Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν καταλαβα απολυτως τπτ....:hehe:

Απλα ο τυπας που τα εβαλε, μου ειπε οτι αν τα νοιωθεις σκληρα, εχουμε πειθωριο 4-5 να κατεβουμε. Οσο χαμηλωνεις, τοσο μαλακωνουν. Απλα μεχρι τους -2 ποντους θα ειμαι κατα ενα 90% ενταξει στους ελληνικους δρομους και θα μπορω να μπαινω σε καραβια χωρις να γρατσουναω απο κατω !

Λογικό να μην κατάλαβες, έτσι όπως γράφω υπονοώντας διάφορα.

Ωραία ευκαιρία να γράψω ότι γνωρίζω για αναρτήσεις-coilovers.

pa070355.jpg

Για παράδειγμα αυτά φοράω εγώ. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, σε προφόρτιση ελατηρίου, σκληρότητα αμορτισέρ και ύψος που στέκεται το κάρο. Η κάθε ρύθμιση ξεχωριστή απο την άλλη.

Στα μαύρα σημαδάκια που έβαλα, βιδώνοντας την κάτω μεριά του ελατηριού, το αναγκάζεις να είναι είναι πάντοτε υπο φορτίο (προφόρτιση), κάνοντας το ελατήριο να συμπεριφέρεται διαφορετικά και αναγκάζει το αμορτισέρ να έχει μικρότερη διαδρομή. (αλλάζει και το rebound αλλά αυτό είναι beyond me for now:P)

Στα κόκκινα σημαδάκια, ξεβιδώνοντας την ίδια την κάτω βάση του coilover κερδίζεις ύψος.

Η ρύθμιση στην σκληρότητα του αμορτισέρ γίνεται από την πάνω βάση εκεί που πατάει το coilover στην βάση του στο αμάξωμα.

Σε τέτοιο coilover, είτε το ρυθμίσεις να είναι πολύ χαμηλό είτε πολύ ψηλό, το coilover θα έχει την ίδια συμπεριφορά, απλά θα έχει αλλάξει το ύψους του κάρου.

Ωστόσο στα coilover και κάποιες στοκ αναρτήσεις, που δεν έχουν ξεχωριστή ρύθμιση για το ύψος, ο μόνος τρόπος να παίξεις με το ύψος είναι να ρυθμίζεις την προφόρτιση του ελατηρίου ή να κόψεις ελατήριο ή βρίσκεις άλλο κοντύτερο/ψηλότερο με άλλη σκληρότητα που θές. (δλδ η "κόκκινη" ρύθμιση δεν υπάρχει, είναι ένα με το αμορτισέρ, οπότε παίζοντας με το ελατήριο αλλάζει παράλληλα και το ύψος)

Με βάση το λίνκ που έβαλες για τα coilovers σου, δεν μπορώ να καταλάβω αν το ύψος ρυθμίζεται ξεχωριστά, για να σου πώ πως και αν αλλάζει.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως να το παρουσιάσει μόνον στις τούρμπο εκδόσεις με τα ας πούμε πολλά άλογα; Μήπως πιέζεται παραπάνω από όσο μπορεί η καδένα; Στους tsi με τα 122ps δε φαίνεται να το παρουσιάζει.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως να το παρουσιάσει μόνον στις τούρμπο εκδόσεις με τα ας πούμε πολλά άλογα; Μήπως πιέζεται παραπάνω από όσο μπορεί η καδένα; Στους tsi με τα 122ps δε φαίνεται να το παρουσιάζει.

και στο 1200αρι leei οτι παρουσιαζεται... οποτε μαλλον αστοχια υλικου ειναι/κακη κατασκευη

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως να το παρουσιάσει μόνον στις τούρμπο εκδόσεις με τα ας πούμε πολλά άλογα; Μήπως πιέζεται παραπάνω από όσο μπορεί η καδένα; Στους tsi με τα 122ps δε φαίνεται να το παρουσιάζει.

μα και στις ατμοσφαιρικες παλι βγαλανε προβλγματα ..οι fsi εχουν προβληματα με επικαθησεις πολυ πιο χοντρα απο οτι οι tfsi!!

ΥΓ:μην ακουτε τον σπρεσβ ,πηγαινα πολυ σβελτα, καθε τρεις και λιγο εσπ εβλεπα, πλακα πλακα αν δεν ειχε κι αυτο θαχα γινει χαλκομανια, στα λαστιχα (potenza 050A) εχω αρχισει και βλεπω μικρες χαραγματιες στο πελμα και ψηνω τα AD08..

Link to comment
Share on other sites

οι μικρες χαραγματιες ειναι επειδη καιγεται το λαστιχο στιγμιαια απτο καψιμο στο παντιλικακι.. εχεις ακομα, αλλα ζεσταινε το το λαστιχο αν θες να εισαι κυρια.

τελικα japan και ιταλος στο μοτερ, ναι και ιταλος, τα υπολοιπα ειναι κουβαριστρες (ενταξει γενικευω τρελα!! :p), κ το δικο μου ετσι ειχε σπασει απο καδενα εκκεντροφορου..

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Να πάρεις το Golf 1,4 που έχει 25k και να σου κάνει κανά τέτοιο. Το γεμίζω 30 κιλά C4 και το φουντάρω στο εργοστάσιο τους.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ:μην ακουτε τον σπρεσβ ,πηγαινα πολυ σβελτα, καθε τρεις και λιγο εσπ εβλεπα, πλακα πλακα αν δεν ειχε κι αυτο θαχα γινει χαλκομανια, στα λαστιχα (potenza 050A) εχω αρχισει και βλεπω μικρες χαραγματιες στο πελμα και ψηνω τα AD08..

