Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Με τον v10 tdi 5l 313ps έχει μεικτά 12λίτρα/100km. Service κτλ δεν έχω ιδέα, αλλά απ' ότι διαβάζω στο νετ δεν είναι τίποτα ιδιαίτερα.

H κατανάλωση δεν είναι κόστος συντήρησης.

Το αμάξι για τι χρήση το θες?

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=51]jax7480[/MENTION]: Kάτι τέτοιο ας πούμε;

Ξέρω πως στην ουσία είναι ίδια αυτοκίνητα, αλλά το A8 μου κάνει για αρκετά πιο σπορ. Για μένα είναι πιο όμορφο εξωτερικά, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.

[MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION]. Ναι, κάτι τέτοιο έλεγα, αλλά σίγουρα σε μαύρο.

Ψέματα... Κάτι τέτοιο εννοούσα, αλλά μάλλον δεν σε παίρνει...

Μάλλον είσαι πιο κοντά σε αυτό.

Επίσης ξεκολλήστε μερικοί. Τι μας νοιάζει πως θα συντηρήσει το αμάξι του ο Δημήτρης... ή πως ορίζονται τα καλύτερα αυτοκίνητα. Νταβατζή στο κεφάλι του λέτε να θέλει για το τι θα κάνει τα λεφτά του ή μήπως μας είπε πως το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι το Phaethon και θιχτήκατε;

Βλέπετε τι ψάχνει και έχετε καταλάβει τι περίπου θέλει... προτείνετε εναλλακτικές, μη του ζαλίζεται τα @@...

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω πως στην ουσία είναι ίδια αυτοκίνητα, αλλά το A8 μου κάνει για αρκετά πιο σπορ. Για μένα είναι πιο όμορφο εξωτερικά, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.

[MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION]. Ναι, κάτι τέτοιο έλεγα, αλλά σίγουρα σε μαύρο.

Ψέματα... Κάτι τέτοιο εννοούσα, αλλά μάλλον δεν σε παίρνει...

Μάλλον είσαι πιο κοντά σε αυτό.

Επίσης ξεκολλήστε μερικοί. Τι μας νοιάζει πως θα συντηρήσει το αμάξι του ο Δημήτρης... ή πως ορίζονται τα καλύτερα αυτοκίνητα. Νταβατζή στο κεφάλι του λέτε να θέλει για το τι θα κάνει τα λεφτά του ή μήπως μας είπε πως το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι το Phaethon και θιχτήκατε;

Βλέπετε τι ψάχνει και έχετε καταλάβει τι περίπου θέλει... προτείνετε εναλλακτικές, μη του ζαλίζεται τα @@...

Σίγουρα καμία σχέση A8 με phaeton. Ίδια αμάξια είναι από μηχανικής πλευράς όντως, αλλά το phaeton με τον 5l v10 ζυγίζει σχεδόν 3 τόνους, οπότε δεν υπάρχει άμεση σύγκριση σε σπορ οδήγηση εκεί, π.χ σε στροφές θα είναι πιθανώς νωθρό. Το Α8 του 2004 από την άλλη το αγαπάω σαν σκάφος, είναι πανέμορφο αμάξι από όπου κι αν το κοιτάξεις. Κοιτάω και τα S8 του 2003 αλλά όλα που είδα από κοντά όλο και κάτι νιαουρίζει οπότε δε το ρισκάρω. Τα καλά S8 τα έχουν οι κάτοχοί τους ως κόρη οφθαλμών. Με το αμάξι κάνω ταξίδια και πολλά km, και μ' ένα όχημα τέτοιο θα έκανα ακόμη περισσότερα ειδικά μέσα στη χλίδα και στην άνεση και με έναν v10 να γουργουρίζει με 75κιλά ροπής και να τραβάει 3 τόνους από 0->100 σε 6.7s. Αυτά είναι πολυ βασικά γνωρίσματα ενός petrolhead, δεν καταλαβαίνω γιατί δε τα πιάνετε μερικοί... :hehe:

Δε βρίσκεις και πολλές πληροφορίες στο internet από κατόχους, ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του. Πάντως όλως περιέργως, όπως τα έχω βάλει κάτω, βγαίνει αρκετά οικονομική η συντήρησή του από άποψη κατανάλωσης, ετήσιου φόρου, ασφάλεια αστικής ευθύνης + πλήρη ασφάλεια. Λαδάκια πάνε κάνα 100ευρω απ' ότι βλέπω, για τα υπόλοιπα μάλλον πρέπει να πάρω τηλ vw να ρωτήσω. Aύριο θα πάω να δω κανα 2 φαέθωνες, ένα καλό που πήρα τηλ το πουλήσανε σήμερα, έχω άλλα 2 στη λίστα με τον v10, θα πάω να ρίξω μια ματιά αύριο.

