Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν καταλαβα τί θες να πεις.

Ok η fiat αγορασε το 20% της chrysler.Και?

Εξακολουθει να υπαρχει η chrysler.

Καλά ναι...Βέβαια αν δεν την αγόραζαν ούτε σαν όνομα δε θα υπήρχε...:hehe:

Η dodge είναι division της Chrysler.

Link to comment
Share on other sites

πωπω....διαβασμα 8 σελιδες.

gznp αν ησουν με 100χιλιομετρα οπως λες θα ζουσατε αυτο το τραγικο σκηνικο που θα σας αλλαζε ριζικα τη ζωη..σας εσωσε ομως η χαμηλη ταχυτητα.

Αλλα πραγματικα δε μπορω να διαβαζω ατακες του στυλ.Οριστε μπηκα στο αμαξι σα συνοδηγος.Επαθα κατι; Οριστε πηγα μεχρι Σουνιο επαθα κατι ;

Αν ηταν να μετραμε τη καθε φορα που μπαινουμε στο αμαξι και δε παθενουμε τπτ τοτε ζητω που καηκαμε παιδες..

το θεμα ειναι ΝΑ ΜΗΝ παθεις.και οχι να μετρας τις φορες που δε παθενεις...

Οσο για το χερας spresvr (πως γραφεσαι ρε γμτ :p) Οσο χερας και να εισαι...Οταν ο αλλος ειναι ηλιθιος πιστεψε με δε τη γλυτωνεις.Μου εχει φυγει πολλες φορες το αμαξι απο δοκιμες.Εχω κανει πολλες μαλ@κιες στον δρομο.Εχω φαει κλησεις , τις εχω πληρωσει.Εχω περασει με κοκκινο πραγματικα γιατι εκει που το ειδα ΔΕΝ φαινοταν το φαναρι , οπως και η μανα μου διπλα μου.

Το νοημα πιο ειναι σε ολα αυτα ; Το τι θερμοκρασια εχει το λαστιχο ; Το αν εισαι χερας ; μπαρμ******λα ειναι ολα αυτα.Η πραγματικη αληθεια βρισκεται στο μυαλο των οδηγων που αντι να μαθουν να εκτιμανε τους τριγυρω και οτι δεν ειναι μονοι τους θελουν να αποδειξουν οτι υπαρχουν στον δρομο.

χθες που γυρναγα απο δουλεια ενας περασε με κοκκινο γιατι ειχε ψιλοπιει και χτυπησε μια πεζη γυναικα.ασθενοφορα , 2 ανακριτικα ποσα μπατσικα κοσμος και εγινε ο χαμος.

Στη θησεως ολα αυτα

Αυτος τι ; η γυναικα τι φταιει ; Η οικογενεια τι φταιει ; Αλλα ξεχασα.ηταν χειμωνας και δεν ειχαν ζεσταθει τα λαστιχα καλα.

Link to comment
Share on other sites

πωπω....διαβασμα 8 σελιδες.

gznp αν ησουν με 100χιλιομετρα οπως λες θα ζουσατε αυτο το τραγικο σκηνικο που θα σας αλλαζε ριζικα τη ζωη..σας εσωσε ομως η χαμηλη ταχυτητα.

Αλλα πραγματικα δε μπορω να διαβαζω ατακες του στυλ.Οριστε μπηκα στο αμαξι σα συνοδηγος.Επαθα κατι; Οριστε πηγα μεχρι Σουνιο επαθα κατι ;

Αν ηταν να μετραμε τη καθε φορα που μπαινουμε στο αμαξι και δε παθενουμε τπτ τοτε ζητω που καηκαμε παιδες..

το θεμα ειναι ΝΑ ΜΗΝ παθεις.και οχι να μετρας τις φορες που δε παθενεις...

