Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

τα διπλώματα που βγήκαν πριν τις 19/01/2013 δεν έχουν θέμα ...τα καινούργια ανά 15 χρόνια(όπου αυτά ξεκινάνε να μετριούνται από τότε που πέρασες την εξέταση)

εγώ για να καταλάβεις έχω δίπλωμα αυτοκινήτου μέχρι τα 65 μου επειδή το έβγαλα πριν δύο χρόνια αλλά το Α2που έβγαλα για μηχανή το καλοκαίρι λήγει το 2028

tl:dr

αν έχεις δίπλωμα πριν τις 19/01/2013 δεν σε νοιάζει απο εκεί και πέρα το δίπλωμα(η ροζ κάρτα ) γράφει ημερομηνίες λήξης

Link to comment
Share on other sites

τα διπλώματα που βγήκαν πριν τις 19/01/2013 δεν έχουν θέμα ...τα καινούργια ανά 15 χρόνια(όπου αυτά ξεκινάνε να μετριούνται από τότε που πέρασες την εξέταση)

εγώ για να καταλάβεις έχω δίπλωμα αυτοκινήτου μέχρι τα 65 μου επειδή το έβγαλα πριν δύο χρόνια αλλά το Α2που έβγαλα για μηχανή το καλοκαίρι λήγει το 2028

tl:dr

αν έχεις δίπλωμα πριν τις 19/01/2013 δεν σε νοιάζει απο εκεί και πέρα το δίπλωμα(η ροζ κάρτα ) γράφει ημερομηνίες λήξης

Στην σχολη οδηγων που ρωτησα μου ειπα οτι θα ειναι για ολα τα διπλωματα γιαυτο ρωταο. Δηλαδη ασχετα ποτε το εβγαλες. Αυτο δεν καταλαβαινω

Link to comment
Share on other sites

Στην σχολη οδηγων που ρωτησα μου ειπα οτι θα ειναι για ολα τα διπλωματα γιαυτο ρωταο. Δηλαδη ασχετα ποτε το εβγαλες. Αυτο δεν καταλαβαινω

μα αυτό που λέω είναι ότι έκανα επέκταση το δίπλωμα μου απο Β(αυτοκίνητο) σε Β+Α2(μηχανή)

και στο νέο δίπλωμα το Β(αυτοκίνητο) η λήξη του παρέμεινε μέχρι τα 65 μου,ενώ κανονικά η μηχανή λήγει σε 15 χρόνια

οι μόνοι λόγοι που μπορώ να σκεφτώ να ζητάνε την αλλαγή είναι 3

1) οι γονείς σου έχουν τα παλαιού τύπου διπλώματα(χαρτόνακι) και πιθανά αν χρειαστεί να οδηγήσουν εξωτερικό να έχουν θέμα(πχ έλειψη λατινικών χαρακτήρων ή απλά άγνωστη μορφή διπλώματος στο εξωτερικό)

2) έχουν γίνει αλλαγές στις κατηγορίες που τους απασχολούν(χαρακτηριστικά στις μηχανές αλλά για μικρές ηλικίες οπότε άκυρο για γονείς,βέβαια έχουν βάλει κάτι κατηγορίες Β1,Γ1 που πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης τους)

3)κάποιος θέλει τσάμπα φράγκα(δίχως να εξαιρώ και το κράτος)

αλλά σε κάθε περίπτωση τα παραπάνω είναι προσωπική εμπειρία και άποψη,αν θες ρωτάς και σε μία άλλη σχολή οδηγών ή ίσως να γνωρίζει και η τροχαία.Λογικά θα ξέρουν στο υποργείο αλλά δεν περιμένω να βγάλεις άκρη με αυτούς

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο μαζευτήκαμε 4 BMW και πήγαμε σε μια πιστούλα να παίξουμε. Είμασταν δύο E30 (το δικό μου και ένα 3500cc), ένα E36 2800cc turbo και ένα M5 E39.

Δεινοπάθησαν τα λάστιχα.

003_8423_zps0f044672.jpg

003_8427_zpsb17d58ab.jpg

003_8425_zps71062f05.jpg

Κανονικά έπρεπε να τα λιώσω κι άλλο, όπως το άλλο 30άρι της παρέας:

003_8416_zpsd2ebd2ac.jpg

Και, ΟΧΙ, το πάνω πάνω λάστιχο δεν είναι μοτοσυκλέτας!!:rofl:

Ωραία περάσαμε!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν το ήξερες; Επίσης τα συγκεκριμένα λάστιχα, όταν ξεκινάει το όχημα, έχουν μικρότερη διάμετρο (αυτή που βλέπεις όταν είναι στατικά) Στη συνέχεια όμως, όταν αποκτά ταχύτητα και αυτά γυρίζουν γρήγορα, η φυγόκεντρος τα κάνει να μεγαλώνουν σε διάμετρο και να μικραίνουν σε πλάτος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη επιτάχυνση από στάση (μικρότερη διάμετρος) και μεγαλύτερη τελική (μεγαλύτερη διάμετρος) για συγκεκριμένες σχέσεις του κιβωτίου. (δε θυμάμαι πόσες έχουν)

Link to comment
Share on other sites

:blink:

zPujFNY.jpg

0-400 μετρα σε 4,4 , ταχυτητα εξοδου 500+χλμ/ωρα,4G δυναμεις σχεδον

σε ολη την κουρσα που διαρκει μαζι με το burn out μερικα λεπτα, 140db ,με ιπποδυναμεις της

ταξης των 8000 εως 15000 ιππων.Μην με ρωτησεις καταναλωσεις :nono: μιας και το συγκεκριμενο

Top Fuel που δειχνεις καιει μειγματα νιτρομεθανολης .:banging:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι έλεγε ένας μηχανικός ότι ο συμπλέκτης είναι μιας χρήσης, για την εκκίνηση. Μετά την εκκίνηση λιώνουν όλα μέσα και γίνεται ένα σώμα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θυμάμαι σίγουρα είναι ότι έλεγε ένας μηχανικός ότι ο συμπλέκτης είναι μιας χρήσης, για την εκκίνηση. Μετά την εκκίνηση λιώνουν όλα μέσα και γίνεται ένα σώμα.

Είχα διαβάσει (πολύ) παλαιότερα ένα ένθετο του power techniques για dragster αγώνες.

Μια ταχύτητα έχουν απ' ότι θυμάμαι και εννοείται πως μετά από κάθε αγώνα λύνονται και επανακατασκευαζονται από την αρχή (κατέβασμα κινητήρα, λυσιμο και όλα καινούργια μέσα)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.