Jump to content



Παράπονα από τα καταστήματα MULTIRAMA


athlon=greek

Recommended Posts

Αυτοι που τους βλεπεις στο Πλαισιο πισω απο κατι τζαμαριες και επισκευαζουν Pc δεν ειναι γνωστες θες να πεις?Αλλα τους ρωτησες ποσα περνουν?700 περνουν και αυτοι,τι νομιζες οτι αμα εχεις γνωση πας Nasa?:nono:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply
Μακάρι παιδια να κάνουν κάτι. Γι'αυτούς θα το κάνουν όχι για μας. Απλά θα ήταν καλό όλα τα καταστήματα τεχνολογίας να έχουν υπαλλήλους που να είναι γνώστες του αντικειμένου και ενήμεροι για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο αυτό. Γιατί αλλιώς άνετα μπορεί να πάει κάποιος που ξέρει 5 πράγματα και να τον ξεμπροστιάσει με διάφορες ερωτήσεις του τύπου "Πόσους stream processors έχει η κάρτα; -Εεεεε..." και να δείξει το μαγαζί μια άσχημη εικόνα.:suicide2:

αν πας σε καταστημα λιανικης με λογικη να "ξεμπροστιασεις" τον εργαζομενο εισαι φαουλ

δεν προκειται για διαγωνισμο γνωσεων

και κανεις δεν ξερει τα παντα

απλα καποιοι εχουν το θαρρος να το παραδεχονται

και καποιοι κρυβονται πισω απο λεξεις και αερολογιες

σιγουρα μπορει να πετυχεις καποιο χομπιστα που να ξερει

αλλα το πιθανοτερο ειναι να συναντησεις ενα υπαλληλο που απλα κανει τη δουλεια του

και εαν ειναι καλος μπορει και να ξερει και 5 πραγματα παραπανω απο το μεσο ορο.

Παντως σαν φιλικη συμβουλη

να ξερεις οτι πελατες που επιδεικνυουν ασκοπα τις γνωσεις τους

και με ειρωνικο πολλες φορες τροπο προσπαθουν να μειωσουν τον υπαλληλο που εχουν απεναντι τους

ειναι χειροτεροι απο πωλητες που δεν ξερουν το TDP του X stepping coreduo

και συνηθως εισπρατουν και αντιστοιχη αντιμετωπιση

ειναι σαν να εχεις την απαιτηση απο τον σερβιτορο σε ενα εστιατοριο

να ξερει ποσες θερμιδες εχει ο μουσακας

και τι φυτοφαρμακα περιεχει η μαρουλοσαλατα

σε εναν ιδανικο πλασμενο κοσμο θα ηταν πιθανο

αλλα στον δικο μας, μοιαζει μαλλον ουτοπικο...

φιλικα

Γιωργος

Link to comment
Share on other sites

Σαφως και δεν βλαπτει,Υπαρχουν και εξαιρεσεις οπως ο Γιωργος απ'οσο βλεπω δεν ειναι ασχετος,αλλα τωρα να λες στον αλλον η 8800 εχει τρομερη τεχνολογια...εν ετει 2009 ε ειναι "καπως" :tw:

Γνωμη μου:Οι καταναλωτες διαβαζουμε πρωτα καλα και ενημερωνομαστε,γιατι ποτε δεν ξερεις αν θα πεσεις στον "ασχετο",μακαρι οχι... :)

Link to comment
Share on other sites

το να προσπαθήσω να σε πείσω ότι η 8800 είναι η καλυτερότερη κάρτα αυτή τη στιγμή είναι το ένα άκρο

το να μου ζητήσεις να ξέρω πόσους steam processors έχει η 4870, είναι το άλλο άκρο

Το μέσον, και το ζητούμενο, είναι να ξέρω ότι ο i7 σε ορισμένες εφαρμογές, με ενεργοποιημένο το HT χάνει σε επιδόσεις, ή ότι η τάδε κάρτα, σε γενικές γραμμές είναι καλύτερη από την δείνα.

Υπ'όψιν δεν είμαι πωλητής. Ένας ταπεινός εκτροφέας χερσαίων χελωνών είμαι, που από χόμπυ προσπαθεί να μάθε Φυσική Στερεάς Κατάστασης :p

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχει και η γραμμή εξυπηρέτησης 8011115000...καλό είναι να ενημερώνονται τα κεντρικά μιας εταιρίας για μεμονωμένα περιστατικά...78 καταστήματα franchise και μη είναι δύσκολο να ελεγχθούν.

