Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δοκιμασε κανενα σε κανα μαγαζι και αναλογα τη διαφορα τιμης σε σχεση με ιντερνετ το παιρνεις απο εκει η οχι.

Να παρεις καλο.απο 150Ε και πανω.300 τα θεωρω υπερβολη,τουλαχιστον για παπι.δες και τα HJC ειναι οικονομικα και πολυ καλα.

300 και να θέλω,δεν έχω να τα δώσω οπότε αναγκαστικά πάμε σε κάτι στα 150+-.

Για το αν ανήκει στην κατηγορία των παπιών δεν γνωρίζω,vespa 300cc είναι.

Απο βδομάδα θα κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά να δω τι παίζει από κοντά.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.:)

Link to comment
Share on other sites

Θενκς Μητς. Θα παω αυριο στον μηχανικο κ θα του πω να βαλει αυτα. Το πολυ πολυ αν δεν μ αρεσουν την επομενη βαζω μαμα :hehe:

[MENTION=166]Κοπρίτης[/MENTION] Μιλησα με την μικρη. Ειπε οτι και μετα απο 1 εβδομαδα χεσμενο το αμαξι, πλυθηκε ανετα και δεν αφησε ουτε ιχνος.

Sent from my iPhone using Tapatalk 1.14.3

Link to comment
Share on other sites

Τα ARAI ήξερα εγώ για καλά-γνωστή μάρκα. Είναι πολύ ακριβά;

Ειναι τα τοπ μαζι με τα shoei.

Τιμες απο 300αρι για σχετικα παλιο μοντελο εως πολυ βαθυ χωσιμο στην τσεπη.

Για 150αρι που θες [MENTION=23078]k_ardu[/MENTION] κοιτας για nolan,agv,icon και αν θελεις για λιγο ακομα

μαξ 200αρι αντε 250αρι για suomi.

Βασικη προυποθεση να το δοκιμασεις (εννοειτε) και στην δοκιμη να

προσεξεις πως μπαινει το κρανος στο κεφαλι σου.

Δεν πρεπει να σε πιανει πονοκεφαλος-βγαινουν τα ματια εξω απο το σφιξιμο

αλλα και ουτε να εχεις σταθερο κεφαλι και να γυριζει το κρανος.

Να προσεξεις πως καθεται στο πισω μερος του κεφαλιου σου και αν αφηνει κενο απο το

επανω μερος της κεφαλης.

Αφου το φορεσεις να δεις εαν σε καθεται καλα στις οπτικες σου γωνιες.

Κατεβαζοντας την ζελατινα θα το διαπιστωσεις καλυτερα.Επισης εαν φορας γυαλια

να προσεξεις το βαλε -βγαλε.

Αν βρεις σε αυτα τα λεφτα με αφαιρουμενο εσωτερικο θα εισαι μια χαρα καθοτι το καλοκαιρι

θα μπορεις να το καθαριζεις.

Αν πας σε επωνυμο να δεις διαθεσιμοτητα απο τις ζελατινες και οτιδηπωτε αφαιρειται απο το κρανος

(πιαστρακια, αεραγωγοι ).

Το χρωμα που θα επιλεξεις να ειναι οσο το δυνατον ανοιχτοχρωμο ωστε και να σε διακρινουν καλυτερα

αλλα και το καλοκαιρι να μην βγαζεις την μπεμπελι .

Και τελος να θυμασαι.

Μεσα σε αυτο θα βαλεις το κεφαλι σου ενα αρκετα η ισως ζωτικοτερο οργανο πανω σου. ;)

Καλες αγορες και παντα ορθιος.

Link to comment
Share on other sites

300 και να θέλω,δεν έχω να τα δώσω οπότε αναγκαστικά πάμε σε κάτι στα 150+-.

Για το αν ανήκει στην κατηγορία των παπιών δεν γνωρίζω,vespa 300cc είναι.

Απο βδομάδα θα κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά να δω τι παίζει από κοντά.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.:)

Αφου θα παιξεις στο 150αρι να κοιταξεις τις μαρκες που ειπε ο 2cpu Και την hjc.δεν ξερω αν θα την βρεις στα μαγαζια αλλα εξωτερικο παιζει σε καλες τιμες και ειναι καλα κρανη.