Link to comment
Share on other sites

H εικόνα που δείχνεις μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει, για να λες "ακόμα και στα λεφτά που προσφέρεται". Το Phaeton είχε τρελό depreciation, αμάξι που το 2004 είχε 80.000 ευρώ τώρα έχει 8-10k. Αυτό σημαίνει η εικόνα, και όχι ότι το αμάξι είναι μάπα.

Θα πάω να κάνω κανα test drive αν το βρω από κανέναν ιδιώτη γιατί όλο από μάντρες βρίσκω.

Τρελό depreciation καταλαβαίνεις βέβαια γιατί είχε...οπότε ένα δίκιο το έχει το καυστικό

σχόλιο του sniffpetrol.com.

Πέραν των reviews, που δεν ήταν ιδιαίτερα κολακευτικά,

εγώ κατέθεσα την δικιά μου άποψη. :)

Κανένα πρόβλημα απο εκεί και πέρα, διάλεξε το σαν αγορά αν εσένα σε

καλύπτει και μπορείς να το συντηρείς.

"Συ έχεις το μαχαίρι, συ και το καρπούζι ". :D

Link to comment
Share on other sites

Μπερδευεστε καπου θαρρω, και ειδικα εσυ Δημητρη σαν πιθανος αγοραστης πρεπει να εισαι πληρως συνειδητοποιημενος για να μην τα βρεις μπροστα σου απροετοιμαστος. Καταναλωση, ασφαλεια, φορος και λοιπα επ' ουδενι λογω δεν ειναι συντηρηση, ειναι παγια εξοδα και τα υπολογιζεις με τον ιδιο τροπο σε καθε αυτοκινητο.

Σε αυτοκινητο με τοσα χιλιομετρα, κοιτας τα service intervals και πραττεις αναλογως. Εαν δουλευει με ιμαντα αντι για καδενα, τον αλλαζεις οπωσδηποτε, ανεξαρτητως τι γραφει το οποιο book service, παρεα με αντλια νερου, φιλτρα πετρελαιου και λοιπα αναλωσιμα. Παω στοιχημα οτι τα εργατικα για αλλαγη ιμαντων (αν εχει) σε V10 θα ειναι (δικαιως) στο Θεο. Επισης, παω στοιχημα οτι σε τοσα km αν οχι αμεσα, σιγουρα ΠΟΛΥ συντομα θα θελεις και τουλαχιστον ενα μπεκ, τα οποια για diesel δεν ειναι διολου φτηνα. Και γενικως ψαχνεις εκτενως ολο το συστημα διευθυνσης και αναρτησης, κατα πασα βεβαιοτητα δεν θα εχει αλλαχτει ποτε τιποτα. Με μεγαλη προσοχη επισης κοιτας egr και dpf, ειδικα το δευτερο, εαν το αυτοκινητο δεν κινουνταν αποκλειστικα σε εθνικη, σχεδον σιγουρα θα ειναι μπουκωμενο. Και βλεπεις οτι μεχρι στιγμης δεν μλαμε για απροοπτα, ουτε ξερουμε αν πονανε καπου συγεκριμενα.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αυτοκινητα της ταξεως των 5k περνεις (με εργοστασιακη αξια 20-25 ας πουμε) και θελουν μαζεμα, με κατι τοσο ακριβο αρχικα, παιζεις με τη φωτια διοτι δεν ξερεις αν στην πορεια θα μπορεις να το ακολουθησεις.