Link to comment
Share on other sites

Οταν ξαναπεράσω απο Καλαμάτα θα κοιτάξω αν έχουν ακόμα τα ληγμένα μελάνια προς πώληση.

Πάντως, στο ίδιο κατάστημα, πήγε φίλος να πάρει conn-x με την προσφορά την κορνίζα της philips 7" (αν θυμάστε).

Λοιπόν επειδή είχε πέσει έλλειψη τις αντικαθιστούσαν με κάτι φτηνότερες (F U ή κάπως έτσι).

Πάει λοιπόν ο φίλος για το conn-x καμιά 15ριά μέρες μετά και του λένε η προσφορά έχει αυτό το δώρο (την φτηνή κορνίζα). Τους λέει ότι στο φυλάδιο δείχνει άλλη για δώρο και του λένε ότι αντικαταστάθηκε το δώρο λόγω έλλειψης. Ως εδώ καλά, αλλά έλα που το ράφι ήταν γεμάτο με philips 7"... Και όμως δεν την έδιναν τη philips. Ταυτόχρονα εγώ στης Πάτρας πήρα κανονικά την philips (όχι ότι εκεί είναι καλύτεροι, μάλλον έτυχε - φίλοι έχουν πάρει στην Πάτρα φορητούς για καινούριους ενώ ήταν τα demo).

Στης Καλαμάτας είχε προ μηνός SD 4GB σε εξωφρενική τιμή (θυμάμαι ότι ήταν τρελό ποσό >60 ευρώ σίγουρα). Λέω κάτι δεν έχουν ενημερώσει στην ταμπελίτσα και το πάω ταμείο. Το χτυπάει και μου λέει "κανένα λάθος, τόσο έχει..."

Δεν έχω τίποτα με τα συγκεκριμένα καταστήματα. Ισα-ίσα που στην επαρχία μας εξυπηρετεί πολύ να μην έχουμε μόνο τα τοπικά που "κοπάναγαν" όσο ήθελαν τις τιμές. Απλά, νομίζω ότι κάπου-κάπου ξεφεύγουν. Καλύπτονται πίσω από την ανωνυμία των φουκαράδων των 700 ευρώ και δεν έχεις ούτε την δυνατότητα συνήθως να βρεις κάποιον υπεύθυνο.

Οι τιμές δε, πρέπει να αφορούν είδος σε προσφορά μπας και έρχονται στα ίσα με ηλεκτρονικά καταστήματα...

Link to comment
Share on other sites

Να ακουστεί λίγο και η γνώμη μου γιατί έλειψα λίγο από το σάιτ. Γιώργο πιστεύω ότι οι υπάλληλοι σε ένα τέτοιο μαγαζί θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον την ελάχιστη απαιτούμενη γνώση (η οποία δεν παύει να είναι μεγάλη) και η οποία με τη σειρά της να είναι μεγαλύτερη ή ίση με τον πελάτη που έχουν μπροστά τους. Εγώ θα ήθελα να πάω σε ένα μαγαζί και να φύγω λέγοντας μέσα μου " Γουστάρω θα έρθω και αύριο να κάνω παρέα στα παιδιά να πούμε και πέντε πράματα" όχι να φύγω λέγοντας "Τι είπε τώρα το πάλικαρι;;;; Για μαλάκα με περνάει;" Θα ήθελα να έχω απέναντί μου εσένα το Γιώργο και τον κάθε Γιώργο που είναι πραγματικά pc expert και να μάθω-να λύσω απορίες και προβλήματα. Προς Θεού δεν είπα ποτέ να πάει κάποιος και να το παίξει ιστορίας στον καημένο τον αδαή υπαλληλο. Το τονίζω αυτό! Θα ήθελα να πιάσω στα χέρια μου την gtx 260 216 core Και να μου πει όχι αυτή μεγάλε δεν αξίζει τα 50 ευρώ παραπάνω ή το αντίθετο πάρε καλύτερα την 216 όχι την 192 τρέχει καλύτερα (αυτό για να διευκρινίσω και το παράδειγμα που έφερα.Δεν είμαστε εχθροί αλλά άνθρωποι με μια κάποια ευαισθησία γύρω από το θέμα των η/υ και χρειαζόμαστε και ανθρώπους συμμάχους όχι πλασιέ "διαφόρων ειδών". Νομίζω ότι κάλυψα τα κενά που άφησα και σόρρυ αν έγινα κουραστικός. Φιλικά Θανάσης.:spell:

Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω την αρνητική μου εμπειρία απο τα Multirama της Πάτρας , μιας και "το έφερε το thread" .Πέρσυ τον Ιανουάριο , όταν έψαχνα για μητρική, δεν έβρισκα σε κανένα "κοντινό" μαγαζί την X38 DQ6 , εκτός από το Multirama (που δεν μου καλοάρεσε από την αρχή σαν ιδέα...), εν τέλει την αγόρασα επειδή το πλαίσιο σε επικοινωνία μου τότε δεν επρόκειτο να την φέρει ποτε. 2ο boot , και λέω δεν βάζω και το νεότερο bios (official, όχι beta) , γυρνάω default το μηχανημα, βάζω τη δισκετούλα μου , "κύριος" ,κάνει το verification και πατάω το αναθεματισμένο το reset... ε.. αέναο boot cycle που δε λύθηκε με τπτ (Gigabyte Quad Bios my @ss..) , την επιστρέφω μια Τετάρτη στο multirama ,και αναμένω "γνωμάτευση".Ήδη από την επόμενη μέρα , άρχισα να "πιέζω" και να ρωτάω σε τι "φαση" βρίσκεται στον ελεγχο ,εν τέλει αφού με κατέβασαν τσάμπα στο κέντρο την παρασκευή (αλήθεια.. ποιανου ηταν φαεινη ιδέα να μου πει ότι "τώρα την κοιταμε..."?) , μου λένε δεν έχουν ασχοληθεί (για μια ακόμη φορά) , και να τηλ το σάββατο πρωί. Σε επικοινωνία μου την επομένη , μου λένε (dear God...) ότι ΝΑΙ έχει πρόβλημα και θα πρέπει να πάει στην TAIWAN!!!! για αντικατάσταση.. Ε αυτό ήταν , για μια ακόμη φορά στο κέντρο (οχι άδικα ομως τελικα...) και απαίτηση για να δώ τον υπεύθυνο καταστήματος, γιατί το θεωρούσα και θεωρώ αδιανόητο για ένα προιόν που αγοράστηκε πριν 2 μέρες και δεν έγινε καμια "μη προβλεπόμενη" ενέργεια (το διασαφήνισε κάποια στιγμη και ο τεχνικός στον υπεύθυνο) να πρέπει να υποστώ ταλαιπωρία 1 μήνα + . Έπρεπε να κάνω άμεσες συγκρίσεις με το απέναντι Πλαίσιο στον υπεύθυνο και να κάνω συγκρίσεις που "πόναγαν" , ώστε να ρωτήσει τον υπάλληλο αν υπάρχει άλλη διαθέσιμη στο κατάστημα, και να μου την αντικαταστήσει άμεσα.

Η "δουλειά μου" μπορεί να έγινε τελικά αρκετά γρήγορα , αλλά αν δεν φώναζα και απαιτούσα μπροστά στο παράλογο , δε θα είχα εξυπηρετηθεί.Δεν ξέρω αν είναι πάγια πολιτική του καταστήματος αυτό, αλλά μπήκε στην ίδια λίστα με κάποια άλλα "μαγαζάκια" , όπου πρέπει να φωνάξεις για να βρείς το δίκιο σου...

Link to comment
Share on other sites

και το δεύτερο Archos 605 4gb wi-fi έχει πρόβλημα και πάει για επιστροφή σήμερα.Εποικινώνησα μα την μαμά εταιρεία(ΑΜΥαε) κατόπιν προτροπής του υπαλλήλου του Multirama και εκεί μου είπαν ότι δύσκολα η Archos αντικαθιστά συσκευή!θα δούμε στην πορεία....:whip::whip:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τους υπάλληλους είναι να είναι σχετικοί προφανώς, και όχι δεν χρειάζεται να μπορούν να σου εξηγήσουν στο PCB της 4870 που πάει τι.

