Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εδω θα συμφωνησω...θελει πολυ δρομο για να γινουν οι μεταφορες μας πραγματικα οικολογικες...ουτε εμενα μου λεει κατι το να εκπεμπεται co2 απο τα εργοστασια και οχι απο το αυτοκινητο...Ειχανε πει κατι οι Γερμανοι και συγκεκριμενα η volkswagen να βαλουν σε αρχικο σταδιο σε βενζιναδικο ταχυφορτιστες και να δημιουργησουν σταθμους στην εθνικη οπου θα σταματας θα σου αλλαζουν την μπαταρια με μια πληρως φορτισμενη στο μπαμ μπαμ και θα συνεχιζεις κανονικα το ταξιδι σου...και η φορτιση τους θα γινεται με ανεμογεννητριες...αυτο πιστευω πως ειναι οικολογικη μετακινηση αλλα παει αλλου το θεμα....

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει κάτι μηνάκια από τότε. Κλασσικά ένας κωλόγερος ήταν όλη μέρα στα χωράφια, και θεώρησε μετά συνετό να πιάσει τιμόνι και να κάνει 300km. Και κλασσικά κοιμήθηκε στο τιμόνι, βγήκε στο αντίθετο ρεύμα, στούκαρε με ένα ίδιο Audi, ήρθε αυτός κάθετα στο δρόμο και ήρθα και του τη φόρεσα κι εγώ. Ευτυχώς που τελευταία στιγμή μου έκοψε και το έστριψα και λοκάρισα τον πίσω άξονά του, γιατί αν τον χτυπούσα απ' τη πλευρά της πόρτας, θα έπαιζε τάβλι με τον Άγιο Πέτρο ο παππούς τώρα. Ο παππούς έσπασε κάτι πλευρά, το χέρι του και μια ελαφρά διάσειση, η κοπελιά στο άλλο αμάξι μελάνιασαν τα μπουτάκια της λίγο και εγώ κομπλε (επειδή φορούσα ζώνη). H Golf-άρα είναι δική μου... :D

Μακριά απο' μας απο δω και πέρα, και φοράτε ζώνη μάγκες. ;)

image113j.th.jpg image112n.th.jpg

image111o.th.jpg image110s.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν δίνω δεκάρα για τις γιαπωνέζικες μπάλες,αλλά σοβαρά αυτή η γιαμαπέζα θα αντικαταστήσει το CRX?

Αυτό είναι να το οδηγούνε γυναίκες που δεν μπορούνε να πάνε αμάξι με σοβαρό κινητήρα,όχι CRX αντικαταστάτης.:getlost:

Είναι καλά τα ηλεκτροκίνητα,γρήγορη επιτάχυνση,2ε για 100 χιλιόμετρα,και πάνω απ'όλα δεν βγάζουν αυτά co2...

...Η ΔΕΗ βγάζει όμως τόνους μόνο και μόνο για να φορτίσει 5-6 αν φανταστείς πόσο ρεύμα φεύγει για να φορτίσει ένα τέτοιο.

http://pavanvan.files.wordpress.com/2009/10/smoke-stack-pollution.jpg

Μερικές φορές χαίρομαι που δεν κυκλοφορούν πολλά pussycars,γιατί το Co2 που θα βγαινέ απ'την ΔΕΗ δεν θα χε σχέση με αυτό που βγαίνει απ'τα αμάξια τώρα.

http://www.funnyforumpics.com/forums/fail/4/FAIL-Cats-We-shall-decide.jpg

Link to comment
Share on other sites

:offtopic2:Πραγματικα τετοιου τυπου φωτογραφιες και γατοψιψινιες θα πρεπε να απαγορευθουν στο φορουμ.Καταντησαν αηδια.Αν θελουμε κατι να πουμε,το λεμε με λογια.Ευτυχως ειμαστε ανρθωποι (και οχι γατες :nada: ).

Συγνωμη για το off-topic.:kiss:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

:offtopic2:Πραγματικα τετοιου τυπου φωτογραφιες και γατοψιψινιες θα πρεπε να απαγορευθουν στο φορουμ.Καταντησαν αηδια.Αν θελουμε κατι να πουμε,το λεμε με λογια.Ευτυχως ειμαστε ανρθωποι (και οχι γατες :nada: ).

