Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλα ολα αυτα που λετε και τιμια, αλλα οσο ανεβαινουν σε διασταση τοσο χωλαινει ασχημα η γομα τους (toyo & f1 ΣΙΓΟΥΡΑ). Επισης, κανενα απ αυτα, ουτε καν το p zero δεν ειναι στην κλαση ad-08/r1r/re-11(επιμενω γι αυτα) που κοιταει ο καραφλας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και είναι κακό άμα είναι μαλακιά; Δε θα αντέξει 2 χρόνια;

Ο τσακωνας μετραει τον χρονο σε μπιτσιζ.1 εβδομαδα=1,78 μπιτσιζ (δηλ μουχει κατσει η 1η και στην 2η λεω οτι "θα την ξανακουσει αυτην την αττακα).Και ο τσακωνας δεν σκοπευει να κρατησει τα ελαστικα για πανω απο 74 μπιτσεζ.

2 χρονια για μια τετραδα ελαστικα για αυτοκινητο που θες να σε τρολλαρει νομιζω οτι ειναι λιγο ακυρο.Οχι τιποτα αλλο,αλλα πως να εμπιστευτεις πολυκαιρισμενα λαστιχα (βαλε ζεστες ελλαδας/διακυμανσεις θερμοκρασιας/λακουβες/τον ντολι που μου κατουραει τις ζαντες) σε φρεναρισμα πανικου???

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θέλω να πω κι εγώ. Ότι αν η γόμα είναι μαλακιά, θα έχεις αλλάξει λάστιχα πριν φτάσεις να μην έχεις πια αυλάκι (ή το αυλάκι στο ελαστικό να γίνει μικρότερο από αυτό που ορίζουν οι προδιαγραφές). Οπότε +1 στη μαλακιά γόμα.

Μα σε 41 εβδομάδες θα ξανααλλάξεις λάστιχα; Μια κυοφορία καιρός!

Link to comment
Share on other sites

Για Exalto έχει πάρει το αφτί μου ότι είναι πολύ καλά όταν είναι καινούρια και ξαφνικά σε αφήνουν ξεκρέμαστο όταν φαγωθούν μετά από κάποιο σημείο.

Από Michelin θα έβαζα μόνο Pilot Sport 3 (ειδικά σε αμάξι όπως το Scirocco R), αν και πιστεύω πως η Michelin ξέρει να πουλάει πολύ καλά το όνομά της...

Θα τα συνιστούσα αν είσαι σχετικά εγκρατής με το γκάζι. Μετά απο 15000 χλμ σε Fiesta Sport mk7 και έχουν ήδη αρχίσει τα γλυστρίματα.

Προηγούμενο λάστιχο : Hankook S1 Evo

ΝΑΙ : καλύτερη αίσθηση στην εθνική, καλύτερη (πολύ) συμπεριφορά στο βρεγμένο.

Αλλά όταν τα Hankook κράτησαν για 30000+ χλμ και τα Michelin έχουν απο τα 17000 να δείχνουν σημάδια κούρασης,

ε τότε η τιμή τους (περι τα 130 το λάστιχο, όταν Evo ήταν στα 100)

δεν τα αξίζουν,τουλάχιστον για εμένα.

Για Scirocco R, τα ολόφρεσκα Continental Sport Contact 5 ίσως να αποτελούν καλύτερη πρόταση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν πας προς Pilot Exalto II

έβαλες ένα λάστιχο και νομίζεις ότι είναι καλύτερο απ όλα τα άλλα? :p

Τα exalto για λάστιχο πόλης είναι πολύ καλό, αλλά από κει και πέρα, όσο του ζητάς, τόσο δραματικά μειώνεις την ζωή του.

Ρε παιδια παντως, προσωπικη εμπειρια, την εχω ξαναπει και τωρα που την επιβεβαιωσα, θα την ξαναπω. Το μονο που με προβληματισε φορωντας σεμι ειναι οτι μ'επιανε ενας μικρος πανικος οταν εβλεπα πολυ λιμναζον νερο. Σε ολες τις αλλες καταστασεις, συμπεριλαμβανομενης και αποστασης φρεναρισματος στο βρεγμενο, τα σεμι μου φαινοντουσαν παντου καλυτερα. Δοκιμασμενο σε 13ρι ραλλακι με toyo R888, και κατοπιν yokohama S-drive σε 14ρια, και προσφατως στην alfa μου, με toyo T1R και yoko A048 (btw, φανταστικο λαστιχο). Προφανεστατα θεωρω δεδομενο οτι σε βρεγμενο οδηγω 10 φορες πιο φυλαγμενα και γενικα σημαντικα πιο αργα, οτι λαστιχο και να φοραω.