Οσο για το χερας spresvr (πως γραφεσαι ρε γμτ :p) Οσο χερας και να εισαι...Οταν ο αλλος ειναι ηλιθιος πιστεψε με δε τη γλυτωνεις.Μου εχει φυγει πολλες φορες το αμαξι απο δοκιμες.Εχω κανει πολλες μαλ@κιες στον δρομο.Εχω φαει κλησεις , τις εχω πληρωσει.Εχω περασει με κοκκινο πραγματικα γιατι εκει που το ειδα ΔΕΝ φαινοταν το φαναρι , οπως και η μανα μου διπλα μου.

Το νοημα πιο ειναι σε ολα αυτα ; Το τι θερμοκρασια εχει το λαστιχο ; Το αν εισαι χερας ; μπαρμ******λα ειναι ολα αυτα.Η πραγματικη αληθεια βρισκεται στο μυαλο των οδηγων που αντι να μαθουν να εκτιμανε τους τριγυρω και οτι δεν ειναι μονοι τους θελουν να αποδειξουν οτι υπαρχουν στον δρομο.

χθες που γυρναγα απο δουλεια ενας περασε με κοκκινο γιατι ειχε ψιλοπιει και χτυπησε μια πεζη γυναικα.ασθενοφορα , 2 ανακριτικα ποσα μπατσικα κοσμος και εγινε ο χαμος.

Στη θησεως ολα αυτα

Αυτος τι ; η γυναικα τι φταιει ; Η οικογενεια τι φταιει ; Αλλα ξεχασα.ηταν χειμωνας και δεν ειχαν ζεσταθει τα λαστιχα καλα.

Προχθές ήμουν μαζί με τον κολλητό μου και κατεβαίναμε από Μαρούσι προς Αγια Παρασκευή.

Είμασταν με 2 αυτοκίνητα.

Οπότε πάμε να περάσουμε από κάτω την Κηφισίας στα Σίδερα Χαλανδρίου για να μπούμε στην Παπανικολή.

Η ώρα ήταν γύρω στις 2.10

Ψυχή στον δρόμο περιμέναμε στο φανάρι για να πάμε αριστερά.Ανάβει πράσινο αλλά επειδή μιλάγαμε δεν ξεκινήσαμε κανονικά αλλα καθυστερημένα.Εγώ είμαι στην αριστερη λωρίδα αυτός δεξιά,ξεκινάμε και με την άκρη του ματιού μου βλέπω αυτοκίνητο να έρχεται από αριστερά(παπανικολή)....σταματάω...ελα όμως που ο άλλος δεν το είχε δει γιατί ήμουν εγώ μπροστά.

Τελικά σταματάει στο τσακ και το αυτοκίνητο περνάει με καμιά 80άρα ίσως και λιγότερο.

Το παίρνουμε απο πίσω...ήταν γυναίκα.

Και η ατάκα της?

"Χίλια Συγγνώμη μέσα απ την καρδιά μου,πρώτη φορά το περνάω αυτό το φανάρι με κόκκινο"

Αυτό πραγματικά ήταν αφοπλιστικό.

Εν το μεταξύ η τύπισα δεν πέρασε με κόκκινο που μόλις έγινε από πορτοκαλί, αλλά σε λίγο θα γινόταν πράσινο.

Και το θέμα είναι ότι αν ο άλλος δίπλα μου δεν την έβλεπε και είχαμε ξεκινήσει κανονικά στο πράσινο χωρίς καθυστέρηση μπορεί να τον είχε καρφώσει στην πόρτα του οδηγού και να τον είχε σκοτώσει.

Link to comment
Share on other sites

^^ Απειλη απο παντου, η γρυπη των ηλιθειων...

Οπως σου λεει αυτη το αφοπλιστικο ποιηματακι της, χωρις πολλα πολλα τραβας τα κλειδια απτην μιζα και τα πετας στου θαμνους της φιλοθεης..

Αφοπλιστικα της λες..