βεβαια εαν οδηγαει γυναικα τιποτα δε σε σωζει :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Θενκς Μητς. Θα παω αυριο στον μηχανικο κ θα του πω να βαλει αυτα. Το πολυ πολυ αν δεν μ αρεσουν την επομενη βαζω μαμα :hehe:

@Κοπρίτης Μιλησα με την μικρη. Ειπε οτι και μετα απο 1 εβδομαδα χεσμενο το αμαξι, πλυθηκε ανετα και δεν αφησε ουτε ιχνος.

Sent from my iPhone using Tapatalk 1.14.3

Και γιατι να πεταξεις ενα 100ρικο ρε συ? Πως γινεται να εμπιστευεσαι παραπανω εναν 3rd party κατασκευαστη, ο οποιος δεν ειναι καν διαδεδομενος σε ιταλικα, απο το μαμα το οποιο βγαινει και φτηνοτερο?

Link to comment
Share on other sites

Σταυρο, θα τα εβαζα μιας κ ο μηχανικος μου, μου ειπε οτι τα εχει βαλει σε πολλα αμαξια (και Ιταλικα) χωρις ποτε να παρουσιασει θεμα. Λεφτα παραπανω δεν θα βγαλει γιατι ουτωσιαλλως εγω θα του παω τα τακακια...

Θα τα δοκιμασω. Δεν γ@μιεται...Ειπαμε ενα 100αρικο ειναι. Αν ηταν 200 θα το σκεφτομουν.

Link to comment
Share on other sites

Για το δικό μου είχα ψάξει κάποια πράγματα και ίσως να ισχύουν για όλους.

Υπάρχουν αγωνιστικά τακάκια που θέλουν ζέσταμα για να πιάσουν. Όταν είναι κρύα (σε χρήση δρόμου) πρέπει να πατάς περισσότερο το πεντάλ για να φρενάρεις ικανοποιητικά. Μερικοί το λαμβάνουν αυτό ως "αδύναμα φρένα". Ίσως και να τρίζουν στα καθημερινά φρεναρίσματα. Ίσως σου φάνε τους δίσκους με μεγαλύτερο ρυθμό από ότι τα μαμά τακάκια.

Υπάρχουν και τα τακάκια που είναι για καθημερινή χρήση και έχουν "πιάσιμο" πάνω στο δίσκο με μικρή πίεση. Επίσης δε φθείρουν τη δισκόπλακα πολύ. Το μειονέκτημα είναι ότι σε χρήση πίστας ζεσταίνονται πιο εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Για το δικό μου είχα ψάξει κάποια πράγματα και ίσως να ισχύουν για όλους........

Υπάρχουν και τα τακάκια που είναι για καθημερινή χρήση και έχουν "πιάσιμο" πάνω στο δίσκο με μικρή πίεση. Επίσης δε φθείρουν τη δισκόπλακα πολύ. Το μειονέκτημα είναι ότι σε χρήση πίστας ζεσταίνονται πιο εύκολα.

Για ριξε κανα λινκ ετσι να υπαρχει για το μελλον

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λινκ, είναι από συζητήσεις με άτομα που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο με μένα και μερικοί πάνε και στην πίστα.

Πάντος για το δικό μου έχω βάλει τακάκια FERODO τα κανονικά, με 35 ευρώ τα μπροστά και μου έχουν πει εκ των υστέρων ό,τι είναι η καλύτερη επιλογή για δρόμο.

EDIT: Αγόρασα σήμερα ένα καρυδάκι 10mm 3/8-inch και έναν αντάπτορα 1/2-inch to 3/8-inch αλλά το μαγαζί που τα πήρα είχε FACOM. 15 ευρώ και τα 2. :wall::wall::wall::wall::wall:

Δεν έπαιρνα καμιά μάρκα ό,τι να ναι αντάπτορα με 4 ευρώ....

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

DS2500 πολυ καλό τακάκι, ημι-αγωνιστική χρήση και το αντίστοιχο της EBC είναι το Yellowstuff. :p

Δεν θα σφάλεις με οποιο απο τα δυο και αν πάς. Προσωπικά θα πήγαινα στο Ferodo (ή στα κεραμεικά της Hawk Performance).