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερος είναι υπερθετικός του καλά. Άμα δεν γνωρίζεις σχετικά με το phaeton μη το κουράζεις με την ειρωνία, γιατί καταντάει εκνευριστικό. Κι εγώ δεν γνωρίζω γι' αυτό και ρωτάω

Δεν ειρωνεύομαι. Πραγματικά δεν ήξερα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Τώρα τα έψαξα και είδα ότι για το V10 Diesel είναι εντυπωσιακά! Απλά η εξωτερική του εμφάνιση δε μου αρέσει καθόλου. Ήθελα να σου αντιπροτείνω τη BMW 535d αλλά το VW έχει καλύτερα χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Με το αμάξι κάνω ταξίδια και πολλά km, και μ' ένα όχημα τέτοιο θα έκανα ακόμη περισσότερα ειδικά μέσα στη χλίδα και στην άνεση και με έναν v10 να γουργουρίζει με 75κιλά ροπής και να τραβάει 3 τόνους από 0->100 σε 6.7s. Αυτά είναι πολυ βασικά γνωρίσματα ενός petrolhead, δεν καταλαβαίνω γιατί δε τα πιάνετε μερικοί... :hehe:

Ναι, είπαμε, δίκιο έχεις :p

Συμφωνώ μαζί σου (και δεν είναι του στυλ μου να ειρωνεύομαι). Πραγματικά δεν ήξερα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ξεκολλήστε μερικοί. Τι μας νοιάζει πως θα συντηρήσει το αμάξι του ο Δημήτρης... ή πως ορίζονται τα καλύτερα αυτοκίνητα. Νταβατζή στο κεφάλι του λέτε να θέλει για το τι θα κάνει τα λεφτά του ή μήπως μας είπε πως το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών είναι το Phaethon και θιχτήκατε;

Βλέπετε τι ψάχνει και έχετε καταλάβει τι περίπου θέλει... προτείνετε εναλλακτικές, μη του ζαλίζεται τα @@...

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν προσπαθώ να κάνω τον νταβατζή στον Δημήτρη.

Το σχόλιο που έκανα για το κόστος συντήρησης είναι ακριβώς αυτό που είπε και με έπιασε ο Σταύρος(spresv).

To ότι τέτοια αμάξια τα "χαρίζουν" υπάρχει και ένας λόγος επιπλέον.

Αμάξι 10ετίας με τέτοιο μοτερ πονάει for sure στη συντήρησή του.

Μόνο να σκεφτείς ότι κάθε 15κ χλμ(και αν λέει 15κ η vw δεν θα τα αλλάξεις σίγουρα στα 10κ το πολύ για να είναι φρέσκο το μοτεράκι?) θέλει 13λίτρα λάδι, δεν είναι και λίγο πέρα από ότι μπορεί να σου βγάλει σαν πρόβλημα.

Τεσπα, εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι ακριβώς αυτά που είπε ο Σταύρος.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν προσπαθώ να κάνω τον νταβατζή στον Δημήτρη.

Το σχόλιο που έκανα για το κόστος συντήρησης είναι ακριβώς αυτό που είπε και με έπιασε ο Σταύρος(spresv).

To ότι τέτοια αμάξια τα "χαρίζουν" υπάρχει και ένας λόγος επιπλέον.

Αμάξι 10ετίας με τέτοιο μοτερ πονάει for sure στη συντήρησή του.

Μόνο να σκεφτείς ότι κάθε 15κ χλμ(και αν λέει 15κ η vw δεν θα τα αλλάξεις σίγουρα στα 10κ το πολύ για να είναι φρέσκο το μοτεράκι?) θέλει 13λίτρα λάδι, δεν είναι και λίγο πέρα από ότι μπορεί να σου βγάλει σαν πρόβλημα.

Τεσπα, εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι ακριβώς αυτά που είπε ο Σταύρος.