Τα R888 σε βρεγμένο(όχι γλίτσα) όντας κρύα(δλδ μια φυσιολογική βόλτα) είναι χειρότερα από πολιτικά λάστιχα. Είναι χειρότερα ακόμα και από regal racer και parada(τα regal για όσους δεν ξέρουν είναι αντιγραφή των parada και τα κατασκευάζει η dunlop).

Σε συνθήκες βρεγμένης πίστας που ζεσταίνονται(τα R888), είναι ανώτερα από οποιοδήποτε πολιτικό λάστιχο και τα προαναφερθέντα.

Σε συνθήκες γλίτσας δεν υπάρχει κανένα semi.

Αυτά από προσωπική εμπειρία με τα εν λόγο λάστιχα.

Δεν είναι καλύτερο λάστιχο επειδή είναι semi slicks, αλλά επειδή ως τέτοιο έχει καλύτερη (μαλακότερη) γόμα, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Που σημαίνει μεγαλύτερη φθορά και θόρυβος. Ξεχνάμε πεζοδρόμια, χαλίκια, χωματόδρομους κλπ.

Στη βροχή ούτως η άλλως αν έχεις φαρδύ λάστιχο έχεις πρόβλημα, οπότε δεν αλλάζει κάτι.

Τέλος για πολλά πράγματα καλό είναι να διαμορφώνουμε άποψη από πληροφορίες, χωρίς να χρειαστεί να δοκιμάσουμε.

: )

Δεν είναι έτσι. Υπάρχουν semi με σκληρή γόμα υπάρχουν και semi με μαλακή γόμα. Η διαφορά κυρίως είναι στην μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και τα σκληρότερα πλαϊνά για αυτό και ο μεγαλύτερος θόρυβος. τα t1r είναι μαλακά, τα conti sc3 είναι μαλακά και τα pzero nero είναι πιο σκληρά απ τα προαναφερθέντα. Τα pzero nero κάνουν όμως περισσότερο θόρυβο και απ τα 2 άλλα. Ο θόρυβος δεν έχει να κάνει με το αν είναι σκληρό το λάστιχο αλλά με την σχεδίαση, το πόσο μαλακό ή σκληρό είναι το πλαϊνό κτλπ.

Πας με 150 στα s-άκια της κατεχάκη προς αττική οδό, και στην πρώτη στροφή την αριστερή έχει νερά ακριβώς στην κορυφή (συμβαίνει συχνά βράδυ λόγω μάλλον κάποιου ποτίσματος - διαρροής). Δεν θεωρείς ότι θα κινδυνεύσεις με τα semi-slicks και την πιθανότητα υδρολίσθησης?

Όχι δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με semi slicks, αλλά επειδή ακόμη και τα συμβατικά λάστιχα έχουν πρόβλημα με την απότομη εναλλαγή στεγνού - βρεγμένου, δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνει αν δεν μπεις φυλαγμένος κάπου που έχει νερά που δεν έχεις δει ενώ πας με χιλιόμετρα στεγνού (που θα είναι και λίγο αυξημένα λόγω slicks, αν το πας στα όρια).

Αυτή είναι και η διαφορά πίστας - δρόμου, στην πίστα κάνεις 1-2 γύρους και βλέπεις κάτω τι παίζει, στο δρόμο κάθε φορά πρέπει να επαναπροσαρμόζεις την οδήγησή σου στην κατάστασή του.

Όπως είπα και πριν, άμα έχεις πάει τάπα στα s-akia και πιο πριν τα έχεις ζεστάνει οπότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να κρατήσεις έλεγχο με τα semi παρα με τα πολιτικά.

Πάντως άμα βρεθείς προ εκπλήξεως, κούφια η ώρα, ότι και να έχεις τα πράγματα είναι σκούρα. Μιλάω σαν παθών.

ΔΕΝ ειναι μαλακη η γομα των t1r, τουναντιον.

τι λες ρε?

τα Τ1R έχουν μαλακιά γόμα και για αυτό δεν θα αντέξουν.

Εδώ σε αμάξια με 100-130 άλογα δεν αντέχουν πάνω από χρόνο, σε αμάξι με 260+ θα αντέξουν?.

Εγώ ψηφίζω για τα advan που δυστυχώς δεν έχω προσωπική εμπειρία απ αυτό το λάστιχο :(

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@ Τσάκωνα για τα λάδια.

