Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Θα έπρεπε οι οικογένειες να έχουν μεριμνήσει οι ίδιες κατ' αρχην για την ασφάλειά τους, με τον να μην πήγαιναν να κάτσουν σε μέρη στα οποία η κοινή λογική προτάσσει να μην πας... Εφ' οσον ομως έγινε το κακό, ναι, θα πρέπει να το κυνηγήσουν αλλα για μένα, υπάρχει συνυπαιτιότητα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει συνυπαιτιότητα αλλά η ευθύνη βαραίνει τον διοργανωτή πολύ περισσότερο αφού αυτός πληρώνεται επειδή έχει πείρα και γνώσεις αλλά και τα μέσα ώστε να παρέχει ασφάλεια...

Αλλιώς ας νομιμοποιηθούν οι κόντρες και ο καθ’ ένας να τρέχει και να βρίσκεται στο δρόμο υπ ευθύνη του.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να πω τιποτα για το γεγονος, ουτε για το ποιος/ποιοι ειναι υπευθυνος/οι.

Ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα σκεπαζει το αγγελουδι που χαθηκε.

Κουραγιο στην οικογενεια του.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Το ψήνει κανείς για μοντίφα με γκάζι?

Με την τιμή της βενζίνης ίσως δεν είναι κακή ιδέα!

Βέβαια είναι και το γκάζι στο 0.7 με 0.8 όταν ήταν στο 0.5 παλιότερα + πέφτουν και τα άλογα απ'ότι έχει πάρει το αυτί μου.

Για ντεπόζιτο υπάρχει βάση - ρεζέρβα.

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη το είχα κοιτάξει προ ετών (με τις τότε τιμές βενζίνας / γκαζιού) και για να κάνει απόσβεση έπρεπε να το αμάξι σου να το βάψεις και κίτρινο (ταξί) στο τέλος νομίζω.

Γιατί δνε είναι και τόσο φθηνή η εγκατάσταση...

Επίσης τότε ήταν λίγα μέρη στην Αθήνα για να βάλεις γκάζι και σχεδόν 0 στην επαρχία.

Είχα μιλήσει και με 2-3 ταρίφες τότε και μου είχαν πει πως γενικά σε αυτοκίνητα πόλης (ι.ε μικρού κυβισμού) τα οφέλη δεν είναι τόσο μεγάλα, που κάνει την απόσβεση ακόμα πιο δύσκολη.

Εγώ είχα κοιτάξει τότε για το Terrano II Που είχαμε που ήταν 2,4 και πάλι οριακός ήμουν για να πάρω τα πλήρη οφέλη.

Βέβαια, αυτά που σου λέω είναι χαλαρά κουβέντες 6 ετών+

Παίζει να έχει αλλάξει το πράμα από τότε.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά η ζήτηση για υγραέριο είναι τόσο μεγάλη που ήδη η περίοδος αναμονής ξεπερνάει τους 9 μήνες και φυσικά τα οφέλη είναι περισσότερα τώρα λόγω της μεγάλης ψαλίδας στις τιμές υγραερίου-βενζίνης.

Εάν είσαι σε επαρχία ενοείτε πως δεν θα βάλεις υγραέριο, αφού μπορεί να έχει πετρέλαιο.

Οπότε μιλάμε μόνο για Αθήνα κ Θεσσαλονίκη, όπου και στις δύο πόλεις υπάρχουν και συνεργεία εγκατάστασης κ σταθμοί ανεφοδιασμού. Τώρα για κόστος μιλάμε γύρω στα 2Κ, αναλογα με το σύστημα, το τεπόζιτο κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα κι εγώ και τελικά μάλλον δεν λέει.

Έβαλα τα συμπεράσματα σε ένα σχετικό θέμα που υπάρχει στους 4t:

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461&start=330#p1834255

Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι κι εγώ.

