Jump to content



Δημιουργία δικτύου ποδηλατόδρομου μήκους 26,6 χιλιομέτρων


kreach

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χτές ο Υπ.ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, συναντήθηκε με εκπροσώπους του "Ποδηλάτες της Αθήνας" και υποσχέθηκε τη δημιουργία δικτύου ποδηλατόδρομου μήκους 26,6 Κm που θα συνδέει την Κηφισιά με τον Φαληρικό Όρμο. Προβλέπεται να έχει "αφετηρία" από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά και να καταλήγει στην Ομόνοια, παράλληλα με τις γραμμές του ΗΣΑΠ. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το αναλυτικό σχέδιο έτσι ώστε να γνωρίζουμε μέσα από ποιά σημεία του χάρτη θα διέρχεται.

Η χάραξη θα γίνει από το ΕΜΠ, στο οποίο θα διενεργηθούν μελέτες διάρκειας 8 μηνών. Εκτιμάται ότι το κόστος κατασκευής θα είναι 7.000.000Ε

Σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ, η χάραξη θα εξυπηρετεί ανάγκες μετεπιβίβασης σε 16 σταθμούς Μετρό και Ηλεκτρικού και για τον λόγο αυτό θα δημιουργηθούν- κατά το δυνατόν- σε όλους τους σταθμούς του Μετρό ειδικοί χώροι φυλασσόμενης στάθμευσης ποδηλάτων.

Στη συνέχεια, σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ, θα δημιουργηθεί ένας ποδηλατόδρομος μήκους 35Km με "αφετηρία" το ΣΕΦ και θα καταλήγει στη Βάρκιζα. Λεπτομέριες ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές, γνωρίζουμε μόνο πως ενδέχεται να κινείται κατά μήκος των γραμμών του τραμ.

Βέβαια η ομάδα "Ποδηλάτες της Αθήνας" κατηγορούντην κυβέρνηση λέγοντας

«ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ αποτελούν ελάχιστο τμήμα όσων απαιτούνται για να ενταχθεί το ποδήλατο στην καθημερινότητα της πόλης»

«Οι προτάσεις της ομάδας αφορούν τη δημιουργία δικτύου ποδηλατικών αξόνων μήκους 154 χιλιομέτρων. Οι εξαγγελίες του ΥΠΕΧΩΔΕ κάνουν λόγο για 26 χιλιόμετρα. Προφανώς από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή, όμως δεν μπορούμε να μη σχολιάσουμε το γεγονός ότι την ίδια στιγμή που το ΥΠΕΧΩΔΕ εξαγγέλλει έργα 7 εκατομμυρίων για το ποδήλατο, προωθεί την κατασκευή νέων αυτοκινητοδρόμων αξίας δεκάδων δισεκατομμυρίων στην ήδη κορεσμένη από αυτοκίνητα πόλη μας».

Αξίζει να σημειωθεί πως τους πρώτους δύο ποδηλατοδρόμους στην Αθήνα, τους είχε υποσχεθεί ο πρώην Υπ. Μεταφορών ο κ Χατζηδάκης. Στον έναν θα γινόταν μια διαδρομή από το Καλλιμάρμαρο μέχρι το Νέο Φάληρο και σήμερα, ένα χρόνο μετά, από τους δύο αυτούς ποδηλατόδρομους μόνον ο ένας βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης, ενώ η τύχη του δεύτερου αγνοείται!

Πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4521886&ct=1

Ακούω στοιχήματα, αν το πρώτο αυτοκίνητο/μηχανάκι που θα τους πατήσει θα έχει ζυγό ή μονό αριθμό κυκλοφορίας :hehe:

Θα φάνε λεφτά, θα ξαναφάνε τα λεφτά, μετά θα φάνε και αυτά που απέμειναν, και θα καταλήξουμε με τραυματισμένους ποδηλάτες επειδή η μελέτη θα είναι άθλια. Είμαι αρνητικός ε; Με ό,τι στρώσαμε θα κοιμηθούμε :)

Θα φάνε λεφτά, θα ξαναφάνε τα λεφτά, μετά θα φάνε και αυτά που απέμειναν, και θα καταλήξουμε με τραυματισμένους ποδηλάτες επειδή η μελέτη θα είναι άθλια. Είμαι αρνητικός ε; Με ό,τι στρώσαμε θα κοιμηθούμε :)

Σωστά τα λες καθόλου αρνητικός δεν είσαι;)

Έτσι κάνουν ΤΡΩΝΕ ΤΡΩΝΕ ΤΡΩΝΕ και.. ΤΡΩΝΕ :)

ελπιζω να αποδειχτεις αρνητικος...μακαρι, γιατι το ποδηλατο δεν ειναι ενα παρκο, δεν ειναι συντριβανι, δεν ειναι καλωπιστικο, δεν ειναι "αντε να φτιαξουμε αλλο ενα", η μετακινηση με ποδηλατο ειναι σταση ζωης.

Που μεταξυ αυτης της μαζας μπορει να δημιουργηθει το αισθημα του σεβασμου κα της σύμπνοιας παραγωντας προβολες στον καθημερινο τροπο ζωης, με αποτελεσμα οποιο κομμα οντως εκτελεσει τετοιο εργο, να αποδεικνυει μια τετοια υγιη κουλτουρα-ταυτοτητα και με πολυ μικρο συγκριτικα κοστος.

Αλλα τι να λεμε, το 98% σε αυτη τη χωρα βλεπει μονο εως τον πατο του τραπεζιου..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.