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=51]jax7480[/MENTION]

Mιας και τα ειχες πες κατι παραπανω

για τα 2500 ακουσα(ειδσ δλδ...νετ) οτι αποδιδουν το ιδιο κρυα ζεστα.

ΠΕρι θορυβου δεν ειδα τιποτα ιδιαιτερο(αρκετοι ειπαν για μη σωστητοποθετηση) στο φαγωμα του δισκου συμφωνουσαν αρκετοι....οπου ας πουμε το δεχομαι για την οδηγηση που κανω.

Κυριως με νοιαζει αν εχει ιδια αποδοση κρυα και ζεστα...και αν εισαι ικανοποιημενος απο την αποδοση τους.

(αν το μονο μειονεκτημα ειναι ειναι το φαγωμα...οκ)

edit

για ebc redstuff ειδα τα χειροτερα (ολοι θα προτιμουσαν δσ2500)..τα yellow ..αν και αποδιδουν καλυτερα ζεστα ειναι αρκουντως ικανοποιητικα και κρυα.(απο οτι καταλαβα)

Οποτε κατι λιγοτερο απο ebc ...no way.

Στα συν των yellow ειναι οτι δεν τρωνε δισκο αλλα τρωγωντε αυτα:p

feedback επι των παραπανω?

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=51]jax7480[/MENTION]

Mιας και τα ειχες πες κατι παραπανω

για τα 2500 ακουσα(ειδσ δλδ...νετ) οτι αποδιδουν το ιδιο κρυα ζεστα.

ΠΕρι θορυβου δεν ειδα τιποτα ιδιαιτερο(αρκετοι ειπαν για μη σωστητοποθετηση) στο φαγωμα του δισκου συμφωνουσαν αρκετοι....οπου ας πουμε το δεχομαι για την οδηγηση που κανω.

Κυριως με νοιαζει αν εχει ιδια αποδοση κρυα και ζεστα...και αν εισαι ικανοποιημενος απο την αποδοση τους.

(αν το μονο μειονεκτημα ειναι ειναι το φαγωμα...οκ)

edit

για ebc redstuff ειδα τα χειροτερα (ολοι θα προτιμουσαν δσ2500)..τα yellow ..αν και αποδιδουν καλυτερα ζεστα ειναι αρκουντως ικανοποιητικα και κρυα.(απο οτι καταλαβα)

Οποτε κατι λιγοτερο απο ebc ...no way.

Στα συν των yellow ειναι οτι δεν τρωνε δισκο αλλα τρωγωντε αυτα:p

feedback επι των παραπανω?

Τα είχα, δεν τα έχω.

Πριν τα DS2500, είχα τα EBC redstuff. Καθόλου ευχαριστημένος, σε σημείο που περιμένα να φαγωθούν για να τα αλλάξω.

Σπογγώδη αίσθηση στο φρένο, ειδικά όταν ήταν κρύα (μέσα στην πόλη). Εκτός δούλευαν σχετικά καλά, αλλά όχι σαν τα DS2500.

Τα DS2500, δούλευαν το ίδιο κρύα-ζεστά. Φόρυβο έκαναν στα πρώτα 2-3 χαλαρά φρεναρίσματα, μετά δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Σε δοκιμή με ίδιο Leon με τα εργοστασιακά φρένα (είχα αλλάξει σωληνάκια - αεροπορικού τύπου, δίσκους τρυπητούς Brembo και τακάκια DS2500) φρενάραμε την ίδια στιγμή και απλά τον είδα να με προσπερνάει. Βέβαια σχετικό γιατί είχα αλλάξει όλο το σύστημα ενώ αυτός ήταν με τα μανίσια.

Το φάγωμα όμως το παραπανίσιο υπήρχε, αλλά κι εγώ το κυνηγούσα το θέμα και στις 2 αλλαγές τακάκια άλλαζα σίγουρα και δίσκους. Γενικά αν ο δίσκος δεν ήταν καλός, τον έτρωγε πολύ γρήγορα. Φίλος που άλλαξε μόνο τα τακάκια για πρώτη φορά, του έφαγε τους εργοστασιακούς δίσκους σε ένα εννιάμηνο. Κι αυτός το κυνηγούσε αρκετά, αλλά και πάλι ήταν too much, ειδικά για τα χιλιόμετρα που είχε γράψει (νομίζω 15.000).

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.