"Χίλια Συγγνώμη μέσα απ την καρδιά μου,πρώτη φορά πεταω τα κλειδια μιας πετσας δημοσιου κινδυνου"

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αρα που καταληγουμε ;

οτι την ηλιθιοτητα του αλλουνου εσυ την πληρωνεις...εγω που περασα με κοκκινο (σταθηκα τυχερος γιατι μολις ειχε αναψει απο πορτοκαλι) αν επεφτα σε αλλον ποιος θα φταιγε ; Μια συγνωμη θα με εσωζε ;

μεχρι ΠΟΣΟ μπορει να με σωσουν τα καλα αμορτισερ , αναρτησεις ,το ποσο χερας ειμαι ,τα λαστιχα με δεικτη H η τα καλα φρενα η ακομα καλυτερα τα καλα αντανακλαστικα ; Δε μπορεις να βασιζεσαι σε αυτα γιατι δεν εισαι μονος σου στον δρομο..αυτα μονο στην πιστα γιατι τοτε εισαι εσυ με το αμαξι ΜΟΝΟ.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

για οσους σκοτωνουν τα κοκκινα θα πρεπε να τους αφαιρεται το διπλωμα για ν χρονια.Και αμα ξαναγινει, αφαιρεση εφ ορου ζωης και ενα μεγαλο 4ψηφιο προστιμο.

Δε γινεται αλλο πια με τους ανικανους που οδηγουν.

υ.γ. δε παει σε κανεναν προσωπικα, απλα για το γενικοτερο φαινομενο της νυχτας

Έγινε επεξεργασία από KoMM
Link to comment
Share on other sites

Μιας που πιάσαμε τα.... μεταγραφικά, διάβαζα στο autotriti ότι επειδή η GM πάει για πτώχευση, μείωσε το ποσοστό της στην opel, στην οποία όπελ πήραν 35% μια ρωσική εταιρία και 20% μια καναδική.

Η GM Daewoo/Chevrolet τι έγινε αφού η GM δεν την παλεύει άλλο; Πάει για κλείσιμο ή την πήρε άλλος κι αυτή;

Link to comment
Share on other sites

αρα που καταληγουμε ;

οτι την ηλιθιοτητα του αλλουνου εσυ την πληρωνεις...εγω που περασα με κοκκινο (σταθηκα τυχερος γιατι μολις ειχε αναψει απο πορτοκαλι) αν επεφτα σε αλλον ποιος θα φταιγε ; Μια συγνωμη θα με εσωζε ;

μεχρι ΠΟΣΟ μπορει να με σωσουν τα καλα αμορτισερ , αναρτησεις ,το ποσο χερας ειμαι ,τα λαστιχα με δεικτη H η τα καλα φρενα η ακομα καλυτερα τα καλα αντανακλαστικα ; Δε μπορεις να βασιζεσαι σε αυτα γιατι δεν εισαι μονος σου στον δρομο..αυτα μονο στην πιστα γιατι τοτε εισαι εσυ με το αμαξι ΜΟΝΟ.

Έχετε μπερδέψει/παρεξηγήσει κάτι. Τα καλά αμορτισέρ, τα λάστιχα και ολα αυτα δεν θα σε σώσουν. Απλα αν ΔΕΝ τα έχεις μπορεί να σε σκοτώσουν. Και δεν εννοώ να έχεις βάλει afermarket αγωνιστικές αναρτήσεις, αλλα αρκεί να έχεις προνοήσει να βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Τωρα για τα χέρια, δυστυχώς δεν γεννιόμαστε όλοι Χιρβόνεν. Και επειδή ακριβώς δεν είμαστε οδηγοί WRC, το "κράτος" μεσω του ΚΟΚ, προσπαθεί να κρατήσει το επίπεδο της οδήγησης σε πολύ χαμηλό επίπεδο για να μπορούν ΟΛΟΙ* να έχουν δικαίωμα να οδηγήσουν.

Οι μαγκιές, οι κωλιές, τα τετακέ και τα χειρόφρενα ειναι ΜΟΝΟ για πίστα. Αν τα κάνεις στον δρόμο πρέπει να έχεις πλήρη συνείδηση του τι κάνεις και πλήρη επίγνωση των συνεπειών. Το 99% των τροχαίων ατυχημάτων γίνονται απο οδηγικό σφάλμα και έίναι προϊον τροχαίων παραβάσεων.