Συγνωμη για το off-topic.:kiss:

funny-pictures-cat-threatens-to-edit-your-face.jpg

:hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το πρόβλημα στις φωτογραφίες πιστεύω αλλά περισσότερο στην ειρωνεία. Καλό είναι να εξηγείς έστω με δυο λόγια το γιατί διαφωνείς.

lolcats or not το ένα σκέτο ειρωνικό σχόλιο είναι πάντα ενοχλητικό.

Συνεχίζοντας στην απάντηση μου πάνω σε αυτό.

Είναι καλά τα ηλεκτροκίνητα,γρήγορη επιτάχυνση,2ε για 100 χιλιόμετρα,και πάνω απ'όλα δεν βγάζουν αυτά co2...

...Η ΔΕΗ βγάζει όμως τόνους μόνο και μόνο για να φορτίσει 5-6 αν φανταστείς πόσο ρεύμα φεύγει για να φορτίσει ένα τέτοιο.

http://pavanvan.files.wordpress.com/2009/10/smoke-stack-pollution.jpg

Μερικές φορές χαίρομαι που δεν κυκλοφορούν πολλά pussycars,γιατί το Co2 που θα βγαινέ απ'την ΔΕΗ δεν θα χε σχέση με αυτό που βγαίνει απ'τα αμάξια τώρα.

Αν ασχοληθεί κάποιος στοιχειωδώς με συστήματα ενέργειας θα καταλάβει εύκολα ότι μια μεγάλη μονάδα παραγωγής είναι μακράν αποδοτικότερη από 1000 μικρότερες που συνολικά παράγουν την ιδία ισχύ.

Αυτό ισχύει στη σχέση αποδιδόμενη/καταναλισκόμενη ενέργεια αλλά και στους ρύπους αντίστοιχα.

Ναι πολλά από τα εργοστάσια της ΔΕΗ είναι απαρχαιωμένα και μολύνουν περισσότερο από όσο θα μπορούσαν αντίστοιχες σύγχρονές υποδομές.

Αλλά το ότι βλέπεις ένα σύγνεφο καπνού συγκεντρωμένο πάνω από μια καμινάδα ενός εργοστασίου που παράγει πολλές εκατοντάδες MW ισχύος ενώ δε βλέπεις κάτι αντίστοιχο από μια εξάτμιση ενός αυτοκινήτου την ώρα που παράγει μερικά KW, δε σημαίνει ότι το δεύτερο παράγει αναλογικά λιγότερους ρύπους…

Gay ή όχι. Πράγματι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο η φιλοσοφία κατασκευής τους δεν έρχεται σε αντίθεση με την ουσία ύπαρξης τους, είναι ιδανικά τουλάχιστον για χρήση εντός πόλης. Όταν πάμε να βάλουμε δυο πεπόνια στην ίδια σακούλα συνδυάζοντας επιδώσεις με «οικολογία» τότε είναι που χάνεται το μπαλάκι και έχεις ένα project που για να κατασκευαστεί (τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα εμπορικής εκμετάλλευσης) κοστίζει στο περιβάλλον περισσότερο από ένα muscle car των 70s

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το σχόλιο του βασίστηκε πάνω στα 2ευρω ανα 100 χιλιόμετρα που αφορούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή τα plug in υβριδικά οπου αξιοποιείς την ηλεκτρική ενεργεία που έχεις αποθηκεύσει στις μπαταρίες μετά από φόρτιση στο ηλεκτρικό δίκτυο...

Μπορεί να ήταν ανακριβές αλλά δεν ήταν άσχετο με το θέμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν ασχοληθεί κάποιος στοιχειωδώς με συστήματα ενέργειας θα καταλάβει εύκολα ότι μια μεγάλη μονάδα παραγωγής είναι μακράν αποδοτικότερη από 1000 μικρότερες που συνολικά παράγουν την ιδία ισχύ.

Αυτό ισχύει στη σχέση αποδιδόμενη/καταναλισκόμενη ενέργεια αλλά και στους ρύπους αντίστοιχα.

Ναι πολλά από τα εργοστάσια της ΔΕΗ είναι απαρχαιωμένα και μολύνουν περισσότερο από όσο θα μπορούσαν αντίστοιχες σύγχρονές υποδομές.

