Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Κώστα πόση ωρα/μερες?

Γιατί αν ήταν μερικές ώρες, και δεν έχεις 12.000 Lumen φως καμπίνας, η μπαταρία ήταν λίγο στα τελειώματα...

Αν έχει μείνει τελείως όταν γυρίζεις 1η σκάλα το κλειδί δεν ανάβει ΤΙΠΟΤΑ στο ταμπλό, οπότε σιγά μην έχει δύναμη να γυρίσει την μίζα.

Link to comment
Share on other sites

Βολτα χθες με scirocco 2.0 tsi ... Απλαααα :hang3::hang3:

Δυνατο, παιχνιδιαρικο, δυναμη απο χαμηλα μεχρι ψηλα, τραινο στις στροφες... :triniti:

ΘΕΛΩ Κ ΓΩΩΩΩΩ :wall::wall:

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ Rχ: ΚΙΒΩΤΙΟ ΛΕΜΕ

Link to comment
Share on other sites

είναι μούφα το tune ακόμα, έχω πάνω μόνο τον stock σένσορα O2 (ο wideband ήταν dead εξαρχής) και αυτός ελέγχει μόνο ένα ελάχιστο εύρος μίγματος καυσίμου όταν απλά "ταξιδεύεις". Οπότε όταν δώσεις γκάζι και επείδη το υπάρχων ρύθμισμα είναι πλόυσιο γίνεται V8 σε κατανάλωση:p

Κάποια στιγμή θα το στρώσω που θα πάει.

Λοιπόν, εσύ τώρα κάτι σοβαρό και βαθυστόχαστο είπες. Για να δω αν το κατάλαβα καλά και ποιες εφαρμογές θα μπορούσε να έχει στο δικό μου αυτοκίνητο.

Στο service που έκανα στο BMW μου άλλαξε "Λ", αλλά μου έβαλε τον αυθεντικό. Έκανε 290 ευρώ (:wall:) και υποθέτω ότι είναι narrow band (κινητήρας του 1993-1995). Η κατανάλωσή μου έπεσε από τα 22-24 στα 14-16, αλλά και πάλι δεν είμαι ικανοποιημένος, διότι με τον τρόπο που οδηγώ για να τα πετύχω τα 14, περίμενα να έχω 12 ή και λιγότερα. Οπότε υποψιάζομαι κακή χαρτογράφηση, με πλούσια μείγματα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Έχω δίκιο;

Μετά από συνδιασμό των παραπάνω δεδομένων με τον ήχο του κινητήρα μου και την απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού, υποθέτω ότι συνεχίζει να δουλεύει με πλούσιο μείγμα, είτε πάω με σταθερή ταχύτητα, είτε χαϊδεύω το γκάζι, είτε το βυθίζω βίαια. (hint: Ακούγεται το ίδιο είτε πάω με σταθερή ταχύτητα είτε προσπαθώ να επιταχύνω, πράγμα που το κάνει με αρκετή ευκολία όσο βαθιά και αν πατήσω το γκάζι)

Είπες επίσης σε κάποιο ποστ, ότι να το ρυθμίσεις όταν κάνεις ταξίδι, (πχ. για μένα 3000 rpm με 120 Km/h) να δουλεύει με πολύ φτωχό μείγμα και πολλή οικονομία. ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ να κάνω το δικό μου έτσι. Τί να κάνω; Πού να απευθυνθώ; Δε θέλω να δώσω 600 ευρώ για πρόγραμμα... Γίνεται κάτι στην περίπτωσή μου;

χαχα..έκανα καμιά 25άρα χιλιόμετρα σήμερα αθήνα με το γκάζι στο πάτωμα με το mx5...τώρα έβλεπα το log στον εγκέφαλο....24,2L/100km :sarcastic::sarcastic::sarcastic:

Μιλάμε για μισό € το χιλιόμετρο..

Ναι καλά... εγώ είχα τόσα όταν είχα πρόβλημα και πήγαινα οικονομικά, μέχρι 2500 rpm μέσα στην πόλη.

Link to comment
Share on other sites

MAF, αυτό

jYd3.jpg

Έχει μια αντίσταση μέσα που περνά ο αέρας και την ψύχει (αν δεν κάνω λάθος) και υπολογίζει την ποσότητά του.

Έχει επίσης ένα air temp sensor

air_charge_temp_sensor.jpg

που μπαίνει και καλά μέσα στο φιλτροκούτι, αλλά εγώ δεν έχω φιλτροκούτι και είναι χύμα κρεμασμένο μέσα...

Link to comment
Share on other sites

Πετρο, οπως σου πα και πριβε, τον αισθητηρα οπωσδηποτε στον αγωγο εισαγωγης, η μετα το φιλτρο, ή μεσα στο plenum. Δεν θα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα στη θερμοκρασια, αλλα σιγουρα χυμα δεν ειναι σωστο.

Λατρευω ebay... Σε συνεχεια αυτων που ελεγα παλιοτερα για το μοτερακι που πηρα, μιας και συμπληρωσα το σετ, απο ebay Αγγλιας μοτερ, πλεξουδα, εγγεφαλος μου βγηκαν 425€ προ μεταφορικων (~250€ και για τα 3 αθροιστικα), ενω εδω η αντιστοιχη προσφορα για το κομπλε σετ (οχι μονο μοτερ που ειχα γραψει παλιοτερα) ηταν 2000€...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι τα μαστορια :p

εχει κοπει καπου η κεραια με αποτελεσμα να πιανει λιγους σταθμους που εχουν δυνατο σημα.μιας και θα ξυλωσω την πηγη για να συνδεσω αλλο ενα ζευγαρι ηχεια γινεται να βαλω με πατεντα καμια κεραια?γιατι για να επισκευασω αυτη που εχει δυσκολο νομιζω,γιατι πρεπει να εχει κοπει στην κολωνα της οροφης :p

Link to comment
Share on other sites

The V-strom facts!!