Σίγουρα μπορεί να βγάλει προβλήματα τα οποία να τσούξουνε. Thanks for the info :T:

[MENTION=2661]spresv[/MENTION]: Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Είμαι στην εξής φάση. Είμαι σε θέση να το συντηρώ μέχρις ενός σημείου, δηλαδή αν μου βγάλει κάποιες ζημιές, κάνα ψυγείο π.χ που έχω διαβάσει ότι βγάζει πρόβλημα και κάτι τέτοια τα παλεύω. Ξέρω ότι τα diesel δεν έχουν μπουζί, οπότε τα μπεκ των diesel γενικά είναι πανάκριβα και είχα υπόψιν μου αυτό για τους ιμάντες αλλά δεν ήθελα να το σκέφτομαι. :hehe: Νομίζω πως έχει ιμάντες βασικά, άλλη μλκια κι αυτή, βάλτε ρε καδένα. Θα κάνω ένα τηλ στη VW να ρωτήσω τιμές για ένα αρχικό service μετά από αγορά, αυτά που λες κι εσύ δηλαδή, ιμάντες, μπεκ, dpf και να ρωτήσω επίσης πόσο πάει ένα service του (λάδια, φίλτρα). Από εκεί θα εξαρτηθεί.

Το αυτοκίνητο φυσικά θα ελεγχθεί στην VW ή σε δικό μου διεξοδικά πριν αγοραστεί, έτσι ώστε να ξέρω σε τι κατάσταση είναι, οπότε εάν έχει κάτι συγκεκριμένο, π.χ με το σύστημα διεύθυνσης να αποφευχθεί απλά η αγορά του.

Είναι λίγο-πολυ ρίσκο δεν αντιλέγω, αλλά τουλάχιστον θέλω να το ψάξω αρκετά και να γνωρίζω συγκεκριμένες τιμές και πραγματικά κόστη συντήρησης. Εάν τώρα δω ότι δε συμφέρει κατά πολυ, θα πάω για κάτι άλλο. Έρευνα κάνω, εγώ ρωτνάω κι εσείς απαντνάτε... :hehe:

edit: http://www.cars.bg/u728736 Τραμπαντάκι μάλλον... ή κανα wartburg.. Γουστάρω ανωμαλίες :hehe:

Έγινε επεξεργασία από dimitris_s
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα σε ένα μήνυμα πιο πάνω πως από τα 80.000 ευρώ το 2004 σήμερα πάει κοντά στα 10.000 ευρώ. Δηλαδή σε καμία 5ετία αν πει κάποιος να το πουλήσει πόσο θα το δώσει!

Αν το διατύπωνες "Δηλαδή σε καμία 5ετία αν πει κάποιος να το πουλήσει τι θα πάρει;", θα σου απαντούσα ανάλογα. :hehe: Κατάλαβες μάλλον :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μπορεί να βγάλει προβλήματα τα οποία να τσούξουνε. Thanks for the info :T:

[MENTION=2661]spresv[/MENTION]: Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Είμαι στην εξής φάση. Είμαι σε θέση να το συντηρώ μέχρις ενός σημείου, δηλαδή αν μου βγάλει κάποιες ζημιές, κάνα ψυγείο π.χ που έχω διαβάσει ότι βγάζει πρόβλημα και κάτι τέτοια τα παλεύω. Ξέρω ότι τα diesel δεν έχουν μπουζί, οπότε τα μπεκ των diesel γενικά είναι πανάκριβα και είχα υπόψιν μου αυτό για τους ιμάντες αλλά δεν ήθελα να το σκέφτομαι. :hehe: Νομίζω πως έχει ιμάντες βασικά, άλλη μλκια κι αυτή, βάλτε ρε καδένα. Θα κάνω ένα τηλ στη VW να ρωτήσω τιμές για ένα αρχικό service μετά από αγορά, αυτά που λες κι εσύ δηλαδή, ιμάντες, μπεκ, dpf και να ρωτήσω επίσης πόσο πάει ένα service του (λάδια, φίλτρα). Από εκεί θα εξαρτηθεί.

Το αυτοκίνητο φυσικά θα ελεγχθεί στην VW ή σε δικό μου διεξοδικά πριν αγοραστεί, έτσι ώστε να ξέρω σε τι κατάσταση είναι, οπότε εάν έχει κάτι συγκεκριμένο, π.χ με το σύστημα διεύθυνσης να αποφευχθεί απλά η αγορά του.