Αλλά το ότι βλέπεις ένα σύγνεφο καπνού συγκεντρωμένο πάνω από μια καμινάδα ενός εργοστασίου που παράγει πολλές εκατοντάδες MW ισχύος ενώ δε βλέπεις κάτι αντίστοιχο από μια εξάτμιση ενός αυτοκινήτου την ώρα που παράγει μερικά KW, δε σημαίνει ότι το δεύτερο παράγει αναλογικά λιγότερους ρύπους…

Gay ή όχι. Πράγματι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο η φιλοσοφία κατασκευής τους δεν έρχεται σε αντίθεση με την ουσία ύπαρξης τους, είναι ιδανικά τουλάχιστον για χρήση εντός πόλης. Όταν πάμε να βάλουμε δυο πεπόνια στην ίδια σακούλα συνδυάζοντας επιδώσεις με «οικολογία» τότε είναι που χάνεται το μπαλάκι και έχεις ένα project που για να κατασκευαστεί (τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα εμπορικής εκμετάλλευσης) κοστίζει στο περιβάλλον περισσότερο από ένα muscle car των 70s

Δεν πολυπιάνω το τι λες,sorry και όλας έχω πολύ δουλειά,μια ματιά έριξα όχι για να απαντήσω,αλλά θα σου δώσω ένα γρήγορο παράδειγμα.

Για τα ηλεκτρικά τώρα...

Αυτά τα φουγάρα στην photo ρυππαίνουν ΗΔΗ παραπάνω από όσο θέλουμε,και αυτό γίνεται απλά τροφοδοτώντας την πόλη με ρεύμα,δηλαδή τροφοδοτώντας απλά πράγματα που έχουμε όλοι σπίτι μας,όπως κουζίνα,ψυγείο,tv... Θερμοσίφωνα... κτλ...

Ένα αμάξι νέας τεχνολογίας (όχι hybrid) πόσο Co2 βγάζει ανά 100km? 100gr? 200gr? .....

Με την λογική αν έχεις πάνω στο ρεύμα 5.000.000 αμάξια για 40 ώρες να τα φορτίζεις όλα μαζί,αυτά τα φουγάρα θα ρυπαίνουν περισσότερο απ'ότι να καίνε 5.000.000 βενζίνη και να βγάζουν 100-200gr Co2 ανά 100km,διότι τα ίδια φουγάρα χωρίς τα αμάξια πάνω έχουν το φταίξιμο για τις περίεργες ζέστες κτλ.

Επίσης αν χρειάζεσαι 2ε ρεύμα να φορτίσεις ένα αμάξι,τότε αν ο κιλοβάτορας κοστίζει 0.08 cents,θα φύγουνε για μια φόρτιση κάπου 25.000w.

Δεν ξέρω αν όντως μια φόρτιση θέλει 2ε,αλλά αν θέλει,πιστεύω ότι αν τραβάς 25.000w για τις φορτίσεις σου,τότε θα ρυπαίνεις περισσότερο απότι να βγάζεις 100gr Co2/100km με βενζίνη.

Αν είναι να φορτιστεί το αμάξι από ανανεώσιμη πηγή ενέργειας,ναι τότε συμφέρει και εμάς και τον γλόμπο που μας ανέχεται,αν όμως είναι να τα χώσεις στην ΔΕΗ,καλύτερα να οδηγείς muscle car με μηχανή V8 7.0L του 1950 και να είσαι άνετος λέγοντας ότι το αμάξι σου είναι οικολογικό μπροστά στο τι κοστίζει ο ηλεκτρικό στον πλανήτη.

Επίσης κάπου είχα διαβάσει ότι τα hybrid για να φτιαχτούν κοστίζουν περισσότερο στον πλανήτη μας απ'ότι να φτιάξεις ένα κανονικό και να το οδηγείς.

The point is,αφήστε τα να καίνε βενζίνη,και μετά από 20 χρόνια αν δεν έχουμε κάνει μπαμ,τότε βλέπουμε για νέας τεχνολογίας αμάξια,γιατί προς το παρόν τα οικολογικά/οικονομικά αμάξια μπάζουν σε πολλά σημεία.

το εχεις οδηγησει?
Όχι,αλλά περιμένω εσένα να μου πεις αξιολογήσεις και τι χάνω που δεν το οδηγώ,γιατί για να με ρωτάς θα το έχεις οδηγήσει όπως φαίνεται. Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Το σχόλιο του βασίστηκε πάνω στα 2ευρω ανα 100 χιλιόμετρα που αφορούν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ή τα plug in υβριδικά οπου αξιοποιείς την ηλεκτρική ενεργεία που έχεις αποθηκεύσει στις μπαταρίες μετά από φόρτιση στο ηλεκτρικό δίκτυο...

Μπορεί να ήταν ανακριβές αλλά δεν ήταν άσχετο με το θέμα.

my fault... δεν το πρόσεξα..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.