Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το κρανος μια χαρα ειναι μην αγχωνεσαι!

κοιτα και εγω ειχα καποιες αμφιβολιες αλλα της suzuki ειναι το μοτερ...τι δηλαδη να χρειαστω, εκτος απο ηλεκτρολογικα και τα του μοτερ που τα βρισκω στην suzuki, και να μην το βρισκω?στην τελικη υπαρχει και το ebay για κανα περιεργο περιφερειακο...

Ωραίο μηχανάκι το SV650, πόθος εδώ και χρόνια το μεγαλύτερο 1000άρι με τις διπλές και τον απίθανό κινητήρα.

Καλά τα σκέφτεσαι για το Raptor 650 (υπήρξε και το 1000άρι), απλά οτιδήποτε είναι της Cagiva θα σου βγάλει την πίστη λογικά για να βρεις ανταλλακτικά.

Μέχρι πριν απο 2-3 χρόνια μια Elmec Sport ή κάπως έτσι στην Αθήνα τα υποστήριζε.

Τώρα god and it's soul....

Στη θεωρία πάντως, έχεις ιταλικά φρένα και japan κινητήρα. What could possibly go wrong? :neo:

Το ER6n , επίσης καλό, λίγο πιο commuter σε σχέση με το Suzuki, λίγο πιο girlie, να μου επιτραπεί

ο όρος. Το βρήκα λίγο πιο μικρό μηχανάκι για το σωματότυπο μου χωρίς να είμαι και κάνα 1ο μπόι (1.81).

Εμφάνιση και μοτέρ, πολύ καλά αμφότερα.

ΥΓ στο moto.gr υπάρχουν άτομα που ασχολούνται με τα SV, θα σε υποδεχτούν καταλλήλως :D

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο μηχανάκι το SV650, πόθος εδώ και χρόνια το μεγαλύτερο 1000άρι με τις διπλές και τον απίθανό κινητήρα.

Καλά τα σκέφτεσαι για το Raptor 650 (υπήρξε και το 1000άρι), απλά οτιδήποτε είναι της Cagiva θα σου βγάλει την πίστη λογικά για να βρεις ανταλλακτικά.

Μέχρι πριν απο 2-3 χρόνια μια Elmec Sport ή κάπως έτσι στην Αθήνα τα υποστήριζε.

Τώρα god and it's soul....

Στη θεωρία πάντως, έχεις ιταλικά φρένα και japan κινητήρα. What could possibly go wrong? :neo:

Το ER6n , επίσης καλό, λίγο πιο commuter σε σχέση με το Suzuki, λίγο πιο girlie, να μου επιτραπεί

ο όρος. Το βρήκα λίγο πιο μικρό μηχανάκι για το σωματότυπο μου χωρίς να είμαι και κάνα 1ο μπόι (1.81).

Εμφάνιση και μοτέρ, πολύ καλά αμφότερα.

ΥΓ στο moto.gr υπάρχουν άτομα που ασχολούνται με τα SV, θα σε υποδεχτούν καταλλήλως :D

Να και ενας ανθρωπος που μπηκε στο κοπο να απαντησει σε αυτο που ρωταω...

εκατσα και τσεκαρα και το μονο που ειδα να εχουν προβλημα στο να το βρουν ειναι το πισω γραναζι.

ακομα η elmec ειναι αντιπροσωπεια και εχει και την mv agusta.

το ερ παντως εμενα που το καβαλαω μου φαινεται οκ σε μεγεθος(ειμαι 1,75) και το sv καθως και το raptor μου φανηκαν πιο μικρα.το ραπτορ δε, μου φανηκε και πολυ μικρο το τιμονι του...

τωρα φανταζομαι οτι και στο ebay ανταλλακτικα οπως το πισω γραναζι κτλ θα βρισκω,μιας και ιταλικο ειναι,δεν θα ειναι κανενας πωλητης απο εκει που να στελνει η κατι τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

Να και ενας ανθρωπος που μπηκε στο κοπο να απαντησει σε αυτο που ρωταω...

εκατσα και τσεκαρα και το μονο που ειδα να εχουν προβλημα στο να το βρουν ειναι το πισω γραναζι.

ακομα η elmec ειναι αντιπροσωπεια και εχει και την mv agusta.

το ερ παντως εμενα που το καβαλαω μου φαινεται οκ σε μεγεθος(ειμαι 1,75) και το sv καθως και το raptor μου φανηκαν πιο μικρα.το ραπτορ δε, μου φανηκε και πολυ μικρο το τιμονι του...

τωρα φανταζομαι οτι και στο ebay ανταλλακτικα οπως το πισω γραναζι κτλ θα βρισκω,μιας και ιταλικο ειναι,δεν θα ειναι κανενας πωλητης απο εκει που να στελνει η κατι τετοιο?

Η Cagiva έχει πολυτάραχο βίο όπως και η μαμά MV Agusta.Είναι στο ίδιο group ουσιαστικά

και δεδομένου οτι η MV Agusta άλλαξε χέρια απο Castiglioni (αποδήμησε πέρυσι) - Harley Davidson -> και ξανά

Castiglioni family το 2010 , οι μικρές εταιρίες του grouppo είναι που την πλήρωσαν πρώτες.

Ειδικά η Cagiva η οποία πριν απο 2-3 χρόνια ουσιαστικά έμεινε με 2 μηχανάκια στο line up της,

την Mito στα 125 δίχρονα κυβικά και το Raptor , πάλι με τον ίδιο κινητήρα.

Αυτές οι πληροφορίες είναι ότι απέμεινε απο το 2010...