Αυτό που εμένα προσωπικά μου την σπάει (εμπειρία Πλαισίου) είναι όταν πχ, σκαει μάνα με γιο 12 ετών που παίζει Tomb Raider στο pc που πήραν από την σειρά Value σε 19άρα, και του λεει «θέλω μια καλή κάρτα» και πάει να της πουλήσει 295...

Δεν λεω ποσοστό επί τον πωλήσεων κλπ, αλλά λίγο κράτη στον κόσμο, δεν είναι απαραίτητο πως τους τρέχουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

φιλαρακι εγω μενω αθηνα. ειχα παρει μια φωτογραφικη μηχανη πριν 16 μηνες περιπου απο τα multirama.

εβγαλε τωρα καποιο προβλημα τους την πηγα πισω και ηθελαν να τους δωσω 17 ευρω μεταφορικα γιατι λεει θα την παει κουριερ. φυσικα δεν υπαρχει περιπτωση να τους τα δωσω. Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα... Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο

Β. Να μειώσει το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες... Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520

Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444

για αυτο και σου παραθετω τα παρακατω για να ξερεις.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι κ εγω ενας απο τους "πελατες" με τους ποιους τρεχω αφου τους εκανα καταγγελια

στο ινκα για μια μητρικη s939 με σλι η οποια εχει τρια χρονια εγγυηση κ χαλασε στα 2.5 κ μου εδιναν για πιστωση 11,90 ευρω οταν την ειχα αγορασει 183,00.δεν λεω φυσικα να μου δωσουν κ τα 180 αλλα ενα σεβαστο ποσο η κατι αλλο που να με ικανοποιει αφου δεν εχουν ιδια η παρομοιων δυνατοτητων μητρικη.το γελιο επεσε οταν εστειλα μηνυμα στο pcworld κ τους πηρε τηλ. την ιδια μερα μου ετειλαν εμαιλ για να τα βρουμε κ την επομενη κι αλλο.περιμενω να δω πως θα τα βρουμε.

ξυπνηστε οσους μπορειτε παιδια δεν γινεται να μας τα παιρνουν κ να μας κοροιδευουν κιολας.

Link to comment
Share on other sites

και που εισαι ακομα. σημερα περιμενω να με παρει τηλ. το νομικο τμημα της εταιριας multirama και φυσικα δεν με εχουν παρει και απο οτι καταλαβαινω ουτε προκειται. εγω επικοινωνισα με το υπ.αναπτυξης και το εκ.ποι.ζω το μεν υπουρ. μου ειπε οτι εφοσον δεν το γραφουν πανω στην αποδειξη τοτε ειναι παρανομο, και το εκ.ποι.ζω να προβω σε καταγγελια εγγραφη και στο υπουρ. και στα γραφεια τους. και αυτο θα κανω απο οτι φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι κ εγω ενας απο τους "πελατες" με τους ποιους τρεχω αφου τους εκανα καταγγελια

στο ινκα για μια μητρικη s939 με σλι η οποια εχει τρια χρονια εγγυηση κ χαλασε στα 2.5 κ μου εδιναν για πιστωση 11,90 ευρω οταν την ειχα αγορασει 183,00.δεν λεω φυσικα να μου δωσουν κ τα 180 αλλα ενα σεβαστο ποσο η κατι αλλο που να με ικανοποιει αφου δεν εχουν ιδια η παρομοιων δυνατοτητων μητρικη.το γελιο επεσε οταν εστειλα μηνυμα στο pcworld κ τους πηρε τηλ. την ιδια μερα μου ετειλαν εμαιλ για να τα βρουμε κ την επομενη κι αλλο.περιμενω να δω πως θα τα βρουμε.

ξυπνηστε οσους μπορειτε παιδια δεν γινεται να μας τα παιρνουν κ να μας κοροιδευουν κιολας.

Πιστωτικο τοσο πρεπει να σου δωσουν γιατι τοσο κανει τωρα βεβαια η περιπτωση ειναι περιεργη γιατι πλεον δεν βγαινουν μητρικες s939.Αυτο που πρεπει να απαιτησεις και δεν μπορουν νσ σου αρνηθουν ειναι η επισκευη του mobo.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.