Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

οταν φτασει εδω ,μαλλον θα του βαλω κι αυτο Road Emperor - In Dash Car DVD With 3G Internet on eBay (end time 02-Mar-11 22:06:19 GMT)

η revo .

Έρχεται πακέτο και η νεαρά με τα μπουμπιζ μαζί?

Εδιτ

Στον απο κάτω

Aς έρθει η νεαρά και θα της τον πειράξω το εγκέφαλο:p

Έγινε επεξεργασία από Κωστάκης
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

VOSA - Vehicle Recalls

Ολες οι ανακλησεις οχηματων που ελαβαν χωρα απο 1992-εως σημερα.Πολυ χρησιμο σαιτ για να καταλαβει κανεις την αξιοπιστια των κατασκευαστων...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

καλά ρε σεις καγκουρες :p revo από 0 χιλιόμετρα? ας βαρεθεί πρώτα τα νορμαλ άλογα και μετά καρφώνει και το revo πάνω.

από 0 σωστά. κατευθείαν στα βαθιά το μοτέρ να μην του βγει κοιμισμένο...χεχεχε

Πέρα από την πλάκα εύχομαι να το χαρείς και σκέψου τις στιγμές που θα το κοιτάς από το μπαλκόνι και θα είναι παρκαρισμένο από κάτω..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τις προάλλες πέτυχα ένα γκαζιάρικο golf gti, φαίνονταν μαμά και τον ακολούθησα και τον πέτυχε φαναράκι:p

Σκέφτομαι ευκαιρία να κάνω μια unofficial δυναμομέτρηση, να δώ τι ψάρια πιάνω. Ξεκινάει γκαζάτος και μετά καρφωτός, ξεκίνησα χαλαρός και ήταν 1+ αμάξι μπροστά, μέχρι 140-150 ήμουν σχεδόν ένα κάρο μπροστά:p

Ήμουν με κόφτη 5800 στροφές και ~0.6bar...έχω περιέργεια να δώ τι θα γίνεται με 7500 στροφές και 0,7-0,8bar που θα είναι μετά από το τέλος του project στο mx5.

Α! Επίσης μπήκαν τετραπίστονα φρενάκια μπροστά σε λίγο θα ανεβάσω κανα δύο φώτογραφίες:T:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φώτογραφιούλες

img0416pj.th.jpg

img0415sd.th.jpg

img0414wy.th.jpg

Οι δίσκοι είναι 278mm * 24mm, τακάκια EBC green (τπτ το ιδιαίτερο) και θα αλλάξω και πίσω τακάκια γιατί είναι τελειωμένα με κάνα aftermarket.

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Για να ναι 16ρα και να χει αυτο το κενο, μαλλον 280mm. Σωστα?

Ηταν πολλα παραπανω να παρεις τα διαιρουμενα 300mm, ε?

EDIT μας προλαβε και τους 2 :p

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση αν πράγματι έβαλε ένα δόντι advance στον εξαγωγής, τότε μείωσε το overlap των εκκεντροφόρων και το μετέφερε τη σάρωση λίγο νωρίτερα. Αυτό δίνει γενικά ροπή στις χαμηλές στροφές και αφαιρεί από ψηλά. Δε θα έπρεπε να δυσκολεύεται να ξεκινήσει όμως με μια τέτοια ρύθμιση... εκτός κι αν δυσκολευόταν να το γυρίσει η μίζα γιατί με αυτή τη μεταβολή αυξάνεται η δυναμική σχέση συμπίεσης στις χαμηλές στροφές.

Γιατί είχα την αίσθηση ότι το +1 δόντι advance αυξάνει το overlap και θα πηγαίνει καλύτερα ψηλά?

Εγώ με Yaris 1.33 και όχι πάντα ελαφρύ δεξί πόδι έχω avg. 8.0L/100km στα τελευταία 7 γεμίσματα (με υπολογισμό, όχι από το trip computer), οπότε είσαι πάρα πάρα πολύ καλά. :T:

1.2 ή 1.4 είναι?

Πολλά δεν είναι 8,0l μέση κατανάλωση για το 1,33 και με το 6άρι?

Εδώ εγώ με το 2άρι που είναι 1,5 και έχει 5άρι και κοντό εντός πόλης και βαρύ πόδι τα βράδια παίζω στο 7,6.

Όταν μου είχαν καπαρώσει το δίπλωμα, είχα καταφέρει εντός πόλης να βγάλω ~6λ/100 1 ολόκληρο ντεπόζιτο

Link to comment
Share on other sites

Αβάνς εκκεντροφόρου:

Ανοίγει τις βαλβίδες νωρίτερα

Βοηθάει την ροπή στο low-end

Αυξανει την απόσταση πιστόνιου-βαλβιδας (clearance)

Προπορεία εκκεντροφόρου:

Ανοίγει τις βαλβίδες αργότερα

Δίνει ισχύς στις υψηλές στροφές

Μειώνει την απόσταση πιστονιού-βαλβίδας (clearance)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.