Είναι λίγο-πολυ ρίσκο δεν αντιλέγω, αλλά τουλάχιστον θέλω να το ψάξω αρκετά και να γνωρίζω συγκεκριμένες τιμές και πραγματικά κόστη συντήρησης. Εάν τώρα δω ότι δε συμφέρει κατά πολυ, θα πάω για κάτι άλλο. Έρευνα κάνω, εγώ ρωτνάω κι εσείς απαντνάτε... :hehe:

edit: cars.bg - Trabant 601 601 25 kc. Τραμπαντάκι μάλλον... ή κανα wartburg.. Γουστάρω ανωμαλίες :hehe:

Οταν κατακαυλωσεις με την ροπη και αρχισεις τα συνεχη 140-240 (με τα αντιστοιχα φρεναρισματα), ταξιδια 500-600 χμ με μεση 180, θα διαπιστωσεις δε χαρντ γουεη οτι κοστος συντηρησης δεν ειναι μονο λαδια. Λογικα δεν θα παταει σε τιποτα 17αρες οποτε για καλα λαστιχα μονο θες 1000ρικο χαλαρα ( και λεω με τιμες camskill). 2 τονοι και 300 αλογα δεν θα σταματανε με τιποτα μονοπιστονα, οποτε θα θες καμμια 500αρα+ για καλα τακακια...

Συντομα θαρθει και η σειρα της τουρμπινας (με 180.000 χλμ στην πλατη της ποσα να αντεξει πια η κακομοιρα), η σειρα του haldex γιατι δεν θα κρατηθεις ουτε 1μηνα απο το να μαθεις με ποσα μπαινει σε διαφορες στροφες ( δεν πιστευω να το βγαζουν 2κινητο οι αρκουδεηδες), ολο και κατιτις απο την μεταδοση θα παραδωσει πνευμα..΄

Δεν μιλαω δε για το τι εχει να γινει με τις βασεις μηχανης, που τρωνε τετοια ροπακλα στην 10ετια + τις καυλες σου ...

Ολο και καποιο ηλεκτρονικο θα τα φτυσει ( απλα επειδη ΜΠΟΡΕΙ) ,οποτε λεμε για 4ψηφιο ποσο πολυ χαλαρα...

Φιλος μου πηρε στην ελλαδα με παρομοιο τροπο με λιγοτερο απο 10χιλιαρο φουλ εξτρα audi biturbo quattro 2.7 7ετιας με δερματα, bose,ηλεκτρονικη αναρτηση κλπ . Την πρωτη φορα τον αφησε στην κακια σκαλα απο ψυγειο, την δευτερη ηρθε κουστουμι 3χιλιαρο επειδη ταπαιξε η ηλεκτρονικη αναρτηση. Για πλακα δηλαδη 33% της αξιας αποκτησης. Και προφανως, τετοιες ζημιες δεν φτιαχνονται στον μαστορα της γειτονιας. Οπως και ο μαστορας της γειτονιας δεν θαχει ξαναδει στην ζωη του v10....

Link to comment
Share on other sites

Ps :απο την αλλη βεβαια, εχει τυχει να κατσω στο πισω μερος του land cruiser, ενω πηγαιναμε σε επαρχιακο δρομο με 1000-2500 σαλ και προσπαθουσα πολλη ωρα ματαια να ακουμπησω ενα σιντι στην θηκη διπλα απτο χειροφρενο...με το ελαφρυτερο γκαζωμα με τιναζε πισω...με ενα 1000-2500...

Link to comment
Share on other sites

Οταν κατακαυλωσεις με την ροπη και αρχισεις τα συνεχη 140-240 (με τα αντιστοιχα φρεναρισματα), ταξιδια 500-600 χμ με μεση 180, θα διαπιστωσεις δε χαρντ γουεη οτι κοστος συντηρησης δεν ειναι μονο λαδια. Λογικα δεν θα παταει σε τιποτα 17αρες οποτε για καλα λαστιχα μονο θες 1000ρικο χαλαρα ( και λεω με τιμες camskill). 2 τονοι και 300 αλογα δεν θα σταματανε με τιποτα μονοπιστονα, οποτε θα θες καμμια 500αρα+ για καλα τακακια...

