Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

dsc05886g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

εδω βλεπουμε την ειδικη υποδοχη για δυο (2) μπιτσιζ.Συμβατη με τακουνια >12ποντων αλλα και στηθη >3

εδω η υποδοχη για τον τσακωνα

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

εδω η μουρη οπως την βλεπεις αν ψαχνεις για μαμουνια

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

ωραιες οι προυποθεσεις σου Τσακωνα, αλλα σκληρες, >3? >12?, ουτε καν ισο?

Σε βλεπω το navi να παιζει τσοδα και εσυ να παιζεις με το quick shift. :D

(edit>επειδη το βλεπω παγωμενο, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι κανω πλακα :))

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Φρενα απιστευτα.

Τιμονι υπεροχο σε αισθηση.

Κιβωτιο συνεχιζει να προκαλει την περιφρονηση μου

Πρωι με ζεστη πολυ πεσμενο.Πραγματικα scary ηταν μονο σε ψοφοκρυο ορεινης περιοχης.

Πολυ μικρη καταναλωση για αυτο που προσφερει.

Μπιτσιζ λαβ ιτ.

Ωραια γκατζετακια => ξενον που στριβουν/αυτοματος αντιθαμβωτικος καθρεφτης/αυτοματα φωτα (αναβουν μονα τους σε τουνελ/σκοταδι κλπ)/αισθητηρας βροχης (ανοιγει υαλοκαθαριστηρες αν αισθανθει βροχη,βεβαια εχει λιγο λαγκ μεχρι να πεσει καμμια σταγονα πανω στον αισθητηρα)

Link to comment
Share on other sites

ναι... ακριβως, δεν νομιζω οτι ο Τσακονιδης θα μεινει εκει στα μαμα, κανεις σχεδον δεν εχει μεινει με TFSI στα μαμα...

Δευτερον οι αλλαγες ειναι playstation αλλα αλλη αισθηση το manual κιβωτιο....

Επισης ειναι και τα εξοδα μετα απο 2-3 χρονια, μπορει και λιγοτερο αναλογα τη χρηση.

Link to comment
Share on other sites

Ένα κιβώτιο με τόσο μικρή υστέρηση σαν το DSG, πού είναι χειρότερο από το χειροκίνητο;

Εγώ πλέον έχοντας οδηγήσει και αυτόματο (και μάλιστα σε BMW του 2005, που δεν είναι καν διπλού συμπλέκτη), αποφάσισα ότι απλά δεν πρόκειται να ξαναπάρω αμάξι με χειροκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..

ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3

Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο.

Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έβρεχε έβρεχε στα νοτια προάστια, το είχε κάνει τζάμι από έξω ταμάξι,

ο ελληνάρας λεω αυτά ειναι, ούτε πλύσιμο χρειάστηκα ούτε τίποτα,

ήρθε χθες αυτο το είδος "βροχής", κ@τοΥ-ρήματος, + χωματος και όλα όσα ήσαντο παρκαρισμένα απέξω τα κανε...

Άντε να ξαναβρέξει τώρα...:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

Link to comment
Share on other sites

ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..

ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3

Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο.

Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg.

παιδια τι να πω, προσωπικα αυστρια ειχα ενα 530d GT 8ταχυτο κ οτι του πεταγα, το εβαζε.

Τσακο ειμαι πολυ περιεργος να δω πως το βαζεις το εργαλειο :p μα καλα και αναβασεις?

Link to comment
Share on other sites

Πάστελ που το είδες το DSG;

(εκτός και αν μιλάς γενικά)

γερμανια @ cebit :p

οτι κυκλοφορουσε ειχε dsg ακομα και τα ποδηλατα πρεπει να είχανε :p

με γεια κιολας το εργαλείο Τσάκωνα:T:

Link to comment
Share on other sites

Ο καραφλας ξεχασε να σημειωσει οτι πριν οδηγουσε μονο παλαιοτερων γεννιων bmw, που ο επιλογεας ειναι ακριβως επανω στο κιβωτιο. Λογικο η μεταβαση στο προσθοκινητο με 1 μετρο ντιζα στον επιλογεα να του φαινεται πιο ασαφες. Τελοσπαντων, αφηστε τον να λεει, μια χαρα ειναι :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.

Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.