Ο Άρης Σταθάκης κάποτε είχε κάνει μια αντιστοιχη δοκιμή. Εκανε την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακολουθώντας επακριβώς το γράμμα του νόμου. Αποτέλεσμα; Συμφωνα με τον ίδιο, έφτασε με ασφάλεια, αλλα χίλιες φορές να έπαιρνε το τραίνο, καθώς έκανε 11-12 ώρες.

Σε ελάχιστες περιπτώσεις φταίνει τα αυτοκίνητα απο αστοχία υλικού (κομμενο ημιαξόνιο στα καλά καθούμενα - αστοχία φρένων κλπ).

*Εδω ακριβώς κρύβονται παγίδες. Γιατι δεν ειναι όλοι ικανοί να βγούν στο δρόμο. Απο έλλειψη κοινής συνείδησης, μεχρι οτιδήποτε. Εχετε αναρρωτηθεί γιατι οι Φινλανδοί έχουν τέτοια οδηγική συμπεριφορά, αντίληψη και κοινη λογική; Ψαξτε να βρείτε λιγο τις συνθήκες και την εκπαιδευση που περνάει ενας 18χρονος Φινλανδος για να μπορεί να οδηγήσει και τα ξαναλέμε. Οπισθογωνίες και κουραφέξαλα.

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τώρα τη θεωρείς φτιαγμένη και ολοκληρωμένη; Αφου ξέρεις οτι ειναι σαν το γεφύρι της Άρτας :hehe:

Και άντε πες οτι όντως ηταν εργοτάξιο. Να κόψω 1, 2 ώρες; Παμε στις 9-10. Ε οκ. Φέρτε μου ενα πιστόλι να αυτοκτονήσω απο την πλήξη και την ανία. :p

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τώρα τη θεωρείς φτιαγμένη και ολοκληρωμένη; Αφου ξέρεις οτι ειναι σαν το γεφύρι της Άρτας :hehe:

Και άντε πες οτι όντως ηταν εργοτάξιο. Να κόψω 1, 2 ώρες; Παμε στις 9-10. Ε οκ. Φέρτε μου ενα πιστόλι να αυτοκτονήσω απο την πλήξη και την ανία. :p

Τα σημεια στα οποια δεν ειναι φτιαγμενη η Νεα Οδος που ετσιο ονομάζεται πλεον ειναι λιγα....για παραδειγμα Boλος μεχρι Τεμπη απο εκει και περα τα περισσοτερα ειναι μια χαρα...

Link to comment
Share on other sites

Έχετε μπερδέψει/παρεξηγήσει κάτι. Τα καλά αμορτισέρ, τα λάστιχα και ολα αυτα δεν θα σε σώσουν. Απλα αν ΔΕΝ τα έχεις μπορεί να σε σκοτώσουν. Και δεν εννοώ να έχεις βάλει afermarket αγωνιστικές αναρτήσεις, αλλα αρκεί να έχεις προνοήσει να βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Τωρα για τα χέρια, δυστυχώς δεν γεννιόμαστε όλοι Χιρβόνεν. Και επειδή ακριβώς δεν είμαστε οδηγοί WRC, το "κράτος" μεσω του ΚΟΚ, προσπαθεί να κρατήσει το επίπεδο της οδήγησης σε πολύ χαμηλό επίπεδο για να μπορούν ΟΛΟΙ* να έχουν δικαίωμα να οδηγήσουν.

Οι μαγκιές, οι κωλιές, τα τετακέ και τα χειρόφρενα ειναι ΜΟΝΟ για πίστα. Αν τα κάνεις στον δρόμο πρέπει να έχεις πλήρη συνείδηση του τι κάνεις και πλήρη επίγνωση των συνεπειών. Το 99% των τροχαίων ατυχημάτων γίνονται απο οδηγικό σφάλμα και έίναι προϊον τροχαίων παραβάσεων.

Ο Άρης Σταθάκης κάποτε είχε κάνει μια αντιστοιχη δοκιμή. Εκανε την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακολουθώντας επακριβώς το γράμμα του νόμου. Αποτέλεσμα; Συμφωνα με τον ίδιο, έφτασε με ασφάλεια, αλλα χίλιες φορές να έπαιρνε το τραίνο, καθώς έκανε 11-12 ώρες.

Σε ελάχιστες περιπτώσεις φταίνει τα αυτοκίνητα απο αστοχία υλικού (κομμενο ημιαξόνιο στα καλά καθούμενα - αστοχία φρένων κλπ).

*Εδω ακριβώς κρύβονται παγίδες. Γιατι δεν ειναι όλοι ικανοί να βγούν στο δρόμο. Απο έλλειψη κοινής συνείδησης, μεχρι οτιδήποτε. Εχετε αναρρωτηθεί γιατι οι Φινλανδοί έχουν τέτοια οδηγική συμπεριφορά, αντίληψη και κοινη λογική; Ψαξτε να βρείτε λιγο τις συνθήκες και την εκπαιδευση που περνάει ενας 18χρονος Φινλανδος για να μπορεί να οδηγήσει και τα ξαναλέμε. Οπισθογωνίες και κουραφέξαλα.

ακριβως

οσο καλυτερο αμαξι εχεις και οσο καλυτερος οδηγος εισαι απλα βοηθαει στο να αποφυγεις ατυχηματα

και καλος οδηγος δεν ειναι μονο αυτος που ξερει να στριβει

γιατι δεν ειναι σε πιστα.καλος οδηγος ειναι και αυτος που θα κοιταει τους καθρεφτες ακομα και οταν ειναι παρκαρισμενος,θα κοιταει τους δρομους ακομα και οταν περναει με πρασινο,θα αποφευγει τις νεκρες γωνιες των καθρεφτων ...

ποσους βλακες βλεπω καθε μερα με κλειστους καθρεφτες...αλλα το καλο ειναι οτι αυτοι φαινονται απο μακρια οτι ειναι γιδια,και τους προσεχεις,ενω οσοι εχουν καθρεφτες και δε τους κοιτανε ειναι ακομα χειροτεροι...undercover noobs

Link to comment
Share on other sites

Εχετε αναρρωτηθεί γιατι οι Φινλανδοί έχουν τέτοια οδηγική συμπεριφορά, αντίληψη και κοινη λογική; Ψαξτε να βρείτε λιγο τις συνθήκες και την εκπαιδευση που περνάει ενας 18χρονος Φινλανδος για να μπορεί να οδηγήσει και τα ξαναλέμε. Οπισθογωνίες και κουραφέξαλα.

εδω κρυβεται κατ εμε ολο το ζουμι της υποθεσης

οταν ειχα δει το αντιστοιχο ντοκιμαντερ για τη Φινλανδια ειχα μεινει αφωνος

εχουνε σχεδον σε καθε χωριο τοπικους αγωνες σε μεικτο εδαφος

με απλα αμαξια παραγωγης ελαφρως ενισχυμενα για την ασφαλεια τους

(παλια σαραβαλα τα πιο πολλα - αρα ελαχιστο κοστος)

οπου ξεκαβλwνουν απο 15χρονα αγορακια ΚΑΙ κοριτσακια μεχρι παππουδες 70ετων

χωρις επαθλα χορηγους κτλ, χωρις τπτ, ετσι για τη χαρα και την εκπαιδευση του θεματος

ασε δε τη σειρα δοκιμασιων για την εκδοση διπλωματος ανα κατηγορια

παω στοιχημα οτι ενα μεγαλο ποσοστο των δικων μας εκπαιδευτων

παιζει και να κοβοντουσαν εκει σαν εκπαιδευομενοι

αντε συγκρινε μετα το μεσο οδηγο στη μια και την αλλη χωρα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.