Συντομα θαρθει και η σειρα της τουρμπινας (με 180.000 χλμ στην πλατη της ποσα να αντεξει πια η κακομοιρα), η σειρα του haldex γιατι δεν θα κρατηθεις ουτε 1μηνα απο το να μαθεις με ποσα μπαινει σε διαφορες στροφες ( δεν πιστευω να το βγαζουν 2κινητο οι αρκουδεηδες), ολο και κατιτις απο την μεταδοση θα παραδωσει πνευμα..΄

Δεν μιλαω δε για το τι εχει να γινει με τις βασεις μηχανης, που τρωνε τετοια ροπακλα στην 10ετια + τις καυλες σου ...

Ολο και καποιο ηλεκτρονικο θα τα φτυσει ( απλα επειδη ΜΠΟΡΕΙ) ,οποτε λεμε για 4ψηφιο ποσο πολυ χαλαρα...

Φιλος μου πηρε στην ελλαδα με παρομοιο τροπο με λιγοτερο απο 10χιλιαρο φουλ εξτρα audi biturbo quattro 2.7 7ετιας με δερματα, bose,ηλεκτρονικη αναρτηση κλπ . Την πρωτη φορα τον αφησε στην κακια σκαλα απο ψυγειο, την δευτερη ηρθε κουστουμι 3χιλιαρο επειδη ταπαιξε η ηλεκτρονικη αναρτηση. Για πλακα δηλαδη 33% της αξιας αποκτησης. Και προφανως, τετοιες ζημιες δεν φτιαχνονται στον μαστορα της γειτονιας. Οπως και ο μαστορας της γειτονιας δεν θαχει ξαναδει στην ζωη του v10....

Η διαφορά μας είναι ότι εσύ το σκέφτεσαι με δεδομένα Ελλάδας κι εγώ με Βουλγαρίας. Τι εννοώ. Εδώ δεν έχει δρόμους να πηγαίνεις 140-240, πόσο μάλλον να κάνεις ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 180... :hehe: (ούτε στην autobahn μέση ωριαία 180). Επίσης εδώ τα μισά αμάξια είναι από v6 και πάνω λόγω φορολογίας, και ειδικά τα v8 δίνουν και παίρνουν, και είναι συνηθισμένοι σε τέτοια οχήματα γιατί προφανώς αφού λήξει η εγγύηση δε τα πάει κανείς στο επίσημο service που στο καλημέρα βγάζεις πιστωτική. Σε 17άρες πατάει από τη μάνα του με 235/55R17 και δείκτη ταχύτητας H. Με 600 ευρώ του έχω βάλει FALKEN STZ01 με δείκτη W κιόλας, και με 670 yokohama advan s/t.

500άρα για τακάκια; Ρε μαν μάλλον μπέρδεψες τις μάρκες δε θα πάρω ferrari, vw θα πάρω. :p

200 ευρώ βγαίνουν τα original brembo τακάκια μπρος πίσω για το 5.0 tdi. Αν πάω σε mintex κτλ βγαίνει ακόμη φθηνότερα.

4κινητο με haldex είναι ναι. Το αμάξι θα ελεγχθεί προτού αγοραστεί όπως είπα και πριν. Αν εντοπιστούν αμορτισέρ, haldex, maldex, τουρμπίνες με διαρροές, ρωγμές και δε ξέρω γω τι, δε πρόκεται να το αγοράσω. Δε θα πάω να πάρω όποιο βρω μπροστά μου. Το να σπάσουν όλα μαζί και να ανοίξουν οι ουρανοί ταυτόχρονα λίγο χλωμό, αν είναι τόσο αναξιόπιστα τα vw γιατί πήρες scirocco; :p

Διαβάζω για κάποια θέματα στον 5.0 tdi με τα turbo, ότι είχε γίνει ένα recall από τη vw παλιά το οποίο όμως δεν ήταν mandatory, αλλά μόνο αν το όχημα παρουσίαζε συγκεκριμένα συμπτώματα. Λένε ότι για να δεις αν έχουν αλλαχτεί τα turbo κοιτάς αν έχει κατέβει ποτέ η μηχανή ή το αντίστοιχο service history εφόσον υπάρχει. Κοιτάω και τον αντίστοιχο v6 tdi που φοράει, σαν πιο οικονομικός όσον αφορά επισκευές αλλά πολυ φοβάμαι ότι δε θα παίρνει τα πόδια του...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.