Οπότε, πιστεύω οτι θα βρεις μεν ανταλλακτικά(συνήθως παρέχουν για κάποια χρόνια), αλλά σιγουρέψου οτι σίγουρα θα έχεις πρόσβαση.Επικοινώνησε μαζί τους στην τελική.

Και με την Elmec επικοινώνησε για να δεις τα πιθανά κόστη, όπως λες και για το γρανάζι.

Εν τέλει, μου αρέσει το Raptor και μένα και στα 2000-3000 βρίσκεις σε εξαιρετικά καλή

κατάσταση αυτά τα μηχανάκια, αλλά εφόσον απο supplies είσαι απολύτως οκ.

ΥΓ και κάποια link που τσέκαρα πριν απο διάστημα όταν ψαχνόμουν

Suzuki SV650/S (1999-current) - Suzuki Motorcycle Reviews

Cagiva Raptor 650 (2003-current) - Cagiva Motorcycle Reviews

Link to comment
Share on other sites

Οκ σε ευχαριστω πολυ!θα τσεκερω την αντιπροσωπεια το λοιπον να δω αν φερνουν και θα δω βασικα και στο ebay αν παιζει τιποτα...

βασικα το ραπτορ 650 πριν κατι μηνες το εδιναν καινουργιο στο 3900!!!!επειδη ηταν στοκ και τους ειχαν ξεμεινει...

Link to comment
Share on other sites

:shout:

147k για diesel δεν είναι τίποτα. Καμία σχέση οι βενζινοκινητήρες που ξέρετε με τους ντίζελ, οπότε μη τους συγκρίνετε έτσι.

Επίσης μερικοί είστε λίγο λακαμάδες. Αμάξι ψάχνω ρε, το ότι κοιτάω ένα δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσω sony και καλά. Γνώμες ψάχνω αλλά τέσπα γμσετο. :T:

Link to comment
Share on other sites

ρε πλάκα κάναμε κουλάρισε.

Απλά το Range από Cayenne & phaeton στο C90 είναι μεγάλο.

Προσωπικά αν βρεις πάρε ένα Χ3 diesel ή ένα range Rover (το μικρό ) diesel πάντα.. και θα έχεις και άνεση και ομορφιά κλπ.

Για πιο περίεργα γούστα mercedes GLK

Link to comment
Share on other sites

Range μικρο λες το Evoque ?

Γιατι η ποιότητα κατασκευής μέσα είναι γτπ με ΜΕΓΑΛΗ επιείκεια...

Δεν έχω θέμα με τα 150κ του μοτέρ.

Τα 150κ δεν τα κάνει το άμαξι ΜΟΝΟ με το μοτέρ έχει και άλλες φθορές που θέλουν προσοχή, για αυτο το είπα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μερικοί είστε λίγο λακαμάδες. Αμάξι ψάχνω ρε, το ότι κοιτάω ένα δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσω sony και καλά. Γνώμες ψάχνω αλλά τέσπα γμσετο. :T:

Why so serious? Πλακα κανουμε, chill.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως δεν έχει μπει, έτσι;

Υποχρεωτικές οι συσκευές αλκοτέστ στην Γαλλία για όλους τους κατόχους αυτοκινήτων από 1η Ιουλίου του 2012

Σύμφωνα με την από 11-7-2012 ρηματική διακοίνωση του Γαλλικού Υπουργείου Εξωτερικών ετέθη σε ισχύ από 01/07/2012 ο κανονισμός που υποχρεώνει όλα τα οχήματα διέρχονται από το γαλλικό έδαφος, είτε για επαγγελματικούς είτε για τουριστικούς λόγους να είναι εξοπλισμένα με αλκοτέστ.

Στο άρθρο 41 παρ.1 της Συνθήκης της Βιέννης της 18ης Απριλίου 1961 για τις διπλωματικές σχέσεις ορίζεται ότι:

“Με την επιφύλαξη των ασυλιών και των προνομίων τους , είναι καθήκον όλων των προσώπων που απολαμβάνουν τις ασυλίες και τα προνόμιά , να σέβονται τους νόμους και τους κανονισμούς του κράτους υποδοχής”.

Συνεπώς, οι κανονισμοί που σχετίζονται με την οδική κυκλοφορία και προβλέπονται από το γαλλικό Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, εφαρμόζονται σε όλα τα οχήματα στη γαλλική Επικράτεια, ανεξαρτήτως εγγραφής τους και για όλους τους οδηγούς ανεξαρτήτως του καθεστώτος τους.

Επομένως,το Πρωτόκολλο καθορίζει ότι η υποχρέωση έγκειται στην κατοχή μόνο ενός αλκοτέστ, μη χρησιμοποιημένου και άμεσα διαθέσιμου , ώστε πρακτικά να συνιστάται η κατοχή δύο ή περισσοτέρων αλκοτέστ μη χρησιμοποιημένων, για να είναι διαθέσιμο στην περίπτωση ελέγχου, διευκολύνοντας παράλληλα τη χρήση και, ενδεχομένως τη διάθεση στη συνοδεία του.

Τέλος, όπως τα προϊόντα που περιέχουν χημικές ουσίες, τα αλκοτέστ δεν πρέπει να εκτίθενται διαρκώς σε ακραίες θερμοκρασίες καθώς μεταβάλλεται εύκολα το σημείο ευφλεκτότητάς τους. Προληπτικά επίσης , εάν το όχημα πρόκειται να εκτεθεί σε συνθήκες ακράιας θερμοκρασίας , συνίσταται στον οδηγό να μη φυλάσσει το αλκοτέστ μέσα στο όχημα αλλά επάνω του. Οι θερμοκρασίες χρήσης της συσκευής αναγράφονται πάνω στη συσκευασία. (Μεταξύ 10 και 40 βαθμών Κελσίου).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.