Γνωρίζοντας όμως την "ελληνική πατέντα" και το μεγαλείο της, καθώς και τα φίδια που πουλάν οι περισσότεροι (π.χ. πιστοποιημένο σύστημα: απόλυτη απάτη, για να πιστοποιήσεις ένα σύστημα πρέπει όχι μόνο να είναι πιστοποιημένα τα εξαρτήματα ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ και λειτουργία - και μη μου πείτε ότι τα ΚΤΕΟ τα ελληνικά μπορούν να πιστοποιήσουν αν π.χ. θερμαίνονται οι βαλβίδες εξαγωγής περισσότερο. . .), μάλλον θα αρκεστώ στη βενζίνη.

Η οικονομία πάντως δεν είναι ευκαταφρόνητη, τα συστήματα όμως είναι υπερκοστολογημένα, θυμάμαι σε παλαιότερες εκθέσεις αυτοκινήτων συστήματα στο μισό του κόστους που βλέπω σήμερα.

Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα το ακόλουθο ΠΟΛΥ ενδιαφέρον:

http://www.lpgconversionservices.co.uk/valve-lubrication.html

Επίσης εδώ:

http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas

εκεί που λέει για τα συστήματα έγχυσης, γράφει (για τα 5ης γενιάς = υγρής έγχυσης):

Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vaporises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors.

Αν και το θεωρούσα απλή μετατροπή, πλέον δεν το σκέφτομαι καν.

Δεν γνωρίζω επίσης τι γίνεται με το Traction Control / ESP, εμένα πολλές φορές μου κόβει τον κινητήρα (πατάω γκάζι και δεν δίνει), αν βάλω ένα σύστημα με παράλληλο εγκέφαλο, αυτό μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να δουλεύει παράλληλα?

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει σχετικο θεμα με πολλες πληροφοριες στο φορουμ των 4τροχων...

στην θεσ.νικη ξερω οτι εγκατασταση κ πωληση αεριου, κανει το βενζιναδικο στο κτελ μακεδονια( πισω).

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω αν το γραφω στο σωστο θεμα...λοιπον,θελω ν αλλαξω τα μπροστινα φαναρια σ ενα passat b6 μοντελο 2005 μ αυτα εδω http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?cPath=1_39_110&products_id=989

ψαχνω για καναν ειδικο στη θεσσαλονικη που θα μου πει με σιγουρια αν γινεται αυτο που θελω(μη χασω 300 ευρω)...εχει κανεις εμπειρια πανω στο θεμα;

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω αν το γραφω στο σωστο θεμα...λοιπον,θελω ν αλλαξω τα μπροστινα φαναρια σ ενα passat b6 μοντελο 2005 μ αυτα εδω http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?cPath=1_39_110&products_id=989

ψαχνω για καναν ειδικο στη θεσσαλονικη που θα μου πει με σιγουρια αν γινεται αυτο που θελω(μη χασω 300 ευρω)...εχει κανεις εμπειρια πανω στο θεμα;

Τέτοια aftermarket φανάρια έχω δει λιωμένα από απλές 55άρες αλογόνου...

Γι' αυτό να βεβαιωθείς ότι έχουν πιστοποίηση (DOT, κλπ)... Έτσι γράφει στο site βέβαια, αλλά δεν ξέρεις...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σ ευχαριστω για την απαντηση αλλα επειδη δε γνωριζω και πολλα αυτα τα DOT/SAE/TUV τι σημαινουν;

Είναι διάφορες πιστοποιήσεις που δίνονται σε parts όταν εγκρίνονται από τους αντίστοιχους οργανισμούς.

Εδώ στην Ελλάδα λίγη σημασία έχουν οι πιστοποιήσεις, αφού ελάχιστοι τις προσέχουν.

Στη Γερμανία όμως, απ' όσο ξέρω, δεν μπορείς να βάλεις στο αμάξι parts που δεν έχουν έγκριση TÜV / ABE.

Επίσης, το αμάξι σου ελέγχεται από μηχανικό μετά από οποιαδήποτε μετατροπή (π.χ. μεγαλύτερες ζάντες) ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν επηρεάζεται η ασφάλειά του, κλπ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.