Τα 2 νούμερα δεν είναι απολύτως ανεξάρτητα μεταξύ τους. Όσο αυξάνεις το δεύτερο νούμερο, δλδ το ιξώδες στους 98.8°C πρακτικά τραβάς και το πάχος του λαδιού στους 20-40° που μας ενδιαφέρει όταν είναι κρύο το αμάξι. Άλλο πάχος θα έχει το 5w-30 στους 20-40 και άλλο το 5w-50. Το 2ο θα είναι πολύ πιο παχύ. Το όλο θέμα είναι να μην το παρακάνεις, να βρεις την χρυσή τομή μεταξύ των 2 αυτών και εννοείται πως όλα εξαρτώνται απ την οδήγησή σου.

Προσωπικά δεν θα έπαιρνα λάδι που να έχει περισσότερους από 15 βαθμούς διαφορά στα 2 νούμερα. Όσο αυξάνεις το εύρος, τόσο πιο εύκολα σπάνε όπως έχει αποδειχθεί. Θα προτιμούσα να πάρω ένα 15w-50(με την προοπτική να το σκίζω) και για 5-10χλμ να πηγαίνω χαλαρά παρά να πάρω 0w-50 που η διαφορά στο πάχος τους ούτως η άλλως δεν θα είναι μεγάλη στους 30 βαθμούς και να ξέρω ότι σπάει πιο εύκολα.

Όσο για τα ELEOS, προσωπικά πιστεύω πως είναι πανάκριβα χωρίς λόγο και δεν είναι καν group iv/v. Όταν με 2€ λιγότερα μπορώ να πάρω τα Torco SR-5 που είναι group iv/v νομίζω ότι με δουλεύουν με το Nippon.

Γενικώς η κατάσταση με τα λάδια είναι πουτ@να, αν δεν ψάξεις/δοκιμάσεις/φας τα μούτρα σου δεν θα μάθεις ποτέ τι πραγματικά παίζει. Υπάρχουν τραγικές παγίδες, λάδια που να λένε ότι είναι συνθετικά και να έχουν βρει τρύπα στις ονομασίες και πραγματικά να είναι ημισυνθετικά.

Εγώ με τα SR-5 έχω βρει την υγειά μου προς το παρών. Είπα να τα δοκιμάσω μόνο και μόνο για να σιγουρευτώ ότι θα πετάξω 30€. Τελικά με διέψευσαν. Είδα μικρότερη κατανάλωση λαδιού απ άλλα λάδια που έχω δοκιμάσει, τα 5-30 που φοράω εγώ έχουν περίπου 5-10 βαθμούς χαμηλότερη θερμοκρασία από άλλα λάδια που ήταν 10w-40.

Βέβαια, μένουν κι άλλα να δοκιμάσω.

Και εννοείται δεν βγάζω τον παράγοντα μοτέρ απ έξω... δλδ, σε εμένα τα ΧΧΧ μπορεί να είναι τα καλύτερα λάδια, αλλά στο δικό σου μοτέρ να είναι ΓΤΠΚ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

τα Τ1R έχουν μαλακιά γόμα και για αυτό δεν θα αντέξουν.

Εδώ σε αμάξια με 100-130 άλογα δεν αντέχουν πάνω από χρόνο, σε αμάξι με 260+ θα αντέξουν?.

Χρήσιμη πληροφορία για μένα, ψάχνω και εγώ λάστιχα για αλλαγή το Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμη πληροφορία για μένα, ψάχνω και εγώ λάστιχα για αλλαγή το Σεπτέμβριο.

Για να μην μπερδευτούμε,

Άμα το ζορίζεις το Τ1R ταλαιπωρείται γρήγορα.

Αν το θέλεις για ένα απλό λάστιχο για μες την πόλη, που καμιά φορά μπορεί να το σπινιάρεις και μια φορά το μήνα μπορεί να μπείς στα S-άκια της κατεχάκη ή της Κηφισίας λίγο πιο γρήγορα απ το κανονικό και να ξέρεις ότι ανα πάσα στιγμή έχεις ένα μαλακό λάστιχο που κρατάει πολύ καλά, τότε εννοείται θα σου βγάλει και 2 χρόνια και ίσως παραπάνω και θα είναι και μια πολύ καλή επιλογή.

Απλά άμα το βάλει κάποιος που το πλακώνει σχεδόν καθημερινά, ξέρει ότι μετά τους 6 μήνες το λάστιχο δεν θα είναι όπως πρέπει και εκεί αρχίζει η καθοδική πορεία της απόδοσης.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δε χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο για κάθε μέρα μέσα στην πόλη. Μόνο βόλτες (γρήγορες ενίοτε). Μάλλον θα το σπινιάρω αρκετά συχνά.

μαλλον θα το απέφευγα το T1R Και να πήγαινα σε κάτι λίγο πιο σκληρό, εκτός αν υπάρχει η δυνατότητα καθε χρόνο να αλλάζεις λάστιχα όπου θα τα έβαζα με κλειστά τα μάτια.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.