Tell you what. Θα διαλεξεις μια διαδρομη, θα με αφησεις να την κανω καμια δυο φορες να την δω, και μετα θα την κανουμε μαζι, εγω μπροστα, εσυ πισω. Και μετα θα δεις καταναλωση :p. Για να εχει περισσοτερο ενδιαφερον, δε θα ειμαι με τη gtv, θα διαλεξεις αν θα ρθω με το punto η με τη sprint :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Να πάρεις το Golf 1,4 που έχει 25k και να σου κάνει κανά τέτοιο. Το γεμίζω 30 κιλά C4 και το φουντάρω στο εργοστάσιο τους.

χαλαρα. προσωπικα ενας λογος που απεριψα το polo ηταν αυτα τα χοντρα προβληματα.

το Polo μεχρι στιγμης, εχει,

θεμα με ελατηρια(καιει λαδια ο κινητηρας) προχωρανε σε ανακατασκευη(ανοιγουν σαν καρπουζι τον κινητηρα)

ειχε ενα θεμα, με ενα σωληνακι που χτυπουσε. λυνοταν απλα.

θεμα με update, εσβηνε στα καλα καθουμενα στα φαναρια. λυθηκε .

και τωρα η καδενα..

δηλαδη τι ποιο χοντρο να βγαλει ενας κινητηρας, για να θεωρηθει, αποτυχημενος?

και μετα μιλαμε, αν καιει 1 λιτρο λιγοτερο στα 100. ναι θα καιει, αλλα θα πρεπει να κυκλοφορεις με ενα λαδι στο πορτμπαγκαζ, και να εχεις στο νου σου ολα τα παραπανω...

αν σου βγουν βεβαια τα προβληματα, μετα το τελος της εγγυησης, το κουστουμι θα ειναι αρκετα μεγαλο.. μιας και δεν ειναι κατι απλο..

Link to comment
Share on other sites

χαλαρα. προσωπικα ενας λογος που απεριψα το polo ηταν αυτα τα χοντρα προβληματα.

το Polo μεχρι στιγμης, εχει,

θεμα με ελατηρια(καιει λαδια ο κινητηρας) προχωρανε σε ανακατασκευη(ανοιγουν σαν καρπουζι τον κινητηρα)

ειχε ενα θεμα, με ενα σωληνακι που χτυπουσε. λυνοταν απλα.

θεμα με update, εσβηνε στα καλα καθουμενα στα φαναρια. λυθηκε .

και τωρα η καδενα..

δηλαδη τι ποιο χοντρο να βγαλει ενας κινητηρας, για να θεωρηθει, αποτυχημενος?

και μετα μιλαμε, αν καιει 1 λιτρο λιγοτερο στα 100. ναι θα καιει, αλλα θα πρεπει να κυκλοφορεις με ενα λαδι στο πορτμπαγκαζ, και να εχεις στο νου σου ολα τα παραπανω...

αν σου βγουν βεβαια τα προβληματα, μετα το τελος της εγγυησης, το κουστουμι θα ειναι αρκετα μεγαλο.. μιας και δεν ειναι κατι απλο..

Κρίμα, και πριν δύο εβδομάδες πήρε ο ξάδερφος μου το Golf 1,4 R line.

Μάκαρι να μην του βγάλει κανα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει κάποιος Daewoo Matiz, πείτε μου plz πόση μέση κατανάλωση βγάζει. Το δικό μας (800άρι Extreme) βγάζει ~7.5L/100KM και μου φαίνεται κάπως πολύ..

Για δες εδώ:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/13-Daewoo/102-Matiz.html?fueltype=2&minkm=&gearing=1&exactmodel=0.8&powerunit=2

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Tell you what. Θα διαλεξεις μια διαδρομη, θα με αφησεις να την κανω καμια δυο φορες να την δω, και μετα θα την κανουμε μαζι, εγω μπροστα, εσυ πισω. Και μετα θα δεις καταναλωση :p. Για να εχει περισσοτερο ενδιαφερον, δε θα ειμαι με τη gtv, θα διαλεξεις αν θα ρθω με το punto η με τη sprint :hehe:

Οκ μπιατς... Μεγαρα-θηβα θηβα-ιτεα....μετα θαρθεις να μου τον χαιδεψεις...τον μιλτιαδη...

Link to comment
Share on other sites

Οκ μπιατς... Μεγαρα-θηβα θηβα-ιτεα....μετα θαρθεις να μου τον χαιδεψεις...τον μιλτιαδη...

miss-the-point2.jpg

Το θεμα ρε μποκολη δεν ειναι ποιος θα φτασει πιο γρηγορα, ουτε ποιος εχει το πιο γρηγορο αμαξι, μαζι θα πηγαινουμε. Το θεμα ειναι να κανουμε τη διαδρομη με τον ιδιο ρυθμο και στο τελος να δεις τι καταναλωση θα χεις. Δεν ειναι αναγκη να κανουμε 300km δρομο...

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα πήρατε, και ειναι και καλό λάστιχο.

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] [MENTION=2661]spresv[/MENTION] θα ερθω και εγω με το V8 στην βολτα σας να δουμε ποιος θα βαλει το χαμογελο στον βενζινά!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.