-Το v-strom δεν έχει τελική ταχύτητα, έχει απλώς συνεχιζόμενη στο άπειρο επιτάχυνση.

-Oι κατοχοι v-strom αντι για τελη κυκλοφορίας εστειλαν την φωτο της μηχανής. Απο τοτε δεν

ξαναπληρωσαν.

-Κάποτε σε ενα φανάρι, ενας με ΚΤΜ εβαλε τα γέλια οταν είδε το v-strom. Απο τότε τα ΚΤΜ χαλάνε

συνέχεια.

-Τα v-strom κερδίζουν παντα στις κόντρες χωρίς να ξεκινήσουν. Απλά ανεβάζουν το σταντ και οι αλλοι

εγκαταλείπουν.

-Η τελική του v-strom ειναι επτασφράγιστο μυστικό απο τα βάθη των αιώνων. Ο τελευταίος που το

έμαθε δολοφονήθηκε απο την οργάνωση Opus Dei

-O Marlon Brando ήθελε να κάνει remake του «Ατίθασου» οδηγώντας v-strom. Δυστυχώς έφυγε με

αυτό τον καημό πριν προλάβει.

-Δεν υπάρχει ηφαίστειο στην Ισλανδία, ποτέ δεν υπήρχε. Απλά κάποιος άφησε λίγο άτσαλα τον

συμπλέκτη και ο πίσω τροχός έσκαψε μέχρι τον πυρήνα της Γης.

-Το v-strom ειναι το μονο μηχανακι που δέχεται να καβαλησει ο Chuck Norris

-Το πείραμα της Φιλαδέλφειας αφορούσε v-strom που άλλαζε από 1η σε 2α.

-Τα πρωτα σχεδια του v-strom βρεθηκαν σε κρυφες περγαμηνες του DaVinci.

- Μόνο η Μεγαλη Βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας ειχε σερβις μανιουαλ για v-strom.

-Ο Οπτιμους Πραιμ ειχε προταθει να μετατρεπεται σε v-strom. Ο Μαικλ Μπεη ποτε δεν μπορεσε να

εξασφαλισει το μπατζετ για κατι τετοιο.

-Μια φορα καποιος τολμησε να προσβαλει το v-strom και εξαφανιστηκαν οι δεινοσαυροι ... Την

δευτερη φορα την γλυτωσαμε με εναν μικρο κατακλυσμο.

-ο Oδυσσεας που δεν καβαλησε v-strom για να γυρισει σπιτι εφυγε με ΚΤΜ και εκανε 10 χρονια!

-η εγκληματικοτητα τις χωρας μας επεσε ακαριαια γιατι απλως στη ΔΙΑΣ πηραν v-strom......κανενας δεν

τολμαει να τα βαλει μαζι τους....

-Φήμες λένε πως ο Βουκεφάλας δεν ήταν άλογο αλλά ένα λευκό v-strom 650.

-"Γεννηθήτω φως" είπε ο Θεός και άναψε την μεγάλη σκάλα του v-strom

-Ο stig του top gear λένε ότι μετά από τόσες γύρες με τα supercars τελικά έγραψε τον καλύτερο χρόνο με ένα v-strom.. και ολοκληρωμένος πλέον αποκάλυψε την ταυτότητα του.

:p

Link to comment
Share on other sites

ψάχνοντας κάτι τελείως άσχετο έπεσα στις παρακάτω φωτογραφίες, τραβηγμένες με κάποιο κινητό μάλλον πριν καμιά 5ετία

DSC00527.jpg

DSC00524.jpg

Νοστάλγησα τον ήχο της και την αντίδραση του κινητήρα όταν χάιδευες το γκάζι...(πάει κανα τετράμηνο που την πουλήσαμε)

Ελπίζω τουλάχιστον να έχει πέσει σε καλά χέρια :)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, από λάθος στον καθαρισμό και μετά από σχεδόν 12 χρόνια κάτω από τον ελληνικό ήλιο, το ύφασμα της οροφής στο saab κρέμασε :(

Ήμουν στο τσακ να πάρω από αντιπροσωπεία απολύτως καινούρια οροφή :p αλλά στο epc είδα ότι ο κωδικός αυτός έχει σταματήσει πλέον, πράγμα που επιβεβαίωσε και η Βακάρ.

Η επόμενη επιλογή είναι να πάω σε μία μάντρα που μού είπε το παλικάρι από τη Βακάρ και να ψάξω μήπως βρω οροφή σε καλή κατάσταση.

Αλλά σκέφτομαι ότι δεν θα είναι και σε πολύ καλύτερη μοίρα, αφού θα είναι παρόμοιας ηλικίας...

Οπότε, πάμε στο εξής: αναζητώ καλό ταπετσέρη να μου βάλει καλό βελούδινο ύφασμα με αφρώδη πίσω όψη και να μην με κάνει να το μετανιώσω που δεν έκανα τα πάντα για να βρω genuine οροφή. :p

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, από λάθος στον καθαρισμό και μετά από σχεδόν 12 χρόνια κάτω από τον ελληνικό ήλιο, το ύφασμα της οροφής στο saab κρέμασε :(

:( Οταν λες λαθος στον καθαρισμο, τι ακριβως εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.