Periklis_pap Μάϊος 5, 2011 #4421 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... Πωλείται αυτό το τέρας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 5, 2011 #4422 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 (edited) μπορει να μου φαινεται αλλα με 750 ΚΜ μαλλον αρχισε να ψιλοανοιγει το moteur ..Σε συγκεκριμενη σχεση/στροφες ειδα +10-15ΚΜ πανω.Και τις δυο φορες το αυτ/το ειχε πανω 2 ατομα (την 1η φορα το 2ο ηταν πολυ ελαφρυτερο ) φουλ ρεζερβουαρ ισιος δρομος και την πρωτη φορα ειχε και κρυο.Δεν πιστευω νακανε τετοια διαφορα η μαρκα της βενζινης ...εδιτ: πατατα,τα γραναζια εχουν σταθερο μεγεθος. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 5, 2011 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4423 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 Αυτή δεν είναι που ο πρώτος (δοκιμαστής νομίζω) που την έβγαλε στο δρόμο, κατέληξε στο νοσοκομείο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Μάϊος 5, 2011 #4424 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... sorry κι ολας... αλλά μου βάζεις στην ιδία κλίμακα το atom με αυτό το έκτρωμα? "Μηχανή" με 4εις ρόδες? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 5, 2011 #4425 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 Η πίστα της Πάτρας στην τελική ευθεία!Mech, ξερεις τιποτα παραπανω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Μάϊος 5, 2011 #4426 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 Δεν αμφιβάλλω ότι καθώς το μοτερ ανοίγει θα το βλέπεις να παίρνει επάνω του... αλλά αυτό που αναφέρεις είναι μεγάλη διάφορα και δε δικαιολογείται από το στρώσιμο ειδικά τόσο σύντομα. Εκτός και αν αυτή η μεταβολή δεν οφείλεται στο στρώσιμο αλλά σε κόλπα του εγκεφάλου καθώς αυτός “μαθαίνει” στις συνθήκες χρήσης.Ειδικά σε ισχυρουτσικα τούρμπο μοτέρ πάντως, το καύσιμο παίζει τρελό ρόλο... όχι επειδή τόσο επηρεάζεται η φυσική απόδοση του μοτερ... αλλά επειδή ο εγκέφαλος με την παραμικρή υποψία πειρακιου (συνήθως από μουφοκαυσιμο) κόβει αισθητά το μοτέρ για να το προστατευσει. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάϊος 5, 2011 #4427 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 και ειναι και ιδιαιτερα ποιοτικα τα ελληνικα καυσιμα οποτε απο τους 265 που πηρες,εχεις 190 και 75 γιδια 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 5, 2011 #4428 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 μπορει να μου φαινεται αλλα με 750 ΚΜ μαλλον αρχισε να ψιλοανοιγει το moteur ..Σε συγκεκριμενη σχεση/στροφες ειδα +10-15ΚΜ πανω.Και τις δυο φορες το αυτ/το ειχε πανω 2 ατομα (την 1η φορα το 2ο ηταν πολυ ελαφρυτερο ) φουλ ρεζερβουαρ ισιος δρομος και την πρωτη φορα ειχε και κρυο.Δεν πιστευω νακανε τετοια διαφορα η μαρκα της βενζινης ...εδιτ: πατατα,τα γραναζια εχουν σταθερο μεγεθος.Τσακωνα, οταν εχει κρυο ειναι η χαρα της τουρμπινας διοτι υπαρχει μεγαλυτερη πυκνοτητα οξυγονου, οταν θα βαραει 40αρες και εισαι στη νταλα μιας λεωφορου θα καταλαβεις την διαφορα.. Αυτος ειναι ο λογος που μπαινουν κ τα ιντερκοολερ ωστε να ψυχεται ο εισερχομενος αερας και να ρουφαει περισσοτερο οξυγονο για καυση. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Μάϊος 5, 2011 #4429 Κοινοποίηση Μάϊος 5, 2011 Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... ooυπς...παει η y2k...ξεφτυλιστικε Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Μάϊος 6, 2011 #4430 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2011 ....Δεν πιστευω νακανε τετοια διαφορα η μαρκα της βενζινης ...Ασχέτως μάρκας, ασχ'ετως αν το ταμπελάκι λέει 95/97/100/200 octanes, η καλή βενζίνη κάνει ΑΛΛΟ αμάξι. Ειδικά σε σαλιγκαράτα. Στο λέω εκ πείρας. Πρόσεχε που βάζεις και μην κολλάς στο 100. Πολλές κατοστάρες είναι χειρότερες απο 95άρες. Αλλά η καλή 100άρα θα μεταμορφώσει το αμάξι σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 6, 2011 #4431 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2011 Η διαφορά βέβαια γίνεται ΠΟΛΥ πιο αισθητή σε ατμοσφαιρικά. Στα τουρμπάτα, η διαφορά που θα δεις με -5'C δεν την βλεπεις και 300άρα βενζίνη να βάλεις.Μην τρελέναισε με τις 100άρες παντος, ο κατασκευαστής λέει 95αρα για κάποιο λογο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Μάϊος 6, 2011 #4432 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2011 Πινακιδες μπορει να βγαζει αλλα δεν εχει εξοπλισμο πορτες ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα κλπ κλπ ολα θυσιασμενα στον βωμο των επιδοσεων . Ασε που παιζει να τρως και πιο πολυ αερα απο οτι με ενα σκουτερακι μπεβερλυ : p Δεν διαφωνώ αλλά από την άλλη -σχεδον- το ίδιο ισχύει και με τα caterham Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... κοίτα, το εχω δει στα διόδια ασπροπύργου με ελληνικότατες πινακίδες. Νομίζω ότι όταν γίνεται σύγκριση μηχανοκίνητων οχημάτων ας μπαίνει τουλάχιστον το όριο το τι μπορεί να κυκλοφορίσει κανονικά στο δρόμο, να είναι όχημα παραγωγής, (όχι συλλεκτικής που βγαίνουν 5 κομμάτια ξερω γω) και κατα προτίμηση badged. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 6, 2011 #4433 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2011 YouTube - Course poursuite impressionnante en Belgique avec une Audi RS4 ! ! ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Μάϊος 6, 2011 #4434 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2011 τουρμπόκαιρος που λεμε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Μάϊος 6, 2011 #4435 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2011 Η διαφορά βέβαια γίνεται ΠΟΛΥ πιο αισθητή σε ατμοσφαιρικά. Στα τουρμπάτα, η διαφορά που θα δεις με -5'C δεν την βλεπεις και 300άρα βενζίνη να βάλεις.Δε συμφωνούμε. Ο κινητήρας είτε -5 έχει εξωτερική είτε +40 την ίδια θερμοκρασία λειτουργίας θα έχει περίπου. Την αντικροτικότητα των υψηλών οκτανίων δεν την αντικαθιστά καμία εξωτερική θερμοκρασία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Μάϊος 7, 2011 #4436 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2011 Όλα παίζουν το ρολό τους. Η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρολό... όχι άμεσα στη θερμοκρασία λειτουργιάς του μοτέρ, αλλά καθαρά στη θερμοκρασία του μείγματος πριν την ανάφλεξη του. Το υπέρ του δέοντος θερμό μείγμα έχει τη τάση να αναφλέγεται ευκολότερα - ταχύτερα και πολλές φορές πρόωρα από κάποιο άλλο hot spot στο θάλαμο καύσης περά από τη σπίθα του μπουζί, προκαλώντας είτε προανάφλεξη είτε κρουστική καύση.Εγώ από την άλλη διαφωνώ στο ότι επηρεάζονται περισσότερο τα ατμοσφαιρικά. Ο γενικός κανόνας λέει ότι όσο πιο στουπωμένος είναι ο θάλαμος καύσης με καύσιμο μείγμα, τόσο πιο επιρρεπής είναι στην προανάφλεξη...turbo = περισσότερο στούπωμα μείγματος οπότε και πιο ευαίσθητο για "πειράκια" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 7, 2011 #4437 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2011 Με το nos τι παιζει παιδια ? Εχει κανει κανεις απο εδω ποτε εγκατάσταση μονος του ? Βλεπω κατι κιτακια zex αρκετα δελεαστικα (50-75 shot ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 7, 2011 #4438 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2011 Με το nos τι παιζει παιδια ? Εχει κανει κανεις απο εδω ποτε εγκατάσταση μονος του ? Βλεπω κατι κιτακια zex αρκετα δελεαστικα (50-75 shot )αν σκεφτει κανεις οτι η πλειοψηφια των κινητηρων παραγωγης σχεδιαζονται να περασουν μολις ενα 10% της ζωης τους στο μεγιστο της αποδοσης,δηλαδη για καθε 10χιλιομετρα που κανεις μονο στο 1 ζητας μαξιμουμ αποδοση,αυτο το ΝΟΣ ακουγεται αρκετα συμφερουσα ιδεα χωρις βαριες επεμβασεις στον κινητηρα (προγραμμα/εκκεντροφοροι κλπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 7, 2011 #4439 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2011 Απλα αν κανεις πατατα στην εγκατασταση παιρνεις το le moter στο χερι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Μάϊος 7, 2011 #4440 Κοινοποίηση Μάϊος 7, 2011 και το ίδιο παθαίνεις αν αποφασίσεις να αδειάσεις την μπουκάλα σε μια βραδυά.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts