Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

ebay μονο μεταχειρισμένα...έχω και κωδικό ανταλλακτικού αν μπορεί να βοηθήσει κανείς.....

General Motors Part # 12755304

δυστυχώς πάει πακέτο με το μοτέρ.....το μοτέρ το κοίταξα και είναι οκ......η εγκατάσταση δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο.ξεβίδωμα τα wiper arms,βγάζεις το πλαστικό κάλλυμα για τη βροχή, ξεσυνδέεις μια πρίζα και σε 3 παξιμάδια (1 μοτέρ 2 μηχανισμός) είσαι έτοιμος να βάλεις το νέο.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι χάλασε το POLO της μαμάς. Δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος, δεν είναι μπουζί. Μάλλον μπεκ. Μακάρι δηλαδή. Σε λίγο φεύγω για συνεργείο.... Άντε πάλι έξοδα το χιλιαράκι.

Link to comment
Share on other sites

Για Mercedes A class ποιο λετε?

Toyo T1R

Michelin Kleber

Michelin Pilot Exalto

Pirelli P6

Bridgestone Turanza ER300

Ποιο απο ολα...ειχα αναφερει και παλαιοτερα οτι προοριζονται για ταξιδια (εθνικη οδος, στροφες-επαρχιακο δικτυο), βροχες και γενικα οδοστρομα το οποιο θελει ενα σκληρο λαστιχο

Link to comment
Share on other sites

Πάλι χάλασε το POLO της μαμάς. Δεν δουλεύει ο 2ος κύλινδρος, δεν είναι μπουζί. Μάλλον μπεκ. Μακάρι δηλαδή. Σε λίγο φεύγω για συνεργείο.... Άντε πάλι έξοδα το χιλιαράκι.

Μα γιατί; Τα γερμανικά δεν είναι αυτά που δεν σπάνε - δεν χαλάνε; :hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είμαι ιταλόφιλος,για τον 3.2 Busso απλά respect :banging:

Να υποθέσω όταν λες Compressore,εννοείς την βελτιωμένη απο την Autodelta έκδοση?

Ναι, αυτη. Με full Supersprint και 4μπουκο Ragazzon. Aλλου...

Και που σαι, dolly... Στην παρεα ηταν και μια Shelby GT500!

Link to comment
Share on other sites

1027 Ευρώ το σύνολο για τέλη κυκλοφορίας. Καλά πάμε..

Όταν τα πληρώσουμε, τα αμάξια μας θα σταματήσουν να μολύνουν δηλαδή.

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μια απορία για την γλιστερή ανάβαση Ριτσώνας με τόσα άλογα σε πισωκίνητο.....(εμπειρία από αναβάσεις ή έστω να παρακολουθήσω δεν έχω γενικά)

Με τόσο πλάγιασμα και σχεδόν driftariσμα στα S-άκια δεν έχανε τον ατελείωτο χρόνο?δεν θα ήταν προτιμότερο να το πηγαίνει πιο συντηρητικά στο γκάζι για να μην γλιστράει τόσο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατόν να οδηγηθεί αλλιώς πισωκίνητο αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες, και οσο περίεργο και αν ακούγεται, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος... Scandinavians know better!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα με λίγο μικρότερη γωνιά drift στις εξόδους θα πήγαινε ταχύτερα. Από εκεί και πέρα συνήθως σε γλιστερά οδοστρώματα οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν να προκαλούν υπερστροφή για να κατευθύνουν το αυτοκίνητο εκεί που θέλουν. Η Εσκεμμένη από τον οδηγό υπερστροφή, ελέγχεται πολύ ευκολότερα από την πιθανή υποστροφή που μπορεί να σου εμφανιστεί.

Μη ξεχνάμε όμως ότι ειδικά σε τοπικό επίπεδο οι αναβάσεις δε γίνονται τόσο πολύ για το χρόνο όσο για το θέαμα και τη προσωπική ταυλα του οδηγού.

καλά πάντως δε θα βιαζόμουν να χαρακτηρίσω το συγκεκριμένο κύριο που οδηγεί "Σκανδιναβό" καθώς δε τον είδα να μπαίνει με φλικ και braking drift στις στροφές... απλά στις εξόδους του δίνει και καταλαβαίνει. (Αλλά σπάνια οδηγός σε τοπικό πρωτάθλημα και ειδικά με ελληνικού βεληνεκούς τσέπη θα οδηγήσει έτσι, καθώς με μια τυχούσα ζημιά πιθανότατα θα βγει εκτός για την υπόλοιπη σαιζόν τουλάχιστον...)

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Κακα τα ψεμματα , σαβ/κο δεν αξιζει καθολου να πηγαινεις παρνασσο.ουτε καλαβρυτα ουτε καρπενησι..

Μονο καθημερινες.Και τον τελευταιο καιρο μονο καθημερινες πηγαινω.Και θεμα κοστους , χρονου , και ανεσης

Link to comment
Share on other sites

Οι πάνω απο 200 άλογα απαγορεύονται! :p

Πλάκα πλάκα, εγώ για βόλτα, καφέ, κοψίδι, κοψίδι, κοψίδι (δεν είναι typo), επιστροφή είμαι μέσα όποια Κυριακή γουστάρετε! Θα βάλω την κυρά να κάνει μπουγάδα και θα πάω να στρίψω! (το αυτοκίνητο όχι τίποτα άλλο) αν το ψήνεται, είμαστε 1-2 πμ μακριά!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.