Tsakonas Απρίλιος 30, 2011 #4341 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Uploaded with ImageShack.us εδω βλεπουμε την ειδικη υποδοχη για δυο (2) μπιτσιζ.Συμβατη με τακουνια >12ποντων αλλα και στηθη >3 εδω η υποδοχη για τον τσακωνα ImageShack® - Online Photo and Video Hosting εδω η μουρη οπως την βλεπεις αν ψαχνεις για μαμουνια ImageShack® - Online Photo and Video Hosting 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Απρίλιος 30, 2011 #4342 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 θα μας βγαλει το λαδι μεχρι να ανεβασει φωτο της προκοπης 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Απρίλιος 30, 2011 #4343 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 (edited) ωραιες οι προυποθεσεις σου Τσακωνα, αλλα σκληρες, >3? >12?, ουτε καν ισο? Σε βλεπω το navi να παιζει τσοδα και εσυ να παιζεις με το quick shift. (edit>επειδη το βλεπω παγωμενο, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι κανω πλακα ) Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 30, 2011 από fotme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Απρίλιος 30, 2011 #4344 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Φρενα απιστευτα.Τιμονι υπεροχο σε αισθηση.Κιβωτιο συνεχιζει να προκαλει την περιφρονηση μουΠρωι με ζεστη πολυ πεσμενο.Πραγματικα scary ηταν μονο σε ψοφοκρυο ορεινης περιοχης.Πολυ μικρη καταναλωση για αυτο που προσφερει.Μπιτσιζ λαβ ιτ.Ωραια γκατζετακια => ξενον που στριβουν/αυτοματος αντιθαμβωτικος καθρεφτης/αυτοματα φωτα (αναβουν μονα τους σε τουνελ/σκοταδι κλπ)/αισθητηρας βροχης (ανοιγει υαλοκαθαριστηρες αν αισθανθει βροχη,βεβαια εχει λιγο λαγκ μεχρι να πεσει καμμια σταγονα πανω στον αισθητηρα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Απρίλιος 30, 2011 #4345 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 Το ηλεκτρονικό γκάζι του Group Vag είναι λίγο fail πάντως.Εγώ έβαλα Sprint Booster και είδα διαφορά, δοκίμασέ το. SprintBooster by BoulekosDynamic Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 1, 2011 #4346 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 μπιτσιζ χου λαβ ιτ αρ μοστ προμπαμπλι πλαστικ μπιτσιζ..γιου ντιζερβ σαμθινγκ μορ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Μάϊος 1, 2011 #4347 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 μπιτσιζ χου λαβ ιτ αρ μοστ προμπαμπλι πλαστικ μπιτσιζ..γιου ντιζερβ σαμθινγκ μορ.. Το σαμθινγκ μορ όμως δεν θα ενδιαφέρεται για το αμάξι αρα εισαι οφτοπικ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Μάϊος 1, 2011 #4348 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Καλοριζικο Τσακονιδιε....Για μενα τραγικο λαθος το DSG σε τετοιο αυτοκινητο με τοσα αλογα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 1, 2011 #4349 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 γιατι ρε παστελ, πολυ καλο το dsg με playstation αλλαγες, μηπως το λες υπο το πρισμα της περαιτερω βελτιωσης κ max ροπης του dsg? αν ναι οκ, αλλα δεν αφορα τα μαμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastelidis.n.s. Μάϊος 1, 2011 #4350 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 ναι... ακριβως, δεν νομιζω οτι ο Τσακονιδης θα μεινει εκει στα μαμα, κανεις σχεδον δεν εχει μεινει με TFSI στα μαμα...Δευτερον οι αλλαγες ειναι playstation αλλα αλλη αισθηση το manual κιβωτιο.... Επισης ειναι και τα εξοδα μετα απο 2-3 χρονια, μπορει και λιγοτερο αναλογα τη χρηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάϊος 1, 2011 #4351 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Πάστελ που το είδες το DSG;(εκτός και αν μιλάς γενικά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάϊος 1, 2011 #4352 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Ένα κιβώτιο με τόσο μικρή υστέρηση σαν το DSG, πού είναι χειρότερο από το χειροκίνητο;Εγώ πλέον έχοντας οδηγήσει και αυτόματο (και μάλιστα σε BMW του 2005, που δεν είναι καν διπλού συμπλέκτη), αποφάσισα ότι απλά δεν πρόκειται να ξαναπάρω αμάξι με χειροκίνητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 1, 2011 #4353 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο.Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Μάϊος 1, 2011 #4354 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Έβρεχε έβρεχε στα νοτια προάστια, το είχε κάνει τζάμι από έξω ταμάξι, ο ελληνάρας λεω αυτά ειναι, ούτε πλύσιμο χρειάστηκα ούτε τίποτα, ήρθε χθες αυτο το είδος "βροχής", κ@τοΥ-ρήματος, + χωματος και όλα όσα ήσαντο παρκαρισμένα απέξω τα κανε... Άντε να ξαναβρέξει τώρα...:laughing::laughing::laughing: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 1, 2011 #4355 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3 Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο. Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg. παιδια τι να πω, προσωπικα αυστρια ειχα ενα 530d GT 8ταχυτο κ οτι του πεταγα, το εβαζε. Τσακο ειμαι πολυ περιεργος να δω πως το βαζεις το εργαλειο μα καλα και αναβασεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση fotme Μάϊος 1, 2011 Δημοφιλής Δημοσίευση #4356 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 δεν γνωριζω αν εχει ειπωθει αλλου, σαν σημερα εφυγε ο Ayrton Senna.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgE]YouTube - Ayrton Senna Top Gear Tribute[/ame] 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Μάϊος 1, 2011 #4357 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Πάστελ που το είδες το DSG;(εκτός και αν μιλάς γενικά) γερμανια @ cebit οτι κυκλοφορουσε ειχε dsg ακομα και τα ποδηλατα πρεπει να είχανε με γεια κιολας το εργαλείο Τσάκωνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 1, 2011 #4358 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2011 Ο καραφλας ξεχασε να σημειωσει οτι πριν οδηγουσε μονο παλαιοτερων γεννιων bmw, που ο επιλογεας ειναι ακριβως επανω στο κιβωτιο. Λογικο η μεταβαση στο προσθοκινητο με 1 μετρο ντιζα στον επιλογεα να του φαινεται πιο ασαφες. Τελοσπαντων, αφηστε τον να λεει, μια χαρα ειναι 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 2, 2011 #4359 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2011 Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 2, 2011 #4360 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bJJrwmCVnio&feature=player_embedded]YouTube - Season 2011 | Wheelies | Meddes[/ame] αφιερωμενο στοn Wizzard 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts