Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Υλίκη άνετα 220άρες...

Νιόνιο, τον πέζουλα τον αισθάνεσαι το ίδιο πρωί με 5 βαθμούς και καλοκαίρι με 35 θες να μου πεις?

Γιατί εγώ 100άρα έβαζα μια εποχή, και @@ ουσιαστικές διαφορές έβλεπα, και εννοώ πως τα +3 άλογα δεν τα νιώθω.

Σίγουρα κάνει καλύτερες καύσεις στο εσωτερικό αλλά ουσιαστική διαφορά ΔΕΝ είδα.

Link to comment
Share on other sites

Υλίκη άνετα 220άρες...

Νιόνιο, τον πέζουλα τον αισθάνεσαι το ίδιο πρωί με 5 βαθμούς και καλοκαίρι με 35 θες να μου πεις?

Γιατί εγώ 100άρα έβαζα μια εποχή, και @@ ουσιαστικές διαφορές έβλεπα, και εννοώ πως τα +3 άλογα δεν τα νιώθω.

Σίγουρα κάνει καλύτερες καύσεις στο εσωτερικό αλλά ουσιαστική διαφορά ΔΕΝ είδα.

Όχι Larv δεν είναι το ίδιο με 5 και 35. Αλλά το συμπέρασμά με την κατοστάρα που έβαζες στο δικό σου, θα στο εξηγήσει ένα μπαρόμετρο ;)

Επίσης είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρείς πραγματική κατοσταρα και όχι καλή 95άρα ή νερό που καίει με λίγη λάσπη βαπτισμένη βρρρρρ.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελετε καλη 100αρα, εχει Πλατεια Σκατζουρακη Νεα Σμυρνη... μιλαμε παρα πολυ καλη, πηγα ταξιδι Μετσοβο 450χλμ και εκαψα περιπου 35€ ισως και λιγο παραπανω με Α Class '98. Eθνικη οδος 120-140max max, αλλα με σταθερη παντα ταχυτητα, δεν εκανα αυξομειωσεις και σε επαρχιακους δρομους βλεπε Δομοκος πηγαινα με 80 και απο τελειωματα Δομοκου μεχρι Καλαμπακα μ.ο. ειχα 90-110χλμ.

Οσο γ αυτο που λες Τσακονιδη ειναι το ESP. Eγω πλεον το νιωθω στην Α. το καταλαβαινμω οταν ενεργοποιειται. Φρεναρει ενας απο τους δυο τροχους ωστε να μπει ξανα σε πορει το αυτοκινητο. To abs δεν εχει λαμπακι.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, η διαφορά στην κατανάλωση ΜΟΝΟ απο την βενζίνη απο 95άρα σε 98άρα σε 100άρα, είναι σε ένα φουλ ντεπόζιτο ούτε 10 λεπτά...

Μην νομίζει κανείς πως βάζοντας 100άρα κερδίζει την διαφορά με την απλή σε κατανάλωση έτσι.

Η διαφορά είναι ανύπαρκτη χοντρικά.

Και εξηγώ λέγοντας πως αν έχεις αυτονομία 500 χμ και 501 χμ με 95 - 100άρα δεν το θεωρώ κέρδος.

Αυτά δεν τα βγάζω απο το κεφάλι μου, και το Autocar και οι 4 Τ είχαν κανει συγκριτικό σε εργαστήριο και όχι στον δρόμο που δεν μπορούμε ΠΟΤΕ να κάνουμε ακριβώς την ίδια διαδρομή έτσι?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα τα οκτανια στην Ελλαδα τα θεωρω ως προς το οφελος για συμβατικα αυτοκινητα placebo effect.

Ειναι γεγονος οτι μεγαλυτερη αποδοση ή οικονομια ερχεται απο την πιο αποδοτικη καυση, ομως τα πολλα οκτανια αξιοποιουνται ειτε σε αυτοκινητα με υψηλη συμπιεση (πανω απο 11:1) ειτε απο αυτα που εχουν υψηλη υπερπιεση.

Οι κατασκευαστες ολοενα κ περισσοτερο προσπαθουν να φτιαχνουν μοτερ που δουλευουν με χαμηλοτερα οκτανια ετσι ωστε τα αυτοκινητα να παραγουν ικανοποιιτικους ρυπους απο μια λιγοτερο αποδοτικη καυση λογω λιγοτερων οκτανιων βενζινη.

