε(χ).

ΟΤΑΝ εσυ δεχεσαι το καταστημα αντι να σου δωσει πιστωτικο χ ευρω να σου δωσει χ-ψ

ευρω τοτε τα ψ ευρω ειναι καθαρο κερδος που ΚΛΕΒΕΙ απο σενα το καταστημα...

Το πιασαμε?:tw:

ΔΕΝ θα πιστωθεί...

Τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς?

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια χωρις να παρω τηλ εγω, με πηραν σημερα απο τα κεντρικα των multirama για την μητρικη που ειχα παει η οποια ειχε 183,00€ πριν 2,5χρονια κ μου ελεγαν να με πιστωσουν με 11.90€.μετα απο τα γνωστα καταγγελιες κ φωνες κ τηλ του περιοδικου pcworld στα κεντρικα τους μου ειπαν οτι για καποιο λογο που δεν μπορουσαν να εξηγησουν ειχε μπει τελευταια τιμη στο συστημα τους 11.90€.μου ειπαν οτι το διορθωσαν κ μου βγαζουν πιστωτικο 120ε+ΦΠΑ=142.80Ε.εμενα μου φαινεται μια χαρα κ συμφωνησα στο εν λογω ποσο.αυτο που δεν μου διευκρινησε γιατι δεν ηταν κ σιγουρος ειναι ο τροπος με τον οποιο θα πιστωθει το ποσο.ειτε μεσω μετρητων ειτε μεσω μιας επιταγης για μελλοντικες αγορες απο το καταστημα των multirama.εγω νομιζω οτι το σωστο ειναι το πρωτο να μου δωσουν δηλαδη τα λεφτα στο χερι.πολυ καλη εξελιξη παντως, αν κ εγινε μετα απο 3 μηνες κ τρεξιμο.

Link to comment
Share on other sites

και πολυ καλα κανανε... αμα σου την αλλαζανε θα πηγαινε ενας αλλος μετα που θα εχει ληξει η εγγυηση για 2 μερες και θα ελεγε ''καλα του αλλου του την αλλαξατε για μια μερα, τη δικια μου γτ οχι για 2 ΜΟΝΟ μερες??''

:TD::TD:

ενταξει ,αλλα αμα εχεις ποτε εσυ το ιδιο προβλημα δεν νομιζω να σε πιασει το "δικαιο" κομματι σου,γιατι θα θες να απαλαγεις απο την αγορα καινουριας.Μιλαμε για μητρικη 250 ευρω να μην την αλλαζουν για μια μερα,δεν ζητησα να μου αλλαξουν USB stick...εσυ δεν θα απογοητευοσουν ?:getlost:

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ αφου ελειξε η εγγύηση, γιατι να στην αλλάξουν??

Ο κατασκευαστής δεν πρόκειται να την δεχτεί για ''επισκευη'' και ετσι θα μείνει πεταμένη στο μαγαζί...:bye:

Αν το μαγαζι σου κοψει πιστωτικό ή στην αλλαξει εκτος εγγύησης θα ειναι εις βαρος του μαγαζιου γιατι ο κατασκευαστής δεν θα επιστρέψει το ποσο της μητρικής στο μαγαζι...

Καπως έτσι παει το πράγμα.

Σιγουρα θα απογοητευοσουν, αλλα δεν απαιτούσες να το αλλάξουν... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ αφου ελειξε η εγγύηση, γιατι να στην αλλάξουν??

Ο κατασκευαστής δεν πρόκειται να την δεχτεί για ''επισκευη'' και ετσι θα μείνει πεταμένη στο μαγαζί...:bye:

Αν το μαγαζι σου κοψει πιστωτικό ή στην αλλαξει εκτος εγγύησης θα ειναι εις βαρος του μαγαζιου γιατι ο κατασκευαστής δεν θα επιστρέψει το ποσο της μητρικής στο μαγαζι...

Καπως έτσι παει το πράγμα.

Σιγουρα θα απογοητευοσουν, αλλα δεν απαιτούσες να το αλλάξουν... ;)

ισως να να μπορουσαν να πουν στον κατασκευαστη οτι την εφερε ο πελατης πιο πριν και αργησε να σταλθει...ισως...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.