Αν τα βαλεις κατω, το investment του delta κοστους απο 95 σε 100 οκτανια δεν θα το πιασεις ποτε, αντε στην καλυτερη, σε οπλο αμαξι,να φυγεις ενα φτερο μπροστα. Εκτος βεβαια αν το αμαξι ειναι τοσο κακοσχεδιασμενο ως προς την χαρτογραφηση του κ μπερδευει με τις απλες.

εδιτ> επισης να αναφερω οτι το νιτρο δεν ειναι τιποτα αλλο απτο να βαζεις ακομα περισσοτερο οξυγονο στο θαλαμο, οποτε με σταθερο λογο οξυγονου῎βενζινης εχεις και περισσοτερη βενζινη, αρα πιο δυνατη καυση, αρα περισσοτερο γκαζι.. προσοχη στα καπακια κυριοι.

Έγινε επεξεργασία από fotme
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τσάκο, έχοντας σαν έναυσμα το κλάμα σου, πήγα και οδήγησα ΜΟΛΙΣ (ναι για 4 τετράγωνα δεν έχω ώρα) το 160αρη Ροκο φίλου.

Το κιβώτιο εκτός αν έχεις συνηθήσει κάνα S2000 πραγματικά δεν έχει κάτι στην αίσθηση του... δεν ξέρω γιατί έχεις συφιλιαστεί τόσο, εκτός αν 1 στις 1000 έχεις κάποιο θέμα με το δικό σου? δνε ξέρω τι να πω!

Link to comment
Share on other sites

Κακο αυτο :p

Copy paste από άλλο site

To 1997 που πήγα στην Πάτρα ως πρωτοετής μηχανολόγος, πήγαμε με κάποιους φίλους να δούμε την πίστα στην Χαλανδρίτσα, για την οποία είχαν βάλει ταμπέλες στους δρόμους και είχαν γίνει ήδη τα εγκαίνια :x:

Μετά από αρκετή περιπλάνηση σε διάφορους χωματόδρομους, φτάσαμε σε ένα συρματοπλεγμένο χωράφι, στην είσοδο του οποίου υπήρχε μια μεγαλοπρεπέστατη ταμπέλα "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ" :whistle:

Την αρχική απογοήτευση διαδέχτηκε ένα νευρικό γέλιο από όλους μας, καθώς με την αφέλεια της νεότητας νομίζαμε ότι αφού έχουν γίνει εγκαίνια θα είναι έτοιμη η πίστα.

Μακάρι, αλλά ειδικά αυτήν την εποχή, αν δεν το δω δεν το πιστεύω.

Το κερασάκι ήταν μια κρεμασμένη εξάτμιση λόγω χωματόδρομων, την οποία στερέωσα με σύρμα στον κοτσαδόρο ενός Ε12 518 του 1979 που είχα τότε. Άλλα γέλια εκεί :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Αν θελετε καλη 100αρα, εχει Πλατεια Σκατζουρακη Νεα Σμυρνη... μιλαμε παρα πολυ καλη, πηγα ταξιδι Μετσοβο 450χλμ και εκαψα περιπου 35€ ισως και λιγο παραπανω με Α Class '98. Eθνικη οδος 120-140max max, αλλα με σταθερη παντα ταχυτητα, δεν εκανα αυξομειωσεις και σε επαρχιακους δρομους βλεπε Δομοκος πηγαινα με 80 και απο τελειωματα Δομοκου μεχρι Καλαμπακα μ.ο. ειχα 90-110χλμ.

Οσο γ αυτο που λες Τσακονιδη ειναι το ESP. Eγω πλεον το νιωθω στην Α. το καταλαβαινμω οταν ενεργοποιειται. Φρεναρει ενας απο τους δυο τροχους ωστε να μπει ξανα σε πορει το αυτοκινητο. To abs δεν εχει λαμπακι.

Τα 800 χμ που προανεφερα ηταν αθηνα-λαρισα μεσω νεας και επιστροφη απο την παλια επειδη χαθηκα.Καπου πρεπει ναχα ακουμπησει αναποδα το τζιπιες δεν εξηγειται αλλιως, και περασα και απο Δομοκο.

Αν πω τωρα ποσα εβλεπα στην παλια λιγο πριν απο τον Δομοκο και γενικοτερα σε οοολη αυτην την διαδρομη..... :p:P

δεν ξέρω γιατί έχεις συφιλιαστεί τόσο, εκτός αν 1 στις 1000 έχεις κάποιο θέμα με το δικό σου? δνε ξέρω τι να πω!

ρε λεμε και στο sciroccoclub η πλειοψηφια γκρινιαζει για τα κιβωτια.Μου θυμιζει το πολο 1.4 75πς 10ετιας που απορουσα πως προχωραει αφου δεν ενιωθα πως εβαλα ταχυτητα...Η μαλλον ακριβως το ιδιο ειναι σε αισθηση...Κριμα παντως γιατι ψηνομουνα για ρεβο και τωρα θα ειμαι επιφυλακτικος μπας και χρειαστω εγγυηση...

Παντως με την πρωτη ευκαιρια θα μπουν R888

ξερει κανεις ποτε πρεπει να το κερωσω???

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις ποτε πρεπει να το κερωσω???

Ένα απλό κέρωμα μπορείς να το κάνεις και αμέσως αν θες.

Μετά, μία φορά το χρόνο περιποίηση και γυάλισμα σε ειδικό, και το χρώμα θα μείνει καινούριο για πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο καίει, εγώ το έκανα πριν 2 μήνες και έκαψα περίπου τα ίδια με 95άρα. 100 με 120 ευρώ είχα βάλει. Αλλά έχω 95 άλογα όχι 265 :p

Βέβαια μέσω Λάρισας πάντα, και πορεία με 4000 rpm και εξάρσεις με 5 - 5500 rpm.

(δεν είναι και autobahn grade :p)

Link to comment
Share on other sites

Εκλεισε η ασφαλιστικη που ειχα το παπακι και πηραν τον πατερα μου να παμε σε μια αλλη και του ειπαν οτι θα πρεπει να δωσουμε 11Ε σε αυτους.οντως πρεπει να τα δωσω η κανουν καμια ρουφιανια?δεν ειναι τοσο τα λεφτα το θεμα αλλα μην τους τα δωσω ενω δεν χρειαζεται.γιατι ειχα ακουσει οτι δεν χρειαζεται τιποτα για να πανε οσοι τους αφησαν ξεκρεμαστους σε αλλη εταιρεια...και υποψιαζομαι οτι αυτα τα 11Ε ειναι η διαφορα στο προγραμμα της ασφαλισης και καλα.

Link to comment
Share on other sites

20 μέρες πριν κλείσει η ΑΣΠΙΣ τότε, είχα πληρώσει το ασφάλιστρο του αυτοκινήτου (~290 ευρώ).

Όταν έκλεισε, μού είπαν ευγενικά ότι δεν αναγνωρίζει τίποτα η νέα ασφαλιστική και αναγκάστηκα να πλερώσω ΞΑΝΑ 300 ευρώ....

Οπότε, πάλι καλά να λες, στην περίπτωσή σου.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο καίει, εγώ το έκανα πριν 2 μήνες και έκαψα περίπου τα ίδια με 95άρα. 100 με 120 ευρώ είχα βάλει. Αλλά έχω 95 άλογα όχι 265 :p

Βέβαια μέσω Λάρισας πάντα, και πορεία με 4000 rpm και εξάρσεις με 5 - 5500 rpm.

(δεν είναι και autobahn grade :p)

τι να πω ρε σωτηρακη, κανει θαυματα αυτος ο αμεσος ψεκασμος και η ΠΟΛΛΗ ροπη (ισως και το οτι μπαινεις παντου οπως εισαι και δεν χανεις ενεργεια να φρεναρεις και να ξαναεπιταχυνεις).Δεν θες να μαθεις ποσο εκαψε A3 cabrio 1.2 TSI 105 ps φιλης σε παρομοια διαδρομη (ποσο τραγικα λιγο εννοω)....

Link to comment
Share on other sites

20 μέρες πριν κλείσει η ΑΣΠΙΣ τότε, είχα πληρώσει το ασφάλιστρο του αυτοκινήτου (~290 ευρώ).

Όταν έκλεισε, μού είπαν ευγενικά ότι δεν αναγνωρίζει τίποτα η νέα ασφαλιστική και αναγκάστηκα να πλερώσω ΞΑΝΑ 300 ευρώ....

Οπότε, πάλι καλά να λες, στην περίπτωσή σου.

μιας και πιασαμε αυτην την κουβεντα ,350 ευρω/6μηνο ασφαλιστρο για ευθυνη προς τριτους+κλοπη στην πραγματικη αξια του αυτοκινητου ειναι καλη τιμη για το γνωστο αυτοκινητο του θρεντ?γνωστος με εστειλε αλλα ναμαστε κ σιγουροι...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.